Een roze Harley Davidson vestje, bijpassend Harley spijkerbroekje en een heel leuk donkerblauw met wit gebreid vestje met oa iets van een lama en een zon eropquote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Sjeesus...jij ook zwanger !!![]()
![]()
![]()
Hoe leuk...ook gefeliciteerd !!!! Wat een goehoed nieuws![]()
Geen idee meer wat je toen hebt gekocht
Ik DACHT dat ze het wel wist omdat ik dacht dat ze me gefeliciteerd had, maar wist het niet helemaal zeker hahahaquote:Op maandag 6 april 2009 14:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha Poppejans, wat een mooi inkoppertje!![]()
K_P moet maar eens wat vaker naar de OP van Z&G komen koekeloeren
Wat je kunt doen als het kindje er dan wel is, is een tros ballonnen naast de box laten liggen, en als je het kindje dan uit de box haalt, kun je de tros ballonnen in de box terugleggen. Zo heb ik het verschillende mensen zien doen, en succes (bijna altijd) gegarandeerd...quote:Op zondag 5 april 2009 13:13 schreef Twinkly het volgende:
Wat betreft die katten, ik laat de katten in ons nieuwe huis waarschijnlijk gewoon niet boven komen en ga met de plantenspuit in de aanslag staan als ze in de kinderwagen, wipstoel, whatever willen gaan liggen. Voor de box klinken die ballonnen handig als het kind er nog niet is, maar het lijkt me dat ze er net zo goed weer in gaan wanneer de ballonnen eruit gehaald zijn als het kind er is?
Lekker DuchessX! Hoe heb je het gehad? En morgen al op de helft! Wat gaat de tijd snel he? Voor je het weet ben je oma!quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef DuchessX het volgende:
*Meldt*
Terug van een heel fijne vakantie en morgen 20 weken!!!
Ik heb een hoop in te halen geloof ik
Hey, bij mij juist niet meerquote:Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef Ssserpente het volgende:
Aargh, er komt vocht uit m'n tepels!
Ik ben echt zwanger!
Au!quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
ja keidonker ja haha. dat had ik wel verwacht, je leest er immers altijd over maar het blijft toch gek om te zien. Lijkt wel of mn lijf aangeeft dat mn borsten ineens niet meer van mij zijn![]()
Mn meisje beweegt zo hard*vliefd is*
quote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Lekker DuchessX! Hoe heb je het gehad? En morgen al op de helft! Wat gaat de tijd snel he? Voor je het weet ben je oma!
Fijn mikoxx dat je weer helemaal bent goedgekeurd door de gyn.quote:Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef mikoxx het volgende:
Oef Mefke, dat klinkt als heel vervelend....![]()
Ik ben ook zo benieuwd naar Wennie, zou ze internet hebben in het zkh??
Ik ben vandaag weer helemaal goedgekeurd. De kindjes groeien prima volgens gemiddelde lijnen en mooi gelijk op! Super! De gyn schatte ze beide op ongeveer 3 pond nu, volgens haar een prima gewicht voor bijna 28 weken. Oooooh ik wordt echt met de dag nieuwsgieriger naar hoe ze eruit zullen zien en dan duurt t wachten toch echt nog best lang. Aan de andere kant... als we eens 10 weekjes verder zijn....
![]()
Oef, bekkenpijn is een draak hè..... Ik ben ervoor bij de Cesartherapeut en de oefeningen helpen gelukkig redelijk.quote:Op maandag 6 april 2009 19:14 schreef mefke79 het volgende:
Troel en Twinkly, fijn die mooie echo's!
En...en toen was ik kwijt wat ik nog meer wilde zeggen. Stom...Mijn hoofd is af en toe een zeef en ik maak de gekste versprekingen, dat laatste is vooral leuk voor je omgeving, zelf vind ik het niet meer zo. [klaagstand aan] mijn bekken auw! eerst was het alleen mijn stuitje, maar nou voelt het regelmatig alsof ik tussen mijn benen doormidden ga breken, alsof het daar niet meer vast zit[klaagmodus uit]. Donderdag naar de fysio en dan lekker lang weekend!
En donderdagavond naar kidsfactory Breda, inspiratie opdoen. En dan langzaam eens aan het kamertje beginnen...
Ha, ha, wij hadden dat eerst ook! Het heeft echt een tijdje geduurd eer m'n vriend ook toevallig een beweging voelde in m'n buik. Geduld hebben dus!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:40 schreef innepin het volgende:
En dat kind van mij moet nou echt es ophouden met eigenwijs doen en gewoon de boekjes volgen! Alle boekjes zeggen dat als je een beetje gaat porren in je buik, dat 't kind er wel naartoe zwemt en schopt enzo, maar die van mij schopt echt alleen maar als m'n vriend er níet bij is. Of als ie net z'n hand weghaalt. Dus nou heeft ie nog steeds niets gevoeld
Jamaar jamaar zo staahaat het in de boehoekjes!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ha, ha, wij hadden dat eerst ook! Het heeft echt een tijdje geduurd eer m'n vriend ook toevallig een beweging voelde in m'n buik. Geduld hebben dus!
Of zo'n wezentje in je buik nu ook echt het 'besef' heeft er naar toe te zwemmen als je in je buik port, ik betwijfel het hoor.
ja dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:40 schreef innepin het volgende:
Huup, kom jij ook al exponentieel aan? Haha... ik ben in de afgelopen twee weken meer aangekomen dan in de tweeëntwintig weken daarvoorOhhh en veel plezier bij de echo, hoop dat ze goed groeit!
En dat kind van mij moet nou echt es ophouden met eigenwijs doen en gewoon de boekjes volgen! Alle boekjes zeggen dat als je een beetje gaat porren in je buik, dat 't kind er wel naartoe zwemt en schopt enzo, maar die van mij schopt echt alleen maar als m'n vriend er níet bij is. Of als ie net z'n hand weghaalt. Dus nou heeft ie nog steeds niets gevoeld
Weet ik, heb het ook gelezen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Jamaar jamaar zo staahaat het in de boehoekjes!!![]()
Spannend, ben benieuwd naar het gewicht van jouw kindjes!quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:23 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Fijn mikoxx dat je weer helemaal bent goedgekeurd door de gyn.
3 pond dat gaat de goede kant al op
Ik moet vanmiddag weer voor controle van de 2 ga ook eens vragen hoe zwaar hij ze nu ongeveer schat.
Vorige keer lagen ze voor qua groei op een eenling ben benieuwd of dat nog steeds het geval is.
Hoe is het verder met je?? Nog geen klachten???
Nou, heel zachtjes hoor. Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd: geeft tikjes (zachtjes). Nee, hij slaat niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef innepin het volgende:
Nummer zoveel, hij *slaat* op je buik?Dat mag die van mij toch echt niet hoor
Ik snapte het ook wel hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, heel zachtjes hoor. Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd: geeft tikjes (zachtjes). Nee, hij slaat niet.
Zo terug van controle en ben weer goedgekeurd voor 2 weken! Wel extra staal voorgeschreven gekregen want dat werd toch wat laag met 2 van die ijzervreters erbij.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Spannend, ben benieuwd naar het gewicht van jouw kindjes!
Ik heb verder idd eigenlijk geen noemenswaardige klachten. Tja, vermoeidheid, maar dat heb ik al zooo lang. Gelukkig is dat voor een deel te verhelpen met extra slaapjes en verder gewoon lekker rustig aan doen. Scheelt echt dat ik nu bij huis ben hoor! Ik moet deze week nog een paar kleine dingetjes afronden op t werk en dan is t finito! Wel een fijn idee!
jaaaa haha duidelijk B.'s pinda-neusjequote:Op dinsdag 7 april 2009 15:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wat een duidelijke echo en wat een lief dopneusje!
Ik hoop dat de echo volgende week je compleet gerust zal stellen Huup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |