gewoon een gasbranderquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef 1DIOOT het volgende:
Flamberen??
pak een vergrootglas, is veel spannender
De keiharde waarheidquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:35 schreef BasEnAad het volgende:
Geen bijen pesten!![]()
Deze diertjes doen niemand kwaad en zitten niet in je limonade.
Alleen wespen mogen gemarteld worden!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:22 schreef Bomil het volgende:
slakken vermalen tot hele kleine fijne deeltjes en dat op je hand smeren en dan masturberen! voelt erg goed deze methode heb ik van sexwoordenboek.nl
Doe mij die bron eens geven. Ik wil lachen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:22 schreef Bomil het volgende:
slakken vermalen tot hele kleine fijne deeltjes en dat op je hand smeren en dan masturberen! voelt erg goed deze methode heb ik van sexwoordenboek.nl
Ok ok ik heb het zelf bedachtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Doe mij die bron eens geven. Ik wil lachen.
Omg hier word ik echt emotioneel vanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:15 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb een keer gezien dat een jongen heel lichtjes een brandende sigaret tegen een naaktslak aanhield. Wisten jullie dat die beesten kunnen piepen?! Zo'n hele hoge - en emotionele - pieeeeeeeeeeeeeeeeeehieeeehieeeeeeeeep. Echt een tranentrekker. Ik was helemaal verbaasd
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:15 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb een keer gezien dat een jongen heel lichtjes een brandende sigaret tegen een naaktslak aanhield. Wisten jullie dat die beesten kunnen piepen?! Zo'n hele hoge - en emotionele - pieeeeeeeeeeeeeeeeeehieeeehieeeeeeeeep. Echt een tranentrekker. Ik was helemaal verbaasd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |