Goed zo Peter!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de leidinggevende (iemand met een therapeutische achtergrond) wil mij er graag in betrekken, dus ze gaat (als ik niets zeg), mij er met dit soort vragen in betrekken.
Gaat het bijvoorbeeld over televisiereclames (ik vind (als flexibel mens) televisie kijken een ouderwetse bezigheid), maar zit iedereen te lachen om de diverse spotjes, en voel ik me er met de minuut ongelukkiger bij worden, en ja hoor:
"En Peter, kijk jij ook weleens naar televisiereclames."
(stilte)
"Nee, ik zap meestal weg"
(inmiddels is iedereen stil, en de jolige sfeer is ook op slag verdwenen)
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de leidinggevende (iemand met een therapeutische achtergrond) wil mij er graag in betrekken, dus ze gaat (als ik niets zeg), mij er met dit soort vragen in betrekken.
Gaat het bijvoorbeeld over televisiereclames (ik vind (als flexibel mens) televisie kijken een ouderwetse bezigheid), maar zit iedereen te lachen om de diverse spotjes, en voel ik me er met de minuut ongelukkiger bij worden, en ja hoor:
"En Peter, kijk jij ook weleens naar televisiereclames."
(stilte)
"Nee, ik zap meestal weg"
(inmiddels is iedereen stil, en de jolige sfeer is ook op slag verdwenen)
Gaat het altijd jeukenquote:Sorry als ik hiermee iemand voor de kop stoot, dat zal ongetwijfeld, maar ik denk toch dat als moeder je kind gedragen te hebben en te hebben gevoed met je eigen lijf een andere band met je kindjes creëert dan je als vader kan hebben, zeker die eerste maanden.
Misschien omdat je nog niet oud bent?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef Jumparound het volgende:
weet ik gelijk weer waarom ik nooit in oud kom
Niet iedereen is zo.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef Jumparound het volgende:
leuk die OUD verhalen, maar bij zulke opmerkingen
[..]
weet ik gelijk weer waarom ik nooit in oud kom
Precies. En niet elke kinderloze is een verzuurde impotente chagrijn.quote:
Zeg ik dat dan?quote:
stok oudquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien omdat je nog niet oud bent?
Dat is je reden om nooit in OUD te komen, beetje jammer dat je je door veruit de minderheid dan uit OUD laat houden.quote:
ow....... oké...... zijn die lekker? zo ja hoe heten die dingen?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, zo'n doorzichtige zonder kleurstoffen
Maar toch oranje omdat de verpakking oranje was, er zitten ook gele, rode, donkerrode en bruine tussen.
Ach, OUD is soms net zo'n kliekje als RLS subfora kunnen zijn.....quote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is je reden om nooit in OUD te komen, beetje jammer dat je je door veruit de minderheid dan uit OUD laat houden.
ik heb nu zowiezo al niks te zoeken in OUD en mocht ik ooit kinderen krijgen zullen dit soort wazige types zeker een reden zijn om er nooit te komenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is je reden om nooit in OUD te komen, beetje jammer dat je je door veruit de minderheid dan uit OUD laat houden.
om te voorkomen dat je per ongeluk een kindje verwekt bij zo'n wazig typje.......quote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik heb nu zowiezo al niks te zoeken in OUD en mocht ik ooit kinderen krijgen zullen dit soort wazige types zeker een reden zijn om er nooit te komen
Dus ja, ik laat me weg houden
die van mij is niet wazigquote:Op donderdag 9 april 2009 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]
om te voorkomen dat je per ongeluk een kindje verwekt bij zo'n wazig typje.......![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe ze heten maar ze liggen bij de limonade's (bij de jumbo dan) omdat ze nog vloeibaar zijn als je ze koopt, thuis gaan ze pas in de vriezer. En ik vind ze enorm lekker! Tien voor 50 cent ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... oké...... zijn die lekker? zo ja hoe heten die dingen?
hoewel er bij mij niks boven een raket gaat......
Dat dus..... je bent helemaal klaar voor OUDquote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die van mij is niet wazig
goh, lijkt wel een OUD redenatie![]()
DIG vind ik nog weleens handig.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
Ik kom ook (bijna) nooit in OUD. Ook niet in DIG, DEF of GAM. Niet mijn belevingswereld.
Van die knip-ijsjes?? Die zijn idd lekkerquote:Op donderdag 9 april 2009 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heten maar ze liggen bij de limonade's (bij de jumbo dan) omdat ze nog vloeibaar zijn als je ze koopt, thuis gaan ze pas in de vriezer. En ik vind ze enorm lekker! Tien voor 50 cent ofzo.
probeer het hierquote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef FANN het volgende:
ik ga effe raketten halen anders zit ik vanavond weer te balen......
Ik snap het toch nooit.quote:
Ah, heet dat zo? ja diequote:Op donderdag 9 april 2009 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die knip-ijsjes?? Die zijn idd lekker![]()
Of zoals het pubertje hier als 2-jarige zei: "kip-ijs"![]()
Gelukkig begreep een toen nog kinderloze vriendin wel gelijk wat hij bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |