Dan ben ik benieuwd hoeveel hersencellen "opgevreten" worden als je rukt met een varkenssnuit op en een webcam erbij.quote:Op zondag 12 april 2009 13:35 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Beregezellig.![]()
Kijk eens de woordenschat gaat ook al omhoog, woorden met meer dan 2 lettergrepen
jah joh uitkijken,,,,,,,,,,, rukken vreet hersencelletjes!
dat rukken kan ik me niet herinneren, maar probeer het eens uit zou ik zo zeggen voor eventuele afgestorven hersencellen hoef je, denk ik dan, niet bang meer te zijnquote:Op zondag 12 april 2009 13:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoeveel hersencellen "opgevreten" worden als je rukt met een varkenssnuit op en een webcam erbij.
sletquote:Op zondag 12 april 2009 16:37 schreef Mrs.Selena het volgende:
hmmmm jaloursheid ten top hierzo,als de loser,wannabees en andere randdebielen nu eens wat meer naar zichzelf kijken en minder commentaar hebben op anderen ,dan kunnen de mensen die echt iets te zeggen hebben en met echte vragen zitten ze ook een gerust stellen
wat is het antwoord op alle vragen?quote:Op zondag 12 april 2009 16:37 schreef Mrs.Selena het volgende:
dan kunnen de mensen die .... met echte vragen zitten ze ook een gerust stellen
Het juistequote:
Nou een vraag dan maarquote:Op zondag 12 april 2009 16:37 schreef Mrs.Selena het volgende:
hmmmm jaloursheid ten top hierzo,als de loser,wannabees en andere randdebielen nu eens wat meer naar zichzelf kijken en minder commentaar hebben op anderen ,dan kunnen de mensen die echt iets te zeggen hebben en met echte vragen zitten ze ook een gerust stellen
quote:Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou een vraag dan maarHoe ben je bazin van fikkie geworden?
quote:Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah waar het hart vol van is puistekop![]()
![]()
![]()
Mag een slaaf wel vrienden hebben dan?quote:Op maandag 13 april 2009 16:17 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Houd dat nu in dat we geen vrienden meer zijn ?![]()
Vrij duidelijk lijkt me zoquote:
hoer danquote:Op maandag 13 april 2009 17:15 schreef sweetlady-o het volgende:
Waarom noemt iedereen TS slet?
Mag slettebak, of is dat dan weer te gerelateerd?quote:
Omdat ze dat hebben afgesproken, niet al te slim zijn, mogelijk veroorzaakt door inteelt oid, en omdat het bange wezels zijn.quote:Op maandag 13 april 2009 17:15 schreef sweetlady-o het volgende:
Waarom noemt iedereen TS slet?
En toch hebben ze het allemaal hoger geschopt dan slaaf zijnquote:Op maandag 13 april 2009 18:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Omdat ze dat hebben afgesproken, niet al te slim zijn, mogelijk veroorzaakt door inteelt oid, en omdat het bange wezels zijn.
Broekjes vol lucht en geen ruggengraat, kortom lutsers![]()
![]()
You tell me hoe kun je het lager schoppen dan slaaf zijn?quote:Op maandag 13 april 2009 18:24 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Lol, nah dat waag ik te betwijfelen
Das alleen maar een bevestiging, van je eigen kortzichtigheid
Maar das jouw probleem, gelukkig niet het mijne
door er net voot uit te komen wat je eigen gevoelens zijn en wel kritiek te hebben op anderenquote:Op maandag 13 april 2009 19:21 schreef appeltjap het volgende:
[..]
You tell me hoe kun je het lager schoppen dan slaaf zijn?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:37 schreef Mrs.Selena het volgende:
[..]
door er niet voor uit te komen wat je eigen gevoelens zijn en wel kritiek te hebben op anderen
DAS PAS LAAG
+slet.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 13:10 schreef cerror het volgende:
Vieze vuile gore met aidsgeïnfecteerde kankersnol.
+ Domboquote:
sletquote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef Mrs.Selena het volgende:
iedereen die met niks anders kan komen dan slet of hoer(of iets wat daar op lijkt)
GET A LIFE
(voor de mensen die geen engels kunnen hier even de vertaling)
creeer een eigen leven
Verders lach ik me eigen helemaal suf, ik sla mensen een hoek in,ik bind ze vast in allerlei onmogelijke standen,verneder ze gigantisch,zowel lichamelijk als geestelijk ................en krijg er nog betaald voor ook en nee ik NEUK NIET met ze ,dus voor slet of hoer ben ik afgekeurd
als jullie niet weten hoe jullie me moeten aanspreken is Mevrouw of Mrs Selena de juiste manier
verders heb ik nog 1 zeer teder woord voor al jullie losers ,fakers ,wannabees
OPHOEREN
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef Mrs.Selena het volgende:
iedereen die met niks anders kan komen dan slet of hoer(of iets wat daar op lijkt)
GET A LIFE
creeer een eigen leven
Verders lach ik me eigen helemaal suf, ik sla mensen een hoek in,ik bind ze vast in allerlei onmogelijke standen,verneder ze gigantisch,zowel lichamelijk als geestelijk ................en krijg er nog betaald voor ook en nee ik NEUK NIET met ze ,dus voor slet of hoer ben ik afgekeurd
als jullie niet weten hoe jullie me moeten aanspreken is Mevrouw of Mrs Selena de juiste manier
OPHOEREN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:52 schreef miodzio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoopte eigenlijk dat de laatste een slet zou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster![]()
Waarde Selena,quote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef Mrs.Selena het volgende:
GET A LIFE
creeer een eigen leven
OPHOEREN
Ze zullen het hier toch niet snappen. De finesses van een goede shibari, het genot van een prachtige zweepsessie... Verspilde moeite.
Mocht Je de echte Selena zijn, dan zou Je het nog kunnen proberen in de Kelder, waar wél over BDSM gepraat kan worden, en anders... ben ik ook in een hoax getrapt.Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
De echte Selenaquote:Op woensdag 15 april 2009 18:05 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Waarde Selena,
Ze zullen het hier toch niet snappen. De finesses van een goede shibari, het genot van een prachtige zweepsessie... Verspilde moeite.
Mocht Je de echte Selena zijn, dan zou Je het nog kunnen proberen in de Kelder, waar wél over BDSM gepraat kan worden, en anders... ben ik ook in een hoax getrapt.
ze is nog bekend ook.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
In bepaalde kringen is Mrs. Selena inderdaad een zeer bekende en gewaardeerde verschijning.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De echte Selenaze is nog bekend ook.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
ja, er gaat niets boven een Takate Kote of Ebi knoopje...quote:Op woensdag 15 april 2009 18:05 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
De finesses van een goede shibari, het genot van een prachtige zweepsessie... Verspilde moeite.![]()
In principe wordt er bij Shibari niet geknoopt, ,maar slechts gewikkeld...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:11 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ja, er gaat niets boven een Takate Kote of Ebi knoopje...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---![]()
Ohw geen hoax kerel, dat is de echte, en ik ook overigensquote:Op woensdag 15 april 2009 18:48 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
In bepaalde kringen is Mrs. Selena inderdaad een zeer bekende en gewaardeerde verschijning.
Hij die wel hoort, maar niets begrijpt is zo goed als doof!
Ik doe mee aan FOK! Idols, stem op mij!!
Voor meer info zie je bij fikkies avonturen![]()
Aber du bist ein slet.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:44 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ohw geen hoax kerel, dat is de echte, en ik ook overigens
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster![]()
en jij een mongool, so what?
Hij die wel hoort, maar niets begrijpt is zo goed als doof!
Ik doe mee aan FOK! Idols, stem op mij!!
Voor meer info zie je bij fikkies avonturen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: