Ja, geweldig hèquote:Op woensdag 8 april 2009 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Dat dat kon. In Nederland! In 1939! Ongelooflijk!
jah...... da's toch prettig om te weten toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bedankt fann, zitten we toch weer een stapje dichter in je belevingswereld.
Je bent van harte welkom.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn jullie echt zo'n intollerante kliek, valt me zwaar tegen
Ik denk dat het wel meevalt. En als je hier wilt blijven, dan zou ik gewoon lekker doorposten.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn jullie echt zo'n intollerante kliek, valt me zwaar tegen
Maakt dat wat uit? Ik zag trouwens pas afgelopen week dat er een poppetje? voor jullie naam staat, als ik dat voor mijzelf controleer blijkt dat er een vrouwelijk of mannelijk poppetje voor jullie naam staat en idd vouwelijk poppetje, vrouw en mannelijk poppetje okeee jullie begrijpen mij. Ik heb een soort van nosex popetje staan, ben al in mijn profiel geweest en.....quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik weet toch niet of je man of vrouw bent...
van mij hoef je niet weg hoor....
Ik zat me net nog in te houden toen ik over dat ijsje las... ga jij het er nog een keer over hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
Fann, je hebt me aangestoken, ben ook een ijsje aan het eten, een 'oranje'
Die waterijsjes deden me niet zoveel. maar Cornetto's!! Nu wil ik chocola!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat me net nog in te houden toen ik over dat ijsje las... ga jij het er nog een keer over hebben
Er ligt een hele doos Cornetto's in de vriezer, en dan komen jullie met ijsjesverhalen
Eet ze!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat me net nog in te houden toen ik over dat ijsje las... ga jij het er nog een keer over hebben
Er ligt een hele doos Cornetto's in de vriezer, en dan komen jullie met ijsjesverhalen
zo eentje op twee stokkies?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
Fann, je hebt me aangestoken, ben ook een ijsje aan het eten, een 'oranje'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |