Netjes nooit eerder gaatjes.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef Dementor het volgende:
Ze heeft trouwens schitterende ogen en begon ook nog over het leeftijdsverschil tussen mij en Juud, er kwam een heel relaas uit terwijl ik maar dacht oh laat het meevallen please...maar het ging dus goed.
Ik zat liefelijk te flirten met een mooie blonde assistente die ik nogal aan het lachen maakte toen ik haar vroeg waarom het zolang duurde voordat Dr. Mengele er was. Ook mooie ogen en een leuke kop, maar ja, op het moment dat ze bezig gingen werden mijn ogen afgedektquote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef Dementor het volgende:
Ze heeft trouwens schitterende ogen en begon ook nog over het leeftijdsverschil tussen mij en Juud, er kwam een heel relaas uit terwijl ik maar dacht oh laat het meevallen please...maar het ging dus goed.
24 en bijna 30.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Netjes nooit eerder gaatjes.
Maar leeftijdsverschil tussen jou en Juud? Dat is?
Je weet toch dat ze daar niet aan dat doen voor het huwelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voel je vermoedelijk niks van? Of zijn jullie nog niet zover
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze daar niet aan dat doen voor het huwelijk
Ben jij dat?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb maar eens een normale foto in mijn fobo gezet, maar ik vind het nog een beetje onwennig enzo
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb maar eens een normale foto in mijn fobo gezet, maar ik vind het nog een beetje onwennig enzo
Hoe ging het tijdens het groepsgesprek over Pasen en het lente-achtige weer?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Soury zit ook mee te lezen, want die was als laatste in de FOBO van Liesje.
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Het ging over honden.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe ging het tijdens het groepsgesprek over Pasen en het lente-achtige weer?
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Nu ben ik dat volgens mijquote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Tof! Dus het was een productief dagje?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het ging over honden.![]()
Dus ik kon zowaar meepraten.
Wat leuk.....volgende keer gewoon die uitlaathond meenemen. Gezellig toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
Het ging over honden.![]()
Dus ik kon zowaar meepraten.
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof! Dus het was een productief dagje?
Ik ben uiteraard poepend geil, en verder zagen de anderen er ook niet uit alsof ze vanuit KLB kwamen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat leukEn wat kun je tegen de vrouwen hier zeggen over de mannen?
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn loon (8 euro, 1 euro per dagdeel) uitbetaald gekregen.
Als assistent snoeppotbeheer kan ik ivm mijn geheimhoudingsplicht daar helaas geen mededelingen over doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met de snoepinventarisatielijst?
Dat begrijp ik Peter, maar je kan toch wel vertellen of de animo acceptabel is?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als assistent snoeppotbeheer kan ik ivm mijn geheimhoudingsplicht daar helaas geen mededelingen over doen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:09 schreef XtremeNL het volgende:
Ik ben uiteraard poepend geil, en verder zagen de anderen er ook niet uit alsof ze vanuit KLB kwamen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:09 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard poepend geil, en verder zagen de anderen er ook niet uit alsof ze vanuit KLB kwamen.
jij hebt écht dringend verkering nodigquote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn van die ijsjes waar je in no-time alle kleurstoffen uit zuigt en dan hou je een zakje schaafijs over?
Denk ik een keer niet aan seks, maar aan een onschuldig kinderijsje, krijg je dat ...quote:Op donderdag 9 april 2009 18:33 schreef FANN het volgende:
jij hebt écht dringend verkering nodig![]()
je moet een beetje knabbelen en sabbelen......
en ja ik heb mijn raketten
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk ik een keer niet aan seks, maar aan een onschuldig kinderijsje, krijg je dat ...
Maar dat maakt niet uit, want het isweekend
.
waterijsjes zijn goed voor keelpijnquote:Op donderdag 9 april 2009 18:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb keelpijn.
Nee, FANN!
Ik fiets maar even naar de AH voor wat ijs, dat schijnt goed te zijn.
Heb ik een keer gedaan binnen het uur weer gaan roken na een bezoek bij de kaakchirurg. Jezus wat een kaakontsteking heb ik daar door gekregen zeg.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hunker naar een sigaret, maar de verdoving zit er nog half in en het is vast niet verstandig voor die wond? What to do, what to do. En trek in een Cornetto, ook wel, maar ja
Waren dat niet per ongeluk je neusamandelen. Dan mag je ook heel wat ijsjes weglikken.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:05 schreef Copycat het volgende:
Ik had als kind vaak angina. En toen moesten rond mijn negende mijn neuspoliepen eruit.
Ja je hebt het in een keer goed !!! Ik kom erg veel te kortquote:Op donderdag 9 april 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een fixatie op rellen muis, kom je wat tekort soms?
Thanks voor de infoquote:Op donderdag 9 april 2009 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke voor je.![]()
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal.
YW muis, fijne avond.quote:
Had een ander plaatje verwacht.. Deze is wel lief..quote:Op donderdag 9 april 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
HOERRRRRRRRRENNNNNNNNNNNNNNN DOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jeweettoch voetbal enzoquote:Op donderdag 9 april 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rust!
jij bent ook weer lekker opgenapt na een dagje therapie zie ik...quote:Op donderdag 9 april 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
HOERRRRRRRRRENNNNNNNNNNNNNNN DOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent ook weer lekker opgenapt na een dagje therapie zie ik...
tering.......
Ik rook weer volop. Zit binnen drie uur aan mijn tweede ibuprofen van 600 mg en heb ik er nu ook nog maar twee paracetemols achteraan geflikkerd. Mijn arme maag en lever, maar het doet verdomd zeer deze keer. Dus ehm, de dood of de gladiolenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:40 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Heb ik een keer gedaan binnen het uur weer gaan roken na een bezoek bij de kaakchirurg. Jezus wat een kaakontsteking heb ik daar door gekregen zeg.
Maarja niet luisteren naar de arts en lekker eigenwijs wezen maar heb het geweten, krijg liever nog 10 kinderen (die ik dan wel uitdeel) dan ooit nog die pijn in mijn mond te moeten doormaken.
Dus ik zou zeggen niet doen.
Ik las gister dat je kanker krijgt van orale sex.. Ik kap met dat soort onzin berichten en rook, drink en sex vrolijk verderquote:Op donderdag 9 april 2009 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik rook weer volop. Zit binnen drie uur aan mijn tweede ibuprofen van 600 mg en heb ik er nu ook nog maar twee paracetemols achteraan geflikkerd. Mijn arme maag en lever, maar het doet verdomd zeer deze keer. Dus ehm, de dood of de gladiolen![]()
Van roken krijg je geen infectie joh, 't geneest alleen een stuk slechter!
Zeg, heb jij ook orale sex dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las gister dat je kaker krijgt van orale sex.. Ik kap met dat soort onzin berichten en rook, drink en sex vrolijk verder
Nee dat was een grapjequote:Op donderdag 9 april 2009 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg, heb jij ook orale sex dan?
Wie ??quote:
Haha, ja ik had m gezien, daar reageer ik maar niet opquote:Op donderdag 9 april 2009 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke voor je.![]()
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal.
Was even verkeerde topic, maar http://nl.wikipedia.org/wiki/Shay_Givenquote:
Aangezien je dat wel doet eis ik een link en of verklaring..quote:Op donderdag 9 april 2009 21:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja ik had m gezien, daar reageer ik maar niet op
Ik rookte toendertijd shag en daar was een stukje van in dat gat terecht gekomen nou en dat wil ontsteken hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik rook weer volop. Zit binnen drie uur aan mijn tweede ibuprofen van 600 mg en heb ik er nu ook nog maar twee paracetemols achteraan geflikkerd. Mijn arme maag en lever, maar het doet verdomd zeer deze keer. Dus ehm, de dood of de gladiolen![]()
Van roken krijg je geen infectie joh, 't geneest alleen een stuk slechter!
Een of andere Homo Sport Vereinquote:Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie ??
Oh Korfbalquote:
quote:
veelbelovende trailerquote:Op donderdag 9 april 2009 22:16 schreef Copycat het volgende:
Dennis P.
Wat een verhaal! Wat een verfilming.
Nou lekker simpel in the pocket danquote:
Niet dus, gezien je PI?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef willem-jozef het volgende:
veelbelovende trailer![]()
[ afbeelding ]
hoi cc![]()
kutzooiquote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Er was een pakje voor mij bij de buurman van mijn nieuwe huisje afgeleverd.
Mooi dacht ik, dan kan ik gelijk vragen of ik een paar weken internet mag lenen.
Is het gewoon al mijn modem
En volgens de brief die er bij zat krijg ik binnen een paar dagen een brief met datum en inloggegevens!
Jeeeeeeeeeeeeeej!
kijk dat zijn de betere berichtenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Er was een pakje voor mij bij de buurman van mijn nieuwe huisje afgeleverd.
Mooi dacht ik, dan kan ik gelijk vragen of ik een paar weken internet mag lenen.
Is het gewoon al mijn modem
En volgens de brief die er bij zat krijg ik binnen een paar dagen een brief met datum en inloggegevens!
Jeeeeeeeeeeeeeej!
Ja, míni-raketjes!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dus, gezien je PI?
Hij was net op tv en ik vond 'm erg vermakelijk.
Ik heb een vriesvakje vol met mini-raketjes. En nog steeds keelpijn
.
Muis in 't bakkiequote:
quote:
nee hoor, hoeft niet. ik meen het maar half (da's 50%quote:Op donderdag 9 april 2009 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zal speciaal voor jou even overwegen of ik hem terug zal sturen, zodat het nog een paar weken duurt.
Euh.......
Nee!
Ja!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:16 schreef Copycat het volgende:
Dennis P.
Wat een verhaal! Wat een verfilming.
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef Manu82 het volgende:
Ah mooi werk; we missen Liesje dus geen minuut
Zo snel??quote:
Ja dombo, ze moeten ook niet in die vrieskist liggen maar door je strotje glijdenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een vriesvakje vol met mini-raketjes. En nog steeds keelpijn
.
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:38 schreef Coos het volgende:
Alweer bijna bedtijd!![]()
Heeft er iemand nog wat te melden?![]()
Lies schiet je op? Doe eens wat foto's.
Dat hebben er al drie gedaanquote:Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja dombo, ze moeten ook niet in die vrieskist liggen maar door je strotje glijden![]()
Ja, daarom heb je er ook een vriezer vol van, gewoon lekker dooreten. 't Mag, je hebt het verdiendquote:Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hebben er al drie gedaan. Maar de fix is maar van korte duur.
De vlam komt ooit wel. Uit een onverwachte hoek..quote:Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hebben er al drie gedaan. Maar de fix is maar van korte duur.
Ik denk van wel maar ik hoop van niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:39 schreef Manu82 het volgende:
Word je er morgen weer om 7 uur uitgedrild?
't moet wel snel komen anders eindigd ze nog bij de politieberichten.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
De vlam komt ooit wel. Uit een onverwachte hoek.. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |