En zo hoort 't!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef CarOnline het volgende:
Nee.
't Was me ook nog niet opgevallen dat je hier niet gepost had tot je het zei.
Joh!quote:Ik probeerde je een schuldgevoel aan te praten
Oh nee. Ik mag echt nooit meer nicotine want dan verlies ik, denk ik.quote:
Nou nee hoor haha, ik vlieg in en uit geloof ik zeg maar!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neu. Wrom?!![]()
Of wil je graag gemist worden?
Psies, dus even tekenen, zo'n gaaf kinderprogramma mag niet verdwijnen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
Sesamstraat moet op een tijdstip waarna de kinders lekker naar bed gaan en NIET om 17.00 uur, waar zijn ze mee bezig!
Maffe zooi bijelkaar maar ook fijne virtuele ontactenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ga ik ook, bij tijden, zeker doen![]()
Heb al meerdere mensen gelezen, lekker stelletjes hier hoor
Volgens mij zijn er nog maar 2 stelletjes hier toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ga ik ook, bij tijden, zeker doen![]()
Heb al meerdere mensen gelezen, lekker stelletjes hier hoor
En af en toe een verdwaalde vrijgezelquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog maar 2 stelletjes hier toch?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En af en toe een verdwaalde vrijgezel
Moet ik jou toevoegen aan die van mijquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
Maffe virtuele kontakten zat, dus kunnen er nog wel wat bij
Der moet niks, dat vooropgesteld...quote:Op woensdag 8 april 2009 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet ik jou toevoegen aan die van mij
Echt? Wie dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog maar 2 stelletjes hier toch?
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Wie dan?
Juud en Dementor en ?
Ruud heeft toch een schone Italiaansequote:Op woensdag 8 april 2009 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is Ruud een stelletje in zn eentje?![]()
Kunstig!
Wat grappig dat je precies deze twee SC's weet te vinden.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef Chanel5 het volgende:
ehhhh 2 stellletjes? ja ik geloof het wel..
en sommige die hard probereren een stelletje te worden
Ja. Ik moet op het eind een viaduct over de A58 over en voorheen haalde ik die puffend en vloekend op de pedalen staand. Nu haal ik 'm met gemak. Zingend.quote:
Nou, toeval bestaat nietquote:Op woensdag 8 april 2009 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat grappig dat je precies deze twee SC's weet te vinden.
Dat was toch ook de bedoeling? Ongefundeerd uit je slof schieten?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En verder gaat ook mijn felheid vooruit.
Net ruzie gemaakt met de collega waar ik het beste contact mee heb. Hij zei A en ik concludeerde B en schoot me toch een partij uit mijn slof. Ik schrok van mezelf.
We hebben het alweer bijgelegd.
Ik gok Lobasca!quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik gok Lobasca!Het is haast een poll waardig.
Jullie worden de laatste dagen wel verwend daar in het hoge noorden. Hier regent het.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Stralend weer hier, dus ik ga maar weer eens een wasje buiten hangen (mijn leven ís gewoon één grote groundhogday)
Is Lobje er weerquote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik gok Lobasca!Het is haast een poll waardig.
Oh, wie gok jij dan?quote:
Zou het?quote:
Het zou met de medicijnen te maken kunnen hebben. Daar ben ik wat meer hyper door. Gelukkig meestal in positieve zin, maar vanochtend was ik èn vrolijk èn fel. Leuke combinatie om je collega's mee te verwarrenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Cc heeft dat te maken met niet meer roken?![]()
Na dat eerste slofschot vanochtend wel, inderdaad. Voelde goedquote:Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef Marrije het volgende:
Dat was toch ook de bedoeling? Ongefundeerd uit je slof schieten?
De bewolking splijt gewoon voor mijn woonplaats!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Hier ook nog zon, maar aan de buienradar te zien............![]()
[ afbeelding ]
Had ik toch vanmorgen moeten gaan liggenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Hier ook nog zon, maar aan de buienradar te zien............![]()
[ afbeelding ]
Echt nietquote:
Die snijdt andere onderwerpen aan.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, gewoon Neo.
Ik ga de badkamer maar soppen nu ik niet in het zonnetje kan zitten. Balen.![]()
Zeker een week, volgens mij, dus hoog tijd voor een subtiele rentreequote:
Laat je niet om de tuin leidenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die snijdt andere onderwerpen aan.
Nah, in het begin is hij vrij subtiel. De ellende volgt wat later.quote:
Das mooi klotenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Alleen kom ik net tot de conclusie dat mijn wasmachine is overleden.
Da's kut.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Die van mij ook, hij wil niet meer draaienquote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:
Nou, ff gegoogled en ik hoop m zo weer aan de praat te hebben,quote:Op woensdag 8 april 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's kut.
Helemaal dood? Of nog te reanimeren?
Joh!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:05 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die subtiliteit ook wel meevallen
De enige topics waarin zijn gepost zijn de RLS SC en TBO SC.
ja, ik denk dat het iets is met de lagers, en mijn auto ook al naar de garage, iets met de remmen, dus April is weer een dure maand.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Nou, ff gegoogled en ik hoop m zo weer aan de praat te hebben,Maar het ding is tien jaar oud, en wordt elke dag (meerdere keren) gebruikt. Het zat er aan te komen zeg maar.
![]()
Oh en Blomst ook al. Bummer!
Hier de koolborstels denk ik. zal m eens open slopenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:09 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, ik denk dat het iets is met de lagers, en mijn auto ook al naar de garage, iets met de remmen, dus April is weer een dure maand.
Dat zou wel stoer zijn, wat googlen en je wasmachien weer aan de praat krijgenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Nou, ff gegoogled en ik hoop m zo weer aan de praat te hebben,Maar het ding is tien jaar oud, en wordt elke dag (meerdere keren) gebruikt. Het zat er aan te komen zeg maar.
![]()
Oh en Blomst ook al. Bummer!
Miele doen denk ik danquote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ga maar eens googlen voor een nieuwe denk ik.
Er staan hele handleidingen online! en hobby-handig fora waar tips gegeven worden.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou wel stoer zijn, wat googlen en je wasmachien weer aan de praat krijgen
De LG komt als beste uit de test. En dan hou ik ook nog duizend euro over. Keuzes keuzes,quote:
Ja, dat is ook het eerste waar ik naar ga kijken als we weer een nieuwe moeten kopen. Die we nu hebben, hebben we gekocht voor 2 pers, ik was me ongans met (de was van) 2 kleine kinderen erbij.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er staan hele handleidingen online! en hobby-handig fora waar tips gegeven worden.![]()
Maar dit is beyond even resetten. Dit is kapotte koolborstels. en dan koop ik voor het geld van die vervangen liever een nieuwe met een 7 kilo trommel.
Ah op die fietsquote:Op woensdag 8 april 2009 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De LG komt als beste uit de test. En dan hou ik ook nog duizend euro over. Keuzes keuzes,
Ja die is wel goed die reputatie. Mijn moeder had altijd ellende met die krengen. Nu gewoon gekeken op van die vergelijk sites. Ik koop liever een wasmachine van 300 euro dan een van 1300 eigenlijk. zeker als die veel beter uit de tests komt.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Ging mn op de reputatie van Miele af
Tóch geen Groundhogdayquote:Op woensdag 8 april 2009 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De LG komt als beste uit de test. En dan hou ik ook nog duizend euro over. Keuzes keuzes,
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=646&qid=264256quote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou wel stoer zijn, wat googlen en je wasmachien weer aan de praat krijgen
ik heb net met een monteur gesproken, en die zei dat koolborstels niet zo duur was, maar lagers wel, hij komt morgenavond kijken, zo, de eerste 45 euro is dan al wegquote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ga maar eens googlen voor een nieuwe denk ik.
Nee! Spanning en sensatie!quote:
Nou, het deurtje haperde ook al een poosje, hij maakte gekke geluiden en waste niet echt meer schoon. Mijn keuze is al gemaakt.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:29 schreef blomst het volgende:
[..]
ik heb net met een monteur gesproken, en die zei dat koolborstels niet zo duur was, maar lagers wel, hij komt morgenavond kijken, zo, de eerste 45 euro is dan al weg
300euro, waar?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het deurtje haperde ook al een poosje, hij maakte gekke geluiden en waste niet echt meer schoon. Mijn keuze is al gemaakt.![]()
(en serieus, een nieuwe kost 300 euro, dan ga ik mijn oude niet oplappen na 10 jaar)
Vandaar!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef Gert het volgende:
"Zanussi Toscane" .
Weet je zeker dat er geen koffie in moet in plaats van waspoeder?
Ja zie! KRUPPS!!! Van die naam straalt gewoon af dat er sehr grundlich saubergemacht wordt.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar!
Ga ik vanavond toch maar eens een wasje in mijn Nespresso apparaat draaien. Da's een Duitsche Krups, tenslotte.
Je string opschuimenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zie! KRUPPS!!! Van die naam straalt gewoon af dat er sehr grundlich saubergemacht wordt.
Alleen jammer dat er hooguit een stringetje in past.
Kinky hee!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je string opschuimen
*Mooi* *stil*
Vorsprung Durch Technikquote:Op woensdag 8 april 2009 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zie! KRUPPS!!! Van die naam straalt gewoon af dat er sehr grundlich saubergemacht wordt.
Alleen jammer dat er hooguit een stringetje in past.
Ik ga niet kijken Cc.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
Like a virgin, touched for the very first time. Like a vihihihirgin, when your heart beats, close to mihihihine. Wohohohohohoo.
En dan zie je zo'n bouwvakkersdecolleté.
Dit weekend is zelfs geloof ik een lang weekendquote:Op woensdag 8 april 2009 12:20 schreef Gert het volgende:
Wat lékker ineens hè Coos, zo'n weekend. Heerlijk uitslapen!
Qua weer loopt het hier een beetje terug. Moet met middelste zoon naar de dokter omdat ie weer eens wat raars heeft en geen idee wat we eten.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:26 schreef CarOnline het volgende:
Middag!
Balen Buuv, hier ging ie net na de verhuizing kapot,
gelukkig had mn zusje dr ex zijn wasmachine nog in haar schuur staan
Verder is het lekker weer en weet ik nog niet wat ik ga eten vanavond.
Nou ja!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Qua weer loopt het hier een beetje terug. Moet met middelste zoon naar de dokter omdat ie weer eens wat raars heeft en geen idee wat we eten.
Ja! bacterie in de wondquote:Op woensdag 8 april 2009 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ja!
En? Ben je al terug? Weet je al wat het is?
Zo, weekend.
Of.. nou ja.. nu vrij en morgen vrij
Jeetjequote:Op woensdag 8 april 2009 15:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! bacterie in de wondNou is dit het kind wat met diezelfde bacterie in zijn bloedbaan bijna het loodje legde dus ik doe net of ik heel ontspannen ben.
![]()
Antibiotica moet het euvel weer verhelpen.
Nou, dusdanig ontspannen dat ze antibiotica gaf "om geen risico te lopen" en volgende week terug komen. Hij is er verder gelukkig niet ziek van. Geen koorts geen gezwollen klieren. Dus daar hou ik me dan maar aan vast. Maar het rakelt het toch allemaal weer op.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jeetje![]()
En de huisarts was wél ontspannen?
Huist die bacterie nog bij hem of is het een huis-tuin-en-keuken-bacterie?
Bah, geen fijn idee!
Ja natuurlijk, maar wat waren de eerste klachten dan, en wat voor wond?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dusdanig ontspannen dat ze antibiotica gaf "om geen risico te lopen" en volgende week terug komen. Hij is er verder gelukkig niet ziek van. Geen koorts geen gezwollen klieren. Dus daar hou ik me dan maar aan vast. Maar het rakelt het toch allemaal weer op.
Klein schaafplekje omdat iemand met een nog op zijn scheen was gaan staan. Die ging maar niet dicht. En werd ineens groter. Met rare gele blazen en blaasjes er omheen. Dus op zich niets verontrustends maar ik vertrouwde het toch niet helemaal.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar wat waren de eerste klachten dan, en wat voor wond?
Brrr.
Aw! Dankjewel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |