Hoe was die date met Gielquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb met giel beelen gepraat gister, en n handtekening
Giel Beelen heb ik het dan overquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef RacerDKB het volgende:
Gisteren was hij toch op bevrijdingspop hier in Haarlem?
Waarom zou je afreizen naar een optreden van Giel Beelenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Giel Beelen heb ik het dan overWas swarmahoer soms hier?
Nah het was bevrijdingspop maar die kneus van een GIel Beelen presenteerde het.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom zou je afreizen naar een optreden van Giel Beelen
Treedt Giel op dan ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom zou je afreizen naar een optreden van Giel Beelen
Ik kan mij wel charismatischere presentatoren voorstellen, hij zit niet voor niks op de radio.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nah het was bevrijdingspop maar die kneus van een GIel Beelen presenteerde het.
Waarom hij dan alsnog hierheen reist vraag ik me afWas alleen maar van dat Guus Meeuwis volk.
quote:
quote:
Het zou zo kunnen, maar dan staan ze nog niet in verhouding.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Grotere vlek staat voor een groter aantal usernotes?Gezien de enorme rode vlek bij mijn post
Vraag me af waarom het roodgemaakt isquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen, maar dan staan ze nog niet in verhouding.
Het gaat niet om de hoeveelheid maar om de inhoud.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vraag me af waarom het roodgemaakt is
Dat ik er 118 heb weet ik, dat Desunoto er 1 heeft weet ik nu ook, aangezien bij hem ''note'' staat ipv ''notes''
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen, maar dan staan ze nog niet in verhouding.
Is dat een uitzondering dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
en niemand die iets opmerkt over dat ik paultjuhhh zijn posts blokkeer
Maar als je die optie hebt is dat toch vanzelfsprekend?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
en niemand die iets opmerkt over dat ik paultjuhhh zijn posts blokkeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |