Ja, goedemorgen, al een tijdje. Dat krijg je als je om negen uur gaat slapen, dan ben je om twee uur weer wakkerquote:
Heb er niets van meegekregen, ik was redelijk total loss. Afijn, straks nog maar even een tukkie doen en dan op weg naar de kaakchirurg. Morgen verlof, maandag idemquote:Op donderdag 9 april 2009 06:06 schreef Manu82 het volgende:
Ik mocht laat opblijven, want er was voetbal
Waar?!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En stralend mooi weer
als het er nog niet is, dan komt het er wel aanquote:
quote:Weersverwachting
Vanochtend komt in de noordelijke helft van het land eerst mist voor, maar verder schijnt vooral in de kustgebieden de zon ook volop. In het zuiden is het echter bewolkt en daar valt soms wat regen of motregen. Geleidelijk breidt de bewolking zich verder naar het noordoosten uit, maar de kans op regen neemt daarbij wel af. In Groningen blijft het waarschijnlijk droog en schijnt de zon ook vanmiddag nog aardig tussen de wolken door. In de loop van de middag breekt ook in het zuiden de zon af en toe door, maar kan het wel nog hier en daar even regenen. De maximumtemperatuur ligt rond 17 graden. De wind komt uit het zuiden tot zuidoosten en is veelal matig, rond kracht 3. Vanavond klaart het op steeds meer plaatsen op.
Nee, zo'n doorzichtige zonder kleurstoffenquote:
Met in de middag kans op onweer. En had ik net zo'n zin in een leesmiddag in mijn hangmat.quote:
Wat leukquote:Op donderdag 9 april 2009 02:21 schreef XtremeNL het volgende:
Ik was vanavond in Hilversum voor een volgende selectie rondje, en voor de mannen hier, er zijn minstens 3 prachtvrouwen potentieel deelneemster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |