abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:41:03 #76
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_67694256
Nee, alsof rennies lekker zijn
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_67698062
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:21 schreef wennie29 het volgende:
Sorry dat ik even niet reageer op iedereen en lekker egoistisch over mijzel ga praten, maar moet alles nog bijlezen, begrijp dat ik alweer een topic achterloop!

Vandaag bij de gynaecologe geweest, de kids liggen erg gevaarlijk en kunnen elkaar gaan verstikken. Daarom is besloten om ze maandag te gaan halen. Ik had me er helemaal niet op voorbereid al zo snel, en vindt het best een eng idee. Er zullen ook meerdere artsen aanwezig zijn omdat het ondanks de keizersnede, een complexe bevalling zou worden. Mijn moeder zou bij de bevalling aanwezig zijn, maar laat die nou net ook maandag geopereerd worden, we hadden het er al weken over dat dat toch vast niet zou gebeuren, nou wel dus. Ik moet me erbij neerleggen en ik weet dat het het beste is voor Jip & Janneke, maar ik had het zoooooooooooo graag zelf willen doen. Het voelt nu een beetje als falen. Ik heb het zolang volgehouden en nou kan ik het niet afmaken ;-) Heb al een paar keer lekker een potje gejankt v vandaag. Gek idee dat we dit weekend voor het laatst met zijn 3-tjes zijn.

Ik weet nog niet wanneer ik kan posten als ze geboren zijn, maar zal het zo snel mogelijk doen.

Fijn weekend allemaal
Sterkte ! En geniet van je weekend, volgend weekend ben je een dappere en stoere 2-ling mama! Je hebt het onwijs lang volgehouden, knap

En wanneer je weer kan posten ? Zo rond de 6e maand wordt het minder hectisch

Wat zul je trots en gelukkig zijn maandag! Je weet niet wat je meemaakt als ze er eenmaal zijn
pi_67698098
Wennie heel veel succes maandag! Hopelijk lukt het je voor die tijd om nog een beetje aan het idee dat het een ks wordt te wennen.
pi_67698137
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit was een Keano... idd niet echt mij smaak.
De laatste waarbij ik dat vreselijke rijmpje zag, was een Christiaan. De naam valt mee, maar de zussen heten Cynthia, Melissa en Marcella. Daarmee vergeleken vond ik Christiaan wel een supernaam
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 4 april 2009 @ 09:13:25 #80
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67698342
@Wennie

Ik dacht al: ik mis haar al een paar dagen op fok..... Maar maandag wordt DE dag dus.. Op zich wel een superleuk idee, maar ik snap je dubbele gevoel ook heel goed. Vooral omdat je moeder er precies op DIE dag niet bij kan zijn... tjonge, dat zal je ook weer net zien! Maar: Jullie kindjes gaan geboren worden, da's toch super! En idd, beter het zekere voor het onzekere, dat zou ik precies zo doen. Ik wens je heel veel succes en ben natuurlijk enorm benieuwd naar je verhalen en foto's! Geniet eerst nog even lekker van t weekend (al lijkt me dat ook een raar idee....volgend weekend zal zo anders zijn........)!!!
  zaterdag 4 april 2009 @ 09:14:15 #81
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67698346
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 08:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Sterkte ! En geniet van je weekend, volgend weekend ben je een dappere en stoere 2-ling mama! Je hebt het onwijs lang volgehouden, knap

Wat zul je trots en gelukkig zijn maandag! Je weet niet wat je meemaakt als ze er eenmaal zijn
Jij weet t ook altijd zo goed en mooi te verwoorden pannekoekie!
  zaterdag 4 april 2009 @ 09:19:12 #82
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67698380
Jullie hebben het over misselijkheid. Bij Stella begon het met 6,5 week. Wist ik dat maar niet meer, nu zit ik zie ik dat steeds als een gevaarlijk omslagpunt . Maar elke zwangerschap is anders toch ? Wie weet valt het mee dit keer .
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:55:56 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67700411
quote:

[..]

Na haar eerste kind duurde twee jaar voor ze hier weer kwam posten dus ik gok nu op een jaartje of 4.
pi_67700557
Wennie sterkte maandag, geniet nog even van het met zn 3tjes zijn.
  zaterdag 4 april 2009 @ 12:25:19 #85
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67700953
Wat spannend Wennie! Je snapt wel dat wij hier maandag allemaal in spanning zitten en aan je denken Veel succes iig en ik hoop dat je daarna snel opgeknapt bent en lekker thuis verwend mag worden.

Mefke wat een dom wijf zeg! Ggrrr daar zou ik me ook aan ergeren. Doe niet zo raar, bestel dan gewoon iets wat je mag en wat je lust en maak er niet zo'n heisa over!

Miss_sly, wat je omschrijft als menstuatie achtige pijn, dat is bij mij mijn harde buik zeg maar oftwel, een samentrekking van de baarmoeder.
Niet mieten! Door gieten!
  Moderator zaterdag 4 april 2009 @ 13:06:36 #86
5428 crew  miss_sly
pi_67701811
Senna houdt van lezen
Vorige week op vakantie, in alle rust bijna hele dagen op een ligbed in het zonnetje/onder de parasol 4 boeken gelezen en Senna veel gevoeld. Deze week druk, werken, 's avonds te moe om me te concetreren en maar een beetje tv kijken heb ik haar heel weinig gevoeld.

Vanochtend ging ik met een nieuw boek even lekker op de bank hangen en jawel...daar was mevrouw weer luid veel en duidelijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 4 april 2009 @ 13:20:27 #87
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67702136
Wennie, wat spannend! Maandag gezinsuitbreiding, sneller dan verwacht maar dan kun je tenminste lekker snel genieten van je kleintjes
Zelf heb ik geen ervaring met een ks maar ik wens je veel sterkte en een voorspoedige genezing toe.
Maandag word je weer mama

Guuzewuus, elke zwangerschap is weer anders inderdaad. Ik hoop voor je dat je dit keer niet (zo snel) weer zo misselijk zult worden, dat is zo rot!
Hier gaat het dankzij de Primperan 3x per dag best goed. Ik hoef nu alleen nog maar 's nachts en 's ochtends over te geven. Heel soms ook overdag, meestal 's avonds, maar dat stelt gelukkig niet zoveel voor. Ik mag de zetpillen de hele verdere zwangerschap blijven gebruiken als het nodig is. Prima, je hoort mij niet meer klagen in ieder geval (over het kotsen althans )

Mefke, gefeliciteerd met je huwelijksdag! Wij zijn 2 jaar terug ook op 4-4 getrouwd maar gaan er wederom niet veel aan doen. Manlief moet werken en voor Devin hebben we geen oppas kunnen regelen voor vanavond. Misschien dat we morgen met z'n 3-en uit eten zullen gaan, we zien wel.

Ik heb een nieuwe augurk! (copyright Dakota, toch?)
Komkommers, jummie Gisteren 3 gekocht en er is nog maar een klein stukje over, ik blijf er maar van snoepen.
.... met gevoel voor drama....
pi_67702622
Wennie, succes en sterkte en veel liefde en geluk maandag!
Mefke, gefeliciteerd met je trouwdag! wij hebben 8 juni onze tweede trouwdag alweer!
balen dat je zo'n last hebt van je banden... hoop dat de fysio veel voor je kan doen!
pi_67702797
Wennie, succes maandag!!!

Ik kreeg in de zwangerschap van Meike een middeltje van de gyn tegen maagzuur. Omeprazol heette het, en het werkte als een tierelier!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67704007
Wennie, heel veel succes maandag.
pi_67710012
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 23:41 schreef Leah het volgende:
ik vind ze niet vies

Zat van de week ineens te denken.. nog maar maximaal 10 weken.. maar over 5 weken mag ik gewoon al bevallen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:59:43 #92
245378 Sudara
Do Be Do Be Do
pi_67710854
de tijd vliegt... hier er erg last van aangezien we nogal een turbulent jaar achter de rug hebben, eerst in een tussenhuis gewoond (groot huis delen met 4 andere gezinnen) en nu huisje gekocht, de hele verhuizing en inrichting redelijk achter de rug en da ineens besef je dat je nog 6 weken verwijderd bent van de uitgerekende datum... heb ook helemaal niet het idee dat ik heb kunnen genieten van deze zwangerschap en dat voelt best rot eigenlijk Van mn ventje mag ik daarom ook nu niks meer in huis doen en vandaag heeftie me met de pinpas op zak de stad ingestuurd om eens flink te babyshoppen (hij ging wel mee natuurlijk) heerlijk!!
  zaterdag 4 april 2009 @ 20:11:44 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_67711208
Hier een dag zonder spugen

Ok, mijn kop knalt nog steeds zowat uit elkaar van de snot, maar ik ben gewoon blij dat ik alles binnengehouden heb. Dit zou de ommekeer kunnen betekenen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67712503
Poeh, dat lijkt me sowieso heftig, Sudara, met vier andere gezinnen in een huis wonen. Wat voor een situatie was dat dan?

Lekker geshopt? Ik ben morgen 16 weken en heb zelf nog helemaal niets gekocht. Heb er ook helemaal geen behoefte aan. Ben wel een paar keer expres door verschillende babyafdelingen gelopen, maar had absoluut niet de drang om iets te kopen.

Goed bezig, Troel! Ik duim met je mee dat je gespuug vanaf vandaag nog maar een herinnering is!
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:24:22 #95
245378 Sudara
Do Be Do Be Do
pi_67713204
dat is de situatie waar je door omstandigheden tijdelijk geen dak boven je hoofd hebt en dan kom je dus in zoiets terecht Wij zaten er alleen maar te wachten op een huissie van de woningbouw eigenlijk, maar allerlei mensen met allerhande problemen komen daar dus tis erg druk. Kan het niet aanraden maar ja geen keus he en toen bleek ineens dat we een hypotheek konden krijgen haha dus meteen kans gegrepen en een leuk huisje gekocht

En ja heeerlijk geshopt , we weten al dat we een meisje krijgen dus erg leuk om kleertjes uit te zoeken enzo
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:40:40 #96
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67713673
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 23:41 schreef Leah het volgende:
Ja hier wel haha, net een snoepje
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:43:51 #97
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67713747
quote:

[..]

Haha, zo rond de 6e maand pas? Nou dan staat me nog wat te wachten , ik liep net hun kamertje binnen, raar idee dat de bedjes over een paar dagen gevuld zijn.

Trots en gelukkig ben ik nu al, dus het zal alleen maar meer worden
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:46:10 #98
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67713811
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Na haar eerste kind duurde twee jaar voor ze hier weer kwam posten dus ik gok nu op een jaartje of 4.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt , nee was nu van plan om toch wat eerder te posten hoor
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:47:55 #99
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67713860
Sadura, gelukkig lijk je nu wel te genieten.
Komt vast helemaal goed met jullie!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:49:06 #100
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67713904
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 09:13 schreef mikoxx het volgende:
@Wennie

Ik dacht al: ik mis haar al een paar dagen op fok..... Maar maandag wordt DE dag dus.. Op zich wel een superleuk idee, maar ik snap je dubbele gevoel ook heel goed. Vooral omdat je moeder er precies op DIE dag niet bij kan zijn... tjonge, dat zal je ook weer net zien! Maar: Jullie kindjes gaan geboren worden, da's toch super! En idd, beter het zekere voor het onzekere, dat zou ik precies zo doen. Ik wens je heel veel succes en ben natuurlijk enorm benieuwd naar je verhalen en foto's! Geniet eerst nog even lekker van t weekend (al lijkt me dat ook een raar idee....volgend weekend zal zo anders zijn........)!!!
Genieten van het weekend is inderdaad moeilijk, soms kan ik even mijn zinnen verzetten, maar kan ook ineens helemaal van de wereld zijn omdat ik met mijn hoofd in het ziekenhuis zit. Ik durf dalijk niet te gaan slapen want dan is het zondag, en dat betekent nog maar 1 dag. Ja kinderachtig, ik weet het, ik ga even heeeeeeeel positief denken.

Ik wil hierbij iedereen hartelijk bedanken voor de lieve woorden, dat doet me goed.
Maandag ben ik moeder van 3 kinderen! aaahhhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')