http://webdemo.ns.nl/webdemo.e2000/quote:Op maandag 11 mei 2009 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
HAha nice
Waar kan je die kaartmachine nadoen? Of is dit photoshop?
Waarom stuur je hem dan naar Eijsden?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:24 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Ik was vandaag op amsterdam centraal en heb mijn goede daad voor vandaag weer verricht. Ik heb namelijk een toerist geholpenHij snapte helemaal niets van de kaartjesautomaat maar wilde graag een dagje naar haarlem. Dus behulpzaam als ik ben heb ik hem uitgelegd hoe de kaartjesautomaat werkt en hebben we samen een kaartje voor hem gekocht.
[ afbeelding ]
Ik vrees dat je post niet sarcastisch is hèquote:Op maandag 11 mei 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom stuur je hem dan naar Eijsden?
sssstquote:Op maandag 11 mei 2009 21:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vrees dat je post niet sarcastisch is hè
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sssst
Mijn goede daad van vandaag is dat ik even doe alsof ik een echt heel dom blondje ben
Omg die paint is al net zo simpel als je nick en uiquote:Op maandag 11 mei 2009 21:40 schreef Rick_Astley het volgende:
* Rick_Astley vindt dit niet onzinnig genoeg![]()
[ afbeelding ]
wat had je dan anders verwacht?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omg die paint is al net zo simpel als je nick en ui
Nee is het hoogste denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef aardappel het volgende:
lol...
iemand die hem boven de 1456,50 krijgt?
Haha ik deed Den Helder- Groningen via Maastrichtquote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Klopt, Den Helder-Maastricht via Groningen kost hetzelfdeKan ik hier chippen?
Heldquote:Op maandag 11 mei 2009 23:20 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
HUH ?? Ik dacht dat mijn topic op slot was gegaan ? Is dat slot er nu weer vanaf dan
Ik was nog niet klaar met mijn verhaal, diezelfde toerist moest ook nog kaartje hebben voor zn vrouw en twee kinderen.... "Gelukkig ben je er nog" zei hij, "je hebt me zo goed geholpen dat je me ook mag helpen om kaartjes voor mijn vrouw en kinderen te kopen"
Dus wij weer naar de automaat waar ik hem vriendelijk heb uitgelegd dat je met de geavanceerde kaartautomaten hier zélfs meerdere kaartjes in een keer kunt kopen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:31 schreef Bomil het volgende:
Hahaha ts volgens mij heb je een fout gemaakt, kijk dan naar de prijsdat is veelte veel. kan niet geloven dat niemand anders dit heeft gemerkt.
Cool, thanxquote:
Ik ga het morgen uitzoeken bij de echte kaartjesautomaat en er een foto van postenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:31 schreef Bomil het volgende:
Hahaha ts volgens mij heb je een fout gemaakt, kijk dan naar de prijsdat is veelte veel. kan niet geloven dat niemand anders dit heeft gemerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |