Dat vind ik zo,n nare naam he. Stephan wat je uit moet spreken als Stefan. Waarom dan gewoon niet Stefan? Vriendin van me zusje heet Christel. De E spreek je uit als de O dus dat zou dan betekenen dat ik Romco zou heten oorspronkelijkquote:
Vroeger zat er een jongen bij mij in de klas. Hij kwam uit Vlijmen en was een FC Den Bosch hooligan. Het type standaard hangjongere: Nike air petje, bomberjackje, kisten of Nike Air classics.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Tim.
Overigens, waarom is Stephan zo raar?Mijn tweede naam is Stéphanie, volgens de Franse spelling, vonden mijn ouders gewoon mooier.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Vroeger zat er een jongen bij mij in de klas. Hij kwam uit Vlijmen en was een FC Den Bosch hooligan. Het type standaard hangjongere: Nike air petje, bomberjackje, kisten of Nike Air classics.
En ik had zo,n grafhekel aan die jongen. Als ik elke keer de naam Stephan zie staan, krijg ik een trauma
Ik Paul staat me iets van bij.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef grizegrijn het volgende:
[..]Komt me bekend voor. Lang, slungelig type met donkerblond haar en een stonede look?
![]()
Leuk? Ik vind dat echt zo'n naam van, ja we vinden Sander wel leuk, maar dat is zooooo normaal, zo heet iedereen al!11 Laten we ons kindje dan maar Xander noemen.quote:
Hoe heet je nu dan? Wesley ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef appel-taart het volgende:
ik zou melissageheten hebben zo'n erge naam ik zou dan automatisch een vervelend kreng worden alle melissa's
die ik ken zijn echt van die meiden die zich altijd beter voelen als anderen en het leven van anderen daar ook nog is bij verkloten dus nee echt niet
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |