Ja, goedemorgen, al een tijdje. Dat krijg je als je om negen uur gaat slapen, dan ben je om twee uur weer wakkerquote:
Heb er niets van meegekregen, ik was redelijk total loss. Afijn, straks nog maar even een tukkie doen en dan op weg naar de kaakchirurg. Morgen verlof, maandag idemquote:Op donderdag 9 april 2009 06:06 schreef Manu82 het volgende:
Ik mocht laat opblijven, want er was voetbal
Waar?!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En stralend mooi weer
als het er nog niet is, dan komt het er wel aanquote:
quote:Weersverwachting
Vanochtend komt in de noordelijke helft van het land eerst mist voor, maar verder schijnt vooral in de kustgebieden de zon ook volop. In het zuiden is het echter bewolkt en daar valt soms wat regen of motregen. Geleidelijk breidt de bewolking zich verder naar het noordoosten uit, maar de kans op regen neemt daarbij wel af. In Groningen blijft het waarschijnlijk droog en schijnt de zon ook vanmiddag nog aardig tussen de wolken door. In de loop van de middag breekt ook in het zuiden de zon af en toe door, maar kan het wel nog hier en daar even regenen. De maximumtemperatuur ligt rond 17 graden. De wind komt uit het zuiden tot zuidoosten en is veelal matig, rond kracht 3. Vanavond klaart het op steeds meer plaatsen op.
Nee, zo'n doorzichtige zonder kleurstoffenquote:
Met in de middag kans op onweer. En had ik net zo'n zin in een leesmiddag in mijn hangmat.quote:
Wat leukquote:Op donderdag 9 april 2009 02:21 schreef XtremeNL het volgende:
Ik was vanavond in Hilversum voor een volgende selectie rondje, en voor de mannen hier, er zijn minstens 3 prachtvrouwen potentieel deelneemster
Hier niet volgens mij, misschien in de andere scquote:Op donderdag 9 april 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
Die 'Xsanthe' die zgn zijn/haar username én wachtwoord was vergeten is niet meer gesignaleerd?
Neuh, het post alleen hier.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:40 schreef Marrije het volgende:
Hier niet volgens mij, misschien in de andere sc
Stelletje boefjes daarquote:Op donderdag 9 april 2009 09:58 schreef liesje1979 het volgende:
@ Pietje! Bedankt dat je ons redde , en weer in de klas zette.
Ik moest lachen om je opmerkingen over verwende kutkinderen in OUD.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En stralend mooi weer, wat kan een mens nog meer wensen
Ja, normaal kom ik daar eigenlijk nooit, ik zat te snuffelen in "actieve topics". In ieder geval vond ik het allemaal nogal raarrrrr daar.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je opmerkingen over verwende kutkinderen in OUD.
Nee, heb je ook niet. Maar het bekt zo lekker.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, normaal kom ik daar eigenlijk nooit, ik zat te snuffelen in "actieve topics". In ieder geval vond ik het allemaal nogal raarrrrr daar.
Edit: ik heb het volgens mij nergens over kutkinderen gehad
Jups, en dat ligt nogal gevoelig zo af en toequote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef Marrije het volgende:
Je kunt hier niet voorzichtig genoeg zijn, voor je het weet ben je een kinderhater.
Zal wel loslopen toch? Maar dat topic in OUD, wat een vreemde reacties staan daar zeg. Wat opvoeding betreft dan en die lappen tekst......pfffff.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef Marrije het volgende:
Je kunt hier niet voorzichtig genoeg zijn, voor je het weet ben je een kinderhater.
quote:
Moet dat tegenwoordigquote:Op donderdag 9 april 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, stel je voor zeg, straks onderbouw je je mening nog.
Nou, om 6 x hetzelfde (bijna) antwoord te geven lijkt me een beetje veel van het goede. Maar goed, het zijn immers experts op het gebied van opvoeden.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
, stel je voor zeg, straks onderbouw je je mening nog.
Dan moet je voor de gein ook eens in R&P kijken. Daar lullen we allemaal lang en hetzelfdequote:Op donderdag 9 april 2009 11:39 schreef beequeen het volgende:
Nou, om 6 x hetzelfde (bijna) antwoord te geven lijkt me een beetje veel van het goede. Maar goed, het zijn immers experts op het gebied van opvoeden.
Ik weet het, maar jij bent toch niet zo van die lappen tekst?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
Dan moet je voor de gein ook eens in R&P kijken. Daar lullen we allemaal lang en hetzelfde.
Lees deze maar eens als je zin hebtquote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal wel loslopen toch? Maar dat topic in OUD, wat een vreemde reacties staan daar zeg. Wat opvoeding betreft dan en die lappen tekst......pfffff.
Dit is zó dom dat geloof je bijna niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, maar jij bent toch niet zo van die lappen tekst?![]()
Deze moeten jullie even zien. Een stukje uit het nieuwe programma "Lekker Slim" waar Huub aan meegewerkt heeft. Hoe dom kun je zijn.![]()
Ja, de leidinggevende (iemand met een therapeutische achtergrond) wil mij er graag in betrekken, dus ze gaat (als ik niets zeg), mij er met dit soort vragen in betrekken.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
En wat ga je deze Pasen doen, als het zulk lekker lenteweer is, Peter?
Yep, die heb ik gevolgd. Ging er nogal fanatiek aan toe, op z'n zachtst gezegd.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:04 schreef Marrije het volgende:
Lees deze maar eens als je zin hebt
Werken en kinderen
Goed zo Peter!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de leidinggevende (iemand met een therapeutische achtergrond) wil mij er graag in betrekken, dus ze gaat (als ik niets zeg), mij er met dit soort vragen in betrekken.
Gaat het bijvoorbeeld over televisiereclames (ik vind (als flexibel mens) televisie kijken een ouderwetse bezigheid), maar zit iedereen te lachen om de diverse spotjes, en voel ik me er met de minuut ongelukkiger bij worden, en ja hoor:
"En Peter, kijk jij ook weleens naar televisiereclames."
(stilte)
"Nee, ik zap meestal weg"
(inmiddels is iedereen stil, en de jolige sfeer is ook op slag verdwenen)
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de leidinggevende (iemand met een therapeutische achtergrond) wil mij er graag in betrekken, dus ze gaat (als ik niets zeg), mij er met dit soort vragen in betrekken.
Gaat het bijvoorbeeld over televisiereclames (ik vind (als flexibel mens) televisie kijken een ouderwetse bezigheid), maar zit iedereen te lachen om de diverse spotjes, en voel ik me er met de minuut ongelukkiger bij worden, en ja hoor:
"En Peter, kijk jij ook weleens naar televisiereclames."
(stilte)
"Nee, ik zap meestal weg"
(inmiddels is iedereen stil, en de jolige sfeer is ook op slag verdwenen)
Gaat het altijd jeukenquote:Sorry als ik hiermee iemand voor de kop stoot, dat zal ongetwijfeld, maar ik denk toch dat als moeder je kind gedragen te hebben en te hebben gevoed met je eigen lijf een andere band met je kindjes creëert dan je als vader kan hebben, zeker die eerste maanden.
Misschien omdat je nog niet oud bent?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef Jumparound het volgende:
weet ik gelijk weer waarom ik nooit in oud kom
Niet iedereen is zo.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef Jumparound het volgende:
leuk die OUD verhalen, maar bij zulke opmerkingen
[..]
weet ik gelijk weer waarom ik nooit in oud kom
Precies. En niet elke kinderloze is een verzuurde impotente chagrijn.quote:
Zeg ik dat dan?quote:
stok oudquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien omdat je nog niet oud bent?
Dat is je reden om nooit in OUD te komen, beetje jammer dat je je door veruit de minderheid dan uit OUD laat houden.quote:
ow....... oké...... zijn die lekker? zo ja hoe heten die dingen?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, zo'n doorzichtige zonder kleurstoffen
Maar toch oranje omdat de verpakking oranje was, er zitten ook gele, rode, donkerrode en bruine tussen.
Ach, OUD is soms net zo'n kliekje als RLS subfora kunnen zijn.....quote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is je reden om nooit in OUD te komen, beetje jammer dat je je door veruit de minderheid dan uit OUD laat houden.
ik heb nu zowiezo al niks te zoeken in OUD en mocht ik ooit kinderen krijgen zullen dit soort wazige types zeker een reden zijn om er nooit te komenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is je reden om nooit in OUD te komen, beetje jammer dat je je door veruit de minderheid dan uit OUD laat houden.
om te voorkomen dat je per ongeluk een kindje verwekt bij zo'n wazig typje.......quote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik heb nu zowiezo al niks te zoeken in OUD en mocht ik ooit kinderen krijgen zullen dit soort wazige types zeker een reden zijn om er nooit te komen
Dus ja, ik laat me weg houden
die van mij is niet wazigquote:Op donderdag 9 april 2009 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]
om te voorkomen dat je per ongeluk een kindje verwekt bij zo'n wazig typje.......![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe ze heten maar ze liggen bij de limonade's (bij de jumbo dan) omdat ze nog vloeibaar zijn als je ze koopt, thuis gaan ze pas in de vriezer. En ik vind ze enorm lekker! Tien voor 50 cent ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... oké...... zijn die lekker? zo ja hoe heten die dingen?
hoewel er bij mij niks boven een raket gaat......
Dat dus..... je bent helemaal klaar voor OUDquote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die van mij is niet wazig
goh, lijkt wel een OUD redenatie![]()
DIG vind ik nog weleens handig.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
Ik kom ook (bijna) nooit in OUD. Ook niet in DIG, DEF of GAM. Niet mijn belevingswereld.
Van die knip-ijsjes?? Die zijn idd lekkerquote:Op donderdag 9 april 2009 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heten maar ze liggen bij de limonade's (bij de jumbo dan) omdat ze nog vloeibaar zijn als je ze koopt, thuis gaan ze pas in de vriezer. En ik vind ze enorm lekker! Tien voor 50 cent ofzo.
probeer het hierquote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef FANN het volgende:
ik ga effe raketten halen anders zit ik vanavond weer te balen......
Ik snap het toch nooit.quote:
Ah, heet dat zo? ja diequote:Op donderdag 9 april 2009 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die knip-ijsjes?? Die zijn idd lekker![]()
Of zoals het pubertje hier als 2-jarige zei: "kip-ijs"![]()
Gelukkig begreep een toen nog kinderloze vriendin wel gelijk wat hij bedoelde
Geen idee hoe ze heten, maar hier thuis heten ze zoquote:
Ja die, alleen tegenwoordig zijn ze zonder kleurstoffen, en zit er alleen op het plastic eromheen een kleurtje om het nog wat te laten lijkenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn van die ijsjes waar je in no-time alle kleurstoffen uit zuigt en dan hou je een zakje schaafijs over?
Die zitten er niet in bij die van mijquote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn van die ijsjes waar je in no-time alle kleurstoffen uit zuigt en dan hou je een zakje schaafijs over?
met 2 stokjes?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Maar ... hoe kon je die vraag stellen als je niet online kon?quote:
Nee, niet die. Die zijn trouwens wel verdomd lekker!quote:
Oei!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
IJS, op m'n beide wangen.... Ik heb godver de godver een zere muil. Linksboven een wortel eruit gezaagd, rechtsboven een worteltopbehandeling. "Mijnheer, zullen we het maar in één keer doen" zei die kaakchirurg. Dat leek mij in aanvang aantrekkelijk. Je kunt het maar gehad hebben!. Afijn, 't is nu op m'n tanden bijten en dan vooral figuurlijk
Ai... sterktequote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
IJS, op m'n beide wangen.... Ik heb godver de godver een zere muil. Linksboven een wortel eruit gezaagd, rechtsboven een worteltopbehandeling. "Mijnheer, zullen we het maar in één keer doen" zei die kaakchirurg. Dat leek mij in aanvang aantrekkelijk. Je kunt het maar gehad hebben!. Afijn, 't is nu op m'n tanden bijten en dan vooral figuurlijk
daar doen ze dan ook wel gelijk heel moeilijk met "router pingen" e.d.quote:
Dat staat in de OP, en tis best een vermakelijk topic om door te lezen, amper 1 paginaquote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ... hoe kon je die vraag stellen als je niet online kon?
Oh ja. Ik las weer eens niet verder dan mijn neus lang is.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:48 schreef Marrije het volgende:
Dat staat in de OP, en tis best een vermakelijk topic om door te lezen, amper 1 pagina
Uitroken die hap!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hunker naar een sigaret, maar de verdoving zit er nog half in en het is vast niet verstandig voor die wond? What to do, what to do. En trek in een Cornetto, ook wel, maar ja
Poor thing!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik stap weer eens in de auto richting m'n LD, dus tot laters all
Had ik je ooit al eens verteld dat ik je wel lief vind?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Poor thing!
Ijsje voor jou dan, tegen de tijd dat ze bevroren zijn kun je vast wel weer een ijsje eten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had ik je ooit al eens verteld dat ik je wel lief vind?
Je mist de borrel dus morgenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Nog zo'n anderhalf uur en dan lekker lang weekend.
Netjes nooit eerder gaatjes.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef Dementor het volgende:
Ze heeft trouwens schitterende ogen en begon ook nog over het leeftijdsverschil tussen mij en Juud, er kwam een heel relaas uit terwijl ik maar dacht oh laat het meevallen please...maar het ging dus goed.
Ik zat liefelijk te flirten met een mooie blonde assistente die ik nogal aan het lachen maakte toen ik haar vroeg waarom het zolang duurde voordat Dr. Mengele er was. Ook mooie ogen en een leuke kop, maar ja, op het moment dat ze bezig gingen werden mijn ogen afgedektquote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef Dementor het volgende:
Ze heeft trouwens schitterende ogen en begon ook nog over het leeftijdsverschil tussen mij en Juud, er kwam een heel relaas uit terwijl ik maar dacht oh laat het meevallen please...maar het ging dus goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |