?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je je poppetje uitschakelt weten de mensen niet of je wel of niet meekijkt.
Nee, ik hou me in (zolang dat lukt) en er liggen ook nog raketten maar die kunnen me dan weer niets schelenquote:
o je bent al weg.. truste..... morgen wil ik weten of je ook zo'n ijsje op twee stokkies had...quote:
We kijken gewoon de kat uit de boom.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn jullie echt zo'n intollerante kliek, valt me zwaar tegen
Via opties (rechts bovenin de pagina) kun je je onlinestatus veranderen, en dan verandert je poppetje.quote:
Tosties hier.. Foutje in de AH bestelling. Godverdomme 25 tosties Ben verdomme geen horeca. maar ja niet goed gelezen. En een la vol met voorverpakte TOSTIES !!! Ze zijn wel lekker dat scheeltquote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat me net nog in te houden toen ik over dat ijsje las... ga jij het er nog een keer over hebben
Er ligt een hele doos Cornetto's in de vriezer, en dan komen jullie met ijsjesverhalen
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die waterijsjes deden me niet zoveel. maar Cornetto's!! Nu wil ik chocola!
Ik zit een beetje ver bij jullie vandaan, maar kom maar halenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:10 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook een Cornetto. Met zo'n dikke chocolade punt in het puntje van het hoorntje. En met zonder nootjes.
Darn, 25 tostiesquote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Tosties hier.. Foutje in de AH bestelling. Godverdomme 25 tosties Ben verdomme geen horeca. maar ja niet goed gelezen. En een la vol met voorverpakte TOSTIES !!! Ze zijn wel lekker dat scheelt
gedver....... voorverpakte tosti's ik wist niet eens dat dat bestond......quote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Tosties hier.. Foutje in de AH bestelling. Godverdomme 25 tosties Ben verdomme geen horeca. maar ja niet goed gelezen. En een la vol met voorverpakte TOSTIES !!! Ze zijn wel lekker dat scheelt
Die spuug ik dan wel uit. Zo tussen je bankkussensquote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Leandra het volgende:
Ik zit een beetje ver bij jullie vandaan, maar kom maar halen
Enne.... ze zijn niet met zonder nootjes, gewoon met met nootjes
Het zijn er 23 ondertussen. Vriend lief vond ze niet zo erg lekkerquote:Op woensdag 8 april 2009 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, 25 tosties![]()
![]()
Je kunt wat mensen uitnodigen voor een "bijzondere" paasmaaltijd natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha.... dat gaat goed komen!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die spuug ik dan wel uit. Zo tussen je bankkussens.
Ik stap nu op mijn fiets!
Vergeet niet naar m'n schitterende behang te kijkenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:18 schreef Copycat het volgende:
Toch eerst maar even mijn bed instappen en dan droom ik wel dat ik op jouw bank een Cornetto eet.
Nite!
LOLquote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en nu heb ik dus zin in tosti's ook.![]()
Maar 25?! Muts!!
en stickers..quote:Op woensdag 8 april 2009 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Als we nog ff doorgaan dan eet je met Pasen Tosties met een Cornetto als toetje
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ben bij mijn profiel geweest en zie die poppetjeszooi morgen wel
Kom je nog in het vondelpark met koninginnendag !!!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
gedver....... voorverpakte tosti's ik wist niet eens dat dat bestond......![]()
gewoon lekker kaas en tomaat erop man en in het tostiapparaat
gatsie....... nee dat hoef ik niet hoor.....quote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je nog in het vondelpark met koninginnendag !!!![]()
[ afbeelding ]
Ik plak er wel wat postzegels opquote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en nu heb ik dus zin in tosti's ook.![]()
Maar 25?! Muts!!
Ik kreeg er een potje rode kersjes bijquote:Op woensdag 8 april 2009 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
gatsie....... nee dat hoef ik niet hoor.....![]()
lijkt wel zo'n van der Valk geval.......
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg er een potje rode kersjes bij
Ze zijn nu groen .. Maar dat mag ookquote:
Geen idee ik pleur die zooi altijd gelijk uit mijn appelmoesquote:Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Zijn ze zo vers dat ze nog niet rijp zijn??
Ik heb nooit kersjes op m'n appelmoesquote:Op donderdag 9 april 2009 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee ik pleur die zooi altijd gelijk uit mijn appelmoes
Ik misschien wel!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je nog in het vondelpark met koninginnendag !!!![]()
[ afbeelding ]
Ga es naar de Valk !!! (nee doe maar niet)quote:Op donderdag 9 april 2009 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit kersjes op m'n appelmoes
Neuh.... daar wil m'nquote:Op donderdag 9 april 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga es naar de Valk !!! (nee doe maar niet)
Ik was ff wat anders aan t doen, dus dat was het nietquote:
Ja, zo zag het er even uit, maar 't loopt toch nog met een sisser af?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Betogers Moldavië slopen parlement
NMNS krijgt aardig gelijk, er wordt daar geschiedenis geschreven.
quote:Gekke dagen gehad, niet de republiek binnengekomen, wel even op Radio 1 inderdaad.
De revolutie is mislukt. Daar zijn twee redenen voor:
(1) gebrek aan internationale belangstelling en steun;
(2) gebrek aan binnenlandse leiding - de aktievoerders wachtten tevergeefs op woordvoerders namens de oppositie vandaag.
Voronin heeft de gebeurtenissen van gisteren aangewend om zijn positie te versterken. Hij is geen moment in gevaar geweest. Trekt onverminderd aan de touwtjes. Heeft niets en niemand te vrezen.
Moskou vindt het wel goed. Boekarest is vernederd maar gebonden.
Misschien dat een verdwaalde dorpsgek Voronin doodschiet. Zo niet: terug naar af.
quote:Blijft over: dat de relaties tussen Chisinau en Boekarest nu echt bekoeld zijn (jammer dat Basescu geen duidelijke boodschap heeft laten horen, sterker nog: helemaal geen boodschap!!!!!), dat het OM van Chisinau vanavond een zaak heeft geopend wegens poging tot staatsgreep (vandaar de angst van de oppositie??), dat autoriteiten, ziekenhuizen en persredacties vandaag gebeld werden door verontruste ouders die niet weten waar hun kinderen zitten (volgens de autoriteiten 193 arrestaties waaronder minderjarigen, die zouden naar gevangenissen buiten Chisinau gebracht zijn, verdere details ontbreken... maar ook bijvoorbeeld vandaag Sergiu of Serghei Mocanu op straat door ongeveer 15 personen in burger opgepakt, zijn 2 zoons verschuilen zich al geruime tijd i/d Roemeense ambassade, ook van Mocanu ontbreekt ieder spoor) - 't is een zootje.
Linkje?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was de moeite waard, heb een recensie geschreven in het Spinvistopic.
Via mijn postgeschiedenis makkelijk te vinden.quote:
Informatie over hoe zo`n selectie gaat mag je waarschijnlijk niet geven?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:21 schreef XtremeNL het volgende:
Ik was vanavond in Hilversum voor een volgende selectie rondje, en voor de mannen hier, er zijn minstens 3 prachtvrouwen potentieel deelneemster
Nee, is niet erg, het was dan ook een reactie op Pietermansquote:Op donderdag 9 april 2009 02:55 schreef Peter6000 het volgende:
Is het erg als ik geen mening over de situatie in Moldavië heb?
Niks over gezegdquote:Op donderdag 9 april 2009 02:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Informatie over hoe zo`n selectie gaat mag je waarschijnlijk niet geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |