+1quote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb gisteren teruggelezen, ik zag ook dat je offline was vanaf het moment dat ik iets postte over iets wat niet fris rook..... zonder verder enige suggestie.
Wat ik er verder van vond hoe je hier (en in de RLS SC) binnenkwam boeit niet zo, maar ik dacht tussen de regels door te hebben gelezen dat er gelijk met Ruud gePM'd werd over het uitwisselen van MSN adressen of iets dergelijks.
En dat moet je helemaal lekker zelf weten, ik kan me er niet druk om maken, maar als jij hier meegelezen hebt, zoals je zelf stelt, dan weet je dat het een typische kloon-aanpak is die hier al meerdere malen gebruikt is.
Dus ga vooral lekker je gang, maar als je weet hoe het hier gegaan is dan weet je ook dat er een redelijke argwaan is jegens "newbies" die vooral heel hard beweren dat ze een newbie zijn, en echt geen kloon.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze dat, * welkomstcomitee opstelt
Ik ook nietquote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Stel dat Tipsch hier weer zou meeposten als kloon, zou ik dat helemaal niet erg vinden.
Dat over die geur las ik pas de andere dag. Na de kommentaren heb ik het er eerst bij gelaten. Hoe goed je tussen de regels door kunt lezen is mij NIET bekend maar bij deze, ik weet niet hoe je erbij komt over MSN, want ik ken namelijk geen van de gebruikers van FOK. Dus vertel, ben nl heel nieuwsgierig uit welke zin je hebt af kunnen leiden dat ik kontakt met iemand zou hebben gehad.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb gisteren teruggelezen, ik zag ook dat je offline was vanaf het moment dat ik iets postte over iets wat niet fris rook..... zonder verder enige suggestie.
Wat ik er verder van vond hoe je hier (en in de RLS SC) binnenkwam boeit niet zo, maar ik dacht tussen de regels door te hebben gelezen dat er gelijk met Ruud gePM'd werd over het uitwisselen van MSN adressen of iets dergelijks.
En dat moet je helemaal lekker zelf weten, ik kan me er niet druk om maken, maar als jij hier meegelezen hebt, zoals je zelf stelt, dan weet je dat het een typische kloon-aanpak is die hier al meerdere malen gebruikt is.
Dus ga vooral lekker je gang, maar als je weet hoe het hier gegaan is dan weet je ook dat er een redelijke argwaan is jegens "newbies" die vooral heel hard beweren dat ze een newbie zijn, en echt geen kloon.
Jaja, en dan terugkomen met een nog betere kloon zeker.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Dus vertel, ben nl heel nieuwsgierig uit welke zin je hebt af kunnen leiden dat ik kontakt met iemand zou hebben gehad.
Omdat je eerst moet smeken om een unban te krijgenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Maar die ban van toen moet toch inmiddels opgeheven zijn, dus waarom dan klonen
Dag Huub.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef Xsanthe het volgende:
ach weet mn nick en ww niet meer
ouderdom en laksheid gaan fijn samen
Op je blote knieën ook nog zeker?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat je eerst moet smeken om een unban te krijgen
Er is een aantal bans nog niet opgeheven. En van de rest weet ik het niet, maar van neo wel heel zeker dat die nooit meer opgeheven wordt.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hier toch zoveel termen geleerd, vooral het woord kloon, ik kende het niet eens. En dan al die afkortingen, sommige weet ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Whahahhahaaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb hier toch zoveel termen geleerd, vooral het woord kloon, ik kende het niet eens. En dan al die afkortingen, sommige weet ik nog steeds niet.
Neo is een verhaal apart natuurlijk, die heeft de hele boel hier onder lopen spammenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is een aantal bans nog niet opgeheven. En van de rest weet ik het niet, maar van neo wel heel zeker dat die nooit meer opgeheven wordt.
En dat klonen... ach, men vermaakt zich er hier kostelijk mee geloof ik, kloon of niet.
whut, waar?quote:
Het is me wat.quote:
Ben mezelf en blijf mezelf, valt tegen hèquote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaja, en dan terugkomen met een nog betere kloon zeker.
Ho ho, ik ben helemaal niet achterdochtig.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb hier toch zoveel termen geleerd, vooral het woord kloon, ik kende het niet eens. En dan al die afkortingen, sommige weet ik nog steeds niet.
Maar oke, ga door met jullie argwanendheid.
Ben jij de enige normale hier?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neo is een verhaal apart natuurlijk, die heeft de hele boel hier onder lopen spammen![]()
En verder vind ik het een hoop overdreven achterdochtig gezeik over het wel of niet een kloon zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |