Dat begrijp ik Peter, maar je kan toch wel vertellen of de animo acceptabel is?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als assistent snoeppotbeheer kan ik ivm mijn geheimhoudingsplicht daar helaas geen mededelingen over doen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:09 schreef XtremeNL het volgende:
Ik ben uiteraard poepend geil, en verder zagen de anderen er ook niet uit alsof ze vanuit KLB kwamen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:09 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard poepend geil, en verder zagen de anderen er ook niet uit alsof ze vanuit KLB kwamen.
jij hebt écht dringend verkering nodigquote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn van die ijsjes waar je in no-time alle kleurstoffen uit zuigt en dan hou je een zakje schaafijs over?
Denk ik een keer niet aan seks, maar aan een onschuldig kinderijsje, krijg je dat ...quote:Op donderdag 9 april 2009 18:33 schreef FANN het volgende:
jij hebt écht dringend verkering nodig![]()
je moet een beetje knabbelen en sabbelen......
en ja ik heb mijn raketten
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk ik een keer niet aan seks, maar aan een onschuldig kinderijsje, krijg je dat ...
Maar dat maakt niet uit, want het isweekend
.
waterijsjes zijn goed voor keelpijnquote:Op donderdag 9 april 2009 18:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb keelpijn.
Nee, FANN!
Ik fiets maar even naar de AH voor wat ijs, dat schijnt goed te zijn.
Heb ik een keer gedaan binnen het uur weer gaan roken na een bezoek bij de kaakchirurg. Jezus wat een kaakontsteking heb ik daar door gekregen zeg.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hunker naar een sigaret, maar de verdoving zit er nog half in en het is vast niet verstandig voor die wond? What to do, what to do. En trek in een Cornetto, ook wel, maar ja
Waren dat niet per ongeluk je neusamandelen. Dan mag je ook heel wat ijsjes weglikken.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:05 schreef Copycat het volgende:
Ik had als kind vaak angina. En toen moesten rond mijn negende mijn neuspoliepen eruit.
Ja je hebt het in een keer goed !!! Ik kom erg veel te kortquote:Op donderdag 9 april 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een fixatie op rellen muis, kom je wat tekort soms?
Thanks voor de infoquote:Op donderdag 9 april 2009 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke voor je.![]()
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal.
YW muis, fijne avond.quote:
Had een ander plaatje verwacht.. Deze is wel lief..quote:Op donderdag 9 april 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
HOERRRRRRRRRENNNNNNNNNNNNNNN DOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |