abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:52:02 #101
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67714004
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:26 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik vind ze niet vies

Zat van de week ineens te denken.. nog maar maximaal 10 weken.. maar over 5 weken mag ik gewoon al bevallen
Wat is nou 5 weken haha, ja ja ook voor jou gaat het opschieten, spannend hoor!
pi_67715190
Wennie wat een gekke gedachte lijkt me dat! Maar ook wel heel gaaf dat je straks gewoon twee van die pukkies mee naar huis kunt nemen Geniet ervan.

Ik ben echt enorm kortademig al een paar dagen. Volgens mij kom ik ruimte tekort in mn buik ofzo
En het voelt alsof mn danseresje ontdekt heeft dat ze ook salto's kan maken dat gaat me een partij tekeer vanbinnen!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 4 april 2009 @ 22:38:27 #103
5428 crew  miss_sly
pi_67715256
Wij zijn vanavond heerlijk uit eten geweest en dit was echt zo een goed restaurant! Wil ik beslist nog eens terug als ik weer wijn mag, want ze hadden ook een geweldige wijnkaart! En ik heb tiramisu gegeten; hij had het nog nagevraagd bij de kok, maar deze was gepasteuriseerd. En hij was lekker Zoveel lekkerder dan die uit de supermarkt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 4 april 2009 @ 22:41:18 #104
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67715342
Lekker verwend Miss_sly!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67715388
Lekker miss_sly!
en ik zou eerder nog een keer teruggaan hoor! gewoon voor die tiramisu
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 4 april 2009 @ 22:46:50 #106
5428 crew  miss_sly
pi_67715513
haha, ja wie weet
We zouden eigenlijk gaan eten en naar de film, maar het restaurant dat schaap had uitgezocht bleek bij binnenkomst toch van een iets andere orde dan eetcafe of aardige Italiaan. Dus we hebben onszelf verwend met een heerlijk 4 gangen menu van de chef en lekker dat het was En eigenlijk is uit eten gaan al een avondvullend programma, want om 22 uur was ik blij thuis te zijn

En de tiramisu was echt hemels ik ben niet zo weg van tiramisu behalve mijn zelfgemaakte, maar deze was perfect!
pi_67715655
Oh heerlijk zulke avonden!
Dat mis ik best wel eigenlijk. Sinds we verhuisd zijn moeten we alle restaurantjes enzo weer even opnieuw ontdekken hiero

Fijn dat het zo geslaagd was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 4 april 2009 @ 22:53:01 #108
5428 crew  miss_sly
pi_67715664
Ow en schaap vertelde dat hij afgelopen nacht, terwijl ik sliep, tegen me aan lag, ook tegen mijn buik, en daar plopjes vandaan voelde
pi_67715826
oooooh echt waar?! Wat tof

ik zit echt te wachten tot het moment dat ik mn lief een knuffel geef en hij gewoon ook in zn buik geschopt wordt ofzo Of dat hij met zn hoofd op mn buik ligt en voor zn bakkes gestompt wordt lijkt me zo leuk. Haha klinkt fout zo.
Ik merk wel trouwens dat ons meisje echt enorm reageert op mn lief zn stem. Hij zingt elke avond een liedje tegen mn buik en doet dan nog even praten enzo en zelfs als het de hele dag rustig is geweest, zodra hij begint en tegen mn buik zegt van "hey *insert naam* zullen we weer een liedje zingen?" dan voel ik echt een volksverhuizing in mn buik in de richting van zijn stem
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67716246
Aww wat lief Huup
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67716318
ja ik hoop dat hij het snel ook zelf kan voelen dat ze echt in zijn richting beweegt. Voorlopig begint ie in elk geval al helemaal te stralen als hij aan mij merkt dat ze reageert
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67716404
aaah huup wat lief!

nixxx praatte ook elke avond tegen mn buik .
Tijdens de bevalling, als nixxx tegen Thomas begon te praten merkte ik echt dat hij wat rustiger werd. Zo lief, hoe die ongeboren babietjes reageren op hun papa!
pi_67716843
Ja leuk is dat! Als mijn Lief zijn hand op mijn buik legt, dan volgt er al snel een schopje tegen
En laatst een keer in bed lag ie tegen mn buik aan te slapen, en toen werd ie gewoon wakker van eens schopje in zn rug!
pi_67716940
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 23:33 schreef tessie het volgende:
Ja leuk is dat! Als mijn Lief zijn hand op mijn buik legt, dan volgt er al snel een schopje tegen
En laatst een keer in bed lag ie tegen mn buik aan te slapen, en toen werd ie gewoon wakker van eens schopje in zn rug!
"oi paps! schuif ns op!"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 4 april 2009 @ 23:52:22 #115
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_67717356
Vanochtend voelde bromfly_er de eerste schopjes. Ik kon ze ook van buiten direkt voelen, dat was wel bijzonder
  zondag 5 april 2009 @ 09:23:41 #116
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67720954
Wat lief Huup en Tessie

Mijn lief voelt en ziet het beebje weleens, maar het beebje heeft mijn hussie nog nooit bewust geschopt... ja trouwens 1 keer toen hij met zo'n luistertoeter aankwam. Toen werd die luistertoeter tegen zijn hoofd aangeknald

Even een iets heel anders, ik zat te twijfelen, zal ik er een topic over openen, maar ik vraag het eerst maar hier. Do's en don'ts met je huisdier(en) en beeb. Wij hebben nl 1 klein lief hondje en 2 stoere katers. We willen tuurlijk dat dat straks allemaal goed gaat en ik heb er ook al een aantal dingen over gelezen, maar dat is meer voor als het beebje geen beebje meer is. Zoals dat je kind altijd de hond moet roepen en de hond naar zich toe moet laten komen, zodat de hond naar zijn meerdere gaat. Maar over beebies kom ik bar weinig tegen. Nu heb ik weleens gehoord dat het goed is als je je hond een luier laat uitlikken, zodat hij ook een band krijgt met de beebie. Iemand hier ervaring mee of ook van gehoord? Ik zit namelijk de hele tijd tegen mijn hondje te vertellen dat ze ook een beetje mama wordt en mij straks goed moet meehelpen met moederen
Verder heb ik ook gelezen dat ze niet bij de bevalling aanwezig mogen zijn, niet zozeer vanwege hygiene, maar omdat het voor het hondje zelf te traumatisch is om je vrouwtje zo te zien, want hij snapt tuurlijk niet wat er aan de hand is. Maar meer info omtrent bevallen en beebies krijgen heb ik eigenlijk niet.
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 5 april 2009 @ 09:29:50 #117
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67720992
Wij hebben met de katten duidelijk gehanteerd dat ze de eerste jaren niet met Anna alleen mochten zijn. Schatten van beesten, maar je weet niet wat ze doen. Ook niet in de box, de wipstoel of het bedje. Ballonnen erin werkt perfect. Ook met slapen niet bij Anna. Ze zoeken de warmte op en je moet er niet aan denken dat ze te dichtbij gaan liggen.
We zijn nu nog voorzichtig, maar wel een stuk makkelijker. Ze kan het nu zelf aangeven als ze geen zin heeft in poezen. Ze weet nu ook dat een poes nageltjes heeft. Afgelopen week is het voor de eerste keer 'fout' gegaan. Kat liep over een richel van het de tv kast Anna kwam met herrie aanlopen. Kat schrok en valt/springt naar beneden. Stond er zelf naast, dus op 1 nageltje na heb ik het zelf opgevangen. Ze was behoorlijk onder de indruk, al was de Elmo pleister indrukwekkender dan het schrammetje dat ze had.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 5 april 2009 @ 09:30:35 #118
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67720995
Geen idee eigenlijk hoe dat zit met huisdieren seilram, ik heb ze niet en zal ze waarschijnlijk nooit hebben ook (allergisch) dus hoef ik daar ook niet over na te denken haha.

Dat van die bevalling klinkt wel logisch en afgezien daarvan, ik weet niet hoe groot jullie slaapkamer is verder maar er zijn wel minimaal 3 mensen aanwezig (neem aan dat je lief erbij is ) dus wie weet loopt het arme beest ook wel enorm in de weg dan ofzo? Mja wie weet, misschien is een topic hierover wel handig, voor zwangeren om te lezen en ervaringsdeskundigen om te vertellen hoe zij het gedaan hebben en of het werkte.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 09:31:03 #119
190853 RockabeIIa
pi_67720997
Ik laat mijn hond echt geen luier uitlikken! Zou ze willen!
Toen we met onze baby in de maxi cosi thuis kwamen heb ik die gelijk op de bank gezet en de kat en hond laten snuffelen. Ze waren dolenthousiast, zowel omdat ik thuis was maar ik denk ook serieus dat ze de baby lekker vonden ruiken. Het was in elk geval groot feest.
  zondag 5 april 2009 @ 09:32:13 #120
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67721008
De poezen hebben ook meteen aan Anna gesnuffeld toen we thuis kwamen, maar het leek wel of ze meteen door hadden dat ze voorzichtig moesten doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 5 april 2009 @ 09:33:17 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67721013
Ik zou dit even in Flora en Fauna vragen, daar zitten heel veel echte hondenkenners en dan krijg je vast een goed antwoord.
  zondag 5 april 2009 @ 09:34:16 #122
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67721016
YPPY, wat zielig voor Anna gelukkig viel de schade mee, bij beide

Ja dat hadden wij ook bedacht, de katten en hond mogen gewoon de eerste tijd niet met het beebje alleen zijn. Ze mogen wel op de kinderkamer, maar alleen als wij er ook zijn. Ze mochten eerst hier ook s'nachts naar boven en op onze slaapkamer, maar onze slaapkamer kan niet afgesloten worden (zolder). En aangezien ik s'nachts het beebje bij ons wil hebben de eerste paar maanden mogen ze nu sinds januari niet meer naar boven en blijven ze beneden opgesloten. Dit hebben we ze ook bewust nu al geleerd dat ze dat niet met de beebie associeren. Nu moet ik wel zeggen dat ik gisteren een wipstoel heb gehad en die heeft de kat al in gebruik genomen... maar snel schoonmaken en opruimen dus.
  zondag 5 april 2009 @ 09:35:27 #123
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67721029
Goed idee BE!
  zondag 5 april 2009 @ 09:35:40 #124
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67721031
ja toch heb ik vaak wel de indruk dat katten en honden heel goed doorhebben dat een baby een baby is zeg maar, een mensenjong (jungle book!). En dat ze dus beseffen dat daar ook voorzichtig en met zorg mee wordt omgegaan net als zij met hun eigen puppies/katjes omgaan.
Haha luiers uitlikken is eigenlijk best smerig. Wedstrijdje spuitluier vangen voor je twee huisdieren organiseren misschien
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 09:38:40 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_67721050
Ik heb zelf dan geen loslopende huisdieren, maar ik zou ze niet in de kinderkamer laten. Gewoon meteen laten wennen dat dat verboden terrein is (nu al).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 5 april 2009 @ 09:40:43 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67721062
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:23 schreef seilram het volgende:
Wat lief Huup en Tessie

Mijn lief voelt en ziet het beebje weleens, maar het beebje heeft mijn hussie nog nooit bewust geschopt... ja trouwens 1 keer toen hij met zo'n luistertoeter aankwam. Toen werd die luistertoeter tegen zijn hoofd aangeknald

Even een iets heel anders, ik zat te twijfelen, zal ik er een topic over openen, maar ik vraag het eerst maar hier. Do's en don'ts met je huisdier(en) en beeb. Wij hebben nl 1 klein lief hondje en 2 stoere katers. We willen tuurlijk dat dat straks allemaal goed gaat en ik heb er ook al een aantal dingen over gelezen, maar dat is meer voor als het beebje geen beebje meer is. Zoals dat je kind altijd de hond moet roepen en de hond naar zich toe moet laten komen, zodat de hond naar zijn meerdere gaat. Maar over beebies kom ik bar weinig tegen. Nu heb ik weleens gehoord dat het goed is als je je hond een luier laat uitlikken, zodat hij ook een band krijgt met de beebie. Iemand hier ervaring mee of ook van gehoord? Ik zit namelijk de hele tijd tegen mijn hondje te vertellen dat ze ook een beetje mama wordt en mij straks goed moet meehelpen met moederen
Verder heb ik ook gelezen dat ze niet bij de bevalling aanwezig mogen zijn, niet zozeer vanwege hygiene, maar omdat het voor het hondje zelf te traumatisch is om je vrouwtje zo te zien, want hij snapt tuurlijk niet wat er aan de hand is. Maar meer info omtrent bevallen en beebies krijgen heb ik eigenlijk niet.
Het meeste over honden en baby's wat je leest vooral als het 'vreemd' op je over komt zoals luiers uitlikken en traumatische ervaring of de placenta laten opeten is dus gewoonweg onzin.

De vraag is of jij je hond bij de bevalling wil hebben? (misschien loopt ze in de weg, springt ze op bed terwijl jij dat even niet kan hebben)
Baby en hond nooit samen alleen laten. En voor de rest gewoon net als normaal doen. Jij beslist wat je wil en niet de hond.
  zondag 5 april 2009 @ 09:43:00 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67721077
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:34 schreef seilram het volgende:
YPPY, wat zielig voor Anna gelukkig viel de schade mee, bij beide

Ja dat hadden wij ook bedacht, de katten en hond mogen gewoon de eerste tijd niet met het beebje alleen zijn. Ze mogen wel op de kinderkamer, maar alleen als wij er ook zijn. Ze mochten eerst hier ook s'nachts naar boven en op onze slaapkamer, maar onze slaapkamer kan niet afgesloten worden (zolder). En aangezien ik s'nachts het beebje bij ons wil hebben de eerste paar maanden mogen ze nu sinds januari niet meer naar boven en blijven ze beneden opgesloten. Dit hebben we ze ook bewust nu al geleerd dat ze dat niet met de beebie associeren. Nu moet ik wel zeggen dat ik gisteren een wipstoel heb gehad en die heeft de kat al in gebruik genomen... maar snel schoonmaken en opruimen dus.

Gewoon gezond verstand gebruiken...
pi_67721375
luiers uitlikken... ...
pi_67721598
Je moet je hond niet een luier laten aflikken. Want als je baby straks rondkruipt, trekt ie ook de volle luier van z'n kont om leeg te roven. Gatver.

Ik heb een boekje gekregen van de kraamzorg over kinderen en honden, en daar staan wel wat nuttige dingen in.
Als je de baby aan de hond voorstelt, moet je baby altijd hoger houden. En de hond mag rustig snuffelen en likken, dan moet je juist niet bang reageren en de hond weghouden, want dan wordt ie juist jaloers.
Als er bezoek komt, laat ze altijd eerst de hond begroeten en daarna pas naar de baby gaan kijken.

En of een hond het nu een traumatische ervaring vind de bevalling te zien weet ik niet, maar het lijkt me dat het onhygienisch is als ie erbij is en alleen maar in de weg loopt.

En laat ze natuurlijk nooit samen alleen.
Placenta laten eten etc is ook onzin. In een roedel zal alleen de moederhond zelf dit doen, en jouw hond is niet de moeder van je baby.
  zondag 5 april 2009 @ 10:43:37 #130
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67721744
Dat is wel een goeie nummer_zoveel, dat het bezoek eerst de hond moet begroeten, dat doen ze nu idd ook

Heb trouwens in f&f en topic geopend hierover, van de 7 reacties zijn er al wel 2 serieus
pi_67721778
Onze poes heeft eigenlijk vanaf het begin niet omgekeken naar Meike.
We hadden ballonnen in de box, dat werkte prima!
Verder nooit poes en Meike alleen gelaten, ook niet als ik moest plassen.
Meikes kamertje (en ook de andere slaapkamers) zijn zwaar verboden terrein voor poessie.
Vind al die kattenharen nou niet echt het toppunt van hygiene...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67721860
Ja, wij hebben nu ook ballonnen in de box. Dat helpt.
Alleen ligt de poes steeds in ons bed. We vergeten nog steeds de slaapkamerdeur te sluiten.
Het wiegje staat naast het bed, daar heeft ie nog niet naar omgekeken. Maar toch, het moet vanaf nu verboden terrein zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 april 2009 @ 11:08:07 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67722230
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:43 schreef seilram het volgende:
Dat is wel een goeie nummer_zoveel, dat het bezoek eerst de hond moet begroeten, dat doen ze nu idd ook

Heb trouwens in f&f en topic geopend hierover, van de 7 reacties zijn er al wel 2 serieus
Wat verwacht je dan met een topic als dat.
  zondag 5 april 2009 @ 11:29:06 #134
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67722666
Oh ja, de katten, pffff.... ik heb me eerlijk gezegd rotgeërgerd aan het feit dat ze in de box, in de wandelwagen en nu in het poppenbedje gaan liggen steeds en alles dus onder de haren zit. Maar ik werd ook gek van steeds maar balonnen of zilverpapier overal in te leggen.

Ook heeft één van de katten Stella gisteren voor de derde keer een mep (met nageltjes uit) gegeven. Ze vraagt er zelf om door aan hem te gaat staan trekken en sjorren en ik ben nou eenmaal niet altijd op tijd om haar te stoppen. Overigens heb ik de kat natuurlijk een flinke mep terug gegeven. De ander vertrekt gewoon als hij het niet prettig vindt.

Voordeel: Stella is helemaal niet bang voor dieren en leert ze zo ook inschatten .
pi_67725367
Oh Wennie dat is wel schrikken zeg, maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig zien dat de kinderen gevaarlijk liggen en het gevaar voorkomen. Morgen mag je je kindjes vasthouden!!!

Heej goh, niemand vindt het verbazingwekkend dat er een natte sok in een krat van MvM zat, komt dus vaker voor (blurgh)

Wij hebben morgen om half 10 de eerste echo, weeeee~! eindelijk! Zo spannend! Hopelijk kunnen we al heel wat zien, ik heb iig wel om een vaginale echo gevraagd. Ik ben dan 9 weken en 6 dagen.

Wow Sudara, turbulente tijd inderdaad.
Zoiets hebben wij nu ook maar dan aan het begin dus niet echt vergelijkbaar. We hebben een huis gekocht waarvan we nu bezig zijn met de financiering, we hebben besloten te trouwen, zwanger dus, ik ben druk bezig met afstuderen en met een baan. Het dringt allemaal helemaal nog niet tot me door.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 5 april 2009 @ 12:55:40 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_67725490
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:53 schreef Twinkly het volgende:
Oh Wennie dat is wel schrikken zeg, maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig zien dat de kinderen gevaarlijk liggen en het gevaar voorkomen. Morgen mag je je kindjes vasthouden!!!

Heej goh, niemand vindt het verbazingwekkend dat er een natte sok in een krat van MvM zat, komt dus vaker voor (blurgh)

Wij hebben morgen om half 10 de eerste echo, weeeee~! eindelijk! Zo spannend! Hopelijk kunnen we al heel wat zien, ik heb iig wel om een vaginale echo gevraagd. Ik ben dan 9 weken en 6 dagen.
Wat grappig. Wij hebben ook om half 10 een echo, maar onze tweede Precies gelijk op dus (maar dat zal na de echo wel anders zijn denk ik, want de kans is groot dat de data dan uit elkaar komen te liggen).

Wennie succes morgen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67725565
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:55 schreef Troel het volgende:

[..]

Wat grappig. Wij hebben ook om half 10 een echo, maar onze tweede Precies gelijk op dus (maar dat zal na de echo wel anders zijn denk ik, want de kans is groot dat de data dan uit elkaar komen te liggen).
lol dat is wel heel toevallig! Ik ben benieuwd Wie het eerste een foto post
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_67725732
quote:
Op zondag 5 april 2009 11:29 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh ja, de katten, pffff.... ik heb me eerlijk gezegd rotgeërgerd aan het feit dat ze in de box, in de wandelwagen en nu in het poppenbedje gaan liggen steeds en alles dus onder de haren zit. Maar ik werd ook gek van steeds maar balonnen of zilverpapier overal in te leggen.

Ook heeft één van de katten Stella gisteren voor de derde keer een mep (met nageltjes uit) gegeven. Ze vraagt er zelf om door aan hem te gaat staan trekken en sjorren en ik ben nou eenmaal niet altijd op tijd om haar te stoppen. Overigens heb ik de kat natuurlijk een flinke mep terug gegeven. De ander vertrekt gewoon als hij het niet prettig vindt.

Voordeel: Stella is helemaal niet bang voor dieren en leert ze zo ook inschatten .
"Learning the hard way", dus
Ik vind die ballonnentip wel stoer trouwens, gaan wij waarschijnlijk ook doen. Beesten moeten niet in de babykamer komen....
mijn schoonzusje, je weet wel, die ene waar ik bezorgd over was/ben, heeft het probleem "opgelost" door het ledikantje gewoon nog niet op te maken, omdat de katten er steeds op gingen liggen en dat was zo onhandig En als 't kind geboren is? Sja, ehh...

Oh echodames, veel plezier morgen!

En Twinkly, die sok is echt wel opmerklijk én ranzig! Bah....
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67725788
Ik denk dat ik gewoon zelf elke keer als ik m'n kindje in bed stop de hele kamer afspeur en onder het bed gluur of niet nog ergens een kat zit.
  zondag 5 april 2009 @ 13:06:48 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_67725939
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:57 schreef Twinkly het volgende:

[..]

lol dat is wel heel toevallig! Ik ben benieuwd Wie het eerste een foto post
Ik niet denk ik, want ik moet ook nog bloed laten prikken en afhankelijk van hoe ik me voel ga ik daarna door naar mijn werk (alhoewel ik eigenlijk denk dat ik het beste niet kan gaan werken, gezien het feit dat mijn hoofd nog steeds behoorlijk bonkt).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 5 april 2009 @ 13:07:45 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_67725977
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:01 schreef innepin het volgende:

[..]
mijn schoonzusje, je weet wel, die ene waar ik bezorgd over was/ben, heeft het probleem "opgelost" door het ledikantje gewoon nog niet op te maken, omdat de katten er steeds op gingen liggen en dat was zo onhandig En als 't kind geboren is? Sja, ehh...

Dan gaat de katten na 1 dag in het asiel "omdat ze niet op kunnen schieten met de baby"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67726164
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik niet denk ik, want ik moet ook nog bloed laten prikken en afhankelijk van hoe ik me voel ga ik daarna door naar mijn werk (alhoewel ik eigenlijk denk dat ik het beste niet kan gaan werken, gezien het feit dat mijn hoofd nog steeds behoorlijk bonkt).
Wel rustig aan doen hoor je hebt al zo'n last van misselijkheid. En als ik naar mezelf kijk dan wordt de misselijkheid veel erger als ik niet rustig aan doe. En dan dat hoofdbonken er ook nog bij, straks krijg je migraine ofzo...

Wat betreft die katten, ik laat de katten in ons nieuwe huis waarschijnlijk gewoon niet boven komen en ga met de plantenspuit in de aanslag staan als ze in de kinderwagen, wipstoel, whatever willen gaan liggen. Voor de box klinken die ballonnen handig als het kind er nog niet is, maar het lijkt me dat ze er net zo goed weer in gaan wanneer de ballonnen eruit gehaald zijn als het kind er is?
pi_67726805
Twinkly, Ik vond het behoorlijk verbazingwekkend hoor! En zelfs zo smerig dat ik het gister tegen m'n vriend verteld heb. Zal het de volgende keer even komen melden.
pi_67727073
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:33 schreef Ssserpente het volgende:
Twinkly, Ik vond het behoorlijk verbazingwekkend hoor! En zelfs zo smerig dat ik het gister tegen m'n vriend verteld heb. Zal het de volgende keer even komen melden.
Ja ik wil EEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWW horen
  zondag 5 april 2009 @ 13:47:24 #145
190853 RockabeIIa
pi_67727178
Ssserpente, kom toch es met je kont uit die kast, joh!
pi_67727235
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWW
Lotte!
Noah!
pi_67727577
goedzo!

pi_67728190
graag gedaan Twinkly, hopelijk kan je nu vannacht goed slapen
Lotte!
Noah!
pi_67730254
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ssserpente, kom toch es met je kont uit die kast, joh!
Ik ben allang uit de kast, joh!

En voor jou is het sowieso geen verrassing meer!
  zondag 5 april 2009 @ 15:26:05 #150
100412 mefke79
komt goed!
pi_67730317
over dieren en babies...wij hebben 2 konijnen die binnen leven en dus regelmatig rondhupsen. Een vriendin van me heeft er ook twee binnen leven en volgens haar valt dat mee. Je moet ze gewoon laten ruiken aan de baby als die er is en zorgen dat ze niet in de box komen. Dat laatste gaan we oplossen door de box op wieltjes te zetten en eventueel door iets van stof tussen de spijlen te maken de eerste tijd. En later, als uk gaat kruipen eventueel iets maken dat die die met z'n vingers in de kooi kan. Volgens die vriendin van mij leren ze beide (konijn en uk) snel genoeg om weg te lopen/kruipen als het echt niet meer leuk is.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67732645
25 september wordt er een kinderbijslag-wondertje verwacht
  zondag 5 april 2009 @ 16:46:30 #152
190853 RockabeIIa
pi_67732831
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:23 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ik ben allang uit de kast, joh!

En voor jou is het sowieso geen verrassing meer!

van harte
  zondag 5 april 2009 @ 19:06:50 #153
190853 RockabeIIa
pi_67736450
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:40 schreef Rekkie het volgende:
Van harte gefeliciteerd hoor!
En je datum staat er bij Kom je nu en dan bijbeppen?
pi_67737412
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:40 schreef Rekkie het volgende:
Gefeliciteerd!

Hier heb ik sinds vandaag last van gruwelijk jeukende tepels. Ik ben dan ook al de hele dag onbedwingbaar aan het krabben. Vraag me af hoe ik dat morgen op m'n werk ga doen...
pi_67737985
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Van harte gefeliciteerd hoor!
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:40 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Thanks
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:

En je datum staat er bij Kom je nu en dan bijbeppen?
Ja zal ik proberen
Het is voor mij natuurlijk minder spannend en minder bewust dan de moeder in wording (voor de 2e keer)
pi_67738301
Toch hoor je vaak dat moeders hun tweede zwangerschap vaak bewuster meemaken.
pi_67738538
Wennie morgen de grote dag voor jullie succes en geniet er van!

Hier eigenlijk weinig te melden, alles gaat goed
pi_67738676
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:07 schreef Ssserpente het volgende:
Toch hoor je vaak dat moeders hun tweede zwangerschap vaak bewuster meemaken.
Ongetwijfeld, maar daar kan ik je helaas geen ervaringen over meedelen.
pi_67739460
Wennie, succes morgen!

Kers, wat fijn dat het een stuk beter gaat qua overgeven. Dat lijkt me zo naar he!!!
Lekker komkommer.

Troel, hopelijk blijf je spugerij-vrij en gluur ze morgen!

Miss_sly, dat klinkt heerlijk!

Twinkly, gluur ze morgen!

Rekkie welkom!

Wij zijn druk aan het kijken naar een huis en alles wat daarbij komt kijken, druk druk druk dus. Het is nog een hele onderneming, "even" die kant op om huizen te kijken, maar goed je moet er wat voor over hebben. Mogelijk hebben we "het huis" ook al gevonden, maar willen er eigenlijk nog een paar zien.
Fake it till you make it...
pi_67739833
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:45 schreef Nijna het volgende:
Rekkie welkom!
Dank, al is dit niet de eerste keer dat ik hier kom
pi_67740553
Rekkie welkom!
Wennie, succes morgen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67740562
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:20 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar daar kan ik je helaas geen ervaringen over meedelen.
Het duurde even, maar ik heb zojuist begrepen dat je een man bent...

God, slimmer word je er niet op als je zwanger bent...
  zondag 5 april 2009 @ 21:22:42 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67740602
Rekkie, gefeliciteerd!
  zondag 5 april 2009 @ 21:23:54 #164
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67740647
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:21 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Het duurde even, maar ik heb zojuist begrepen dat je een man bent...

God, slimmer word je er niet op als je zwanger bent...
hahaha dooske

Gefeli Rekkie en welkom!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67740685
Rekkie, welkom.
  zondag 5 april 2009 @ 21:48:35 #166
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67741529
Rekkie gefeliciteerd en welkom

Wennie heel veel succes morgen!!!! Hopelijk kom je wel snel je 2 wondertjes laten zien hier hè?
No more games, no more drama...
  zondag 5 april 2009 @ 21:51:26 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_67741614
Welkom Rekkie

Vandaag maar 1 keer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator zondag 5 april 2009 @ 21:51:44 #168
5428 crew  miss_sly
pi_67741624
Rekkie gefeliciteerd

Wennie nog een keertje vast suces voor morgen. Morgen heb je je twee kindjes in je armen
pi_67742092
Dank allen!

Ik ga me nog inlezen in de beslommeringen van anderen
  maandag 6 april 2009 @ 08:53:43 #170
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67749935
Rekkie, welkom en proficiat!

Troel en Twinkle, heel veel plezier vandaag

Wennie, ik duim voor je! Hoop dat alles goed gaat!
  maandag 6 april 2009 @ 09:06:56 #171
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67750180
Goedemorgend

Rekkie welkom en proficiat voor jou en je vrouwtje

Wennie mijn duimen draaien dat alles goed mag gaan en je je 2 wondertjes vlug in je armen mag houden
  maandag 6 april 2009 @ 09:11:02 #172
223453 Guuzewuus
pi_67750250
Rekkie leuk. Welkom .

Wennie, zet hem op vandaag meid . Ze komen eraan .
pi_67750471
Vandaag ben ik 37 weken.

Straks naar het ziekenhuis en een gesprek met de gyn over eventueel inleiden. Ik denk dat het toch beter is eerder in te leiden. Ik heb geen zin nog drie weken lang bijna dagelijks naar het ziekenhuis te moeten voor controles en waarom meer risico lopen als de toestand van de baby achteruit kan gaan? Die bloeddruk blijft toch te hoog.
Volgend week, met 38 weken, zou wel mooi zijn.

Wennie, veel succes vandaag.
  maandag 6 april 2009 @ 09:23:45 #174
223453 Guuzewuus
pi_67750553
Oh, spannend nummer_zoveel. Succes .
pi_67750803
Gefeliciteerd Rekkie!
En succes vandaag Wennie, en ook voor nummerzoveel!
  maandag 6 april 2009 @ 09:58:32 #176
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67751362
Succes vandaag in het ziekenhuis nummerzoveel!

Wennie succes vandaag!!! (waarom hebben we geen ks-smileys? )
straks lekker genieten van je twee wondertjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 april 2009 @ 10:15:55 #177
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67751728
Gefeli Rekkie! En Roumsya was het toch?
Volgens mij zaten we hier de vorige keer ook samen Hoe is het nu met jullie en weet Raïsa al dat ze grote zus word?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 6 april 2009 @ 10:17:27 #178
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67751769
Oh ja! Wennie! Heel veel succes met de KS vandaag!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 6 april 2009 @ 10:20:17 #179
190853 RockabeIIa
pi_67751837
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:51 schreef Troel het volgende:
Welkom Rekkie

Vandaag maar 1 keer
Wat bedoel je?

Succes met de echo straks. En Twinkly ook!

Er worden vandaag twee babies geboren
  maandag 6 april 2009 @ 10:29:54 #180
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67752068
Ja dat laatste lijkt me zo'n gek idee van zo'n geplande keizersnede dat je gewoon weet van nou, om half twee vanmiddag zijn ze er... zoiets.

Bah morgen naar die andere gyn voor weer een echo en eigenlijk ben ik toch best wel een beetje zenuwachtig weer. komt goed toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 10:32:46 #181
5428 crew  miss_sly
pi_67752145
huupje, komt vast helemaal goed
Zenuwachtig is logisch toch, maar niet te erg hoor. Alles is vast helemaal goed moet jullie kleine, perfecte meisje
  maandag 6 april 2009 @ 10:38:29 #182
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67752310
Morgen alweer een echo huup. Dat is snel, hopelijk is idd alles goed. Daar gaan we gewoon vanuit
  maandag 6 april 2009 @ 10:42:05 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67752424
Ja morgen is die extra-extra check up. Het zal vast wel loslopen maar k merk dat dit slecht is voor mn zenuwen haha.

Thnx miss en seilram ook thnx
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67752979
Succes vandaag Nummer_zoveel, en jij succes morgen Huup!
Gefeliciteerd Rekkie!!

Echo!!!

Kindje was hartstikke aan het bewegen, jammer dat je geen filmpje meekrijgt! Echt loopbewegingen zegmaar zoals een salamander. En ook een keer: weee~! armpjes in de lucht!

Ik kan me nogsteeds niet voorstellen dat dit in mij gebeurd

[ Bericht 2% gewijzigd door Twinkly op 06-04-2009 20:05:09 ]
  maandag 6 april 2009 @ 11:01:21 #185
190853 RockabeIIa
pi_67752995
Komt 100% goed met jullie kaboutervrouwtje, Huup!

Wauw! Mooie echo Twinkly!
  maandag 6 april 2009 @ 11:08:11 #186
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67753210
Twinkly wat een mooie echo! Die onderste is tof
Leuk hè die bewegingen? Ik was zo verbaasd bij de 12 weken echo toen. Echt een heel af mensje al wat zo lekker bewoog
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 april 2009 @ 11:11:11 #187
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67753322
Twinkly! Wat een mooie echo. Wat huup zegt, die onderste is leuk zeg Wat een dotje!
pi_67753954
Leuk he Twinkly, zo'n eerste echo. Net een poppetje, met die korte armpjes en beentjes.
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 11:32:16 #189
5428 crew  miss_sly
pi_67753990
Mooi Twinkly
  maandag 6 april 2009 @ 11:33:39 #190
223453 Guuzewuus
pi_67754033
Oh Twinkly wat een mooie echo zeg . Hoe ver ben je daar? En was het een vaginale echo? Bij Stella had ik een echo met 9w4d, maar dat was nog een veel kleiner frummeltje toen.
  maandag 6 april 2009 @ 11:36:32 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_67754105
Hier ook een goede echo, helaas een beetje wazig plaatje meegekregen, maar wellicht dat dat binnenkort goedgemaakt wordt door mijn tante

3 november mag hier overigens blijven staan

(En ik moet nog wel rustig aan doen, was toch afgevallen (ja, dat wist ik zelf ook wel) en heb dus wel de sondevoedinginformatie meegekregen omdat er toch nog best een kans schijnt te zijn dat dat wel moet, maar het nieuws dat ik twee dagen nauwelijks had hoeven overgeven gaf haar goede hoop!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67754140
Dankjewel allemaal
Ik ben nu 9w6d maar volgens de echo 9w4d dus wel even ver als jij toen Guuz. De verloskundige heeft eerst een uitwendige echo geprobeerd en toen was er niet zoveel te zien. Toen een vaginale echo en die was mooi scherp! Had jij toen een uitwendige echo misschien dat het minder duidelijk was?
  maandag 6 april 2009 @ 11:38:20 #193
223453 Guuzewuus
pi_67754171
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Twinkly het volgende:
Dankjewel allemaal
Ik ben nu 9w6d maar volgens de echo 9w4d dus wel even ver als jij toen. De verloskundige heeft eerst een uitwendige echo geprobeerd en toen was er niet zoveel te zien. Toen een vaginale echo en die was mooi scherp!
Nou dan is dat het. Mijne was van buitenaf, dat scheelt toch wel veel dan .
pi_67754199
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Nou dan is dat het. Mijne was van buitenaf, dat scheelt toch wel veel dan .
owh oeps ik dacht dat ik nog wel snel even kon editen dat vroeg ik me idd af

Heej Troel als je je tante wilt laten photoshoppen, misschien kan ik ook helpen
  maandag 6 april 2009 @ 11:41:01 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67754258
Mooi Twinkly!
Fijn dat alles goed was!
En bij jou ook natuurlijk TRoel.
  maandag 6 april 2009 @ 11:46:58 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_67754460
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef Twinkly het volgende:

[..]

owh oeps ik dacht dat ik nog wel snel even kon editen dat vroeg ik me idd af

Heej Troel als je je tante wilt laten photoshoppen, misschien kan ik ook helpen
Nee, dat kan ze niet, ze kan wel echo's maken En met de paasdagen voor de deur zijn we daar in de buurt en hoop ik dat we met haar even mogen koekeloeren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67754646
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:46 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, dat kan ze niet, ze kan wel echo's maken En met de paasdagen voor de deur zijn we daar in de buurt en hoop ik dat we met haar even mogen koekeloeren
OEH! das wel fijn zo'n tante! Leuk zeg!!
  maandag 6 april 2009 @ 11:54:01 #198
190853 RockabeIIa
pi_67754701
Troel ook goed nieuws. van harte!
  maandag 6 april 2009 @ 12:04:19 #199
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67755022
Wat leuk allemaal goed nieuws en 2 babies onderweg
Gefeliciteerd allemaal