In plaats van een patat/fries discussie (het is patat) en een hbo/wo discussie (autodidact) is het vandaag weer eens tijd voor een tieten/kontjesdiscussie! Wat zou je keuze zijn als je moest kiezen tussen twee (even aantrekkelijke) dames, waarvan eentje mooie borsten heeft maar een plat kontje, en de andere dame nauwelijks borsten heeft maar een mooi kontje?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Op woensdag 18 maart 2009 11:37 schreef Florian_ het volgende: Uiteraard mogen jullie je mening kracht bijzetten dmv foto's
billen en bier
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Borsten. Zodra ze voorover bukt lijkt het nog wel wat. En als het, god verhoedde smerige ransaap, om wederzijds goedgekeurde seks in de missionarispostie gaat, dan zie je toch alleen haar borsten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:ajf, poppekontje, ik hou van je! Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende: ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~