SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op maandag 20 april 2009 09:44 schreef Dragorius het volgende:nah dat zei je vader vermoedelijk ook nadat ie mogelijk 1 keer plezier van je had.................but life goes on, zit er maar niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij die wel hoort, maar niets begrijpt is zo goed als doof!
Ik doe mee aan FOK! Idols, stem op mij!!
Voor meer info zie je bij fikkies avonturen
Waar slaat deze reactie op?quote:Op maandag 20 april 2009 10:13 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
nah dat zei je vader vermoedelijk ook nadat ie mogelijk 1 keer plezier van je had.................but life goes on, zit er maar niet mee
Ik schreeuw heul nietquote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tja, de koffie is op ben nog niet wakker, spoiler stond er toch?![]()
Ach iedereen die op een forum schrijft schreeuwt om aandacht, jij dus ook.
What's up with the hate?quote:Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef drummerdude het volgende:
Ga daarna maar even treintje koppen, dán ziet de wereld er pas beter uit
quote:Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef drummerdude het volgende:
Laat die E maar zitten, maar de rest mag wel hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 14:04 schreef Core. het volgende:
S.L.E.T.
Sadisme
Leder
Exhibitionisme
Tepelklem
'E' past eigenlijk ook wel bij slaaf_fikkie, kijk maar in z'n profiel.quote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Laat die E maar zitten, maar de rest mag wel hoor.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:06 schreef Mrs.Selena het volgende:
[..]
eureka,meneer (of is het mevrouw) het engelstalige deel van mijn site gevonden,BRAVO,mijn overleden partner was eerst de beheerder van deze site ,maar ja ,waar ie nu is hebben ze geen internet vebinding,dus heb ik de hele boel overgenomen. en als je goed had gelezen is het geen ranzige sm zooi,maar duidelijke BDSM informatie,maar ja zo'n knuppel als jezelf snapt dat natuurlijk niet,want daar heb je een OPLEIDING voor nodig (om begrijpend te leren lezen op latere leeftijd zijn speciale studies voor hoor,dus er is nog hoop voor je)
quote:Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef drummerdude het volgende:
Altijd fijn om een weduwe (want ja, daar is sprake van) met een beetje gevoel te benaderen...quote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef Core. het volgende:
![]()
Wees maar vooral Dominant serieus hier in ONZ, ik kan namelijk vreselijk lachen om je dominante uitingen hier.![]()
Overigens, heb je je partner doodgemarteld met je BDSM-verslaving?![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef Pandora73 het volgende:
Altijd fijn om een weduwe (want ja, daar is sprake van) met een beetje gevoel te benaderen...
Ooit gehoord van fatsoen???
De Meesteresquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:06 schreef Mrs.Selena het volgende:
...maar ja zo'n knuppel als jezelf snapt dat natuurlijk niet,want daar heb je een OPLEIDING voor nodig (om begrijpend te leren lezen op latere leeftijd zijn speciale studies voor hoor,dus er is nog hoop voor je)
Negative, ik weet al erg lang wat BDSM is, alleen ben ik van mening dat er een steekje bij je los moet zitten wil je dat nou echt leuk en lekker vinden. Tevens heeft Wikipedia ook een duidelijke uitleg voor wie het nog een onbekend terrein is.quote:Daarnaast heb je overduidelijk geen benul van wat BDSM is. Laat staan een verslaving.
Maar goed... Het blijft ONZ hier natuurlijk.
Jawel hoor ... moet je voor de gein maar eens een kijkje nemen in KLBquote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Zelf vind ik die reacties hier wel komisch, dommer kan dan bijna niet
Dat Mrs. Selena ook wat radicaal uit de hoek komt, moet ik met je eens zijn, en vind ik persoonlijk ook niet erg passen bij een Mrs. Maar goed, recent weduwe geworden, en veel mensen zien Haar nu als loslopend wild, dus dat Ze in een verdedigende positie schiet en van daar af en toe fel uithaalt, kan ik me ergens ook wel voorstellen. Niet dat ik het er mee eens ben, maar ik kan er begrip voor opbrengen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:36 schreef Core. het volgende:
De Meestereskan er zelf ook wat van. Of heb je dat nu nog steeds niet door?
![]()
Ah, dus jij hebt nooit eens een keer seks gehad met je partner waarbij een van de twee een blinddoek om had? Of waarbij de ene heel duidelijk aangaf wat hij/zij wilde dat er gebeurde, en de andere dat maar had te doen? Kinky sex? Beetje ruig? Nagels erbij, in tepels geknepen?quote:Negative, ik weet al erg lang wat BDSM is, alleen ben ik van mening dat er een steekje bij je los moet zitten wil je dat nou echt leuk en lekker vinden. Tevens heeft Wikipedia ook een duidelijke uitleg voor wie het nog een onbekend terrein is.![]()
En inderdaad, dit is ONZ, dus verwacht hier geen serieuze reacties.![]()
Nope dat is hoe jij het graag wilt lezen,....... Er staat dat door dit soort adolescente puistekopjes anderen weer niks te zeggen, omdat ze bang zijn voor hun oliedomme mening.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:02 schreef Dragorius het volgende:
Dus mensen die BDSM niks vinden zijn per definitie adolescente puistekopjes?
En bedankt
oh, het is dus gewoon verkapte spam...quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:28 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Afijn gratis reclame voor de baas, prima, hou vol!
Of iedereen het doet weet ik niet, maar ik doe het vaak wel, dus ik zal maar even antwoorden...quote:Op woensdag 22 april 2009 08:44 schreef Inktfles het volgende:
Waarom schrijft iedereen dominant met een hoofdletter?
Spam? verkapt? Kom op zeg......quote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
oh, het is dus gewoon verkapte spam...![]()
NO SHIT SHERLOCK!!!!111onequote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef Mrs.Selena het volgende:
GET A LIFE
(voor de mensen die geen engels kunnen hier even de vertaling)
creeer een eigen leven
Ik link naar het filmpje op youtube dat volgens het FOK! Idols kandidatentopic bij jouw userprofiel hoort (zie 2e link). Maar toegegeven, ik heb geen bronnenonderzoek gedaan dus de authenticiteit kan ik niet verifiëren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef slaaf_fikkie het volgende:
welnee man, ik zat me gewoon ff te vervelen, je neemt alles wel heel letterlijk hoor![]()
overigens gast daarboven als je een linkje naar een site zet , moet je wel de goede nemen en niet een plagiaatje
Ja sorry, mijn laptop is weer gerepareerd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tsss, Ben jij er ook weer?
nah je hebt je de vorige keer al voor gesteld hoor, dat weten de mensen al
Je voelt je wel thuis hier dus?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Prima, het ken niet beter.
Dacht kom ik ga weer eens kijken bij mijn fok mede broeders en zusters
Heb je nog mooie foto's?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:34 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Veel gemist, nou viel wel mee geloof ik
Zeker dit is zowat mijn tweede thuis geworden hier, 1 en al gezelligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |