Zeker een week, volgens mij, dus hoog tijd voor een subtiele rentreequote:
Laat je niet om de tuin leidenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die snijdt andere onderwerpen aan.
Nah, in het begin is hij vrij subtiel. De ellende volgt wat later.quote:
Das mooi klotenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Alleen kom ik net tot de conclusie dat mijn wasmachine is overleden.
Da's kut.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Die van mij ook, hij wil niet meer draaienquote:Op woensdag 8 april 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:
Nou, ff gegoogled en ik hoop m zo weer aan de praat te hebben,quote:Op woensdag 8 april 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's kut.
Helemaal dood? Of nog te reanimeren?
Joh!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:05 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die subtiliteit ook wel meevallen
De enige topics waarin zijn gepost zijn de RLS SC en TBO SC.
ja, ik denk dat het iets is met de lagers, en mijn auto ook al naar de garage, iets met de remmen, dus April is weer een dure maand.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Nou, ff gegoogled en ik hoop m zo weer aan de praat te hebben,Maar het ding is tien jaar oud, en wordt elke dag (meerdere keren) gebruikt. Het zat er aan te komen zeg maar.
![]()
Oh en Blomst ook al. Bummer!
Hier de koolborstels denk ik. zal m eens open slopenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:09 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, ik denk dat het iets is met de lagers, en mijn auto ook al naar de garage, iets met de remmen, dus April is weer een dure maand.
Dat zou wel stoer zijn, wat googlen en je wasmachien weer aan de praat krijgenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Nou, ff gegoogled en ik hoop m zo weer aan de praat te hebben,Maar het ding is tien jaar oud, en wordt elke dag (meerdere keren) gebruikt. Het zat er aan te komen zeg maar.
![]()
Oh en Blomst ook al. Bummer!
Miele doen denk ik danquote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ga maar eens googlen voor een nieuwe denk ik.
Er staan hele handleidingen online! en hobby-handig fora waar tips gegeven worden.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou wel stoer zijn, wat googlen en je wasmachien weer aan de praat krijgen
De LG komt als beste uit de test. En dan hou ik ook nog duizend euro over. Keuzes keuzes,quote:
Ja, dat is ook het eerste waar ik naar ga kijken als we weer een nieuwe moeten kopen. Die we nu hebben, hebben we gekocht voor 2 pers, ik was me ongans met (de was van) 2 kleine kinderen erbij.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er staan hele handleidingen online! en hobby-handig fora waar tips gegeven worden.![]()
Maar dit is beyond even resetten. Dit is kapotte koolborstels. en dan koop ik voor het geld van die vervangen liever een nieuwe met een 7 kilo trommel.
Ah op die fietsquote:Op woensdag 8 april 2009 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De LG komt als beste uit de test. En dan hou ik ook nog duizend euro over. Keuzes keuzes,
Ja die is wel goed die reputatie. Mijn moeder had altijd ellende met die krengen. Nu gewoon gekeken op van die vergelijk sites. Ik koop liever een wasmachine van 300 euro dan een van 1300 eigenlijk. zeker als die veel beter uit de tests komt.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Ging mn op de reputatie van Miele af
Tóch geen Groundhogdayquote:Op woensdag 8 april 2009 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De LG komt als beste uit de test. En dan hou ik ook nog duizend euro over. Keuzes keuzes,
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=646&qid=264256quote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou wel stoer zijn, wat googlen en je wasmachien weer aan de praat krijgen
ik heb net met een monteur gesproken, en die zei dat koolborstels niet zo duur was, maar lagers wel, hij komt morgenavond kijken, zo, de eerste 45 euro is dan al wegquote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ga maar eens googlen voor een nieuwe denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |