quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:09 schreef huuphuup het volgende:
Zo en we zijn weer thuis. Echo van bijna een uur gehad![]()
Gelukkig was de groei nu redelijk, het beentje en buikje liggen meer richting het gemiddelde dan vorige week, alleen het hoofdje bleef klein maar dat vond de gyn verder niet noemenswaardig. Ja duidelijk jouw hoofd dan zei hij tegen mij. Vond ie het ook nog nodig om tegen mn lief te zeggen "want jij hebt een heul groot hoofd dus dat heeft ze niet van jou!"![]()
Nouja goed, hele gebeuren afgelopen orgaantjes en dergelijke waren wederom helemaal goed, hartje zag er prima uit enzo dus daar ben ik erg blij om. Echter...... hij vond in de hersentjes iets wat hem niet helemaal zinde, ik kan het niet helemaal goed uitleggen want ik heb geen papieren meegekregen maar schijnbaar is er een lege ruimte in de hersentjes die standaard tot max 10 mm groot mag zijn en bij ons meiske is die 11 mm. Pas boven 15 mm is er écht sprake van een risico gelukkig maar hij wil me toch alweer volgende week terug zien voor wederom een echo van zo'n 3 kwartier. De ruimte moet dan ofwel gekrompen zijn ofwel hetzelfde gebleven. Dan is het goed. Zo niet, als de ruimte gegroeid is dan wordt er een vruchtwaterpunctie gedaan op chromosoomafwijkingen en wordt k overgedragen aan het Erasmus MC.
Al met al ben k gerustgesteld over het een en weer minder gerustgesteld over het andergelukkig maak ik me iets minder zorgen nu dan vorige week maar mijn god wat een achtbaan zeg.
Oh en we kregen nog een foto van ons meisje in onze handen gedrukt, zonder dat we erom vroegen. Na 3 minuten naar een grijze veeg kijken vertelde de gyn ons dat we het ding op zn kop hadden (kijk de lettertjes maar aan de onderkant) en dat het een 3d afdruk is
zomaar!
mn half gesmolten prinsesje <3
Concurrentie voor Sennaquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:32 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat ze gezond is Xenia.
Leuk, een meisje
Aaaah wat geweldig zeg!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef Xenia het volgende:
Vandaag de uitslag van de vlokkentest gehad. Ze is gezond! Jaaaaaaaaaa, ZE<3
Ben zo blij. Een meisje![]()
Ik hoopte zo erg op een meisje, dat ik voor mezelf al bijna zeker wist dat het een jongetje was, waarmee ik ook heel blij was uiteraard. Maar het wordt een meisje
en...... zo ontzettend GAAAAF!!!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:43 schreef miss_sly het volgende:
Bucko gefeliciteerd
En tja, zekerheid? 3 positieve testen (hier ook enthousiast over CB) geven voldoende zekerheid voor een zwangerschap
En verder? Verder ga je je nog vaker afvragen of het wel echt zo is, zelfs als je met een dikke buik rondloopt enzo. Het IS ook onwerkelijk en raar en nieuw en vreemd en ......
Ow ja, ook datquote:
en soms word je er zoooooo moe vanquote:
Nou.... hier dus ook... zo onwerkelijk!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, ook dat![]()
Maar echt...ondanks dikke buik en schopjes en babyspulletjes in huis, denk ik nog wel eens: gaat er hier echt een babytje komen in juli?![]()
Ik heb momenteel heel veel energie.... tot 22:00, dan kak ik inquote:
Ook ja... wennen aan... sja waaraan niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:23 schreef mefke79 het volgende:
nog een leuke toevoeging: het is wennen...wennen aan vanalles en nog wat...maar leuk wennen hoor!
kan je een beetje aan mij geven? Ik heb alles behalve energie...quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb momenteel heel veel energie.... tot 22:00, dan kak ik in
Uhm oké, is goed....quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
kan je een beetje aan mij geven? Ik heb alles behalve energie...
En ik heb een meisje dat op mijn baarmoeder ligt te drukken als ik aan het lopen ben.. AUW
Komt goed Mef, tot 20 weken was ik ook moe, moe, moe en moe!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef mefke79 het volgende:
McLaura en als je na je energieweggevertje aan Vicky nog een beetje overhoudt, houd ik me ook aanbevolen. Ik duik mijn bed in!
Je kunt er de klok op gelijkzetten, ik ga naar bed, met al dat gapen lijk ik net Alex the Lionquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb momenteel heel veel energie.... tot 22:00, dan kak ik in
Klopt!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef innepin het volgende:
Duchess en Hiflyer veel plezier bij jullie echo's vandaag!
Tessie, brrr wat een nare droom![]()
Ik vind trouwens dat de Sire campagne tegen asociaal gedrag nog niet echt aangeslagen is hier, mooi niet dat er iemand opstaat in de busJe zíet ze gewoon kijken, en ze zien echt wel dat ik zwanger ben, maar niemand staat op
Als ik boodschappen ga doen menen sommige mensen ook nog altijd hun kar zowat door mijn buik te moeten rammen (is maar een enkeling gelukkig) en vorige week liep gewoon iemand van voren vol tegen me op zo druk was ie aan het bellenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef innepin het volgende:
Ik vind trouwens dat de Sire campagne tegen asociaal gedrag nog niet echt aangeslagen is hier, mooi niet dat er iemand opstaat in de busJe zíet ze gewoon kijken, en ze zien echt wel dat ik zwanger ben, maar niemand staat op
Ik ben daar gek genoeg voorquote:Op woensdag 8 april 2009 10:55 schreef innepin het volgende:
Oeh live rapportage, stoer juup![]()
En fijn dat alles in orde was
Nou rekenen we natuurlijk ook op een live bevallingsrapportage over een week of twintig hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, bij mij doet ie dat niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef Chan het volgende:
Huh? Hier is op de spoiler klikken genoeg, dan zie je meteen de tekst, hoef ik niks voor te selecteren..
Ja, maar bij jullie kindje was alles gelukkig goed, ik kan me voorstellen dat mensen het toch doen als na de 20-weken echo blijkt dat het kindje ernstige afwijkingen heeft. En dan heb ik het niet over een hazelip ofzo.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef bromfly_er het volgende:
Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
fijn dat alles goed wasquote:Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef bromfly_er het volgende:
Wij (ik en Hi_flyer) hebben net de 20-weken echo gehad en alles was helemaal goed. Wat een bijzonder scherp beeld hebben die echo-apparaten! Alles was te zien (behalve of het een jongen of meisje is, we denken jongen). Ruggegraatje is prachtig om te zien, net als mondje dat open gaat. Kind in opleiding was ook erg beweeglijk, bewoog alle kanten op.
De verloskundige kon alleen het hoofdje er niet goed op krijgen, dus zijn we een uurtje gaan winkelen en koffiedrinken en toen lag het kindje beter.
Een begrijpelijke reactie maar ik denk dat je niet moet vergeten dat een abortus bij die termijn over het algemeen niet zomaar gemaakt wordtquote:Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
zo hoort het ook. Van de week stapten wij in een overvolle tram, ik had geen jas aan, buik is volgens mij duidelijk aanwezig, maar niemand stond op..quote:Op woensdag 8 april 2009 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Bij vroegen ze zowel gisteren als vanmorgen in de bus naar het vliegtuig of ik wilde zitten.Mss steekt mijn buik wat prominenter uit?
![]()
Kwestie van net wel aardige mensen treffen ofzo.
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Mss straalde ik wel zoveel homonsterigheid uit dat ik het afdwong ofzo.![]()
Je zou verwachten dat moederlief haar zoon zelf terug zou roepen om je te laten zitten...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
Uiteindelijk stond er iemand op om uit te stappen, toen rende er een klein jongetje naar de vrijgekomen stoel maar toen heb ik toch even gevraagd of ik op die stoel mocht zitten.. je had eht gezicht van die moeder moeten zien..
tja.. sommige mensen zijn niet zo opgevoed he....quote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat moederlief haar zoon zelf terug zou roepen om je te laten zitten...
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
Uiteindelijk stond er iemand op om uit te stappen, toen rende er een klein jongetje naar de vrijgekomen stoel maar toen heb ik toch even gevraagd of ik op die stoel mocht zitten.. je had eht gezicht van die moeder moeten zien..
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vraagje voor degene die al mama zijn: merken jullie ook dat je veel minder geduld hebt met je zoon/dochter nu???
Nou is Meike vandaag ook wel erg rebels, maar men, ik kan echt veel minder van dr hebben nu.
Van harte met de goede echo.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef bromfly_er het volgende:
Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
Ja hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vraagje voor degene die al mama zijn: merken jullie ook dat je veel minder geduld hebt met je zoon/dochter nu???
Nou is Meike vandaag ook wel erg rebels, maar men, ik kan echt veel minder van dr hebben nu.
Oh hou op schei uit! Heb een heel stuk minder geduld met de kleine man van bijna 2.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik had ook last van bloedverlies, dat was van de innesteling. Heeft in totaal 2 weken geduurd. Volgens mijn vk kan het geen kwaad zolang je geen helder bloed verliest en je veel bloed verliest. Als je pijn krijgt dan is het ook niet in orde.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:36 schreef Poppejans het volgende:
Gisteravond v het slapen sliertje donkerrood bloed en slijm bij afvegen...
vannacht en tot nu verder geheel niks, oow bah zeg, ik hoop maar dat het hier bij blijft
Ow ja, helemaal vergeten aan je door te geven.quote:
Ik heb dat ook een keer of 3-4 gehad, soms alleen bij afvegen, soms ook ietsjes in mijn onderbroek. Maar het was steeds daarna ook weer weg. Inderdaad enorm schrikken. Heb je er nu ook geen last meer van? Ik hoop en duim heel hard voor je dat er niets aan de hand is!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:36 schreef Poppejans het volgende:
Gisteravond v het slapen sliertje donkerrood bloed en slijm bij afvegen...
vannacht en tot nu verder geheel niks, oow bah zeg, ik hoop maar dat het hier bij blijft
Van de echo-opleiding in Eindhoven. Had via Duchess de gegevens gekregen van de mevrouw die de oefendames regelt. Je krijgt dan een gratis echo. Jij bent net zo ver als ik ben, dus dan heb je er ook weinig aan helaas. Als het wel had gekund was het wel gaaf geweest in ieder geval.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:02 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer of 3-4 gehad, soms alleen bij afvegen, soms ook ietsjes in mijn onderbroek. Maar het was steeds daarna ook weer weg. Inderdaad enorm schrikken. Heb je er nu ook geen last meer van? Ik hoop en duim heel hard voor je dat er niets aan de hand is!
Flugeltje wat is dat voor groep?
ik ben ook zo dom om te gaan zoeken of CB testen wel betrouwbaar zijn, en tuurlijk dan vind ik van die verhalen. Of ik denk zal er stofje zijn die net als HCG reageert en dta ik daarom positief test?? Ik had daarnaast ook niet gedacht dat ik zo snel zwanger kon raken, want tot en met mijn 17e had ik nog nooit zelf gemenstrueerd, daarna aan de pil gegaan en nu vier maanden gestoprt met pil en na ronde 2 zwanger!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
edit: Bucko, ik herken het volkomen. Ik heb dan ook wel iets meer dan 3 tests gedaanZelfs nu blijf ik mezelf afvragen of het wel écht zo is (en dan heb ik drie weken geleden een hartje zien kloppen), Ik troost mezelf met de gedachte dat ik over een paar weken vast al een buikje heb en over een week of 7/8 ook wel wat moet gaan voelen. Dan zal het allemaal wel wat 'werkelijker' worden.
Wat leukquote:Op woensdag 8 april 2009 15:49 schreef huuphuup het volgende:
Ik krijg net een boek binnen "voor het eerst mama en papa!" kadootje van mn zorgverzekering.is dat standaard? Ik vind het wel geinig, weer meer leesvoer!
er zat bij mij een badjasje in.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:26 schreef Chan het volgende:
Ik krijg ook helemaal niks van mijn verzekeraar, heb daarvoor het verkeerde verzekeringspakket. Maar een kraampakket kun je gewoon kopen bij een kring-apotheek (en misschien ook wel bij andere apotheken?) en dat is veel goedkoper dan een andere verzekeringMaar er zal wel geen leuk cadeautje bij zitten dan..
Nou flugel, dat heb ik ook erg gehad en nog steeds hoor.... Is dus niets raars aan ofzo.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben trouwens wel blij dat ik volgende week een nieuwe echo krijg, het blijft allemaal zo abstrakt. Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en op de emoties en vermoeidheid na blijkt uit niets dat ik zwanger ben. Ja m'n buik groeit al, maar dat ziet er nog meer uit als extra vet dan dat het op zwangerschap lijkt. Op de één of andere manier word ik maar achtervolgt door de gedachte dat volgende week tijdens de echo blijkt dat er gewoon niets (meer) zit. Zo weinig klachten heb ik... Niet dat ik nu zo graag 24/7 boven de wc wil hangen hoor, maar ik wil het toch wel ergens aan merken eerlijk gezegd...
VGZ? want die tas heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:38 schreef tessie het volgende:
Bij mij zat bij het kraampakket een luiertas, best een leuke, beetje sporty wel, lime groen.
Hier ook niet... hadden we maar aanvullend verzekerd moeten zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 16:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat leukIk krijg volgens mij helemaal niks van m'n zorgverzekeraar. Ik dacht dat kraampakket standaard was, maar kennelijk alleen maar als je een aanvullende verzekering hebt.
En verder volgens mij niks.
Ja inderdaad ook van VGZ.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:56 schreef seilram het volgende:
[..]
VGZ? want die tas heb ik ook gehad.
Poppejans, wat naar
Geen idee, ik kan dat ding uberhaupt niet zien, lukt al niet vanaf het begin. Ik zal em eens opnieuw erin zetten. Thanks!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:59 schreef mijsje het volgende:
Mefke, is er wat mis met je ticker? Hij geeft opeens aan dat je al 39wk1 bent en dat je nog 6 dagen moet?(ik weet niet of iemand het al eens tegen je gezegd had, maar het viel me opeens op...)
Tis toch echt één van MIJN konijnen hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef Linda2205 het volgende:
maar die is wel vet tof, want die ziet er uit als mijn konijn
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan dat ding uberhaupt niet zien, lukt al niet vanaf het begin. Ik zal em eens opnieuw erin zetten. Thanks!
VGZ?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:38 schreef tessie het volgende:
Bij mij zat bij het kraampakket een luiertas, best een leuke, beetje sporty wel, lime groen.
Ja hequote:
Ik had er vorige zwangerschap af en toe flink last van… voelde als een soort kramp van m’n middenrif aan (dus inderdaad ter hoogte van/tussen de schouderbladen en ook vooraan wel eens). Ik ben er eigenlijk altijd van uitgegaan dat het ook effectief kramp was zoals je ook kramp kon hebben in je kuit of een harde buik. Niet te veel bij stilgestaan dusquote:Op woensdag 8 april 2009 22:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
Fijn dat er weer goede echo's waren vandaag
En eenvoor Poppejans
Iemand ervaring met pijn op de borst en pijn boven in de rug (zeg maar ter hoogte van de schouderbladen)?
Had er afgelopen nacht al last van, maar vandaag overdag ging het wel goed, eigenlijk geen last...
Maar nu komt het in alle hevigheid weer opzetten, als het zo blijft zal ik morgen de vk maar bellen. Hopelijk heeft het niets met de zwangerschap te maken, maar het maakt me wel onzeker
Ja, vooral dat laatste idd. Een telefoontje is zo gepleegd en dan weet je het ook maar gewoon zeg maar.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:47 schreef flugeltje het volgende:
Ahw wat een mooie echo Duchess en Juup
Poppejans, hoe gaat het nu met je, de nacht een beetje doorgekomen?
Angel Eyez, ik ken de kramp, maar eigenlijk alleen van voor ik zwanger was. Had destijds nooit iets te betekenen. Maar wat BE zegt, altijd even bespreken met je VK, schijnbaar onbelangrijke zaken kunnen tijdens je zwangerschap ineens wel belangrijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angel-eyez idd even bellen anders, wat BE zegt better safe than sorry in zulke gevallen hoor!
Duchess en Juup wat een mooie echo-foto'sligt ze nou te duimen op die onderste?
![]()
Mja ik weet niet, aan de ene kant denk ik dat ik de overgang ook redelijk snel zou vinden, maar aan de andere kant. Er zijn ook zat vrouwen die zich nou prima voelen die laatste vier weken (denk aan licht administratief werk of bijvoorbeeld kassawerk ofzo) en die het helemaal niet erg zouden vinden om zelf te kiezen wanneer het verlof ingaat.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo, ik zou niet durven werken tot een week voor de uitgerekende datum.
Als de baby wat eerder komt heb je je niet echt voor kunnen bereiden lijkt me, het lijkt me een schokkende overgang zeg maar. Geen tijd om er naar toe te leven.
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef bumbaloe het volgende:
Hallo, ik kom maar even naar dit topic
Kan iemand me helpen met het zoeken naar mijn uitgerekende datum?
Bij de meeste calculators moet je namelijk de lengte van je cyclus invullen maar die was bij mij echt zo wisselen, 29-35-26-29 iets in deze trant...
Nu was mijn ei ergens rond dag 17 dus ik kom uit rond 14/15 december ofzo?
(blijf nog even in de kast zitten overigens)
Dus...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou 14 dagen na je ei gaan zitten. (zo'n 16 dagen na een eventuele positieve ovulatietest)
Ja het standaard is 49 uur las ik net op de site, maar omdat het een meerling is krijg je extra uren, maar omdat ik geen borstvoeding ga geven gingen er weer uren af. Nou ja het zal allemaal wel. Vorige zwangerschap kreeg ik uiteindelijk 2x3 uurquote:Mamanik, dus toch meer uren dan standaard? En is dat omdat het een tweeling is? Ben benieuwd dan! Ze komen hier volgende week....
Hahahahaquote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Guuzewuus het volgende:
. Geen leuke blije doos spulletjes, zoals ik toen verwachtte
.
Ik heb op babybrabbel.nl net zolang je cycluslengte gewijzigd tot ik erop uit kwam dat 26 maart je ei gesprongen is. (2 dagen na positiieve ovulatietest) Ik kom dan uiteindelijk uit op 17 december, dus ik denk dat je zelf met je 14/15 december ook al lekker in de richting zit hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 10:48 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Dus...
http://www.fertilityfriend.com/home/2455b4
8 april?
Oeh, wel vertellen wat er allemaal in zit he!quote:
Oh heb ik gister gehaald (2stuksquote:
p'cies. Dat het half december wordt lijkt me een zekerheid.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef bumbaloe het volgende:
Nou ik ga voor het gemak even uit van 30 dagen gemiddeld. Dus dat is 15 december
Dan kan ik het altijd nog bijstellen na een echo.
Haha, bij Stella heb ik ook een eeuwigheid gewacht met dat soort zaken, maar nu wilde ik zo graag dezelfde kraamhulp, dat ik overal meteen achteraan ben gegaanquote:Op donderdag 9 april 2009 10:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahahaha
Bij mijn verzekering zit echt een OERlelijke paarse luiertas, achja een gegeven paard...
Als ik het goed zag WEL een leuke tas met proefmonstertjes van de kraamzorg
Ik heb kraamzorg/pakket nog niet aangevraagd, durf ik echt nog niet, ik wacht wel tot eerste vk bezoekje, of een eerste echo ofzo
hahahaha en viel het je mee of tegen hahahahaquote:Op donderdag 9 april 2009 11:02 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Bumbaloe!![]()
Ik kreeg mijn kraampakket trouwens rond week 27, vind het wel vroeg. Moet zeggen dat ik er nog niet echt naar gekeken heb, heb alleen zo´n kraamverband uit de verpakking gehaald, omdat ik na al die verhalen nu toch wel benieuwd was hoe groot zo´n ding nou echt was....
Ja als je kindje/kinderen 3 maanden zijn krijg je vanzelf weer een bon!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef mikoxx het volgende:
Haha, ik krijg idd ook 2blije dozen! Altijd goed. Ik heb trouwens verder geen gratis-babydozen besteld ofzo. Heb eigenlijk niet zoveel zin in geleur aan de deur. Je krijgt vanzelf bericht wanneer je je blije doos mag komen halen, toch?
Ik heb net even gebeld met de winkel waar we het kamertje besteld hebben: het is zo goed als allemaal binnen. Morgen verwachten ze nog een zending en voor 99% zeker zit daar 'de rest' bij! Joepie! Ze belt nog even voor de zekerheid, maar als het goed is kunnen we dus za alles komen halen!![]()
Het viel me best mee. Ok, ze zijn wel heel dik en lomp, maar had na al die verhalen echt wel een soort luier verwacht.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:05 schreef MamaNik het volgende:
[..]
hahahaha en viel het je mee of tegen hahahaha
Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik oohhh leuk weer zo'n doos tot ik hem openmaakte
heb hem heeel snel weer dicht gedaan hahaha
2/3 heb ik trouwens nooit gebruikt ivm ziekenhuisbevalling en uiteindelijk KS nu staat die hier ook alweer klaar (onderin de kast) Wil er nog niet aan denken 2 van die dikke dingen achter elkaar geplakt pfff
denk je van het waggelen af te zijn lijkt het weer alsof je aan het waggelen bent
ehh ja de eerste dagen wel.. ik zei nog heel lullig tegen de verpleging in het ziekenhuis, nou 1 vind ik wel genoeg hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef tessie het volgende:
[..]
Het viel me best mee. Ok, ze zijn wel heel dik en lomp, maar had na al die verhalen echt wel een soort luier verwacht.
Maaruh, moet je er echt 2 achter elkaar plakken joh??
is die van Kruidvat al verbeterd?? 2 jr geleden vond ik dat echt een rampzalig ding!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:19 schreef tessie het volgende:
Oh das raar Vicky, ik heb mijn blije doos een week of 2 geleden opgehaald. Die van Etos had ik al een hele tijd geleden opgehaald, en die van Kruitvat vorige week. Dus ik ben helemaal voorzien
heb geen ervaring maar kan me voorstellen dat dat nog prettiger zitquote:Op donderdag 9 april 2009 11:20 schreef tessie het volgende:Ok dan heb je dus alsnog een soort luier
Oh gatsie zegquote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat kan wel nodig zijn idd tessie...
Niet bij iedereen trouwens hoor. Er zijn ook vrouwen die helemaal niet zo heftig vloeien.
Ik weet nog wel van mezelf hoe stom ik stond te kijken toen ik even ging plassen toen we die dag in het ziekenhuis lagen voor we naar huis mochten. Echt een spoor van het bed naar het toilet...![]()
Echt heel dramatisch ook!
![]()
Toen heb ik maar even op het belletje gedrukt.
Joh, dat wil ik allemaal nog helemaal niet wetenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat kan wel nodig zijn idd tessie...
Niet bij iedereen trouwens hoor. Er zijn ook vrouwen die helemaal niet zo heftig vloeien.
Ik weet nog wel van mezelf hoe stom ik stond te kijken toen ik even ging plassen toen we die dag in het ziekenhuis lagen voor we naar huis mochten. Echt een spoor van het bed naar het toilet...![]()
Echt heel dramatisch ook!
![]()
Toen heb ik maar even op het belletje gedrukt.
Mee eens...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Joh, dat wil ik allemaal nog helemaal niet weten
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:26 schreef tessie het volgende:
BE, had je toen wel al zo´n kraamverband in/om/aan? (hoe noem je dat eigenlijk?)
sttttt praat me niet van stolsels... ieuwww dat gevoel als er weer eentje uitkomtquote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Ja Bumbaloe dat vond ik toen ook een hele nare "verrassing"en ook dat niemand me ingelicht had over het fenomeen stolsels verliezen
![]()
Mijn vriendinnetje riep de kraamverzorgster erbij: Volgens mij verlies ik mijn lever!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Ja Bumbaloe dat vond ik toen ook een hele nare "verrassing"en ook dat niemand me ingelicht had over het fenomeen stolsels verliezen
![]()
hahaquote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik meen idd 2!![]()
Sorry meiden, ik zal het voortaan onder een spoiler zetten.
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje riep de kraamverzorgster erbij: Volgens mij verlies ik mijn lever!![]()
![]()
![]()
Niks veranderd dus.. 2 jr geleden vond ik het niet veel, had hem daarom deze keer niet aangevraagd.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef tessie het volgende:
In de kruitvat doos zat zo´n friso bakje waar je poedermelk in kan doen, en ik geloof ook een verpakking van die poedermelk maar dat weet ik niet meer zeker. Een blikje redbull voor de papa to be, en heel klein flesje natusan baby top to toe wash, 1 kruitvat meegroeiluier, 1 pakje lotiondoekjes ook kruitvat eigen merk, de kersteditie van het tijdschrift mama, een kortingsbon 2e pak kruitvatluiers halve prijs en een kortingsbon voor 10% op de gehele collectie van mamaenzowinkel.nl en nog wat reclame foldertjes.
ja inderdaad alleen de eerste 2/3 dagen.. Stolsels hier bijna geen last van langleve de KSquote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef Vicky het volgende:
ik vond die van de Kruidvat niet echt boeiend. Weet eigenlijk nit of ik die van de Etos al gehaald heb.. volgens mij wel.
Heb net ff gebeld en volgens de dame aan de telefoon is erop 21 februari een mailt gestuurd om de doos op te halen. heb op beide emailadressen niets gehad. Krijg nu een neiuwe mail.
Tessie, ik had de eerste 2/3 dagen 2 van die dingen in mijn broek zitten..![]()
[..]
Mijn vriendinnetje riep de kraamverzorgster erbij: Volgens mij verlies ik mijn lever!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG BE!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik meen idd 2!![]()
Sorry meiden, ik zal het voortaan onder een spoiler zetten.
[..]
![]()
![]()
Neeee de eerste dagen is het het ergste daarna neemt het af maar dat verschild ook weer per persoon volgens mij. Ik was er zelf na 4 weken vanaf.. En toen 11 weken later weer gewoon mijn menstruatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef tessie het volgende:
[..]
OMG BE!![]()
![]()
Maar als het 6 weken blijft, dan is het toch niet 6 weken zo heftig? Toch, toch???
Dat moet je ook vooral hebben, want alle cliche's zijn waar het is het allemaal waard!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef mikoxx het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik had zo'n zin het moment dat ze er eindelijk zijn!!
Nou gelukkig maarquote:Op donderdag 9 april 2009 11:39 schreef Stiemie het volgende:
Oh maar Mikoxx als je kinderen er eenmaal zijn vergeet je meteen alle ellende en pijn
succes!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
M'n vliezen zijn gebroken, ik ga zo naar het ziekenhuis!
We brengen nog even de hond naar het pension, maar het is wel superspannend zeg.
ZET HEM OP!!! Succes!!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
We brengen nog even de hond naar het pension, maar het is wel superspannend zeg.
Eigenlijk belachelijk he dat we ons nog een soort van schuldig voelen ook hahaha.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik had gelukkig een kamertje met toilet en douche alleen in het ziekenhuis. Ik stond op om voor het eerst te gaan plassen, werd draaierig en ging door de knieen en vervolgens leek de vloer er wel een uit Crime Scene InvestigationGing ik het ook nog proberen weg te poetsen voor ik aan het alarm trok want het was veel en ik was echt zo onwetend... Dacht echt dat ze het heel vies zouden vinden (want dat vond ik er zelf van).
Ahhh!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik had gelukkig een kamertje met toilet en douche alleen in het ziekenhuis. Ik stond op om voor het eerst te gaan plassen, werd draaierig en ging door de knieen en vervolgens leek de vloer er wel een uit Crime Scene InvestigationGing ik het ook nog proberen weg te poetsen voor ik aan het alarm trok want het was veel en ik was echt zo onwetend... Dacht echt dat ze het heel vies zouden vinden (want dat vond ik er zelf van).
Ow, kan me er wel iets bij voorstellen hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
spannendquote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
zo van die weggooi onderleggers ipv van ondersteekmoltons.. ja ik weet nu niet precies heo het noemt...quote:
Mss niet al te fris uitlegpraatje onder spoiler maar.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef tessie het volgende:
Ik zit hier echt in shock te lezen![]()
Wat zijn die stolsels dan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss niet al te fris uitlegpraatje onder spoiler maar.OMG waar ben ik aan begonnen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
Ik was daar ook wel bang voor hoor. Maar de week voor de bevalling had ik zo'n last van mijn maag dat er daarna niks meer uit te komen wasquote:Op donderdag 9 april 2009 11:55 schreef tessie het volgende:
Lijkt me toch wel erg als je tijdens het bevallen ineens aan het poepen bent. Ook al zegt iedereen dat dat je op dat moment niks kan schelen, ik kan me dat gewoon niet voorstellen.
Succes!!!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou geloof me, dit is echt het minst erge aan het geheel!quote:
Mee eens..quote:Op donderdag 9 april 2009 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou geloof me, dit is echt het minst erge aan het geheel!![]()
Hier voel je niks van, behalve dan dat je je niet helemaal fris voelt zeg maar, maar verder...
hahaha dan was die zeker wel blij!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef MeNicole het volgende:
Ik vond die placenta wat er uit moest zo vies. Je voelt echt hoe die vanuit je buik zo na beneden glibbert en dan uit je glijdt. Daar krijg ik nu nog steeds de rillingen vanEn toen liet de vlos hem ook nog zien (terwijl Kevin naast me stond een broodje te eten)!!
Haha zijn broodje smaakte er wel om. Hij heeft er zelfs nog foto's van gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |