Kelly is toch een jongensnaamquote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon heet nu Yordi en had Kelly geheten als hij een meisje was.
en hoe zou je heten dan als je een jongen zou zijn geworden?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Remsjo het volgende:
Topic is simpel maar doeltreffend. Alweer een geniaal topic van mij. Dit keer: Hoe zou jij hebben geheten als je van het andere geslacht zou zijn geweest?
Als ik een vrouw zou zijn geweest, zou ik Jolien hebben geheten![]()
En jullie?
p.s: moeilijk he fatsoenlijk en zonder fouten een topictitel typen![]()
Je snapt dus dat ik heel blij was dat hij geen meisje was.quote:
Haha, zulke namen heb ik idd ook - namen die op zichzelf best mooi zijn, maar die je nooit meer aan je kind zou geven, puur omdat je een vervelend iemand kent met die naam. Bah.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Vroeger zat er een jongen bij mij in de klas. Hij kwam uit Vlijmen en was een FC Den Bosch hooligan. Het type standaard hangjongere: Nike air petje, bomberjackje, kisten of Nike Air classics.
En ik had zo,n grafhekel aan die jongen. Als ik elke keer de naam Stephan zie staan, krijg ik een trauma
Dat kan ik me heel goed voorstellen jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef jogy het volgende:
Wiebeke.
Ik dank mijn chromosomen nog elke dag op mijn blote knietjes dat ze XY hebben gekozen.
kelly is toch ook dat omgebouwde figuur vaan een aantal jaar gelden in big brother?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt dus dat ik heel blij was dat hij geen meisje was.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
kelly is toch ook dat omgebouwde figuur vaan een aantal jaar gelden in big brother?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuk? Ik vind dat echt zo'n naam van, ja we vinden Sander wel leuk, maar dat is zooooo normaal, zo heet iedereen al!11 Laten we ons kindje dan maar Xander noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |