Wat je op dit moment doet is het binnenbrengen in de maatschappij, hm?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:20 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Ho!
beetje goed onderbouwt commentaar is prima, dat gejeuzel, ach.......
wat maatschappelijke acceptatie betreft.................Fok them.
Dan zal het dus wel meevallen met de klachten denk ik?quote:Op zondag 19 april 2009 19:12 schreef Mrs.Selena het volgende:
ondertussen is er totaal geen enkele reactie geweest op het topic zelf,maar ja thats life
Hoewel ik dit persoonlijk over de schreef vind gaan, trouwens. Als we het nou toch over klachten hebben...quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:04 schreef slaaf_fikkie het volgende:
wie is nou de mongool ......... jij of hij?
[ afbeelding ]
Das een lastige, ik weet het, maar het zal mekaar niet veel ontlopen
(en vertel me nou niet, dat je 1 van een tweeling bent)
quote:Op zondag 19 april 2009 22:30 schreef muay-toy het volgende:
Hoi Mr Selena, vieze aangeklede latex vent. Ga fucky de snol maar hard anaal nemen in het keldertje maar pleur deze troep niet neer in ONZ. Doei!
Excuses zijn aangekomen, dank je.quote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Allereerst mijn welgemeende excuses aan de immer vrolijke medewerker van de Jostiband, was niet mijn bedoeling om hem te vergelijken met het intelligentiecoëfficiënt van de gemiddelde Fokker, dat zou deze pracht muzikant idd te kort doen, excuus.
Dame ik heb respect genoeg voor mijn medemens, maar mensen horen respect te verdienen, dat sommige daar niet voor in aanmerking komen is de schuld van hun eigen gedrag, niet van mij.
een opmerking lokt nou eenmaal een reactie uit.
Heb het er met Mrs Selena over gehad net, voor Haar heb ik altijd respect, misschien dat dat niet helemaal goed overkwam?
Afijn, ,klachten bij de BAZIN,daar was dit topic ook voor
sorry Mr Selena maar ik blijf toch echt bij mijn standpunt.quote:Op zondag 19 april 2009 22:43 schreef Mrs.Selena het volgende:
[..]
laatste keer dat ik naar de wc ben geweest ,dat was ongeveer 10 min geleden was ik nog echt vrouw
ene latex, plakt is goedkope tering zooi en alleen maar goed voor condooms (welke je vader misschien beter had kunnen gebruiken,had de wereld in elk geval een stukkie leuker geweest) vies ben ik ook niet,ben vanochtend nog onder de douche geweest ,fikki is geen snol maar MIJN EIGENDOM en nee anaal nemen doe ik ook niet,maar dank je voor het projecteren van je eigen fantasie op ons
Hoi Pandoraquote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Excuses zijn aangekomen, dank je.
En ja, op zich is respect iets wat iemand moet verdienen. Maar iemand bij voorbaat respectloos benaderen is ook niet mijn ding.
En nee, *in mijn ogen* (persoonlijke mening dus) kwam het niet over alsof je respect voor Mrs. Selena hebt. Maar goed, dat is mijn mening dus he, geen absolute waarheid.
Enne... Alles wat we hier zeggen, staat in een topic dat is geopend door Mrs. Selena - of zoals jij wilt "De Bazin", maar ik krijg dat mijn mond niet uit hoor - dus die klachten komen sowieso bij Haar terecht. Toch?
Mrs. Selena,quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Mrs.Selena het volgende:
Hoi Pandora
fikkie spreekt me aan zoals ik het hem heb op gedragen ,aangezien het een hondje is (puppyplay) heeft hij dus geen Meesteres maar een Bazin,en aangezien we ook samen aan de Powerotics site werken en ik daar ook de Baas in ben ,is Bazin dus een voor de hand liggend iets (en aangezien we binnen kort ook samen optredens gaan doen ,dus helemaal samen gaan werken ,is Bazin nog niet zo'n gek iets)trouwens in de tijd van de slavernij was de benaming " Boss" of BossLady" heel normaal (kijk maar eens naar de film Collar Purple )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op maandag 20 april 2009 09:44 schreef Dragorius het volgende:nah dat zei je vader vermoedelijk ook nadat ie mogelijk 1 keer plezier van je had.................but life goes on, zit er maar niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij die wel hoort, maar niets begrijpt is zo goed als doof!
Ik doe mee aan FOK! Idols, stem op mij!!
Voor meer info zie je bij fikkies avonturen
Waar slaat deze reactie op?quote:Op maandag 20 april 2009 10:13 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
nah dat zei je vader vermoedelijk ook nadat ie mogelijk 1 keer plezier van je had.................but life goes on, zit er maar niet mee
Ik schreeuw heul nietquote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tja, de koffie is op ben nog niet wakker, spoiler stond er toch?![]()
Ach iedereen die op een forum schrijft schreeuwt om aandacht, jij dus ook.
What's up with the hate?quote:Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef drummerdude het volgende:
Ga daarna maar even treintje koppen, dán ziet de wereld er pas beter uit
quote:Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef drummerdude het volgende:
Laat die E maar zitten, maar de rest mag wel hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 14:04 schreef Core. het volgende:
S.L.E.T.
Sadisme
Leder
Exhibitionisme
Tepelklem
'E' past eigenlijk ook wel bij slaaf_fikkie, kijk maar in z'n profiel.quote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Laat die E maar zitten, maar de rest mag wel hoor.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:06 schreef Mrs.Selena het volgende:
[..]
eureka,meneer (of is het mevrouw) het engelstalige deel van mijn site gevonden,BRAVO,mijn overleden partner was eerst de beheerder van deze site ,maar ja ,waar ie nu is hebben ze geen internet vebinding,dus heb ik de hele boel overgenomen. en als je goed had gelezen is het geen ranzige sm zooi,maar duidelijke BDSM informatie,maar ja zo'n knuppel als jezelf snapt dat natuurlijk niet,want daar heb je een OPLEIDING voor nodig (om begrijpend te leren lezen op latere leeftijd zijn speciale studies voor hoor,dus er is nog hoop voor je)
quote:Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef drummerdude het volgende:
Altijd fijn om een weduwe (want ja, daar is sprake van) met een beetje gevoel te benaderen...quote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef Core. het volgende:
![]()
Wees maar vooral Dominant serieus hier in ONZ, ik kan namelijk vreselijk lachen om je dominante uitingen hier.![]()
Overigens, heb je je partner doodgemarteld met je BDSM-verslaving?![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef Pandora73 het volgende:
Altijd fijn om een weduwe (want ja, daar is sprake van) met een beetje gevoel te benaderen...
Ooit gehoord van fatsoen???
De Meesteresquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:06 schreef Mrs.Selena het volgende:
...maar ja zo'n knuppel als jezelf snapt dat natuurlijk niet,want daar heb je een OPLEIDING voor nodig (om begrijpend te leren lezen op latere leeftijd zijn speciale studies voor hoor,dus er is nog hoop voor je)
Negative, ik weet al erg lang wat BDSM is, alleen ben ik van mening dat er een steekje bij je los moet zitten wil je dat nou echt leuk en lekker vinden. Tevens heeft Wikipedia ook een duidelijke uitleg voor wie het nog een onbekend terrein is.quote:Daarnaast heb je overduidelijk geen benul van wat BDSM is. Laat staan een verslaving.
Maar goed... Het blijft ONZ hier natuurlijk.
Jawel hoor ... moet je voor de gein maar eens een kijkje nemen in KLBquote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Zelf vind ik die reacties hier wel komisch, dommer kan dan bijna niet
Dat Mrs. Selena ook wat radicaal uit de hoek komt, moet ik met je eens zijn, en vind ik persoonlijk ook niet erg passen bij een Mrs. Maar goed, recent weduwe geworden, en veel mensen zien Haar nu als loslopend wild, dus dat Ze in een verdedigende positie schiet en van daar af en toe fel uithaalt, kan ik me ergens ook wel voorstellen. Niet dat ik het er mee eens ben, maar ik kan er begrip voor opbrengen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:36 schreef Core. het volgende:
De Meestereskan er zelf ook wat van. Of heb je dat nu nog steeds niet door?
![]()
Ah, dus jij hebt nooit eens een keer seks gehad met je partner waarbij een van de twee een blinddoek om had? Of waarbij de ene heel duidelijk aangaf wat hij/zij wilde dat er gebeurde, en de andere dat maar had te doen? Kinky sex? Beetje ruig? Nagels erbij, in tepels geknepen?quote:Negative, ik weet al erg lang wat BDSM is, alleen ben ik van mening dat er een steekje bij je los moet zitten wil je dat nou echt leuk en lekker vinden. Tevens heeft Wikipedia ook een duidelijke uitleg voor wie het nog een onbekend terrein is.![]()
En inderdaad, dit is ONZ, dus verwacht hier geen serieuze reacties.![]()
Nope dat is hoe jij het graag wilt lezen,....... Er staat dat door dit soort adolescente puistekopjes anderen weer niks te zeggen, omdat ze bang zijn voor hun oliedomme mening.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:02 schreef Dragorius het volgende:
Dus mensen die BDSM niks vinden zijn per definitie adolescente puistekopjes?
En bedankt
oh, het is dus gewoon verkapte spam...quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:28 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Afijn gratis reclame voor de baas, prima, hou vol!
Of iedereen het doet weet ik niet, maar ik doe het vaak wel, dus ik zal maar even antwoorden...quote:Op woensdag 22 april 2009 08:44 schreef Inktfles het volgende:
Waarom schrijft iedereen dominant met een hoofdletter?
Spam? verkapt? Kom op zeg......quote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
oh, het is dus gewoon verkapte spam...![]()
NO SHIT SHERLOCK!!!!111onequote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef Mrs.Selena het volgende:
GET A LIFE
(voor de mensen die geen engels kunnen hier even de vertaling)
creeer een eigen leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |