Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Komt allemaal goed hoorquote:
Natuurlijk, altijd.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:34 schreef -SG- het volgende:
Hey Olep, ik volg je de laatste tijd niet meer maar probeer jij je nog steeds zo erg in te likken bij de FA's/Mods?
[..]
Komt allemaal goed hoor.
Nou die toch geopend is kan ie ook wel even openblijven denk ik he. Voor de nieuwsgiere mensen onder ons.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar hoef je geen topic voor te openen. Dat kan ook via pm.
Mwoah, dat valt best mee hoor.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou die toch geopend is kan ie ook wel even openblijven denk ik he. Voor de nieuwsgiere mensen onder ons.
Nou die toch gesloten is kun je het ook via pm vragen.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou die toch geopend is kan ie ook wel even openblijven denk ik he. Voor de nieuwsgiere mensen onder ons.
Wat valt meequote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Olep het volgende:
[..]
Mwoah, dat valt best mee hoor.
We weten zo ook wel dat je aandachtsgeil bent.
Ja maar voor de lurkers! En de andere mensen! Die gaan toch niet allemaal een PM sturen! Want anders voelt Olep zich weer gestalkt. Kunnen we ook niet hebben.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou die toch gesloten is kun je het ook via pm vragen.
Hee, het gaat nog steeds over het gesloten topic hoor.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Leuk geweest. Kappen met SC. Persoonlijke vetes vecht je maar uit op MSN.
Nu weer verder met FB.
Precies. Het topic is gesloten en blijft gesloten. Geen discussie.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, het gaat nog steeds over het gesloten topic hoor.
Maar mocht Olep dit lezen stuur mij eens een PM met het antwoord erin.
Dat was nog geen SC al hedde het gèr.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Precies. Het topic is gesloten en blijft gesloten. Geen discussie.
En nu kappen met dit topic vol te baggeren! Verdere SC wordt verwijderd en genote.
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:34 schreef Luco het volgende:
ONZ: Omegle
GC: Omegle #7
Kan wel samen lijkt me?
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:34 schreef Luco het volgende:
ONZ: Omegle
GC: Omegle #7
Kan wel samen lijkt me?
Je valt in herhaling. Ik heb het achter de schermen gedropt. Gewoon even wachten op antwoord.quote:
We laten het even lopen zo. Als ze samengevoegd zouden worden, is het meteen vol. Als het topic in ONZ vol is, gaan we gewoon verder in GC (er wordt dan ook geen nieuw topic in ONZ geopen hierover).quote:
Gebruik google maar, of probeer het in GC ..... het is in ieder geval geen ONZ.quote:
je gebruikt google maarquote:Op donderdag 9 april 2009 18:50 schreef Cahir het volgende:
Kan je het naar GC schoppen?
Ik heb hem hier geplaatst omdat die site hier uitbundig werd gebruikt voor grapjes.
is dicht bij 295 postsquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:24 schreef Paul het volgende:
Waarom is dit topic nog open ? Kelly Huizen
Alleen maar ruzie met elkaar
Heb je hem weer met zijn potentie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:37 schreef Olep het volgende:
Is het friet of patat?
Is het nou Nasibal of Nazibal?
Waar in die topics zit de potentie?
Ah.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zijn potentie.
Irritant, dat toontje en het constante aanwijzen. Denk je nou echt dat de mods het niet zien? Misschien dat ze nu even niet aanwezig zijn, maar dat betekent niet dat je elke keer om elk topic moet zeuren. ONZ ligt al een tijdje op z'n gat, als elke topic dicht gaat wat dicht hoor te gaan, wordt het nog stiller. Natuurlijk geen vrijbrief om de wat mindere topics open te laten, maar maak je eens minder druk. Je bedoelt het goed, maar het is deerniswekkend.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:37 schreef Olep het volgende:
Is het friet of patat?
Is het nou Nasibal of Nazibal?
Waar in die topics zit de potentie?
Tja, die patat/friet topics zijn nu eenmaal irritant.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:54 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Irritant, dat toontje en het constante aanwijzen. Denk je nou echt dat de mods het niet zien? Misschien dat ze nu even niet aanwezig zijn, maar dat betekent niet dat je elke keer om elk topic moet zeuren. ONZ ligt al een tijdje op z'n gat, als elke topic dicht gaat wat dicht hoor te gaan, wordt het nog stiller. Natuurlijk geen vrijbrief om de wat mindere topics open te laten, maar maak je eens minder druk. Je bedoelt het goed, maar het is deerniswekkend.
Dat een topic niet dicht is, wil dus niet zeggen dat de mods het niet zien/hebben gezien/negeren. Het zakt vanzelf wel.
Probeer er anders iets van te maken? Het kan altijd nog uitdraaien op een leuke baggertopic. Geforceerde bagger wil niet altijd lopen, vooral als het doodstil is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:58 schreef Olep het volgende:
[..]
Tja, die patat/friet topics zijn nu eenmaal irritant.
En ze blijven maar komen.
En dat andere topic is een lemming.
Wat wil je dan man?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:02 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Probeer er anders iets van te maken? Het kan altijd nog uitdraaien op een leuke baggertopic. Geforceerde bagger wil niet altijd lopen, vooral als het doodstil is.
Niet loos baggeren, maar bagger met inhoud posten. Anderen zullen vast wel inhaken.
Dus niet jammeren op een slotje, maar gewoon posten in die topics. Als het niets wordt, gaan ze toch wel op slot. Geniet er gewoon van, voorzover mogelijk.
Moet er tegenwoordig een handboek geschreven worden om kennis betreffende slowchat over te brengen? Nu ja, er is slowchat en slowchat, heb jij ook wel gelijk in.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:05 schreef Olep het volgende:
[..]
Wat wil je dan man?
Die patat/friet reeks is elke week hetzelfde.
Dit is - voor de duidelijkheid - niet googlen op bier- en tietenplaatjes om die dan als een hersendode zwakzinnige te posten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:02 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Niet loos baggeren, maar bagger met inhoud posten.
We hebben het niet over mij, kutkloon.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:09 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Moet er tegenwoordig een handboek geschreven worden om kennis betreffende slowchat over te brengen? Nu ja, er is slowchat en slowchat, heb jij ook wel gelijk in.
[..]
Dit is - voor de duidelijkheid - niet googlen op bier- en tietenplaatjes om die dan als een hersendode zwakzinnige te posten.
Ik was even op vakantie, maar ik ga aan de slag, HuHu.quote:Op zondag 5 april 2009 22:13 schreef HuHu het volgende:
De teloorgang van de PI.
Dit geniale topic mist de nieuwste toevoeging nog: dePI. Wordt die nog toegevoegd door iemand, aangezien
en
er ook later bij zijn gezet.
Niets van aantrekken, gewoon die pm toch sturen. En in ieder geval geen topic openen hierover.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:40 schreef appelsjap het volgende:
SWJ, kan toch nietzijn inbox is vol. Ik probeerde hem een PM te sturen.
![]()
![]()
Ik voorzie een hoop gebagger. Maar ik wil het best wel een kans geven hoor ....quote:
Ja, van mij hoeft het niet hoor. Ik was slechts benieuwd naar de reden waarom deze niet en topics als Wie heeft de grootste/kleinste lul van FOK!? en Borsten of Kontje? wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik voorzie een hoop gebagger. Maar ik wil het best wel een kans geven hoor ....
Bij die eerste was ik het slotje vergeten te zetten met mijn post.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, van mij hoeft het niet hoor. Ik was slechts benieuwd naar de reden waarom deze niet en topics als Wie heeft de grootste/kleinste lul van FOK!? en Borsten of Kontje? wel.
we zullen het zien, hij is over 1 minuut weer openquote:Op donderdag 16 april 2009 17:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Lieve murp,
Mag mijn Marokkaan, en nu? topic alstublieft weer open?
Het is een relevant topic dat volgens mij wel past binnen ONZ.
tssquote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef Paul het volgende:
Murp van mijn topics afblijven, laatste waarschuwing
Maak hem aub open.quote:
Daarom niet is geen antwoord.quote:
Blijkbaar heeft het topic geen ontopic bannnertje nodig want ze doen het alquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:59 schreef Shiringa het volgende:
Paint [hier] Obama's favoriete TV-fragment
Daar kan geloof ik wel zo een groen on-topic (TTT) stickertje op. En misschien zelfs een vermelding in de TTT-lijst.
Hmmm?
nee, we moeten zo'n user als jou krijgenquote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef Paul het volgende:
Is toch niet lief voor die nieuwe jongen![]()
Hallo!
Tijdelijk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Toch leuk dat jogy is blijven hangen als ONZ mod.
Wie weet, het is waarschijnlijker dat je door bliksem geraakt wordt op het moment dat je de loterij wint en een pijpbeurt krijgt van Angelina Jolie dan dat je ooit ONZ gaat modereren maar tja, bijna nul is nog steeds geen nul. Dus hou hoop!quote:
whehehequote:Op dinsdag 21 april 2009 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Wie weet, het is waarschijnlijker dat je door bliksem geraakt wordt op het moment dat je de loterij wint en een pijpbeurt krijgt van Angelina Jolie dan dat je ooit ONZ gat modereren maar tja, bijna nul is nog steeds geen nul. Dus hou hoop!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Wie weet, het is waarschijnlijker dat je door bliksem geraakt wordt op het moment dat je de loterij wint en een pijpbeurt krijgt van Angelina Jolie dan dat je ooit ONZ gat modereren maar tja, bijna nul is nog steeds geen nul. Dus hou hoop!
kan deze verwijderd worden?quote:
geef eens voorbeelden dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:41 schreef LudoSanders het volgende:
Murp, ik snap dat het knopje brand in tijden als deze. Maar is dit niet erg rucksichtlos?
Ik had het over Ik vind dat Marokkanen verplicht bij plantsoenendienst moete maar helaas heeft TS al een nieuw topic geopend waar totaal geen potentie in zit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:44 schreef murp het volgende:
[..]
geef eens voorbeelden dan?
ik zie echt alleen bagger
dweilen met de kraan openquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had het over Ik vind dat Marokkanen verplicht bij plantsoenendienst moete maar helaas heeft TS al een nieuw topic geopend waar totaal geen potentie in zit.
Jammer. We waren net zo lekker bezig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:40 schreef murp het volgende:
goedemorgen
het is weer licht, het bagger gaat dicht
sollyquote:Op dinsdag 28 april 2009 06:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jammer. We waren net zo lekker bezig.
Het is een nachtbaggertopic alleen heb je het per ongeluk op het verkeerde moment geopend. Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
Bulletslut
Waarom dicht? Omdat JIJ het niet interessant vindt murp?
Wacht dan gewoon even totdat Bulletslut in het topic heeft gepost.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een nachtbaggertopic alleen heb je het per ongeluk op het verkeerde moment geopend. Maakt niet uit.
Het is een nachtbaggertopic alleen heb je het per ongeluk op het verkeerde moment geopend. Maakt niet uit.quote:
Verzin je eigen tekstquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef murp het volgende:
[..]
Het is een nachtbaggertopic alleen heb je het per ongeluk op het verkeerde moment geopend. Maakt niet uit.
Nee, PM haar maar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verzin je eigen tekst![]()
Slaat nergens op dat die dicht is. Op zijn minst wachten totdat die slut weer wakker is ofzo.
ja, zodat jij je dagboek weer open kan doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verzin je eigen tekst![]()
Slaat nergens op dat die dicht is. Op zijn minst wachten totdat die slut weer wakker is ofzo.
Je hoort nog van mijn advocaat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef murp het volgende:
[..]
ja, zodat jij je dagboek weer open kan doen
Dan ben je de enigequote:
Mag zijn? Het is zo'n beetje de doodsverwensing onder de topicsquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat maakt een topic zo "speciaal" dat ie centraal mag zijn?
Ohw dus het is niet een goed ietsquote:Op woensdag 29 april 2009 01:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Mag zijn? Het is zo'n beetje de doodsverwensing onder de topicsMaar ok, mensen in de jostiband zijn ook 'speciaal' dus we hebben ongeveer dezelfde maatstaven voor topics.
Het gaat er in het kort om dat de topics die centraal staan nooit van de pagina afzakken, handig voor sommige slowchat als de slowchatters het willen en topics die als excuus gebruikt kunnen worden om kuttopics te sluiten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:53 schreef Florian_ het volgende:
emo huilie smilie :') afschaffen?
En als je dan toch bezig bent, nomineer die snotneus van een Dagoduck dan ook gelijk voor een ban.
Niks 'quote:
Kliekjesgedrag in de niet kliekslowchat dus had het geen nut meer en was het gewoon weer een slowchat waarvan we er genoeg van hebben.quote:
Ja maar..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Kliekjesgedrag in de niet kliekslowchat dus had het geen nut meer en was het gewoon weer een slowchat waarvan we er genoeg van hebben.
Er spelen blijkbaar nog te veel emoties in mee, begrijpelijk ook wel. Als je het iig over dat koninginnedag topic hebt.quote:
Ja daar heb ik het over. Maar het is jammer dat dat ene topic over die vliegtuigcrash wel open bleef en deze wordt verwijderd. Iets met 2 maten enzo..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Er spelen blijkbaar nog te veel emoties in mee, begrijpelijk ook wel. Als je het iig over dat koninginnedag topic hebt.
Heeft er meer mee te maken dat het live op TV was vermoedelijk. Niet dat die andere turken waren oid, hoofdzakelijk dat we dat niet hebben gezien. We zullen het nooit zeker weten maar ik vermoed dat wanneer die turkish airways live op TV was neergestort met camera's in het vliegtuig dan was het een ander verhaal geweest. Nu is dat een beetje een ver van m'n bed show.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het over. Maar het is jammer dat dat ene topic over die vliegtuigcrash wel open bleef en deze wordt verwijderd. Iets met 2 maten enzo..
Tja, menselijk gedrag over het algemeen is een beetje jammer, kan dit er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:39 schreef Kopbal het volgende:
Over een week mag het topic zeker ineens wel, beetje jammer.
Verberg je nou niet achter zulke drogredenen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Heeft er meer mee te maken dat het live op TV was vermoedelijk. Niet dat die andere turken waren oid, hoofdzakelijk dat we dat niet hebben gezien. We zullen het nooit zeker weten maar ik vermoed dat wanneer die turkish airways live op TV was neergestort met camera's in het vliegtuig dan was het een ander verhaal geweest. Nu is dat een beetje een ver van m'n bed show.
FOK is geen democratie hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:16 schreef 43 het volgende:
[..]
Verberg je nou niet achter zulke drogredenen.
Ik heb mijn punt gemaakt. Jullie meten hier met twee maten. Het topic over Turkish Airlines mocht wel en nu lopen jullie zielig te doen over dat Apeldoorn topic.
Dat is nou net het mooie van vrijheid van meningsuiting. Ook als iets je niet aanstaat dan moet je het toleren.
Maargoed jullie tonen jullie hypocrisie hiermee aan. Chapeau!
Dat heb ik ook wel onderhand door. Maar het slaat helemaal nergens op dat het topic over Turkish Airlines wel open mocht blijven. Het was vanaf het begin duidelijk wat mijn intenties met het Apeldoorn topic waren.quote:
wij zijn ook duidelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:20 schreef 43 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel onderhand door. Maar het slaat helemaal nergens op dat het topic over Turkish Airlines wel open mocht blijven. Het was vanaf het begin duidelijk wat mijn intenties met het Apeldoorn topic waren.
De feiten liggen op tafel:het Turkish Airlines topic blijft open en het Apeldoorn topic gaat dicht. Allebei in Nederland gebeurd. Beiden hadden gigantisch veel media aandacht. Doe toch niet zo hypocriet en laat dat topic ook open.quote:
mijn punt heb ik lang geleden gemaaktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:36 schreef 43 het volgende:
[..]
De feiten liggen op tafel:het Turkish Airlines topic blijft open en het Apeldoorn topic gaat dicht. Allebei in Nederland gebeurd. Beiden hadden gigantisch veel media aandacht. Doe toch niet zo hypocriet en laat dat topic ook open.
Ik zie al hoe het zit. Jullie zwichten wederom als een mank schaapje voor een grote boze wolf. Als je nou de waarheid zegt in plaats van flut argumenten verzint. Maar ik zie al dat dit een schijn discussie is. Ik hou het dan ook hierbij.quote:
Ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:44 schreef 43 het volgende:
[..]
Ik zie al hoe het zit. Jullie zwichten wederom als een mank schaapje voor een grote boze wolf. Als je nou de waarheid zegt in plaats van flut argumenten verzint. Maar ik zie al dat dit een schijn discussie is. Ik hou het dan ook hierbij.
Ik ben blij dat er voor Fok! een grens is, ook dit topic slaat nl. weer nergens op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:24 schreef esco_ het volgende:
murp
Ik dacht er waren ook nog normale mods, maar het wordt elke dag triester op fok.
Reden voor sluiten? Schokkend: Metro had voorkennis + PICS!
Dan moet je niet op een forum komen dat "onzin voor je leven!" heet. Griep, vliegtuigongelukken, etc. Hier sterven honderde mensen en mag gelachen worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:28 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er voor Fok! een grens is, ook dit topic slaat nl. weer nergens op.
Later, als je groot bent, zal je denken: "sjee, wat ik allemaal uitkraamde toen ik 17 was"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef esco_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet op een forum komen dat "onzin voor je leven!" heet. Griep, vliegtuigongelukken, etc. Hier sterven honderde mensen en mag gelachen worden.
Maar oooooh wee, er worden 7 Nederlanders omver gereden.
Ga toch huilen
Aldus een josti van rond de 40.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Later, als je groot bent, zal je denken: "sjee, wat ik allemaal uitkraamde toen ik 17 was"
Ik ben al lang geen 17 meer, zielige, oude taartquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Later, als je groot bent, zal je denken: "sjee, wat ik allemaal uitkraamde toen ik 17 was"
nee, je bent 19?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef esco_ het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen 17 meer, zielige, oude taart![]()
Als je er niet tegen kunt met je pacemaker, kijk dan gewoon niet. Heb overigens helemaal geen ongeluk-foto's o.i.d. gepost.
Ook nietquote:
Jij moet je eerst inlezen voordat je onzin uitkraamt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef Paul het volgende:
Ik vind die mensen nog triester hier die nu gaan mekkeren dat die topics niet mogen. het lijkt met niet meer dan logisch dat je even wacht met van die gruwelijke fotosoeps te maken. Als je dat niet snapt ben je nog dommer dan ik. Nou dan ben je dus echt heel dom![]()
Ik lees me inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:08 schreef 43 het volgende:
[..]
Jij moet je eerst inlezen voordat je onzin uitkraamt.
Ik moest glimlachen om de OP.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Murp, stomme kutmod, waarom sluit je altijd mijn kwaliteitstopics! Je bent gewoon een vieze pishomo!
ook dat, maar de hormonen hequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Murp, stomme kutmod, waarom sluit je altijd mijn kwaliteitstopics! Je bent gewoon een vieze pishomo!
Maar murp, ff serieus, dat hormonen verhaal kennen we nu wel. Dat kan toch best uitmonden in een leuk topic?quote:
een neger met een spin op zn hoofd is tegenwoordig leuk?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar murp, ff serieus, dat hormonen verhaal kennen we nu wel. Dat kan toch best uitmonden in een leuk topic?
Het hoeft niet beperkt te blijven tot een neger en een spin toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:39 schreef murp het volgende:
[..]
een neger met een spin op zn hoofd is tegenwoordig leuk?
een blanke met een spin op zn hoofd?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het hoeft niet beperkt te blijven tot een neger en een spin toch?
Hé wat jij wil. Gaan we gewoon verder met al die briljante topics die nu de AT sieren.quote:
zonder spinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé wat jij wil. Gaan we gewoon verder met al die briljante topics die nu de AT sieren.
Verdomme, toen ik de Telegraaf vanmiddag ff las, dacht ik hetzelfde. Ze hebben haar gevonden!quote:
Hoe had ik het dan moeten neerzetten, leraarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Verdomme, toen ik de Telegraaf vanmiddag ff las, dacht ik hetzelfde. Ze hebben haar gevonden!
Maar ja, als je dat zo in de OP zet ziet niemand dat. Kuttekop!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Verdomme, toen ik de Telegraaf vanmiddag ff las, dacht ik hetzelfde. Ze hebben haar gevonden!
Maar ja, als je dat zo in de OP zet ziet niemand dat. Kuttekop!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe had ik het dan moeten neerzetten, leraar
Opgeschoondquote:Op maandag 4 mei 2009 11:06 schreef Dragorius het volgende:
Posts op Sexwoordenboek
Serieus.... WTF... Het is dan wel ONZ maar damn, wat een domme bullshitopmerking... Zelfs voor dat topic nog te triest
Waarom wil je dat zo graagquote:Op maandag 4 mei 2009 14:19 schreef Bullebak het volgende:
Mag er al een Apeldoorn slechte grappen topic komen? Of blijven jullie zo hypocriet doen?
Omdat ik er hard om kan lachen, net als vele andere gezien de reacties in dat eerste topic wat compleet verwijderd isquote:
Vind het juist passend bij een groot forum om er even mee te wachtenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Omdat ik er hard om kan lachen, net als vele andere gezien de reacties in dat eerste topic wat compleet verwijderd is![]()
Het is toch ook zo compleet hypocrietTe treurig voor zo'n groot forum.
ik neem het mee naar achterenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:19 schreef Bullebak het volgende:
Mag er al een Apeldoorn slechte grappen topic komen? Of blijven jullie zo hypocriet doen?
En dat vond je niet het geval na bv 11 september 2001? Of andere zieke rampen en kleinere drama's van de afgelopen jaren?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind het juist passend bij een groot forum om er even mee te wachten![]()
Maar ik denk dat er op dit moment nog een te groot gedeelte op fok is die het niet vind kunnen en ongepast vind om er op te gaan photoshoppen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:14 schreef Bullebak het volgende:
[..]
En dat vond je niet het geval na bv 11 september 2001? Of andere zieke rampen en kleinere drama's van de afgelopen jaren?
Als groot forum moet je juist accepteren dat er een groot deel van de users een morbide gevoel voor humor hebben.
Je gaat het toch niet in ONZ laten doen , als je er zelf niet achter staat? Je bent zelf mod van ONZquote:Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef murp het volgende:
ik vind het gewoon niet passen, maar dat is mijn mening n dat is weer subjectief.. Daarom vraag ik achter de schermen wat hun willen en wat het verstandigst is... dan kan ik objectief handelen
ONZ is niet het koninkrijk van de modjes hoor, dus het hoeft niet onze humor te zijn om toch bestaansrecht te hebben. Zou anders wat zijn in CUL en dat de mod daar alle topics sluit van gerechten die ze niet lekker vindt.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet in ONZ laten doen , als je er zelf niet achter staat? Je bent zelf mod van ONZ
Naja ben benieuwd dan wat de rest van de crew wil
Start een weblog.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Wat een gezeik weer. Gewoon keihard grappen over Apeldoorn!
Nee, zelf ben ik niet zo goed in humor. Ik lees liever grappen over Apeldoorn op FOK!forum, want hier zitten heel veel van die kwaliteitsjoesersquote:
Das waar hequote:Op maandag 4 mei 2009 15:28 schreef jogy het volgende:
[..]
ONZ is niet het koninkrijk van de modjes hoor, dus het hoeft niet onze humor te zijn om toch bestaansrecht te hebben. Zou anders wat zijn in CUL en dat de mod daar alle topics sluit van gerechten die ze niet lekker vindt.
Ach, bij jouw geliefde FC Utrecht vonden ze het nodig om door de herdenking heen te gaan joelen. Dan kunnen een aantal grappen ook wel...quote:
Boeiend. Ik vind jouw 'humor' ook niet kunnen. Heb ik ook mee leren leven.quote:
Welke humor?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Boeiend. Ik vind jouw 'humor' ook niet kunnen. Heb ik ook mee leren leven.
OK, dat zullen we niet doenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef Paul het volgende:
Als jullie het maar laten een photoshop van mij te maken als ik een ongeluk krijg en op foto wordt gemaakt
Dan mogen jullie apeldoorn grapjes maken van mijquote:
Nee doe maar niet, want voor je het weet zijn er users en crew met vochtige ogen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Wat een gezeik weer. Gewoon keihard grappen over Apeldoorn!
Nog niet eens persé de crew hoor, gewoon in het algemeen. Of het nou wel of niet terecht en/of hypocriet is volgens sommige doet niets af aan de reactie van degene die er tegen zijn om welke reden dan ook. En er is al een topic over Apeldoorn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, want voor je het weet zijn er users en crew met vochtige ogen.
Daar ga je toch geen grappen over maken, hoe durf je.
Is niet echt nodig, die standaard openingspost is leuk maar verder ook nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen!
Kan iemand de OP aanpassen?
Ik had ook liever de SWJ GM OPquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Is niet echt nodig, die standaard openingspost is leuk maar verder ook niet.
Jezus, zeiksnorquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef Erasmo het volgende:
Swarmahoer ff serieus..
Anders toon je even niet mijn notes aan de hele wereld
Je wereldschokkende geheim weer met de welige deken der privacy omhuld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef Erasmo het volgende:
Swarmahoer ff serieus..
ben je er niet trots op dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef Erasmo het volgende:
Swarmahoer ff serieus..
Zolang het hierbij blijft, is het een prima ontopic reactie. Maar het is inderdaad niet de bedoeling dat het topic een patat-friet discussie gaat worden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef BasEnAad het volgende:
Mogen de patat-fritesdiscussie aanzwengelreacties uit mijn snackbartopic verwijdert worden.
Note bene van een mod![]()
![]()
![]()
Snackbartaal!
Okequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zolang het hierbij blijft, is het een prima ontopic reactie. Maar het is inderdaad niet de bedoeling dat het topic een patat-friet discussie gaat worden.
Huil niet zo kloon, kan ik er wat aan doen dat ik zoveel topics krijg van m'n fansquote:Op zondag 10 mei 2009 22:31 schreef Tayfun het volgende:
de_boswachter en Leanne,
Paul en Jojoortje.,
Biogarde en Liiszle,
Paul en Porsche1.
Srsly?
Bek dicht, zaadcontainer.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Huil niet zo kloon, kan ik er wat aan doen dat ik zoveel topics krijg van m'n fans
Ja, want stel je toch eens voor. Iemand die FOK! al jaren aan vergallen is, dat die op FOK! mag blijven.quote:
Niet huilenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, want stel je toch eens voor. Iemand die FOK! al jaren aan vergallen is, dat die op FOK! mag blijven.
Dat lukt Paul toch ook?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, want stel je toch eens voor. Iemand die FOK! al jaren aan vergallen is, dat die op FOK! mag blijven.
remlof to the rescuequote:Op zondag 10 mei 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Opzouten met die kloons, ze gaan meteen door de shredder en de posts worden gewist.
Nope, kan ik niet. Weer open dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Xebrozius het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom dit topic dicht is? Meest bizarre plaatjes in je afbeeldingenmap - verzameltopic
Ruim 2200 views en actief meepost gedrag vind ik nou niet echt reden om te sluiten. Of is Murp in de veronderstelling dat ze hiermee een Xebrootje kan pesten?
sorry, ik was iets te voorbarigquote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Xebrozius het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom dit topic dicht is? Meest bizarre plaatjes in je afbeeldingenmap - verzameltopic
Ruim 2200 views en actief meepost gedrag vind ik nou niet echt reden om te sluiten. Of is Murp in de veronderstelling dat ze hiermee een Xebrootje kan pesten?
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:32 schreef TNA het volgende:
Goede daad voor vandaag weer gedaan
Mag dit topic weer open, ik moest namelijk lachen. Geen dagboektopic.
vooruitquote:Op maandag 11 mei 2009 19:32 schreef TNA het volgende:
Goede daad voor vandaag weer gedaan
Mag dit topic weer open, ik moest namelijk lachen. Geen dagboektopic.
voorruitquote:
nee en dat doe ik ook niet,quote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Oom Murp en Porsche1.
Mag dit topic a u b weer open?
Murp heeft het niet eens een kans gegeven.
Ga lekker familietje spelen met je vriendjes op het schoolplein, idioot.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Oom Murp en Porsche1.
Mag dit topic a u b weer open?
Murp heeft het niet eens een kans gegeven.
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:52 schreef murp het volgende:
[..]
nee en dat doe ik ook niet,
Ik ga niet elke brainfart topic van je open houden...
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga lekker familietje spelen met je vriendjes op het schoolplein, idioot.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik had een mooie Paint gemaakt voor het grote emo.gif topic, maar die was al snel dicht.
Ik schenk hem ook dan bij deze aan jullie
[ afbeelding ]
euhm, bedankt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik had een mooie Paint gemaakt voor het grote emo.gif topic, maar die was al snel dicht.
Ik schenk hem ook dan bij deze aan jullie
[ afbeelding ]
Lijkt me vrij logisch hequote:
Het staat er nog. En het vermenigvuldigd zich snel, men heeft het namelijk gequote en op gereageerd.quote:
Ik had 'm weggehaald ... maar goed, ben er mee bezig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:49 schreef Tornavida het volgende:
[..]
Het staat er nog. En het vermenigvuldigd zich snel, men heeft het namelijk gequote en op gereageerd.
Omdat het geen toegevoegde waarde heeft, omdat het bagger is, omdat het irritant is, omdat ik het zeg.quote:
okequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat het geen toegevoegde waarde heeft, omdat het bagger is, omdat het irritant is, omdat ik het zeg.
Nee. En daarmee eindigt deze 'discussie'.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef Opperkwal het volgende:
mag er dan niet een centraal topic over komen ofzo?
Bedankt SwJ.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik had 'm weggehaald ... maar goed, ben er mee bezig.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
Woordenslang maar dan met paint
Als jullie dit soort topics opschonen wordt het misschien nog wat.
ja doe godverdomme eens wat!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
Woordenslang maar dan met paint
Als jullie dit soort topics opschonen wordt het misschien nog wat.
Je kunt hier natuurlijk ook gewoon normaal reageren hoor. En kijk eens goed één post boven je en in het betreffende topic zelf voordat je hier komt blaten.quote:
geintje, kee?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je kunt hier natuurlijk ook gewoon normaal reageren hoor. En kijk eens goed één post boven je en in het betreffende topic zelf voordat je hier komt blaten.
geen idee, ik doe m weer open, ik doe m morgen wel dicht ok?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef rulerofdeath het volgende:
je maakt 'm leuk af murp
waar is de nachtbagger?
ik vind het goed hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef murp het volgende:
[..]
geen idee, ik doe m weer open, ik doe m morgen wel dicht ok?
pagina 3?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil heel graag een BAN
pagina 3 fictionalfenna
bij mij 3quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pagina 3?
dat ding heeft pas 2 pagina's
50 pppquote:
Gelukkig ben jij er nog.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:33 schreef Het_hupt het volgende:
Mén, ONZ is nog saaier dan een OHRA commercial
altijd in voor 'n party, zelfs als ut n funeral isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |