abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67843326
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:22 schreef Coos het volgende:
Ha ha ha..... kreeg net een telefoontje van vliendinnetje.
Ze moet in mei auditie doen in klassiek Chinees zingen en of ik zin had om mee te gaan.
Heb nog niets beloofd ivm druk druk druk maar het lijkt me wel geinig.

heb ook al eens een auto vol kakelende chineessies gehad
Coohoos je weet toch dat ze allemaal
hier [TBO SC #15] Waar Liesje een normaal ritme krijgt zitten hé
pi_67845369
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat zat ik ook al te denken ...
Naar Soury, vind ik dan.

Misschien is het wel een magische Stivoro asbak! Die bestaan! Echt!
Dan ben ik verdoemt om te stoppen .. Lijkt wel.
Mijn ouders hadden ooit een oud spinnenwiel op de kop getikt. Maar lag redelijk uit elkaar. Imand wilde dat opknappen maar overleed voor dat hij er maar een vinger aan gelegd had. Jaren later was er weer iemand die dat spinnenwiel wilde fixen. Die overleed ook. In mijn gedachten waren er drie dooie maar ik zal het verhaal niet erger maken dan het was . P.s. dat spinnewiel hebben mijn ouder (of nooit terug gekregen) of weggefikkerd. En ik heb asbakken zat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_67845394
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:24 schreef FANN het volgende:

[..]

Maar het was een persoonlijke mededeling dus ik dacht die zet op de door Peter6000 gesponsoorde persoonlijke TT

pi_67845543
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Coos het volgende:

[..]

Maar het was een persoonlijke mededeling dus ik dacht die zet op de door Peter6000 gesponsoorde persoonlijke TT

ow oké maken we hier jouw eigen topic van.......
pi_67845589
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Mijn ouders hadden ooit een oud spinnenwiel op de kop getikt. Maar lag redelijk uit elkaar. Imand wilde dat opknappen maar overleed voor dat hij er maar een vinger aan gelegd had. Jaren later was er weer iemand die dat spinnenwiel wilde fixen. Die overleed ook. In mijn gedachten waren er drie dooie maar ik zal het verhaal niet erger maken dan het was . P.s. dat spinnewiel hebben mijn ouder (of nooit terug gekregen) of weggefikkerd. En ik heb asbakken zat
ow... stop dan maar niet......

is dat trouwens geen sprookje van dat spinnewiel komt me ergens vaag bekend voor.......
  woensdag 8 april 2009 @ 22:15:53 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67845639
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef Soury het volgende:
Spooky soort van Doornroosje. Misschien worden ze over honderd jaar wel wakker. Als spinnewielzombies .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67845684
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Spooky soort van Doornroosje. Misschien worden ze over honderd jaar wel wakker. Als spinnewielzombies .
ow.... ik had net deze gevonden.......

http://www.grimmstories.com/nl/grimm_sprookjes/repelsteeltje

niemand weet........ niemand weet........ dat ik repesteeltje heet
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 22:19:26 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67845757
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:24 schreef FANN het volgende:

[..]

En Coos is weer terecht. Dus verkas maar weer naar één van de andere twee RLS SC's, stelletje tuig. Vooral in TBO is het enorm gezellig, met een hartelijk onthaal van een nieuwe user.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')