Ik plak er wel wat postzegels opquote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en nu heb ik dus zin in tosti's ook.![]()
Maar 25?! Muts!!
Ik kreeg er een potje rode kersjes bijquote:Op woensdag 8 april 2009 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
gatsie....... nee dat hoef ik niet hoor.....![]()
lijkt wel zo'n van der Valk geval.......
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg er een potje rode kersjes bij
Ze zijn nu groen .. Maar dat mag ookquote:
Geen idee ik pleur die zooi altijd gelijk uit mijn appelmoesquote:Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Zijn ze zo vers dat ze nog niet rijp zijn??
Ik heb nooit kersjes op m'n appelmoesquote:Op donderdag 9 april 2009 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee ik pleur die zooi altijd gelijk uit mijn appelmoes
Ik misschien wel!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je nog in het vondelpark met koninginnendag !!!![]()
[ afbeelding ]
Ga es naar de Valk !!! (nee doe maar niet)quote:Op donderdag 9 april 2009 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit kersjes op m'n appelmoes
Neuh.... daar wil m'nquote:Op donderdag 9 april 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga es naar de Valk !!! (nee doe maar niet)
Ik was ff wat anders aan t doen, dus dat was het nietquote:
Ja, zo zag het er even uit, maar 't loopt toch nog met een sisser af?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Betogers Moldavië slopen parlement
NMNS krijgt aardig gelijk, er wordt daar geschiedenis geschreven.
quote:Gekke dagen gehad, niet de republiek binnengekomen, wel even op Radio 1 inderdaad.
De revolutie is mislukt. Daar zijn twee redenen voor:
(1) gebrek aan internationale belangstelling en steun;
(2) gebrek aan binnenlandse leiding - de aktievoerders wachtten tevergeefs op woordvoerders namens de oppositie vandaag.
Voronin heeft de gebeurtenissen van gisteren aangewend om zijn positie te versterken. Hij is geen moment in gevaar geweest. Trekt onverminderd aan de touwtjes. Heeft niets en niemand te vrezen.
Moskou vindt het wel goed. Boekarest is vernederd maar gebonden.
Misschien dat een verdwaalde dorpsgek Voronin doodschiet. Zo niet: terug naar af.
quote:Blijft over: dat de relaties tussen Chisinau en Boekarest nu echt bekoeld zijn (jammer dat Basescu geen duidelijke boodschap heeft laten horen, sterker nog: helemaal geen boodschap!!!!!), dat het OM van Chisinau vanavond een zaak heeft geopend wegens poging tot staatsgreep (vandaar de angst van de oppositie??), dat autoriteiten, ziekenhuizen en persredacties vandaag gebeld werden door verontruste ouders die niet weten waar hun kinderen zitten (volgens de autoriteiten 193 arrestaties waaronder minderjarigen, die zouden naar gevangenissen buiten Chisinau gebracht zijn, verdere details ontbreken... maar ook bijvoorbeeld vandaag Sergiu of Serghei Mocanu op straat door ongeveer 15 personen in burger opgepakt, zijn 2 zoons verschuilen zich al geruime tijd i/d Roemeense ambassade, ook van Mocanu ontbreekt ieder spoor) - 't is een zootje.
Linkje?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was de moeite waard, heb een recensie geschreven in het Spinvistopic.
Via mijn postgeschiedenis makkelijk te vinden.quote:
Informatie over hoe zo`n selectie gaat mag je waarschijnlijk niet geven?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:21 schreef XtremeNL het volgende:
Ik was vanavond in Hilversum voor een volgende selectie rondje, en voor de mannen hier, er zijn minstens 3 prachtvrouwen potentieel deelneemster
Nee, is niet erg, het was dan ook een reactie op Pietermansquote:Op donderdag 9 april 2009 02:55 schreef Peter6000 het volgende:
Is het erg als ik geen mening over de situatie in Moldavië heb?
Niks over gezegdquote:Op donderdag 9 april 2009 02:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Informatie over hoe zo`n selectie gaat mag je waarschijnlijk niet geven?
Ja, goedemorgen, al een tijdje. Dat krijg je als je om negen uur gaat slapen, dan ben je om twee uur weer wakkerquote:
Heb er niets van meegekregen, ik was redelijk total loss. Afijn, straks nog maar even een tukkie doen en dan op weg naar de kaakchirurg. Morgen verlof, maandag idemquote:Op donderdag 9 april 2009 06:06 schreef Manu82 het volgende:
Ik mocht laat opblijven, want er was voetbal
Waar?!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En stralend mooi weer
als het er nog niet is, dan komt het er wel aanquote:
quote:Weersverwachting
Vanochtend komt in de noordelijke helft van het land eerst mist voor, maar verder schijnt vooral in de kustgebieden de zon ook volop. In het zuiden is het echter bewolkt en daar valt soms wat regen of motregen. Geleidelijk breidt de bewolking zich verder naar het noordoosten uit, maar de kans op regen neemt daarbij wel af. In Groningen blijft het waarschijnlijk droog en schijnt de zon ook vanmiddag nog aardig tussen de wolken door. In de loop van de middag breekt ook in het zuiden de zon af en toe door, maar kan het wel nog hier en daar even regenen. De maximumtemperatuur ligt rond 17 graden. De wind komt uit het zuiden tot zuidoosten en is veelal matig, rond kracht 3. Vanavond klaart het op steeds meer plaatsen op.
Nee, zo'n doorzichtige zonder kleurstoffenquote:
Met in de middag kans op onweer. En had ik net zo'n zin in een leesmiddag in mijn hangmat.quote:
Wat leukquote:Op donderdag 9 april 2009 02:21 schreef XtremeNL het volgende:
Ik was vanavond in Hilversum voor een volgende selectie rondje, en voor de mannen hier, er zijn minstens 3 prachtvrouwen potentieel deelneemster
Hier niet volgens mij, misschien in de andere scquote:Op donderdag 9 april 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
Die 'Xsanthe' die zgn zijn/haar username én wachtwoord was vergeten is niet meer gesignaleerd?
Neuh, het post alleen hier.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:40 schreef Marrije het volgende:
Hier niet volgens mij, misschien in de andere sc
Stelletje boefjes daarquote:Op donderdag 9 april 2009 09:58 schreef liesje1979 het volgende:
@ Pietje! Bedankt dat je ons redde , en weer in de klas zette.
Ik moest lachen om je opmerkingen over verwende kutkinderen in OUD.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En stralend mooi weer, wat kan een mens nog meer wensen
Ja, normaal kom ik daar eigenlijk nooit, ik zat te snuffelen in "actieve topics". In ieder geval vond ik het allemaal nogal raarrrrr daar.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je opmerkingen over verwende kutkinderen in OUD.
Nee, heb je ook niet. Maar het bekt zo lekker.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, normaal kom ik daar eigenlijk nooit, ik zat te snuffelen in "actieve topics". In ieder geval vond ik het allemaal nogal raarrrrr daar.
Edit: ik heb het volgens mij nergens over kutkinderen gehad
Jups, en dat ligt nogal gevoelig zo af en toequote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef Marrije het volgende:
Je kunt hier niet voorzichtig genoeg zijn, voor je het weet ben je een kinderhater.
Zal wel loslopen toch? Maar dat topic in OUD, wat een vreemde reacties staan daar zeg. Wat opvoeding betreft dan en die lappen tekst......pfffff.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef Marrije het volgende:
Je kunt hier niet voorzichtig genoeg zijn, voor je het weet ben je een kinderhater.
quote:
Moet dat tegenwoordigquote:Op donderdag 9 april 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, stel je voor zeg, straks onderbouw je je mening nog.
Nou, om 6 x hetzelfde (bijna) antwoord te geven lijkt me een beetje veel van het goede. Maar goed, het zijn immers experts op het gebied van opvoeden.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
, stel je voor zeg, straks onderbouw je je mening nog.
Dan moet je voor de gein ook eens in R&P kijken. Daar lullen we allemaal lang en hetzelfdequote:Op donderdag 9 april 2009 11:39 schreef beequeen het volgende:
Nou, om 6 x hetzelfde (bijna) antwoord te geven lijkt me een beetje veel van het goede. Maar goed, het zijn immers experts op het gebied van opvoeden.
Ik weet het, maar jij bent toch niet zo van die lappen tekst?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
Dan moet je voor de gein ook eens in R&P kijken. Daar lullen we allemaal lang en hetzelfde.
Lees deze maar eens als je zin hebtquote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal wel loslopen toch? Maar dat topic in OUD, wat een vreemde reacties staan daar zeg. Wat opvoeding betreft dan en die lappen tekst......pfffff.
Dit is zó dom dat geloof je bijna niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, maar jij bent toch niet zo van die lappen tekst?![]()
Deze moeten jullie even zien. Een stukje uit het nieuwe programma "Lekker Slim" waar Huub aan meegewerkt heeft. Hoe dom kun je zijn.![]()
Ja, de leidinggevende (iemand met een therapeutische achtergrond) wil mij er graag in betrekken, dus ze gaat (als ik niets zeg), mij er met dit soort vragen in betrekken.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
En wat ga je deze Pasen doen, als het zulk lekker lenteweer is, Peter?
Yep, die heb ik gevolgd. Ging er nogal fanatiek aan toe, op z'n zachtst gezegd.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:04 schreef Marrije het volgende:
Lees deze maar eens als je zin hebt
Werken en kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |