Hijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:40 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Hij heeft wel zijn best gedaan, maar lijkt nergens op
Daarom maak ik ook geen paintsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij
Ik zie het je graag beter doen, newbievlerk
Hij is een man, hij hoort te denken datie het beter kan;).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij
Ik zie het je graag beter doen, newbievlerk
Nu maar hopen dat die strategie werktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik ruik eerder een flinke hoeveelheid "doe mee TS uitlachen zodat ze mij ook tof vinden" bij em, door mijn vorige topic.
Niets verassend
O en hiermee denk ik: Je vindt jezelf wel echt geweldig he?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik ruik eerder een flinke hoeveelheid "doe mee TS uitlachen zodat ze mij ook tof vinden" bij em, door mijn vorige topic.
Niets verassend
Dat komt omdat vrouwen geen pogingen tot humor mogen doen, maar alleen gewillig bier halen en de keuken schoonmaken volgens de rest hier.quote:
Waarom zit jij me zo uit te zeiken ineensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O en hiermee denk ik: Je vindt jezelf wel echt geweldig he?
Vast wel, je doet het goed thusfar zo te zienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:47 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die strategie werkt
Ik kan niet painten!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen geen pogingen tot humor mogen doen, maar alleen gewillig bier halen en de keuken schoonmaken volgens de rest hier.
Non-comformist paintsters unite
Dat valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waarom zit jij me zo uit te zeiken ineens
Dat lijkt me een vervelende eigenschapquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik schrok al, want ik ben nogal een prostituee als het op aardig gevonden worden aankomt
Ik ben een vrouw, mij doen die dingen niets.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:59 schreef Maisnon het volgende:
Het is inderdaad een zware last om te dragen.
Nu terug on-topic, ik heb me niet voor niets zo veel in zitten leven in degene die het zouten topic niet snapte, zodat ik me kapot kon zitten painten.
De paint heeft alles: bier, tieten, voetbal, helicopters, vrouwen met pittige kapsels die het onderspit delven, het belachelijk maken van een Friese sport, afro's, poep, emo.gif.
Ik snap het niet
Hmm volgens die redenering is mijn vent dus een vrouwquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen geen pogingen tot humor mogen doen, maar alleen gewillig bier halen en de keuken schoonmaken volgens de rest hier.
Non-comformist paintsters unite
Ze hadden me aangeraden iets met poep te doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, mij doen die dingen niets.
En zeker die poep had je van mij weg mogen laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |