Zolang het hierbij blijft, is het een prima ontopic reactie. Maar het is inderdaad niet de bedoeling dat het topic een patat-friet discussie gaat worden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef BasEnAad het volgende:
Mogen de patat-fritesdiscussie aanzwengelreacties uit mijn snackbartopic verwijdert worden.
Note bene van een mod![]()
![]()
![]()
Snackbartaal!
Okequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zolang het hierbij blijft, is het een prima ontopic reactie. Maar het is inderdaad niet de bedoeling dat het topic een patat-friet discussie gaat worden.
Huil niet zo kloon, kan ik er wat aan doen dat ik zoveel topics krijg van m'n fansquote:Op zondag 10 mei 2009 22:31 schreef Tayfun het volgende:
de_boswachter en Leanne,
Paul en Jojoortje.,
Biogarde en Liiszle,
Paul en Porsche1.
Srsly?
Bek dicht, zaadcontainer.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Huil niet zo kloon, kan ik er wat aan doen dat ik zoveel topics krijg van m'n fans
Ja, want stel je toch eens voor. Iemand die FOK! al jaren aan vergallen is, dat die op FOK! mag blijven.quote:
Niet huilenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, want stel je toch eens voor. Iemand die FOK! al jaren aan vergallen is, dat die op FOK! mag blijven.
Dat lukt Paul toch ook?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, want stel je toch eens voor. Iemand die FOK! al jaren aan vergallen is, dat die op FOK! mag blijven.
remlof to the rescuequote:Op zondag 10 mei 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Opzouten met die kloons, ze gaan meteen door de shredder en de posts worden gewist.
Nope, kan ik niet. Weer open dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Xebrozius het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom dit topic dicht is? Meest bizarre plaatjes in je afbeeldingenmap - verzameltopic
Ruim 2200 views en actief meepost gedrag vind ik nou niet echt reden om te sluiten. Of is Murp in de veronderstelling dat ze hiermee een Xebrootje kan pesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |