abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67755539
mooie echo twinkly. en fijn dat alles goed was troel. vanmorgen brak het zweet me uit. had ineens een hartslag van 158 terwijl ik niks gedaan had...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67755958
Wennie, succes vandaag! geniet van je 2 mini mensjes

Rekkie, welkom en gefeliciteerd

Twikly wat een mooi plaatje

wilde nog op meer reageren, maar ben de rest vergeten
pi_67756016
Phhfff ik word helemaal gek van het dromen hier. Elke ochtend weer word ik in paniek wakker omdat we nog niks klaar hebben. Elke nacht droom ik weer dat de kleine geboren is en dat we niks in huis hadden. En dat helemaal niet wist wat ie moest klaar leggen en de naam van onze zoon niet meer wist En elke dag wil ik dus nu echt alles klaar gaan maken maar ik weet niet wat ik wil
Kleine komt bij ons op de kamer. Nu wil ik dus graag een wiegje. Ik heb wel gewoon de ruimte voor een ledikant. Maar nu had ik me eerst bedacht dat de kleine als Mikael bij zijn vader is daar op de kamer kan. Maar nu twijfel ik weer. Is dat voor zo'n kleintje niet te veel van het goede? Om de paar dagen een paar dagen ergens anders slapen? Want als ik dat niet doe hoef ik ook geen wiegje. Dan kan gewoon het ledikant naast mijn bed en kan ik dat allemaal klaar maken. Phff hoezo twijfelen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_67756314
Wennie, succes vandaag
Rekkie, welkom!
Twinkly, mooie echo hoor Erg duidelijk al.

Ik ben vandaag tante geworden Het is een jongetje en hij heet Dirk, maar dat wisten we al Mijn broer na de vacuumpomp-bevalling: "Het is net een Playmobilpoppetje." Dus.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 13:12:35 #205
5428 crew  miss_sly
pi_67756948
Fijn Troel dat alles goed was!

innepin gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 april 2009 @ 13:38:39 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_67757789
Zo, kraamzorg aangevraagd

Innepin, feli!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 april 2009 @ 13:46:09 #207
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67758058
Innepin, wat leuk! Kun je alvast een beetje oefenen
Ik heb helaas nog geen neefjes/nichtjes van eigen broers. 't Lijkt me heel erg bijzonder.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67758122
Hier ook nog geen kindjes van eigen broer. Straks als ik moet bevallen word daar als het goed is mijn neefje geboren Mijn eerste echte neefje Met dan dezelfde leeftijd als onze kleine uk

Troel lees het nu pas. Gefeliciteerd
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 6 april 2009 @ 13:49:20 #209
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67758165
Oh, ik kan ook niet wachten tot mijn broertje een kindje gaat krijgen. Maar vrees dat ik daar nog wel een paar jaar op kan wachten.
pi_67758275
Troel en Guuzewuus Zwanger Van harte !

*KP schudt zichzelf ff wakker*
  maandag 6 april 2009 @ 13:53:32 #211
223453 Guuzewuus
pi_67758464
Troel, wat een goed nieuws

Twinkly ook al goed nieuws, fijn dat de echo goed was

Wakker worden K_Pannekoek hahaha
Weet je nog dat ik ooit eens wat kleertjes die jouwdochters hebben gedragen heb overgekocht?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67759095
Sjeesus...jij ook zwanger !!
Hoe leuk...ook gefeliciteerd !!!! Wat een goehoed nieuws

Geen idee meer wat je toen hebt gekocht
pi_67760387
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Sjeesus...jij ook zwanger !!
Hoe leuk...ook gefeliciteerd !!!! Wat een goehoed nieuws

Geen idee meer wat je toen hebt gekocht
Een roze Harley Davidson vestje, bijpassend Harley spijkerbroekje en een heel leuk donkerblauw met wit gebreid vestje met oa iets van een lama en een zon erop
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67760429
haha Poppejans, wat een mooi inkoppertje!
K_P moet maar eens wat vaker naar de OP van Z&G komen koekeloeren

Innepin gefeliciteerd met je neefje!

Nicole, ik zou dat niet doen, op meerdere kamers laten slapen. Ik denk dat 1 vaste slaapplek rustiger is voor het kindje.

Twinkly, wat een mooie echo, vooral die laatste foto, daar herken je er echt een klein mensje in!

Troel, fijn dat jouw echo ook goed was! En dat je niet meer zoveel hoeft te overgeven natuurlijk.

En zouden Jip en Janneke al zijn geboren??? Kon even duren voor we hier wat weten he....

Woensdag komt MvM voor het laatst de flessen halen! Yeah! Heb het graag gedaan maar ben er nu ook wel zat van.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67760610
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha Poppejans, wat een mooi inkoppertje!
K_P moet maar eens wat vaker naar de OP van Z&G komen koekeloeren

Ik DACHT dat ze het wel wist omdat ik dacht dat ze me gefeliciteerd had, maar wist het niet helemaal zeker hahaha

Ik ben ook heel benieuwd naar de dochter en zoon van Wennie, die zal ze nu misschien al wel aan het bewonderen zijn, weet niet meer of ze de tijd heeft gezegd van de ks
pi_67763473
Morgen afspraak met de gyn! Hopelijk echo, hopelijk kijken of we een meisje of een jongetje krijgen! Als ukkepuk een beetje mee wil werken tenminste, haha!

Fijn dat de echo's van Troel en Twinkly ook goed waren!
Lotte!
Noah!
  maandag 6 april 2009 @ 16:23:48 #218
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67763496
Wennie zou als het goed is rond 14.00 uur haar KS krijgen (mits er geen spoedgevallen tussendoor kwamen) dus als het mee zit heeft ze haar 2 kleintjes al in haar armen!!
Ben benieuwd!!
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 16:41:45 #219
5428 crew  miss_sly
pi_67764121
Ik heb weer iets raars hoor
Ik heb sinds zaterdagmiddag hele kleine bultjes. Het begon op mijn borst/decolleté, later ontdekte ik ze ook op dat plekje grens tussen oor/kaak/hals en op mijn rug zo rond mijn ruggegraat.
Ze zijn klein, niet rood ofzo, maar gewoon huidkleurig (je ziet ze dus bijna niet) en ze jeuken niet ofzo. Het lijkt alleen wel of het vandaag weer wat erger geworden is. Wat kan dat nou zijn? Toch geen warmtebultjes, want zo warm was en is het nou ook weer niet!
pi_67764429
Ben je veel buiten geweest? Misschien toch een reactie op de zon of de warmte?
Je zou best wat gevoeliger kunnen zijn nu je zwanger bent... denk ik...
Fake it till you make it...
  maandag 6 april 2009 @ 17:39:36 #221
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67766084
Twinkly mooie echo zeg!!!
en Troel, wat fijn dat het bij jou ook goed was jammer dat de foto wazig is, maar we wachten die van je tante af

nummer_zoveel is er al wat bekend?

ow en miss_sly het klinkt me inderdaad toch als warmte/zonne-uitslag, hoewel dat ergens ook gek is aangezien je huid toch wel wat zon gewend zal zijn na je vakantie
als je het niet vertrouwt zou ik toch de huisarts er even naar laten kijken
No more games, no more drama...
  maandag 6 april 2009 @ 18:06:34 #222
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67766979
Miss_sly misschien maar even de huisarts vragen inderdaad. Klinkt als een soort uitslag.

Pff ik kreeg vanmiddag ineens een benauwdheidsaanval toen ik bedacht wat we allemaal nog moeten doen voordat de baby er is. Namen verzinnen, kamertje opleuken, tractaties voor op de opvang regelen (hoe doe je dat als je niet vantevoren wilt weten of het een jongen of een meisje wordt?), geboortekaartjes regelen etc...

Gelukkig zijn de hormonen inmiddels weer wat gezakt en kan ik weer een beetje ademhalen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 april 2009 @ 18:14:29 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67767194
Wennie, ik hoop dat alles goed gegaan is vandaag en dat je je twee hummeltjes in je armen hebt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 april 2009 @ 18:18:17 #224
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67767310
Troel en Twinkly allebei een goede echo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_67767612
Twinkly mooie echo!! Fijn dat alles goed was!

Troel ook bij jou alles goed! Fijn!

Innepin gefeliciteerd!

Ik bedacht me van het weekend ineens dat ik helemaal niks van een bevestiging had gehad over de aanvraag van het kraampakket. Vandaag maar eens gebeld en blijkt dat de mevrouw die ik aan de telefoonhad bij het aanvragen van kraamzorg, toch niet het kraampakket had aangevraagd. Ik was nog net op tijd volgende week gaan de pakketten t/m juli de deur uit.

Morgen weer naar de verloskundige en dan alweer 26 weken het gaat hard!
  maandag 6 april 2009 @ 18:40:54 #226
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67767970
Ben zo benieuwd hoe het met Wennie zal zijn gegaan!!
  maandag 6 april 2009 @ 19:14:28 #227
100412 mefke79
komt goed!
pi_67768981
Troel en Twinkly, fijn die mooie echo's!
En...en toen was ik kwijt wat ik nog meer wilde zeggen. Stom...Mijn hoofd is af en toe een zeef en ik maak de gekste versprekingen, dat laatste is vooral leuk voor je omgeving, zelf vind ik het niet meer zo. [klaagstand aan] mijn bekken auw! eerst was het alleen mijn stuitje, maar nou voelt het regelmatig alsof ik tussen mijn benen doormidden ga breken, alsof het daar niet meer vast zit [klaagmodus uit]. Donderdag naar de fysio en dan lekker lang weekend! En donderdagavond naar kidsfactory Breda, inspiratie opdoen. En dan langzaam eens aan het kamertje beginnen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 6 april 2009 @ 19:32:03 #228
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67769542
Oef Mefke, dat klinkt als heel vervelend....
Ik ben ook zo benieuwd naar Wennie, zou ze internet hebben in het zkh??

Ik ben vandaag weer helemaal goedgekeurd. De kindjes groeien prima volgens gemiddelde lijnen en mooi gelijk op! Super! De gyn schatte ze beide op ongeveer 3 pond nu , volgens haar een prima gewicht voor bijna 28 weken. Oooooh ik wordt echt met de dag nieuwsgieriger naar hoe ze eruit zullen zien en dan duurt t wachten toch echt nog best lang. Aan de andere kant... als we eens 10 weekjes verder zijn....
pi_67771787
*Meldt*
Terug van een heel fijne vakantie en morgen 20 weken!!!

Ik heb een hoop in te halen geloof ik
#geen
pi_67772928
Aargh, er komt vocht uit m'n tepels!

Ik ben echt zwanger!
pi_67772996
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:13 schreef Twinkly het volgende:
Wat betreft die katten, ik laat de katten in ons nieuwe huis waarschijnlijk gewoon niet boven komen en ga met de plantenspuit in de aanslag staan als ze in de kinderwagen, wipstoel, whatever willen gaan liggen. Voor de box klinken die ballonnen handig als het kind er nog niet is, maar het lijkt me dat ze er net zo goed weer in gaan wanneer de ballonnen eruit gehaald zijn als het kind er is?
Wat je kunt doen als het kindje er dan wel is, is een tros ballonnen naast de box laten liggen, en als je het kindje dan uit de box haalt, kun je de tros ballonnen in de box terugleggen. Zo heb ik het verschillende mensen zien doen, en succes (bijna altijd) gegarandeerd...
Mefke ik hoop echt dat de fysio wat voor je kan betekenen!
pi_67773304
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef DuchessX het volgende:
*Meldt*
Terug van een heel fijne vakantie en morgen 20 weken!!!

Ik heb een hoop in te halen geloof ik
Lekker DuchessX! Hoe heb je het gehad? En morgen al op de helft! Wat gaat de tijd snel he? Voor je het weet ben je oma!
  maandag 6 april 2009 @ 21:05:51 #233
190853 RockabeIIa
pi_67773312
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef Ssserpente het volgende:
Aargh, er komt vocht uit m'n tepels!

Ik ben echt zwanger!
Hey, bij mij juist niet meer
pi_67773501
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hey, bij mij juist niet meer
Harder knijpen!
  maandag 6 april 2009 @ 21:16:20 #235
190853 RockabeIIa
pi_67773804
Nope, echt niet. Ik had nog steeds 'melk' maar nu niet meer
  maandag 6 april 2009 @ 21:26:49 #236
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67774302
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Harder knijpen!
Au! haha
ik had juist altijd een heel klein beetje vocht uit mn ene tepel, altijd al gehad, maar sinds ik zwanger ben is dat weg. En mn tepels zijn ook constant hard wat eigenlijk best irritant is vind ik haha maar dat zal er vast wel bijhoren.

/tepelpraat
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67775171
Mijn tepels zijn nu ook bijna altijd hard, terwijl ze voordat ik zwanger was nooit hard wilden worden (heb een paar borstoperaties gehad). Vind het echt raar. En ze zijn ook donkerder.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 6 april 2009 @ 21:50:51 #238
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67775421
ja keidonker ja haha. dat had ik wel verwacht, je leest er immers altijd over maar het blijft toch gek om te zien. Lijkt wel of mn lijf aangeeft dat mn borsten ineens niet meer van mij zijn

Mn meisje beweegt zo hard *vliefd is*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67775489
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
ja keidonker ja haha. dat had ik wel verwacht, je leest er immers altijd over maar het blijft toch gek om te zien. Lijkt wel of mn lijf aangeeft dat mn borsten ineens niet meer van mij zijn

Mn meisje beweegt zo hard *vliefd is*

mijne zijn wel iets donkerder geworden, maar niet noemenswaardig.

Mijn grietje heeft vandaag geloof ik weinig zin om te bewegen. Zo af en toe draait er its maar daar blijft het ook bij.
Ik heb onwijze (ik hoop) bandenpijn in mijn onderbuik, links. Echt niet prettig...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 april 2009 @ 21:52:37 #240
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67775494
Troel en Twinky van harte met de mooie echo's

Ik hoop dat Wennie heerlijk aan het genieten is van Jip en Janneke.

en hier is vandaag mijn verlof in gegaan ben heerlijk verwend door collega's en werkgever met een badder pakket, chocolade en een prachtige bos bloemen
Mama van Isa en Ties
  maandag 6 april 2009 @ 21:57:47 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67775745
Ik heb noit een grote boezem gehad en ook mijn tepels waren altijd vrij klein. Idd gek om te zien hoe ze nu weer groter worden. En donkerder idd.
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 22:01:48 #242
5428 crew  miss_sly
pi_67775948
Mijn tepels zijn wel wat groter geworden, denk ik, maar niet echt donkerder heb ik het idee.

Welkom terug Duchess. Fijn dat jullie het fijn gehad hebben

marlieske, verlof geniet er van!

Wat betreft die bultjes: als ik warmte bultjes opzoek op google, hebben ze het altijd over rode bultjes en jeuk. Dat is bij mij gewoon niet. Je ziet ze vrijwel niet en ik merk er helemaal niets van, ik voel ze alleen als ik op die plek wrijf.
Ik wacht het dus maar gewoon even af, vind hiermee naar de dokter gaan een beetje onzin
  maandag 6 april 2009 @ 22:17:58 #243
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67776712
hoe groot zijn die bultjes? Volgens mij heb ik er ook een paar op mn borstkas zeg maar. Soort van puistje maar dan zonder puistje als je me volgt niet heel groot verder, paar mm hooguit en inderdaad niet gekleurd (tot ik eraan ga pulken... )

oh en ik heb die al een tijdje en geen last van ofzo, heb er niet echt bij stil gestaan verder.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 22:23:07 #244
5428 crew  miss_sly
pi_67776944
Ja, zoiets als je beschrijft, ik volg je

Ik heb ze, voor zover ik weet, pas sinds zaterdag. In ieder geval viel het met toen pas op. Bij mijn oor weet ik zeker dat ik ze pas sinds zaterdag heb, want ik had vorige week laast van opgezette klieren en ik voelde daar regelmatig om te voelen of het minder werd.
  maandag 6 april 2009 @ 22:27:00 #245
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67777082
haha dan hebben we het denk ik over dezelfde bultjes

Geen idee overigens wát het is en of het kwaad kan. Ik denk het niet en ik heb er verder geen last van dus mja. Ik dacht zelf eigenlijk dat het een soort zweetbultjes waren ofzo of kleine vochtbultjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67778092
Jeuj, tepeltalk Ik zat me vanmorgen toevallig ook weer es te verwonderen over hoe lelijk! het er daar tegenwoordig uitziet Idd wat Huup zegt, alsof ze alvast aangeven dat ze niet meer van mij zijn
pi_67778368
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Lekker DuchessX! Hoe heb je het gehad? En morgen al op de helft! Wat gaat de tijd snel he? Voor je het weet ben je oma!
pi_67778476
Oeh Wennie! Wat spannend, wie weet zijn er weer twee fokbabies bij

En dames feli met de goede echo's!

Rekkie ook gefeliciteerd

Mijn vakantie was fijn, lekker rustig. Dagje dierentuin gedaan en 5 uur rondgelopen. 'sAvonds was ik kapot! Maar wel een heel leuke dag gehad En ik denk dat mijn buik een groeispurt heeft gehad ofzo, voor mijn gevoel is-ie ineens heel aanwezig Zal zo een foto in het buikentopic zetten

Wat ik wel vervelend vond (vind) is dat ik zo vaak moet plassen, en zo snel achter elkaar ook. Is niet handig als je lekker met de honden wilt gaan wandelen Ben ik aan het eind van de straat, moet ik alwéér!
#geen
pi_67779863
gewoon ff je been omhoog en goed mikken tegen die boom, duchess.
pi_67779975
Dat doe ik alleen als ik een rokje aan heb
#geen
pi_67780210
't is rokjesweer, wat let je!
  dinsdag 7 april 2009 @ 07:23:48 #252
248986 MamaNik
pi_67782573
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef mikoxx het volgende:
Oef Mefke, dat klinkt als heel vervelend....
Ik ben ook zo benieuwd naar Wennie, zou ze internet hebben in het zkh??

Ik ben vandaag weer helemaal goedgekeurd. De kindjes groeien prima volgens gemiddelde lijnen en mooi gelijk op! Super! De gyn schatte ze beide op ongeveer 3 pond nu , volgens haar een prima gewicht voor bijna 28 weken. Oooooh ik wordt echt met de dag nieuwsgieriger naar hoe ze eruit zullen zien en dan duurt t wachten toch echt nog best lang. Aan de andere kant... als we eens 10 weekjes verder zijn....
Fijn mikoxx dat je weer helemaal bent goedgekeurd door de gyn.
3 pond dat gaat de goede kant al op
Ik moet vanmiddag weer voor controle van de 2 ga ook eens vragen hoe zwaar hij ze nu ongeveer schat.
Vorige keer lagen ze voor qua groei op een eenling ben benieuwd of dat nog steeds het geval is.
Hoe is het verder met je?? Nog geen klachten???
pi_67783097
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:14 schreef mefke79 het volgende:
Troel en Twinkly, fijn die mooie echo's!
En...en toen was ik kwijt wat ik nog meer wilde zeggen. Stom...Mijn hoofd is af en toe een zeef en ik maak de gekste versprekingen, dat laatste is vooral leuk voor je omgeving, zelf vind ik het niet meer zo. [klaagstand aan] mijn bekken auw! eerst was het alleen mijn stuitje, maar nou voelt het regelmatig alsof ik tussen mijn benen doormidden ga breken, alsof het daar niet meer vast zit [klaagmodus uit]. Donderdag naar de fysio en dan lekker lang weekend! En donderdagavond naar kidsfactory Breda, inspiratie opdoen. En dan langzaam eens aan het kamertje beginnen...
Oef, bekkenpijn is een draak hè..... Ik ben ervoor bij de Cesartherapeut en de oefeningen helpen gelukkig redelijk.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67783101
Wij kwamen er gisteravond achter dat we een lekkage hebben in de badkamer, waardoor de aangrenzende slaapkamer muur dus super vochtig/nat is, met allemaal schimmel erop. En als ik nu google lees ik overal dat schimmel een extra risico is als je zwanger ben, maar nergens staat wat dat risico dan is..... Erg fijn...
pi_67783762
Tessie: als je zekerheid wilt anders de vk even bellen, op internet gaan ook de wildste verhalen in het rond over wat er allemaal wel niet goed is als je zwanger bent.

Ik word niet ingeleid, na alle controles blijkt dat het met mijn gezondheid en die van de baby nog beter gaat. Ik blijf gewoon onder controle bij de gyn en mag nu ook wat meer. Ik mag weer autorijden en lichte huishoudelijke taken uitvoeren. Verder wel heel rustig aan doen.
Na inwendig onderzoek bleek dat mijn baarmoedermond helemaal nog niet verstreken is, en de baby zit zo diep in het bekken dat ie ook nog met het hoofdje ervoor zit.
De gyn zei dat ze niet voorbij het hoofdje kon voelen. Gek he, dat iemand z'n koppie al heeft aangeraakt.
pi_67784129
Fijn dat het goed gaat met jullie Nummer_zoveel!

Paar dagen terug had ik toch zo'n last van jeukende borsten.. nu zijn mijn tepels en tepelhoven gebarsten! Net als wanneer je lippen gesprongen en droog zijn. Ik smeer ze wel goed in met bodylotion maar schijnbaar gaat de groei toch te snel voor de huid.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_67784273
Dat is fijn Nummer_zoveel!!
Oei Twinkly, lijkt me pijnlijk.

Ik had al een tijd geen last van jeuk op mijn buik totdat ik 'm van de week weer ingesmeerd had met Mama-buikencreme van Zwitsal. Ik krab me weer het ongans en de zalf die ik van de ha heb gekregen is waardeloos. Als ik dat erop smeer staat mijn huid in de brand..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:29:01 #258
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67784430
Oi Tessie, da's niet fijn. Maar wat nummer_zoveel ook zegt als je zeker het wilt weten even de vk bellen.

Nummer_zoveel mooi dat het weer wat beter gaat en je weer wat meer mag doen! Nog niet te veel en lekker rustig aan maar je mag tenminste wat doen. Een inleiding is trouwens ook niet alles, vaak zijn die heftiger dan een spontaan op gang gekomen bevalling. Wel een raar idee idd dat je kindje nog in je buik zit maar dat iemand 'm al aangeraakt heeft!

Vorige week had ik wat gefietst en dat beviel wel goed. Nu was ik gisteren wat stijfjes van een redelijk druk weekend (zaterdags de meet en zondags uit eten met vrienden) en dacht ik: "Laat ik de fiets dan maar pakken" FOUT! Had ik beter niet kunnen doen. Vanacht kon ik me amper omdraaien in bed en vanmorgen heb ik W toch maar weer lopend naar school gebracht. Ik heb me toch een zere kont!
Vanmiddag ook de laatste keer dat ik alleen met W naar zwemles ga. Vanaf nu gaan we het hier drastisch rustiger aan doen. Ik heb gisteren ook dat zeiltjeding maar vast om mijn matras gedaan. Het komt nu allemaal wel erg dichtbij!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:29:09 #259
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67784439
Auw Twinkly klinkt inderdaad als te snelle groei ofzo.

Fijn nummer_zoveel dat het zoveel beter met jullie gaat En inderdaad een gek idee van dat voelen!

Tessie ik heb geen idee hoe dat met schimmel zit, ik weet alleen maar dat het een risico is in de babykamer (vochtschimmel) maar eigk ook niet wát voor risico. Inderdaad even aan je vk vragen wat dan precies die risico's zijn.

Hier alles okay, buik groeit, aan de weegschaal te zien ik ook En vanmiddag ns even kieken of ons meisje ook een beetje groeit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:37:01 #260
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67784640
huup veel plezier bij de echo en ik hoop dat er een goede groei te zien is en je daarmee wat gerust gesteld kan worden

nummer zoveel nog steeds rustig aan doen helaas, maar gelukkig geen inleiding nodig dat is goed nieuws.

blegh Noli zweetzeiltjes op bed en sterkte met de pijn in je kont
Mama van Isa en Ties
pi_67784762
Ieh Twinkly, klinkt pijnlijk
Nummer zoveel, fijn dat het goed gaat
Noli, sorry, maar ik moest lachen Maar ik lach ook om m'n eigen ongemakken, omdat ik het ergens allemaal gewoon nog erg bizar vind dat ik nu al opsta als een bejaarde uit een plofbank bijvoorbeeld , 't is niets persoonlijks

Huup, kom jij ook al exponentieel aan? Haha... ik ben in de afgelopen twee weken meer aangekomen dan in de tweeëntwintig weken daarvoor Ohhh en veel plezier bij de echo, hoop dat ze goed groeit!

En dat kind van mij moet nou echt es ophouden met eigenwijs doen en gewoon de boekjes volgen! Alle boekjes zeggen dat als je een beetje gaat porren in je buik, dat 't kind er wel naartoe zwemt en schopt enzo, maar die van mij schopt echt alleen maar als m'n vriend er níet bij is. Of als ie net z'n hand weghaalt. Dus nou heeft ie nog steeds niets gevoeld
pi_67784901
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:40 schreef innepin het volgende:

En dat kind van mij moet nou echt es ophouden met eigenwijs doen en gewoon de boekjes volgen! Alle boekjes zeggen dat als je een beetje gaat porren in je buik, dat 't kind er wel naartoe zwemt en schopt enzo, maar die van mij schopt echt alleen maar als m'n vriend er níet bij is. Of als ie net z'n hand weghaalt. Dus nou heeft ie nog steeds niets gevoeld
Ha, ha, wij hadden dat eerst ook! Het heeft echt een tijdje geduurd eer m'n vriend ook toevallig een beweging voelde in m'n buik. Geduld hebben dus!
Of zo'n wezentje in je buik nu ook echt het 'besef' heeft er naar toe te zwemmen als je in je buik port, ik betwijfel het hoor.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:46:47 #263
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67784937
Nummer_zoveel, dat is nog eens goed nieuws! Fijn dat het zo goed met jullie gaat!

Ik mag vanmiddag ook weer naar VK. Hartje luisteren Ben benieuwd of ze nu goed kan voelen hoe hij ligt.
Niet mieten! Door gieten!
pi_67785154
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ha, ha, wij hadden dat eerst ook! Het heeft echt een tijdje geduurd eer m'n vriend ook toevallig een beweging voelde in m'n buik. Geduld hebben dus!
Of zo'n wezentje in je buik nu ook echt het 'besef' heeft er naar toe te zwemmen als je in je buik port, ik betwijfel het hoor.
Jamaar jamaar zo staahaat het in de boehoekjes!!
Het zal allemaal wel komen, hoor. Maar ik vind 't zo jammer dat ik de hele dag kapotgeschopt wordt en m'n vriend nog steeds geen teken van leven heeft gekregen van beeb en ik word echt heel hormonaal strontjaloers als iemand hier roept "Ohhh manlief heeft de baby gevoeld!"
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:54:17 #265
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67785181
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:40 schreef innepin het volgende:

Huup, kom jij ook al exponentieel aan? Haha... ik ben in de afgelopen twee weken meer aangekomen dan in de tweeëntwintig weken daarvoor Ohhh en veel plezier bij de echo, hoop dat ze goed groeit!

ja dat dus maar ach geeft niet, ik eet niet anders dan normaal dus het zal wel goedzitten

Seilram veel plezier vanmiddag bij de vk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67785195
Succes vandaag Huup, hoop dat je helemaal gerustgesteld terug komt.
Nummer_zoveel, fijn dat het beter gaat!
Innepin, hier was dat eerst ook steeds zo hoor, als Lief ging voelen, bewoog ie gewoon ineens helemaal niet meer. Maar nu reageert ie gewoon echt elke keer als mn Lief zn hand op mn buik legt, zo lief

Ik kwam een tijd geleden trouwens ook een kilo per week aan! Maar dat is nu gelukkig gestopt, het is nu al een paar weken gewoon gelijk gebleven, dus zit nog steeds op 7kg.

Ik ga vanmiddag tijdens het telefonisch spreekuur wel ff naar de VK bellen voor de zekerheid, hoop dat het geen kwaad kan voor de beeb. We hebben gisteravond ons bed al versleept naar de babykamer. Komt nu goed uit dat die kamer in 2 gedeeltes is met dat tussenwandje haha, paste precies.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:59:10 #267
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67785325
Innepin, dat doet die van ons ook! Komt lief om te voelen, nee hoor, gaat meneer doodstil liggen

Bedankt huup, jij ook heel veel plezier. Hoop dat alles goed is!
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:00:49 #268
100412 mefke79
komt goed!
pi_67785364
Hier net de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, we mogen 29 april. Ze vroeg me wel of ik erg dik was voor de zwangerschap want anders was 19w6 te vroeg voor de 20 weken echo...ehm, was ik dik?? Nuh, maar ook niet slank. Dus toen mocht het alsnog. Fijn, want nu hoef ik maar 1 keer vrij te nemen voor echo & vk. En wonder boven wonder kreeg ik nu geen opmerking van mijn leidinggevende....
En pijnlijke kont: check!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:09:56 #269
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67785666
Hahaha lekker subtiel dus Mefke
Toen ik hier bij de telefonische intake vroeg of er ook gewogen werd enzo zei de receptioniste gelijk "oh okay, u heeft overgewicht? noteer ik dat gelijk even!" ik dacht echt van ehm... dat viel nou geloof ik ook wel weer mee.

Ach Innepin denk maar zo nu, jullie kindje wordt nu nog gewoon heerlijk rustig als ie papa voelt. Hij/zij ligt gewoon te genieten onder die hand en als de hand weg is dan is het van oi! kom es terug! het was zo lekker warm! *schop*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67786250
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:53 schreef innepin het volgende:

[..]

Jamaar jamaar zo staahaat het in de boehoekjes!!
Weet ik, heb het ook gelezen. Maar als je ziet hoe afhankelijk en weerloos een baby ter wereld komt, vraag ik me af of zo'n kleine baby, foetus, al het vermogen heeft zeg maar om op een klopje af te zwemmen of te 'spelen'.

Ik heb het juist andersom, soms port m'n vriend in m'n buik of slaat er op maar dan heb ik zoiets van: het is nu stil, nu slaapt ie, maak 'm niet wakker, wordt ie gestresst van. Nou ja, zo denk ik dan.
pi_67787735
Mefke, lekker lomp zo

Nummer zoveel, hij *slaat* op je buik? Dat mag die van mij toch echt niet hoor
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:30:39 #272
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67788268
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:23 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Fijn mikoxx dat je weer helemaal bent goedgekeurd door de gyn.
3 pond dat gaat de goede kant al op
Ik moet vanmiddag weer voor controle van de 2 ga ook eens vragen hoe zwaar hij ze nu ongeveer schat.
Vorige keer lagen ze voor qua groei op een eenling ben benieuwd of dat nog steeds het geval is.
Hoe is het verder met je?? Nog geen klachten???
Spannend, ben benieuwd naar het gewicht van jouw kindjes!
Ik heb verder idd eigenlijk geen noemenswaardige klachten. Tja, vermoeidheid, maar dat heb ik al zooo lang. Gelukkig is dat voor een deel te verhelpen met extra slaapjes en verder gewoon lekker rustig aan doen. Scheelt echt dat ik nu bij huis ben hoor! Ik moet deze week nog een paar kleine dingetjes afronden op t werk en dan is t finito! Wel een fijn idee!
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:31:49 #273
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67788311
Kwam toch net zomaar mn bammetje met hagelslag weer naar buiten for no reason!! leave zeh chocolate alone!
Kdacht dat k er vanaf was blah. Ik voel me heel zielig nu haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67788612
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef innepin het volgende:

Nummer zoveel, hij *slaat* op je buik? Dat mag die van mij toch echt niet hoor
Nou, heel zachtjes hoor. Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd: geeft tikjes (zachtjes). Nee, hij slaat niet.
pi_67788993
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, heel zachtjes hoor. Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd: geeft tikjes (zachtjes). Nee, hij slaat niet.
Ik snapte het ook wel hoor Grapje enzo.

Huupske toch Chocola nog wel! Cruel world
pi_67789770
hallo even een vraagje als je naar de huisarts wil voor een zwangerschapstest kan dat dan via bloed onderzoek of moet je daarvoor naar het ziekenhuis
pi_67789850
Meestal doet de huisarts ongeveer net zo'n test als je zelf bij de drogist kan kopen, melissa. Met (ochtend)urine dus. Ziekenhuis is dan niet nodig.
En als je je dokter belt, zal hij misschien ook wel zeggen dat je beter eerst gewoon zo'n thuistest kan proberen.
En verder eindigen vragen met vraagtekens, en bestaan er ook nog komma's en punten.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:25:03 #278
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67789913
Je kan natuurlijk altijd eerst zelf een test doen.
Huisarts doet meestal zwangerschapstesten met urine. Voor een zwangerschapstest via bloed moet je meestal naar het ziekenhuis idd. Je kan denk ik het beste even je huisarts/..-assistente bellen, dan weet je het natuurlijk gewoon zeker.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:36:05 #279
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67790170
Wat Innepin zegt dus.

Over dat op de buik "slaan".
Zo heb ik afgelopen donderdag (uit reflex) BIJNA een joch van 5 voor zijn bek gehuft!
Ik bracht W op school in de klas. Hij/D. zei iets over mijn buik en kwam dus op me afgelopen. Ik had het niet goed verstaan en dacht dus dat hij even wou voelen ofzo. Nou ja, geen probleem al zou hij op dat moment weinig voelen waarschijnlijk. Begint hij best hard op mijn buik te 'kloppen' met zijn vuisten! *AUW!* *reflex tegen kunnen houden* *boos* "Hallooo! Dat doet zeer!" Stond ie me een beetje dom aan te gapen.. Ik heb 'm toch vriendelijk doch dwingend gezegd dat ie dat niet nog een keer moest doen.
Bleek dus dat hij had gezegd "Zal ik de baby even uit je buik slaan" (Typetje: niet gewoon spelen alleen maar stoeien en vechten) Fijn! En bedankt!
Grrrrrrrr......
Maxi, Midi & Mini
pi_67790483
GMTA Noli

En omg @ dat jochie
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:10:04 #281
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67791103
Kan een modje het geboortekaartjestopic even weer in de lijst zetten? Het zou erg fijn zijn als iig de laatste 2 posts herhaald kunnen worden. sorry wist niet waar ik deze vraag anders kon stellen
pi_67791121
Kan me voorstellen dat je je dan echt even heel erg in moet houden Noli!

Ik heb net de VK gebeld, en volgens haar kan het in elk geval voor de baby geen kwaad die schimmel. Alleen zelf kan ik er nu een stuk gevoeliger voor zijn wegens verminderde weerstand enzo. Maar goed, volgens mij heb ik nog geen astma gekweekt ofzo Wie weet ben ik wel daar zo ontzettend moe van, maar dat lijkt me sterkt want dat was ik ook al iets voordat we verhuisden, en anders merk ik het vanzelf als dat nu ineens weer over gaat. Zou wel fijn zijn trouwens
pi_67791185
Wat een raar kind Noli!

Huup ik weet niet hoe laat je de echo hebt maar succes! Hopelijk is het gewoon goed en kan je er van genieten!

Ik ben vanochtend weer bij de VK geweest en alles was goed! Tot nu toe 8 kilo aangekomen. Mijn baarmoeder ligt wel iet wat hoger dan normaal bij 26 weken maar volgens haar kwam dat doordat mijn baarmoeder vrij smal is, vergelijkbaar met een flatgebouw ipv een huis zei ze. Geen ramp verder maar wel de reden waarom ik nog steeds geen ronde buik heb zei ze.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:46:59 #284
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67792340
Goede echo's voor Troel en Twinkly, hoera!

Huup, wat voel je je lullig dan he? Ik had het zondagavond met spinazie, zomaar ineens kwam alles er uit. Nou ja, je zielig voelen valt toch heel goed te verhelpen JUIST door het eten van chocola

Duchess, welkom terug! Irritant van dat plassen. En geloof me, dat wordt tegen het einde nog veel en veel erger

Vicky, ik heb sinds een paar dagen ook een jeukende buik. Juist op de plekken waar ik striae heb van de vorige keer. Ik smeer er vette zalf van Devin op (Lanette), krab me anders een ongeluk.

En wie had er ook alweer "gesprongen tepels"? Had ik de vorige zwangerschap ook en bij mij hielp smeren met Bepanthen een stuk beter dan bodylotion.

Noli, wat een rotjoch

Vraag me af hoe het met Wennie en haar kleintjes is

Ik hoorde vandaag trouwens een verhaal van een 3-ling-mama die ik ken. Een kennis van d'r had 1 kind, kreeg daarna een tweeling en daarbovenop nog een keer een drieling!
6 kinderen en maar 3 zwangerschappen, onvoorstelbaar!
.... met gevoel voor drama....
pi_67792625
Jeutje Kersjes, een één-, twee- en drieling Dat verwacht je ook niet
ik droomde trouwens vannacht dat ik zwanger was van een drieling, maar dan over een jaar ofzo, en dat het eerste waar ik aan kon denken was dat ik toch wel een primeur had op Fok! o_O
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:57:19 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_67792690
Tja, dat ineens heb ik vrij regelmatig. Gisteren nog Dat ik echt het gevoel had dat ik mijn hele maag eruit aan het kotsen was en het ook echt een tijdje duurt voordat je kunt stoppen met spugen. Waarom Bert doodleuk vraagt waarom ik mijn vinger in mijn keel steek. Zo klonk het blijkbaar in de werkkamer. Arme Bert heeft de rest van de avond zich keurig gedragen en zich wel tig keer verontschuldigd toen hij zag hoe ik daadwerkelijk in de toiletpot hing
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:09:46 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67795427
Zo en we zijn weer thuis. Echo van bijna een uur gehad
Gelukkig was de groei nu redelijk, het beentje en buikje liggen meer richting het gemiddelde dan vorige week, alleen het hoofdje bleef klein maar dat vond de gyn verder niet noemenswaardig. Ja duidelijk jouw hoofd dan zei hij tegen mij. Vond ie het ook nog nodig om tegen mn lief te zeggen "want jij hebt een heul groot hoofd dus dat heeft ze niet van jou!"
Nouja goed, hele gebeuren afgelopen orgaantjes en dergelijke waren wederom helemaal goed, hartje zag er prima uit enzo dus daar ben ik erg blij om. Echter... ... hij vond in de hersentjes iets wat hem niet helemaal zinde, ik kan het niet helemaal goed uitleggen want ik heb geen papieren meegekregen maar schijnbaar is er een lege ruimte in de hersentjes die standaard tot max 10 mm groot mag zijn en bij ons meiske is die 11 mm. Pas boven 15 mm is er écht sprake van een risico gelukkig maar hij wil me toch alweer volgende week terug zien voor wederom een echo van zo'n 3 kwartier. De ruimte moet dan ofwel gekrompen zijn ofwel hetzelfde gebleven. Dan is het goed. Zo niet, als de ruimte gegroeid is dan wordt er een vruchtwaterpunctie gedaan op chromosoomafwijkingen en wordt k overgedragen aan het Erasmus MC.

Al met al ben k gerustgesteld over het een en weer minder gerustgesteld over het ander gelukkig maak ik me iets minder zorgen nu dan vorige week maar mijn god wat een achtbaan zeg.

Oh en we kregen nog een foto van ons meisje in onze handen gedrukt, zonder dat we erom vroegen. Na 3 minuten naar een grijze veeg kijken vertelde de gyn ons dat we het ding op zn kop hadden (kijk de lettertjes maar aan de onderkant ) en dat het een 3d afdruk is zomaar!

mn half gesmolten prinsesje <3

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67795526
Wat een duidelijke echo en wat een lief dopneusje!
Ik hoop dat de echo volgende week je compleet gerust zal stellen Huup.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:15:06 #289
248986 MamaNik
pi_67795592
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Spannend, ben benieuwd naar het gewicht van jouw kindjes!
Ik heb verder idd eigenlijk geen noemenswaardige klachten. Tja, vermoeidheid, maar dat heb ik al zooo lang. Gelukkig is dat voor een deel te verhelpen met extra slaapjes en verder gewoon lekker rustig aan doen. Scheelt echt dat ik nu bij huis ben hoor! Ik moet deze week nog een paar kleine dingetjes afronden op t werk en dan is t finito! Wel een fijn idee!
Zo terug van controle en ben weer goedgekeurd voor 2 weken! Wel extra staal voorgeschreven gekregen want dat werd toch wat laag met 2 van die ijzervreters erbij.
Voorderest liggen ze nog steeds op het schema van een 1ling, en ze worden nu allebei zo rond de 3 pond geschat.
pi_67795656
Hupie! Jeetje wat een mallemolen Kan me heel goed voorstellen dat je er heel onrustig van wordt...nu weer een spannende week voor jou en je partner voor de boeg...

Wel heel erg dat je een 3d-echo meekreeg van je prachtige meisje, wat is ze mooi!
#geen
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:17:00 #291
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67795664
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wat een duidelijke echo en wat een lief dopneusje!
Ik hoop dat de echo volgende week je compleet gerust zal stellen Huup.
jaaaa haha duidelijk B.'s pinda-neusje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67795704
He jeetje Huup. Nou wel fijn dat je gerustgesteld bent over het hoofdje, nu hopelijk volgende week gerustgesteld over die ruimte bij de hersenen. Wel een hele mooie echo foto
  Moderator dinsdag 7 april 2009 @ 15:20:44 #293
5428 crew  miss_sly
pi_67795783
Wat een mooi meisje dat zie je echt wel op die echo

hopelijk volgende week laatste onrust weg als blijkt dat alles goed zit ook met de hersentjes!
pi_67795910
Aww huup, wat een mooi meisje Ik zie je trouwens al helemaal staan, met die foto in je hand, op z'n kop, helemaal verward van huh-wat-zie-ik-hier-nou
Fijn dat het met de groei meevalt allemaal Goed nieuws jeuj
En vervelend van die hersentjes. Maar je zit niet in de erge risicozone, dus ik hoop voor je dat het net als met de groei is: op het randje, maar niks aan de hand. Positieve kant: wat een boel (en lange) echo's krijg jij
pi_67795979
Wat een mooie foto van je meisje Huup. En hopelijk is bij de echo volgende week alles goed.
Misschien was je daarom net misselijk en heb je je eten uitgespuugd? Zenuwen voor die echo? Is goed voor te stellen hoor.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:27:42 #296
223453 Guuzewuus
pi_67796015
Ja, wat Innepin zegt Huup, gewoon dat ze lekker op het randje zit, dat dat gewoon bij der past .

Wat een prachtige foto zeg .

dinsdag 7 april 2009 @ 15:29:11 #297
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67796058
Ik denk het, misschien onderbewust erg zenuwachtig ofzo. Ik voelde het niet aankomen in elk geval
Die mevrouw die mn bloedprikte deed er duidelijk 800 op een dag ofzo die trok die naald er met geweld weer uit zeg maar ik heb een roze donut gekregen van lief dus het doet geen pijn meer

Innepin! Dat zei ik dus ook al tegen mn lief hè van jemig, mensen betalen grof geld voor die echo's en ik krijg ze nu gewoon! Stiekem ben ik daar ook wel een klein beetje blij mee. Dat is dan weer de upside van die onderzoekjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67796958
Huup, komt vast en zeker helemaal goed met je kleine meisje. Ze ziet er in ieder geval prachtig uit
pi_67797272
huup, wat een dotje... ik snap wel dat je vliefd bent op je meisje...
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:06:49 #300
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67797334
Huup
Het is niet niks, kan me voorstellen dat je toch wel wat ongerust blijft. Helaas snap ik maar al te goed welke achtbaan je bedoelt.
En wat cool van die 3D-foto. Mooie meid!!!
Kregen wij vorige week ook zomaar ineens. Aan het eind van de 2e keer kijken, waarbij ik de hele tijd met mijn ogen dicht zachtjes lag te huilen, zei de gyn ineens dat ik nu toch maar even mijn ogen moest open doen. Keek ik naar het scherm, zetten ze de instellingen anders en HOPPA: ons jochie ineens in 3D vol in beeld! Kregen we ook een foto van mee.

Brrrr, ik word ineens weer stiknerveus nu, ik probeer zo veel mogelijk nare gedachten te blocken, maar zie als een berg op tegen volgende week woensdag voor die hartecho
Ik durf ook nog niks te kopen voor de kleine en over namen wil ik het ook nog niet hebben. Toch een beetje bijgeloof ofzo, ik wil eerst de echo afwachten en dan zien we wel verder.
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')