Foto!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben helemaal niet achterdochtig.
Ik vind het gewoon gezeik.
Wat vind je eigenlijk van mijn schoenen?
En bedankt, nu lig ik er hier definitief uitquote:
Dat dacht ik hier te lezen: [RLS SC #194] Zonder slotjequote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat over die geur las ik pas de andere dag. Na de kommentaren heb ik het er eerst bij gelaten. Hoe goed je tussen de regels door kunt lezen is mij NIET bekend maar bij deze, ik weet niet hoe je erbij komt over MSN, want ik ken namelijk geen van de gebruikers van FOK. Dus vertel, ben nl heel nieuwsgierig uit welke zin je hebt af kunnen leiden dat ik kontakt met iemand zou hebben gehad.
Tja das jouw ding Peter, IK BEN GEEN KLOON. Ik ben gewoon ikke, lekker eigenwijs, veel geouwehoer en bans en permban op forum10 gehad, nou was dat op het eind niet zo moeilijjk met een maf als modquote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook weleens doorgepost met een kloon, terwijl iedereen wist dat ik het was.
Maar het voelde toch niet goed, ik wilde gewoon Peter6000 zijn.
In die tijd vond Yvonne mij nog aardig (vrij lang geleden alweer), en regelde ze mijn unban.
wij hebben hier een handje geholpenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dacht ik hier te lezen: [RLS SC #194] Zonder slotje
Maar goed, ik snap niet waar je je zo druk om maakt, als je een newbie bent dan weet je dat je niet kunt verwachten dat iedereen je gelijk leuk vindt en op je blauwe ogen vertrouwt omdat je er bent, en al helemaal niet als je gelijk zo verontwaardigd bent over het feit dat je van klonen verdacht wordt.
Dus ik snap het probleem niet helemaal.... er wordt gehint dat er een kloon is, en jij weet direct dat het over jou gaat. Bovendien weet je ook nog gelijk wie er bedoeld worden bij de kloonverdenkingen.
Als je een echte newbie bent heb je geen enkele reden om je druk te maken, maar dat doe je wel.
Welkom op FOK! waar kloonverdenkingen schering en inslag zijn. Deal with it.
Zoals al eerder gezegd, wat mij betreft ben je van harte welkom.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja das jouw ding Peter, IK BEN GEEN KLOON. Ik ben gewoon ikke, lekker eigenwijs, veel geouwehoer en bans en permban op forum10 gehad, nou was dat op het eind niet zo moeilijjk met een maf als mod
OOO de kreet van die Ruud, moet ik je toevoegenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dacht ik hier te lezen: [RLS SC #194] Zonder slotje
Maar goed, ik snap niet waar je je zo druk om maakt, als je een newbie bent dan weet je dat je niet kunt verwachten dat iedereen je gelijk leuk vindt en op je blauwe ogen vertrouwt omdat je er bent, en al helemaal niet als je gelijk zo verontwaardigd bent over het feit dat je van klonen verdacht wordt.
Dus ik snap het probleem niet helemaal.... er wordt gehint dat er een kloon is, en jij weet direct dat het over jou gaat. Bovendien weet je ook nog gelijk wie er bedoeld worden bij de kloonverdenkingen.
Als je een echte newbie bent heb je geen enkele reden om je druk te maken, maar dat doe je wel.
Welkom op FOK! waar kloonverdenkingen schering en inslag zijn. Deal with it.
Niet op alle newbees wordt zo gereageerd, niet alle newbees posten namelijk alleen maar in een sc.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
OOO de kreet van die Ruud, moet ik je toevoegen![]()
En als je al wat langer meeleest weet je hoe er op newbees wordt gereageerd.
Vandaar dat ik er wat meer op in ga, ben geen nieuweling in de zin des woords, weet hoe jullie reageren, daarom dus.
Die ken ik niet .. Maar zijn ook kinderboeken neem ik aanquote:Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef Leandra het volgende:
Verdorie Gert.... ik was net een post in het Coos topic aan het plaatsen, gooi jij m op slot![]()
Dan hier maar..... om op de topic-wending van dat topic door te gaan
Als we het toch over sprookjes hebben....
Het boek "Je leeft maar zo kort, en je bent zo lang dood" van Leonard Huizinga (van de Adriaan en Olivier boeken) is hilarisch; bekende sprookjes die net even een andere wending krijgen
ehhhh erg paars, vrolijk, je wilt mijn nepcrox of hoe heten die dingen, niet zien...nee ik maak geen foto, maar ze zijn roze/rood ehhh nog een kleur, bloemen...maar ze zitten lekker ddwwquote:
Dus dat.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet op alle newbees wordt zo gereageerd, niet alle newbees posten namelijk alleen maar in een sc.
Gaat die lul m'n topic dichtgooien!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
En Coos is weer terecht. Dus verkas maar weer naar één van de andere twee RLS SC's, stelletje tuig. Vooral in TBO is het enorm gezellig, met een hartelijk onthaal van een nieuwe user.
Neuh.... dat zijn geen kinderboekenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ken ik niet .. Maar zijn ook kinderboeken neem ik aan
Maar ze zien er niet uit. Crocsquote:Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ehhhh erg paars, vrolijk, je wilt mijn nepcrox of hoe heten die dingen, niet zien...nee ik maak geen foto, maar ze zijn roze/rood ehhh nog een kleur, bloemen...maar ze zitten lekker ddww
Je bent er al best snel achter.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:23 schreef FANN het volgende:
Coos, kom alsjeblieft terug
![]()
![]()
ik zag het slotje niet zit ik te denken waarom kan ik nou niet posten
ik weet niet wat luimen isquote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Gaat die lul m'n topic dichtgooien!![]()
GREET![]()
Maar die steigers die ze vandaag aan de voor- en achterkant hebben neergezet voorspellen niet veel goeds voor morgen dus ik ga luimen
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Gaat die lul m'n topic dichtgooien!![]()
GREET![]()
Maar die steigers die ze vandaag aan de voor- en achterkant hebben neergezet voorspellen niet veel goeds voor morgen dus ik ga luimen
Meen je dat? ik weet niet of dat ga onthouden en als ik dat dus niet ga onthouden hoor ik er niet bij? zal ik het opschrijven of spontaan blijven.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je er echt bij wil horen kan je beter 'dus dat' of 'dat dus' posten.
sjesus ik schrik me kapot !quote:Op woensdag 8 april 2009 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjonge jonge, krijgt Neo weer zijn dosis aandacht?
[ - foto - ]
Opschrijven.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Meen je dat? ik weet niet of dat ga onthouden en als ik dat dus niet ga onthouden hoor ik er niet bij? zal ik het opschrijven of spontaan blijven.
Luimen is slapenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet wat luimen is![]()
maarre luim ze........
Ze lijken wel op crox, geen bontvoering maar heppie de peppie kleuren, btje tequote:Op woensdag 8 april 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze zien er niet uit. Crocs![]()
En toch niet met zo'n bontvoering?
Het was bedoeld als grapje.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Meen je dat? ik weet niet of dat ga onthouden en als ik dat dus niet ga onthouden hoor ik er niet bij? zal ik het opschrijven of spontaan blijven.
Ben jij eigenlijk een hele gekke vrouw, Chanel5?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
zal ik het opschrijven of spontaan blijven.
Nu ga ik er op zeker een foto van maken en plaatsen, zonnenbril op a.u.b.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen foto's of persoonlijke info plaatsen aub.
o je hebt hem al uit mijn quote gehaald zie ikquote:Op woensdag 8 april 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een hele gekke vrouw, Chanel5?
laat de drain maar achterwegequote:Op woensdag 8 april 2009 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nu ga ik er op zeker een foto van maken en plaatsen, zonnenbril op a.u.b.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een hele gekke vrouw, Chanel5?
Sprookjes zijn gruwelijk hard iid.. Prop een paar kinderen in een hok of later de heks in de oven.. Ik ben er mee op gegroeid ..Ik heb een (heel mooi met plaatjes) boek met sprookjes en heb dat wel es voorgelezen aan de kids van broer of zus.. Maar ik schrok er zelf vanquote:Op woensdag 8 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
"Nu koningin, hoe heet ik?" vroeg zij eerst: "Heet je Jan?" - "Neen." - "Heet je dan Piet?" - "Neen." - "Heet je soms Repelsteeltje?" - "Dat heeft de duivel je verteld, dat heeft de duivel je verteld!" schreeuwde het mannetje en hij stampte van woede met zijn rechtervoet zó hard op de grond dat hij er tot aan zijn romp inzakte, pakte in zijn woede zijn linkervoet met beide handen beet en scheurde zichzelf zo in tweeën.
Repelsteeltje, daar was ik fan van, als kleuter.
Zou het een dwangneurose zijn?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die had ik al door Peterquote:
Dat je jezelf best een gekke vrouw vindt, leuk gek. Die spontaan heel gek uit de hoek kan komen. Woensdag vleesvrij en gehakt op donderdag. Zoiets mafs.quote:
jij was zeker een lief kleutertjequote:Op woensdag 8 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
"Nu koningin, hoe heet ik?" vroeg zij eerst: "Heet je Jan?" - "Neen." - "Heet je dan Piet?" - "Neen." - "Heet je soms Repelsteeltje?" - "Dat heeft de duivel je verteld, dat heeft de duivel je verteld!" schreeuwde het mannetje en hij stampte van woede met zijn rechtervoet zó hard op de grond dat hij er tot aan zijn romp inzakte, pakte in zijn woede zijn linkervoet met beide handen beet en scheurde zichzelf zo in tweeën.
Repelsteeltje, daar was ik fan van, als kleuter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |