Nope dat is hoe jij het graag wilt lezen,....... Er staat dat door dit soort adolescente puistekopjes anderen weer niks te zeggen, omdat ze bang zijn voor hun oliedomme mening.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:02 schreef Dragorius het volgende:
Dus mensen die BDSM niks vinden zijn per definitie adolescente puistekopjes?
En bedankt
oh, het is dus gewoon verkapte spam...quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:28 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Afijn gratis reclame voor de baas, prima, hou vol!
Of iedereen het doet weet ik niet, maar ik doe het vaak wel, dus ik zal maar even antwoorden...quote:Op woensdag 22 april 2009 08:44 schreef Inktfles het volgende:
Waarom schrijft iedereen dominant met een hoofdletter?
Spam? verkapt? Kom op zeg......quote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
oh, het is dus gewoon verkapte spam...![]()
NO SHIT SHERLOCK!!!!111onequote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef Mrs.Selena het volgende:
GET A LIFE
(voor de mensen die geen engels kunnen hier even de vertaling)
creeer een eigen leven
Ik link naar het filmpje op youtube dat volgens het FOK! Idols kandidatentopic bij jouw userprofiel hoort (zie 2e link). Maar toegegeven, ik heb geen bronnenonderzoek gedaan dus de authenticiteit kan ik niet verifiėren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef slaaf_fikkie het volgende:
welnee man, ik zat me gewoon ff te vervelen, je neemt alles wel heel letterlijk hoor![]()
overigens gast daarboven als je een linkje naar een site zet , moet je wel de goede nemen en niet een plagiaatje
Ja sorry, mijn laptop is weer gerepareerd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tsss, Ben jij er ook weer?
nah je hebt je de vorige keer al voor gesteld hoor, dat weten de mensen al
Je voelt je wel thuis hier dus?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Prima, het ken niet beter.
Dacht kom ik ga weer eens kijken bij mijn fok mede broeders en zusters
Heb je nog mooie foto's?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:34 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Veel gemist, nou viel wel mee geloof ik
Zeker dit is zowat mijn tweede thuis geworden hier, 1 en al gezelligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |