ping je router eens via cmd, krijg je respons?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:29 schreef Marrije het volgende:
Ik heb dezelfde stekker erin zitten als ik voorheen ook had.
Hoe maak ik verbinding met mn router?
Heb je een cdtje bij je computer gekregen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:31 schreef Marrije het volgende:
Misschien moet ik naar het topic Help ik ben blond?
moet ik naar uitvoeren? en daar iets intikken?
Dit waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:30 schreef Cothen het volgende:
Drivers/stuurprogramma's installieren.
als het goed is heb je die bij je computer gekregen op CD-ROM.
Anders zal je ze met een andere pc moeten downloaden en op USB-stik/CD moeten zetten en dan installeren op je computer.
Waarvan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:30 schreef Cothen het volgende:
Drivers/stuurprogramma's installieren.
als het goed is heb je die bij je computer gekregen op CD-ROM.
Anders zal je ze met een andere pc moeten downloaden en op USB-stik/CD moeten zetten en dan installeren op je computer.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:32 schreef Marrije het volgende:
OMG dat meen je niet, kan dat het probleem zijn? Ik heb inderdaad die cd met drivers niet geinstalleerd, dacht dat dat nog niet nodig was
Nou, het kan zijn dat daar b.v. videokaart drivers op staan, maar TS legt m.i. niet helder uit waar het probleem zit. Praten we over een kabel of ADSL verbinding? Van welke provider (bij @home moet je bv per se je computer een specifieke naam geven). Zit TS achter een router? Heeft ze ADSL met misschien een heel oud USB modem? (ja, die mensen bestaan ook nog)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
![]()
Waarom zouden ze er anders een CD bij doen..
Ja dat is een goede motivatiequote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
![]()
Waarom zouden ze er anders een CD bij doen..
Heb ik ook wel eens gehad, moest ik apart nog de netwerkkaart instaleren terwijl ik verwacht had dat XP het uit zichzelf zou doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:32 schreef Marrije het volgende:
OMG dat meen je niet, kan dat het probleem zijn? Ik heb inderdaad die cd met drivers niet geinstalleerd, dacht dat dat nog niet nodig was
Die cdrom ga ik nu draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |