da's wel héél buitensporig.......quote:Op woensdag 8 april 2009 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je jezelf best een gekke vrouw vindt, leuk gek. Die spontaan heel gek uit de hoek kan komen. Woensdag vleesvrij en gehakt op donderdag. Zoiets mafs.
Je kent het drainverhaal? Dat je de humor van deze opmerking in kan zien?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Grappig hoor maar helaas ik heb geen drain, wel een biertjuh
quote:
Geweldig vond ik Repelsteeltje. Liep ik op de kleuterschool de godganse dag te zingen. Al huppelend.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:41 schreef FANN het volgende:
jij was zeker een lief kleutertjeik zou onder het bed gekropen zijn van zo'n verhaaltje.......
jah.. eigenlijk is Pietje een héél gek mennekequote:Op woensdag 8 april 2009 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey ik ruik verse koffie
En dat op dit tijdstip
Hehhh.. getver gelukkig is het voor meester Karel verjaardquote:Op woensdag 8 april 2009 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig vond ik Repelsteeltje. Liep ik op de kleuterschool de godganse dag te zingen. Al huppelend.
Niemand weet, niemand weet dat ik Repelsteeltje heet. En op het einde van de dag scheurde ik mezelf zo in tweeën. Of deed meester Karel dat nou?
Juist..... die Adriaan en Olivier.... ik zat net hier nog weer ff een stukje te lezen, en ondanks het feit dat het in 1939 (!!!) geschreven is, is het nog steeds erg leukquote:Op woensdag 8 april 2009 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaahh dat weet ik nog wel. En oom Wout was echt cool
En rijk
Ik heb 25 jaar op de kleuterschool gezeten.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:47 schreef Soury het volgende:
Hehhh.. getver gelukkig is het voor meester Karel verjaard
Oh jeequote:
Ken het maar van horen zeggen en alles wat ik erover gelezen heb, heel triest om op zo'n manier aandacht te trekken en voordat jullie beginnen te mauwen hoe ik me daar iets bij voor kan stellen....Jullie hebben er genoeg zelf over losgelaten.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks Pietje!![]()
[..]
Je kent het drainverhaal? Dat je de humor van deze opmerking in kan zien?
Vlam in de pan ruik je !!! Dus geen rust voor modjesquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:47 schreef Leandra het volgende:
Juist..... die Adriaan en Olivier.... ik zat net hier nog weer ff een stukje te lezen, en ondanks het feit dat het in 1939 (!!!) geschreven is, is het nog steeds erg leuk![]()
Maar goed, "Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood" ook van Leonard Huizinga dus, erg vermakelijk
Dat dat kon. In Nederland! In 1939! Ongelooflijk!quote:Désirée,’ zei ik, ‘deze Hermandad beschuldigt je van halitosis.’
‘Never a bridesmaid, always a bride,’ zei Adriaan luchtig. ‘Removes hair everywhere,’ voegde hij er bedrukt aan toe.
‘Désirée,’ zei ik, ‘blijf ernstig, deze Hermandad...’
‘Hermandit,’ zei Désirée.
‘Hermandat,’ zei ik.
‘Ik zal je tegemoet komen,’ zei Désirée. ‘Hermandie!’
‘Nee,’ zei ik, ‘maar wat denk je van Hermandeze?’
‘Niets,’ zei Adriaan.
Tenslotte werden wij het eens op Hermaphrodit.
Ja, geweldig hèquote:Op woensdag 8 april 2009 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Dat dat kon. In Nederland! In 1939! Ongelooflijk!
jah...... da's toch prettig om te weten toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bedankt fann, zitten we toch weer een stapje dichter in je belevingswereld.
Je bent van harte welkom.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn jullie echt zo'n intollerante kliek, valt me zwaar tegen
Ik denk dat het wel meevalt. En als je hier wilt blijven, dan zou ik gewoon lekker doorposten.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn jullie echt zo'n intollerante kliek, valt me zwaar tegen
Maakt dat wat uit? Ik zag trouwens pas afgelopen week dat er een poppetje? voor jullie naam staat, als ik dat voor mijzelf controleer blijkt dat er een vrouwelijk of mannelijk poppetje voor jullie naam staat en idd vouwelijk poppetje, vrouw en mannelijk poppetje okeee jullie begrijpen mij. Ik heb een soort van nosex popetje staan, ben al in mijn profiel geweest en.....quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik weet toch niet of je man of vrouw bent...
van mij hoef je niet weg hoor....
Ik zat me net nog in te houden toen ik over dat ijsje las... ga jij het er nog een keer over hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
Fann, je hebt me aangestoken, ben ook een ijsje aan het eten, een 'oranje'
Die waterijsjes deden me niet zoveel. maar Cornetto's!! Nu wil ik chocola!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat me net nog in te houden toen ik over dat ijsje las... ga jij het er nog een keer over hebben
Er ligt een hele doos Cornetto's in de vriezer, en dan komen jullie met ijsjesverhalen
Eet ze!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat me net nog in te houden toen ik over dat ijsje las... ga jij het er nog een keer over hebben
Er ligt een hele doos Cornetto's in de vriezer, en dan komen jullie met ijsjesverhalen
zo eentje op twee stokkies?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
Fann, je hebt me aangestoken, ben ook een ijsje aan het eten, een 'oranje'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |