nee, je bent 19?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef esco_ het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen 17 meer, zielige, oude taart![]()
Als je er niet tegen kunt met je pacemaker, kijk dan gewoon niet. Heb overigens helemaal geen ongeluk-foto's o.i.d. gepost.
Ook nietquote:
Jij moet je eerst inlezen voordat je onzin uitkraamt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef Paul het volgende:
Ik vind die mensen nog triester hier die nu gaan mekkeren dat die topics niet mogen. het lijkt met niet meer dan logisch dat je even wacht met van die gruwelijke fotosoeps te maken. Als je dat niet snapt ben je nog dommer dan ik. Nou dan ben je dus echt heel dom![]()
Ik lees me inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:08 schreef 43 het volgende:
[..]
Jij moet je eerst inlezen voordat je onzin uitkraamt.
Ik moest glimlachen om de OP.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Murp, stomme kutmod, waarom sluit je altijd mijn kwaliteitstopics! Je bent gewoon een vieze pishomo!
ook dat, maar de hormonen hequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Murp, stomme kutmod, waarom sluit je altijd mijn kwaliteitstopics! Je bent gewoon een vieze pishomo!
Maar murp, ff serieus, dat hormonen verhaal kennen we nu wel. Dat kan toch best uitmonden in een leuk topic?quote:
een neger met een spin op zn hoofd is tegenwoordig leuk?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar murp, ff serieus, dat hormonen verhaal kennen we nu wel. Dat kan toch best uitmonden in een leuk topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |