Geen idee hoe ze heten, maar hier thuis heten ze zoquote:
Ja die, alleen tegenwoordig zijn ze zonder kleurstoffen, en zit er alleen op het plastic eromheen een kleurtje om het nog wat te laten lijkenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn van die ijsjes waar je in no-time alle kleurstoffen uit zuigt en dan hou je een zakje schaafijs over?
Die zitten er niet in bij die van mijquote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn van die ijsjes waar je in no-time alle kleurstoffen uit zuigt en dan hou je een zakje schaafijs over?
met 2 stokjes?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Maar ... hoe kon je die vraag stellen als je niet online kon?quote:
Nee, niet die. Die zijn trouwens wel verdomd lekker!quote:
Oei!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
IJS, op m'n beide wangen.... Ik heb godver de godver een zere muil. Linksboven een wortel eruit gezaagd, rechtsboven een worteltopbehandeling. "Mijnheer, zullen we het maar in één keer doen" zei die kaakchirurg. Dat leek mij in aanvang aantrekkelijk. Je kunt het maar gehad hebben!. Afijn, 't is nu op m'n tanden bijten en dan vooral figuurlijk
Ai... sterktequote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
IJS, op m'n beide wangen.... Ik heb godver de godver een zere muil. Linksboven een wortel eruit gezaagd, rechtsboven een worteltopbehandeling. "Mijnheer, zullen we het maar in één keer doen" zei die kaakchirurg. Dat leek mij in aanvang aantrekkelijk. Je kunt het maar gehad hebben!. Afijn, 't is nu op m'n tanden bijten en dan vooral figuurlijk
daar doen ze dan ook wel gelijk heel moeilijk met "router pingen" e.d.quote:
Dat staat in de OP, en tis best een vermakelijk topic om door te lezen, amper 1 paginaquote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ... hoe kon je die vraag stellen als je niet online kon?
Oh ja. Ik las weer eens niet verder dan mijn neus lang is.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:48 schreef Marrije het volgende:
Dat staat in de OP, en tis best een vermakelijk topic om door te lezen, amper 1 pagina
Uitroken die hap!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hunker naar een sigaret, maar de verdoving zit er nog half in en het is vast niet verstandig voor die wond? What to do, what to do. En trek in een Cornetto, ook wel, maar ja
Poor thing!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik stap weer eens in de auto richting m'n LD, dus tot laters all
Had ik je ooit al eens verteld dat ik je wel lief vind?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Poor thing!
Ijsje voor jou dan, tegen de tijd dat ze bevroren zijn kun je vast wel weer een ijsje eten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had ik je ooit al eens verteld dat ik je wel lief vind?
Je mist de borrel dus morgenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Nog zo'n anderhalf uur en dan lekker lang weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |