quote:Op maandag 6 april 2009 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Toch al 2 stemmen, het leeft behoorlijk.
Je voelt je wel vereerd, jonguh!quote:
Ja Nou!!! De tranen schieten in mijn broek.quote:
Net even zitten plannen wanneer dat mij het beste uitkomt. Dat zou dan 6 oktober zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Mooi, dan kunnen NMNS en jij saampjes gaan stoppen
Heb je me echt gemist Petert?quote:Op maandag 6 april 2009 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Poll: Where the hell is Coos?Sit-down actie in het Ziggo hoofdkantoor Met oordopjes tegen de bouwvakkers in bed Hij zit mee te lurken in dit topic Iets met iets onder de 60 kg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Edit: Wat doen die lettertjes tussen de scores.![]()
Yep.quote:Op maandag 6 april 2009 18:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je me echt gemist Petert?![]()
Het is optie twee.
Er is bijna niet te leven hier. Wat een teringherrie. Heb al bij een vriendin uitgeslapen en lig vaak al om elf uur op bed. Die hele grap gaat tot eind juni duren.
Als kiespijn zeker!quote:
Nee!! Ik ga echt vlak voor een nieuwe wilde zomer niet stoppen.quote:Op maandag 6 april 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil eerder weer een poging wagen en zit te denken aan 1 mei als startdatum.
Coos? Als je meedoet, dan ben tijdens die feesten gewoon vergeten dat je ooit gerookt hebt
sjesus ,quote:Op maandag 6 april 2009 17:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Nou!!! De tranen schieten in mijn broek.![]()
Maar wel een mooi topic om even een medisch verslag te doen.
Uit de mri-scan bleek dat ik een paar kleine infarctjes heb gehad maar die kunnen niet die langdurige hoofdpijn die ik heb veroorzaken. Oorzaak roken!! Echter in mijn bijholte bleek ook een grote nare plek zichtbaar. Dat was dus precies wat ikzelf naast kaak en ogen zelf ook dacht. Vanmiddag terug naar de dokter en voordat ik naar de KNO arts ga eerst proberen met tien dagen zware anti biotica en speciale druppels kijken of het over gaat. Zo niet, dan alsnog operatief de boel een beetje cleanen. Maar ik mag dus de eerst komende tien dagen ook niet de zon in en ik hoop dus dat het vanaf morgen tien dagen pijpestelen regent.![]()
Bij de neuroloog vorige week bleek dat ik in 1996 vergelijkbare klachten had en dat draaide toen op een operatie door de KNO arts uit. Was ik alweer vergeten.
Dus stoppen met roken was het advies. Ik denk dat ik na de zomer maar eens een poging om te stoppen ga doen. Begin oktober of zo. Na de feestelijke zomer die eraan komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dan ook maar pijpen denk ik.quote:
Hè jammer Coos, na de eerste zin sprong m'n hartje even over!quote:Op maandag 6 april 2009 22:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga dan ook maar pijpen denk ik.![]()
en nu niet gelijk op je fiets springen want ik bedoel wietverwerking
Who the fuck are JIJquote:
Wat Fan al zei.quote:Op maandag 6 april 2009 22:33 schreef Copycat het volgende:
Coos Rookloos kan toch helemaal niet. Met zo'n geile asbak!
Wat zal haar dat goed staan!quote:Op maandag 6 april 2009 22:42 schreef Coos het volgende:
Wat Fan al zei.
Na zes maanden niet roken heb ik lucht genoeg om hem 12 keer per dag vol te fappen.
Maar eigenlijk moet ik hem doorsturen naar de volgende.quote:
Ja, dat zat ik ook al te denken ...quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 22:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat Fan al zei.
Na zes maanden niet roken heb ik lucht genoeg om hem 12 keer per dag vol te fappen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:28 schreef Coos het volgende:
Zie dat het best een mooi weekend gaat worden.
Waarom mag je eigenlijk met anti biotica niet in de volle zon?
Coohoosquote:Op woensdag 8 april 2009 21:22 schreef Coos het volgende:
Ha ha ha..... kreeg net een telefoontje van vliendinnetje.
Ze moet in mei auditie doen in klassiek Chinees zingen en of ik zin had om mee te gaan.![]()
Heb nog niets beloofd ivm druk druk drukmaar het lijkt me wel geinig.
![]()
heb ook al eens een auto vol kakelende chineessies gehad
quote:Op maandag 6 april 2009 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik ook al te denken ...
Naar Soury, vind ik dan.Misschien is het wel een magische Stivoro asbak! Die bestaan! Echt!
Maar het was een persoonlijke mededeling dus ik dacht die zet op de door Peter6000 gesponsoorde persoonlijke TTquote:Op woensdag 8 april 2009 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Coohoosje weet toch dat ze allemaal
hier [TBO SC #15] Waar Liesje een normaal ritme krijgt zitten hé
ow oké maken we hier jouw eigen topic van.......quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar het was een persoonlijke mededeling dus ik dacht die zet op de door Peter6000 gesponsoorde persoonlijke TT![]()
ow... stop dan maar niet......quote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben ik verdoemt om te stoppen .. Lijkt wel.
Mijn ouders hadden ooit een oud spinnenwiel op de kop getikt. Maar lag redelijk uit elkaar. Imand wilde dat opknappen maar overleed voor dat hij er maar een vinger aan gelegd had. Jaren later was er weer iemand die dat spinnenwiel wilde fixen. Die overleed ook. In mijn gedachten waren er drie dooie maar ik zal het verhaal niet erger maken dan het was . P.s. dat spinnewiel hebben mijn ouder (of nooit terug gekregen) of weggefikkerd. En ik heb asbakken zat
Spooky soort van Doornroosje. Misschien worden ze over honderd jaar wel wakker. Als spinnewielzombiesquote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef Soury het volgende:
Dan ben ik verdoemt om te stoppen .. Lijkt wel.
Mijn ouders hadden ooit een oud spinnenwiel op de kop getikt. Maar lag redelijk uit elkaar. Imand wilde dat opknappen maar overleed voor dat hij er maar een vinger aan gelegd had. Jaren later was er weer iemand die dat spinnenwiel wilde fixen. Die overleed ook. In mijn gedachten waren er drie dooie maar ik zal het verhaal niet erger maken dan het was . P.s. dat spinnewiel hebben mijn ouder (of nooit terug gekregen) of weggefikkerd. En ik heb asbakken zat
ow.... ik had net deze gevonden.......quote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spooky soort van Doornroosje. Misschien worden ze over honderd jaar wel wakker. Als spinnewielzombies.
En Coos is weer terecht. Dus verkas maar weer naar één van de andere twee RLS SC's, stelletje tuig. Vooral in TBO is het enorm gezellig, met een hartelijk onthaal van een nieuwe user.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Coohoosje weet toch dat ze allemaal
hier [TBO SC #15] Waar Liesje een normaal ritme krijgt zitten hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |