Een linkje is sneller hoor: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sletquote:
sletquote:Op zondag 12 april 2009 12:23 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Alhoewel ik momenteel zelf ook zo moe als een hond ben dus dat komt wel goed uit
Komt zeker door die ellendige paashaas
hoe kom je eraf?quote:Op zondag 12 april 2009 12:34 schreef slaaf_fikkie het volgende:
hey daar zit wat variatie in
een pluim voor jouw hoor, hoe kom je erop
Dan ben ik benieuwd hoeveel hersencellen "opgevreten" worden als je rukt met een varkenssnuit op en een webcam erbij.quote:Op zondag 12 april 2009 13:35 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Beregezellig.![]()
Kijk eens de woordenschat gaat ook al omhoog, woorden met meer dan 2 lettergrepen
jah joh uitkijken,,,,,,,,,,, rukken vreet hersencelletjes!
dat rukken kan ik me niet herinneren, maar probeer het eens uit zou ik zo zeggen voor eventuele afgestorven hersencellen hoef je, denk ik dan, niet bang meer te zijnquote:Op zondag 12 april 2009 13:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoeveel hersencellen "opgevreten" worden als je rukt met een varkenssnuit op en een webcam erbij.
sletquote:Op zondag 12 april 2009 16:37 schreef Mrs.Selena het volgende:
hmmmm jaloursheid ten top hierzo,als de loser,wannabees en andere randdebielen nu eens wat meer naar zichzelf kijken en minder commentaar hebben op anderen ,dan kunnen de mensen die echt iets te zeggen hebben en met echte vragen zitten ze ook een gerust stellen
wat is het antwoord op alle vragen?quote:Op zondag 12 april 2009 16:37 schreef Mrs.Selena het volgende:
dan kunnen de mensen die .... met echte vragen zitten ze ook een gerust stellen
Het juistequote:
Nou een vraag dan maarquote:Op zondag 12 april 2009 16:37 schreef Mrs.Selena het volgende:
hmmmm jaloursheid ten top hierzo,als de loser,wannabees en andere randdebielen nu eens wat meer naar zichzelf kijken en minder commentaar hebben op anderen ,dan kunnen de mensen die echt iets te zeggen hebben en met echte vragen zitten ze ook een gerust stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |