door er net voot uit te komen wat je eigen gevoelens zijn en wel kritiek te hebben op anderenquote:Op maandag 13 april 2009 19:21 schreef appeltjap het volgende:
[..]
You tell me hoe kun je het lager schoppen dan slaaf zijn?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:37 schreef Mrs.Selena het volgende:
[..]
door er niet voor uit te komen wat je eigen gevoelens zijn en wel kritiek te hebben op anderen
DAS PAS LAAG
+slet.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 13:10 schreef cerror het volgende:
Vieze vuile gore met aidsgeïnfecteerde kankersnol.
+ Domboquote:
sletquote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef Mrs.Selena het volgende:
iedereen die met niks anders kan komen dan slet of hoer(of iets wat daar op lijkt)
GET A LIFE
(voor de mensen die geen engels kunnen hier even de vertaling)
creeer een eigen leven
Verders lach ik me eigen helemaal suf, ik sla mensen een hoek in,ik bind ze vast in allerlei onmogelijke standen,verneder ze gigantisch,zowel lichamelijk als geestelijk ................en krijg er nog betaald voor ook en nee ik NEUK NIET met ze ,dus voor slet of hoer ben ik afgekeurd
als jullie niet weten hoe jullie me moeten aanspreken is Mevrouw of Mrs Selena de juiste manier
verders heb ik nog 1 zeer teder woord voor al jullie losers ,fakers ,wannabees
OPHOEREN
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef Mrs.Selena het volgende:
iedereen die met niks anders kan komen dan slet of hoer(of iets wat daar op lijkt)
GET A LIFE
creeer een eigen leven
Verders lach ik me eigen helemaal suf, ik sla mensen een hoek in,ik bind ze vast in allerlei onmogelijke standen,verneder ze gigantisch,zowel lichamelijk als geestelijk ................en krijg er nog betaald voor ook en nee ik NEUK NIET met ze ,dus voor slet of hoer ben ik afgekeurd
als jullie niet weten hoe jullie me moeten aanspreken is Mevrouw of Mrs Selena de juiste manier
OPHOEREN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:52 schreef miodzio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoopte eigenlijk dat de laatste een slet zou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster![]()
Waarde Selena,quote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef Mrs.Selena het volgende:
GET A LIFE
creeer een eigen leven
OPHOEREN
Ze zullen het hier toch niet snappen. De finesses van een goede shibari, het genot van een prachtige zweepsessie... Verspilde moeite.
Mocht Je de echte Selena zijn, dan zou Je het nog kunnen proberen in de Kelder, waar wél over BDSM gepraat kan worden, en anders... ben ik ook in een hoax getrapt.Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
De echte Selenaquote:Op woensdag 15 april 2009 18:05 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Waarde Selena,
Ze zullen het hier toch niet snappen. De finesses van een goede shibari, het genot van een prachtige zweepsessie... Verspilde moeite.
Mocht Je de echte Selena zijn, dan zou Je het nog kunnen proberen in de Kelder, waar wél over BDSM gepraat kan worden, en anders... ben ik ook in een hoax getrapt.
ze is nog bekend ook.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
In bepaalde kringen is Mrs. Selena inderdaad een zeer bekende en gewaardeerde verschijning.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De echte Selenaze is nog bekend ook.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
ja, er gaat niets boven een Takate Kote of Ebi knoopje...quote:Op woensdag 15 april 2009 18:05 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
De finesses van een goede shibari, het genot van een prachtige zweepsessie... Verspilde moeite.![]()
In principe wordt er bij Shibari niet geknoopt, ,maar slechts gewikkeld...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:11 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ja, er gaat niets boven een Takate Kote of Ebi knoopje...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
Ohw geen hoax kerel, dat is de echte, en ik ook overigensquote:Op woensdag 15 april 2009 18:48 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
In bepaalde kringen is Mrs. Selena inderdaad een zeer bekende en gewaardeerde verschijning.
Hij die wel hoort, maar niets begrijpt is zo goed als doof!
Ik doe mee aan FOK! Idols, stem op mij!!
Voor meer info zie je bij fikkies avonturen![]()
Aber du bist ein slet.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:44 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ohw geen hoax kerel, dat is de echte, en ik ook overigens
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
99% ONZ(in) poster![]()
en jij een mongool, so what?
Net niet mongool genoeg om iemands slaaf te spelenquote:
99% ONZ(in) poster![]()
wel mongool genoeg om ongefundeerde kritiek te spugen op iets waar je totaal geen bal van weet
Kom dan ook niet met je topic in ONZ retardquote:Op woensdag 15 april 2009 21:13 schreef slaaf_fikkie het volgende:
wel mongool genoeg om ongefundeerde kritiek te spugen op iets waar je totaal geen bal van weet
99% ONZ(in) poster![]()
nah ik dacht ik pas me ff aan je niveau aan domme braadgans
Ben overigens geen kerel, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:44 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ohw geen hoax kerel, dat is de echte, en ik ook overigens
Kan je op NL in Haar vriendenlijst trouwens niet terugvinden, wat de verhouding hoax-real toch wel een beetje doet verschuiven...Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
Welk niveau van de msn taal of van de ik kan niet quoten?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:22 schreef slaaf_fikkie het volgende:
nah ik dacht ik pas me ff aan je niveau aan domme braadgans
99% ONZ(in) poster![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ben overigens geen kerel, maar dat terzijde.
Kan je op NL in Haar vriendenlijst trouwens niet terugvinden, wat de verhouding hoax-real toch wel een beetje doet verschuiven...
lol ff niet opgelet, had haast, sorry
welke conclusies je trekt, moet jij weten, up to you...............
maar ken Haar al vrij lang, geloof niet dat ik me daarvoor hoef te verantwoorden of zo![]()
Mrs Selena is hier op Fok nog maar net , en ik...... ach ik kwam iets eerder toevallig ff langs vliegen
Ik had het ook niet over Fok, maar over Netlog...quote:Op woensdag 15 april 2009 21:52 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
lol ff niet opgelet, had haast, sorry
welke conclusies je trekt, moet jij weten, up to you...............
maar ken Haar al vrij lang, geloof niet dat ik me daarvoor hoef te verantwoorden of zo![]()
Mrs Selena is hier op Fok nog maar net , en ik...... ach ik kwam iets eerder toevallig ff langs vliegen
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
Beste Pandoraquote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ben overigens geen kerel, maar dat terzijde.
Kan je op NL in Haar vriendenlijst trouwens niet terugvinden, wat de verhouding hoax-real toch wel een beetje doet verschuiven...
dank je voor je bericht,zou je me willen uitleggen wat je met NL bedoelt, zodat we dit kleine misverstand uit de wereld kunnen helpen********************* Mrs.Selena ***********************
eigenaresse van de grootste en meest uitgebreide BDSM site ter wereld.
******kom gerust kijken ,als je durft ******
http://www.powerotics.com![]()
ohw netlog, tja ik ben yomanda niet hoor
Och daar kwam ik wel es haha, maar vond er geen reet aan
staat wel ergens een pro , waar ik nooit kom geloof ik, vandaar
Netlog dusquote:Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef Mrs.Selena het volgende:
[..]
Beste Pandora
dank je voor je bericht,zou je me willen uitleggen wat je met NL bedoelt, zodat we dit kleine misverstand uit de wereld kunnen helpen
En het is zeker niets persoonlijks, maar er zitten hier zoveel malloten op Fok dat je beter goed kan uitkijken hier...
En van de Selena op Netlog weet ik tenminste wel zeker dat het de juiste is. Vandaar!Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
Volgens mij heb je al goed kennisgemaakt met de Fok!kersquote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef Mrs.Selena het volgende:
GET A LIFE
creeer een eigen leven
OPHOEREN
Kaleidoscopiklimax![]()
we doen ons best, verders FOKken ze maar op
Selena, hoe kom je aan je slaven? Vinden ze jou of ga jij op zoek naar hen?
www.findaslave.comquote:Op donderdag 16 april 2009 09:39 schreef eNGine10 het volgende:
Selena, hoe kom je aan je slaven? Vinden ze jou of ga jij op zoek naar hen?
You dont believe me ? Read this line again.![]()
De baas is ff weg vandaag, maar eindelijk eens een intelligente vraag, en das bijna een wonder te noemen hier op Fok![]()
Op zich had het best een geinig topicje kunnen worden, maar hoop simpele zielen hier
ik stem voor dat we hun twee aangeven bij radarquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:20 schreef Biogarde het volgende:
Klachten meld ik altijd bij Kassa en Radar.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
kijk nou , je kan wiki-en , wil je een koekjequote:Op zaterdag 11 april 2009 16:47 schreef Mrs.Selena het volgende:
Slet is een scheldwoord waarmee een persoon (doorgaans een vrouw maar het kan - overdrachtelijk - ook om een man gaan) met een brede seksuele activiteit wordt aangeduid die in de ogen van de gebruiker van het woord, de grenzen van het seksueel aanvaardbare overschrijdt. Synoniemen zijn snol, del, sloerie of hoer, alhoewel die laatste term eerder naar professionele sekswerkers verwijst.
De term heeft uiteraard een negatieve of pejoratieve connotatie en de verzameling van personen op wie hij toegepast kan worden kan variëren naargelang het waardenkader van de gebruiker. Zo is het bijvoorbeeld moeilijk in te schatten hoeveel procent van de Nederlandssprekenden de Franse schrijfster Catherine Millet die in 2001 Het seksuele leven van Catherine M. publiceerde waarin ze haar zeer gevarieerd seksueel gedrag beschrijft en becommentarieert, een slet zouden noemen... en hoeveel procent het daarmee absoluut oneens zou zijn.
Zoals vaak het geval is heeft het woord sinds de jaren '90 ook een alternatieve niet-pejoratieve betekenis gekregen - wat we een geuzen-betekenis zouden kunnen noemen - precies in die milieus waarin polyamoureuse of niet-monogame leefstijlen in zijn en avontuurlijke seks, vrij en gevarieerd, beschouwd wordt als een plezierige ervaring. Een milieu dat o.m. bij Catherine Millet geschilderd wordt maar ook bij Michel Houellebecq en die oude voorloper, de Markies de Sade (niet te verwarren met Leopold von Sacher-Masoch, de man die naast De Sade zijn naam gaf aan het sadomasochisme).
De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil en de stap naar de slet van nu is die naar een vrouw waarmee je de vloer dweilt.
De woorden slettebak of sletje zijn van het woord slet afgeleid.
Binnen sommige populaire jeugdculturen worden woorden als (breezer)slet en snol ook met een minder negatieve connotatie gebruikt. De omschrijving heeft dan vaak meer te maken met typerende kleding en andere uiterlijke kenmerken.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
ik stel voor dat ze jouw opgeven voor Martin Gaus of zo, vreet je dat koekje zelf maar op, wie weet leer je nog es wat, maar let wel alle begin is moeilijk.
kop op
haha word jij nou maar ' lekker ' de tyfus in geslagenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:40 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ik stel voor dat ze jouw opgeven voor Martin Gaus of zo, vreet je dat koekje zelf maar op, wie weet leer je nog es wat, maar let wel alle begin is moeilijk.
kop open dat voor de lol
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grinnn, weet je zeker dat je niet een spelfoutje maakte, had het niet dombo moeten zijn?
De respectloze manier waarop je je over je vermeende Meesteres uitlaat, laat mijn mening weer verschuiven richting "hoax"quote:Op donderdag 16 april 2009 09:50 schreef slaaf_fikkie het volgende:
De baas is ff weg vandaag, maar eindelijk eens een intelligente vraag, en das bijna een wonder te noemen hier op Fok![]()
Op zich had het best een geinig topicje kunnen worden, maar hoop simpele zielen hier
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
Wat vind jij respectloos dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
De respectloze manier waarop je je over je vermeende Meesteres uitlaat, laat mijn mening weer verschuiven richting "hoax"
Vermeend??? Respectloos????quote:Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
De respectloze manier waarop je je over je vermeende Meesteres uitlaat, laat mijn mening weer verschuiven richting "hoax"
Ach dan stuur je Haar ff een pm_etje, vraag je Haar ff hoe zij erover denkt.
Hoax is in dit geval gewoon een uiting, van ik vat het ff niet, maar goed dat ligt aan jou
die "respectloze manier " manier heet Humor, we kennen mekaar langer dan vandaag![]()
![]()
Je oordeelt wel makkelijk over wat ik wel en niet "vat"... Ik heb in ieder geval meer respect voor Dominanten dan jij hier laat merken. Ook voor subs trouwens.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Vermeend??? Respectloos????
Ach dan stuur je Haar ff een pm_etje, vraag je Haar ff hoe zij erover denkt.
Hoax is in dit geval gewoon een uiting, van ik vat het ff niet, maar goed dat ligt aan jou
En tja, als jij een hoax bent (oftewel: een neppert), dan zal het voor haar aangemaakte profiel dat ook zijn, en schiet het dus niet echt op als ik daar per PM iets ga navragen. En om Haar nou op Netlog te gaan lastig vallen...
Volgens mij heeft Mrs. Selena wel wat anders aan haar hoofd momenteel.Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
Respect is altijd een prima eigenschap, zouden mensen altijd voor elkaar moeten hebben.
Ik weet wat je bedoeld, en daar ga ik hier verder niet op in, denk dat je ook wel weet wat ik bedoel.
maar, je kan rustig nl ff proberen, denk dat het je dan wel duidelijk word.
Lastig vallen? ik denk dat dat wel wat mee zal vallen.
morgen is ze er wel weer, maar ik heb het er verder wel ff over, zijn we ook van dit misverstand af, lijkt me de kortste klap toe
Nope, geen hoax.
Ps ik oordeel niet zo snel, en veroordelen doe ik al helemaal niet snel.Hij die wel hoort, maar niets begrijpt is zo goed als doof!
Ik snap niet dat jullie het vreemd vinden dat je zulke reacties krijgt in het ONZ forum...
(doet me denken aan een 4chan post waar een vrouw respect eiste, de volgende 20 comments waren of bevatten: Tits or GTFO, als iemand die motivational pic. vindt post hem AUB)
[ Bericht 61% gewijzigd door Kai-Itza op 16-04-2009 13:31:54 ]癌症爐灶![]()
wie zei dat ik dat vreemd vond?![]()
in eerste instantie niet zo opgelet, waar het exact stond
anders verplaatst zo'n 'luie' mod het maar even, heeft die ook weer es wat te doen.
Voor meer info zie je bij fikkies avonturen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: