Een topic met een OP dat bestaat uit enkel een linkje.quote:Op zondag 5 april 2009 01:05 schreef tong80 het volgende:
Wat een flauw slotje door een kut-mod :
Een ode aan de Fokker SCH op Youtube !
Helemaal niks mis met dat topic.
En al die liedjes staan centraal in mijn xfactor topic, maarja dat wist tong niet, maar nu welquote:Op zondag 5 april 2009 08:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een topic met een OP dat bestaat uit enkel een linkje.![]()
Doe eens wat meer moeite zou ik zeggen.
quote:Op zondag 5 april 2009 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen Zondag 5 april
zullen we deze reeks een andere naam geven voortaan?
Goedendag ipv Goedenmorgen bijv.
Waarom? Het topic is bedoeld om elkaar goedemorgen te wensen. En sommigen staan nu eenmaal later op dan anderen.quote:Op zondag 5 april 2009 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemiddag Zondag 5 april
zullen we deze reeks een andere naam geven voortaan?
Goedendag ipv Goedenmorgen bijv.
Dat is toch geen reden?quote:Op zondag 5 april 2009 12:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom? Het topic is bedoeld om elkaar goedemorgen te wensen. En sommigen staan nu eenmaal later op dan anderen.
Dat is wel degelijk een reden. Tijd is relatief.quote:Op zondag 5 april 2009 12:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden?
Het is een goedemorgen topic.
Jogy gooit 'm toch ook op slot?quote:Op zondag 5 april 2009 13:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk een reden. Tijd is relatief.
En verder blijft het topic vaak na 12 uur open omdat er enige SC wordt toegestaan (ter gedeeltelijke vervanging van wijlen de ONZ SC reeks), zolang het maar niet teveel verbaggerd wordt. Maar als je je daar aan stoort: je hoeft er niet in te posten na 12 uur hoor.
Klopt. Maar net als ik niet altijd om 12 uur. Meestal wat later.quote:
Omdat het een topic was voor de morgen, maar omdat sommige bijstandstrekkers pas 's middags wakker worden moet het topic dan ook maar 's middags open blijven als ONZ SC.quote:Op zondag 5 april 2009 13:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Maar net als ik niet altijd om 12 uur. Meestal wat later.
Maar wat is nu eigenlijk het probleem? Waarom zou je je aan zoiets storen?
en dus zijn we terug bij mijn vraag: kunnen we die reeks niet beter omdopen tot goedendag topic?quote:Op zondag 5 april 2009 13:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat het een topic was voor de morgen, maar omdat sommige bijstandstrekkers pas 's middags wakker worden moet het topic dan ook maar 's middags open blijven als ONZ SC.
Dan moet je toch ook geen goedemorgen topic noemen?
Nee. Het is en blijft in eerste instantie een Goedemorgen topic, dat een stukje doorloopt tot in de middag.quote:Op zondag 5 april 2009 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dus zijn we terug bij mijn vraag: kunnen we die reeks niet beter omdopen tot goedendag topic?
quote:Op zondag 5 april 2009 13:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Het is en blijft in eerste instantie een Goedemorgen topic, dat een stukje doorloopt tot in de middag.
ohw okquote:Op zondag 5 april 2009 13:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Het is en blijft in eerste instantie een Goedemorgen topic, dat een stukje doorloopt tot in de middag.
kssst het is lekker weer dus ga buiten spelen jijquote:
Tot wanneer?quote:Op zondag 5 april 2009 13:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Paul, kappen. Stuur een PM of mail .... maar liever ga je inderdaad buiten spelen met je vriendjes in de zandbak.quote:
Een topic hoeft niet altijd in jouw ogen potentie te hebben, om open te kunnen blijven. Als jij iets niet leuk vindt, dan wil dat niet zeggen dat het meteen bagger is. Post gewoon in de topics die jij leuk vindt, en laat de rest links liggen. Laat het modereren verder gewoon aan de mods over (alhoewel een topicreport altijd wel op prijs gesteld wordt als je een handje wil helpen).quote:
Oké. Een verjaardagstopic van vrijdag heeft nog genoeg potentie, inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2009 13:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een topic hoeft niet altijd in jouw ogen potentie te hebben, om open te kunnen blijven. Als jij iets niet leuk vindt, dan wil dat niet zeggen dat het meteen bagger is. Post gewoon in de topics die jij leuk vindt, en laat de rest links liggen. Laat het modereren verder gewoon aan de mods over (alhoewel een topicreport altijd wel op prijs gesteld wordt als je een handje wil helpen).
Misschien waren ze hem vergeten te slotten en sowieso mag een verjaardagstopic heus wel soms wat langer open blijvenquote:Op zondag 5 april 2009 13:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Oké. Een verjaardagstopic van vrijdag heeft nog genoeg potentie, inderdaad.
Maar goed, het is duidelijk.
Hier wil ik nog wel wat op zeggen.quote:Op zondag 5 april 2009 13:34 schreef Olep het volgende:
Macho FOK!kers meldt u zich bij mij aan!
Dingen
Misshobje is jarig !!
Nooit grappig!
Patat of friet?
Potentie?
quote:Op zondag 5 april 2009 08:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een topic met een OP dat bestaat uit enkel een linkje.![]()
Doe eens wat meer moeite zou ik zeggen.
Niet alles hoeft dicht, klopt.quote:Op zondag 5 april 2009 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier wil ik nog wel wat op zeggen.
Niet álles hoeft dicht en al helemaal niet topics die al weggezakt zijn.
Verjaardagstopics blijven in de regel gewoon open, nu,door jouw post hier, is het Hobje topic dicht wat niet gehoeven had.
Er zijn een heleboel FOK!kers die Hobje kennen en het pas later door hebben.
En potentie
Wat móet je daarmee, dat is zo subjectief.
Potentie in je broek zou ik zeggen
Stuur JK een PM, zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:13 schreef HuHu het volgende:
De teloorgang van de PI.
Dit geniale topic mist de nieuwste toevoeging nog: dePI. Wordt die nog toegevoegd door iemand, aangezien
en
er ook later bij zijn gezet.
Nee, maar hij is de originele schrijver dus vind ik dat alle volgende updates ook van zijn hand moeten komen. En dan kan vervolgens één van de mods / FA's / A's de tekst in het topic zetten, Olep.quote:Op zondag 5 april 2009 23:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat kan hij toch niet meer aanpassen, NJ.
Logisch. Goed nagedacht, NJ.quote:Op zondag 5 april 2009 23:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, maar hij is de originele schrijver dus vind ik dat alle volgende updates ook van zijn hand moeten komen. En dan kan vervolgens één van de mods / FA's / A's de tekst in het topic zetten, Olep.
Verdomme.quote:Op maandag 6 april 2009 14:41 schreef yvonne het volgende:
Ah, dank je voor de tip, ik heb nog geen goedemorgen gewenst, ga ik meteen doen!
Ahw.quote:Op maandag 6 april 2009 15:02 schreef jogy het volgende:
Nu durf ik het topic niet meer te sluiten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2009 17:05 schreef drumstickNL het volgende:
Spelletje: My Brute
graag een perm ban voor TS.
banverzoekquote:Op maandag 6 april 2009 17:05 schreef drumstickNL het volgende:
Spelletje: My Brute
graag een perm ban voor TS.
Een linkje naar een hyves-profiel mag gewoon hoor. Verder staan er volgens mij geen linkjes naar het bewuste filmpje (of verzoekjes tot pm) meer in. Die heb ik verwijderd.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:15 schreef Olep het volgende:
Naar aanleiding van dit topic.
Hoe zit dat precies?
Linkjes naar profielen, en linkjes naar filmpjes, in dit geval van een 14 jarig meisje.
Wat mag, en wat mag niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |