Nee.quote:
En zo hoort 't!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef CarOnline het volgende:
Nee.
't Was me ook nog niet opgevallen dat je hier niet gepost had tot je het zei.
Joh!quote:Ik probeerde je een schuldgevoel aan te praten
Oh nee. Ik mag echt nooit meer nicotine want dan verlies ik, denk ik.quote:
Nou nee hoor haha, ik vlieg in en uit geloof ik zeg maar!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neu. Wrom?!![]()
Of wil je graag gemist worden?
Psies, dus even tekenen, zo'n gaaf kinderprogramma mag niet verdwijnen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
Sesamstraat moet op een tijdstip waarna de kinders lekker naar bed gaan en NIET om 17.00 uur, waar zijn ze mee bezig!
Maffe zooi bijelkaar maar ook fijne virtuele ontactenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ga ik ook, bij tijden, zeker doen![]()
Heb al meerdere mensen gelezen, lekker stelletjes hier hoor
Volgens mij zijn er nog maar 2 stelletjes hier toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ga ik ook, bij tijden, zeker doen![]()
Heb al meerdere mensen gelezen, lekker stelletjes hier hoor
En af en toe een verdwaalde vrijgezelquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog maar 2 stelletjes hier toch?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En af en toe een verdwaalde vrijgezel
Moet ik jou toevoegen aan die van mijquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
Maffe virtuele kontakten zat, dus kunnen er nog wel wat bij
Der moet niks, dat vooropgesteld...quote:Op woensdag 8 april 2009 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet ik jou toevoegen aan die van mij
Echt? Wie dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog maar 2 stelletjes hier toch?
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Wie dan?
Juud en Dementor en ?
Ruud heeft toch een schone Italiaansequote:Op woensdag 8 april 2009 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is Ruud een stelletje in zn eentje?![]()
Kunstig!
Wat grappig dat je precies deze twee SC's weet te vinden.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef Chanel5 het volgende:
ehhhh 2 stellletjes? ja ik geloof het wel..
en sommige die hard probereren een stelletje te worden
Ja. Ik moet op het eind een viaduct over de A58 over en voorheen haalde ik die puffend en vloekend op de pedalen staand. Nu haal ik 'm met gemak. Zingend.quote:
Nou, toeval bestaat nietquote:Op woensdag 8 april 2009 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat grappig dat je precies deze twee SC's weet te vinden.
Dat was toch ook de bedoeling? Ongefundeerd uit je slof schieten?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En verder gaat ook mijn felheid vooruit.
Net ruzie gemaakt met de collega waar ik het beste contact mee heb. Hij zei A en ik concludeerde B en schoot me toch een partij uit mijn slof. Ik schrok van mezelf.
We hebben het alweer bijgelegd.
Ik gok Lobasca!quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik gok Lobasca!Het is haast een poll waardig.
Jullie worden de laatste dagen wel verwend daar in het hoge noorden. Hier regent het.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Stralend weer hier, dus ik ga maar weer eens een wasje buiten hangen (mijn leven ís gewoon één grote groundhogday)
Is Lobje er weerquote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik gok Lobasca!Het is haast een poll waardig.
Oh, wie gok jij dan?quote:
Zou het?quote:
Het zou met de medicijnen te maken kunnen hebben. Daar ben ik wat meer hyper door. Gelukkig meestal in positieve zin, maar vanochtend was ik èn vrolijk èn fel. Leuke combinatie om je collega's mee te verwarrenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Cc heeft dat te maken met niet meer roken?![]()
Na dat eerste slofschot vanochtend wel, inderdaad. Voelde goedquote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef Marrije het volgende:
Dat was toch ook de bedoeling? Ongefundeerd uit je slof schieten?
De bewolking splijt gewoon voor mijn woonplaats!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Hier ook nog zon, maar aan de buienradar te zien............![]()
[ afbeelding ]
Had ik toch vanmorgen moeten gaan liggenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Hier ook nog zon, maar aan de buienradar te zien............![]()
[ afbeelding ]
Echt nietquote:
Die snijdt andere onderwerpen aan.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, gewoon Neo.
Ik ga de badkamer maar soppen nu ik niet in het zonnetje kan zitten. Balen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |