abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67780210
't is rokjesweer, wat let je!
  dinsdag 7 april 2009 @ 07:23:48 #252
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67782573
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef mikoxx het volgende:
Oef Mefke, dat klinkt als heel vervelend....
Ik ben ook zo benieuwd naar Wennie, zou ze internet hebben in het zkh??

Ik ben vandaag weer helemaal goedgekeurd. De kindjes groeien prima volgens gemiddelde lijnen en mooi gelijk op! Super! De gyn schatte ze beide op ongeveer 3 pond nu , volgens haar een prima gewicht voor bijna 28 weken. Oooooh ik wordt echt met de dag nieuwsgieriger naar hoe ze eruit zullen zien en dan duurt t wachten toch echt nog best lang. Aan de andere kant... als we eens 10 weekjes verder zijn....
Fijn mikoxx dat je weer helemaal bent goedgekeurd door de gyn.
3 pond dat gaat de goede kant al op
Ik moet vanmiddag weer voor controle van de 2 ga ook eens vragen hoe zwaar hij ze nu ongeveer schat.
Vorige keer lagen ze voor qua groei op een eenling ben benieuwd of dat nog steeds het geval is.
Hoe is het verder met je?? Nog geen klachten???
pi_67783097
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:14 schreef mefke79 het volgende:
Troel en Twinkly, fijn die mooie echo's!
En...en toen was ik kwijt wat ik nog meer wilde zeggen. Stom...Mijn hoofd is af en toe een zeef en ik maak de gekste versprekingen, dat laatste is vooral leuk voor je omgeving, zelf vind ik het niet meer zo. [klaagstand aan] mijn bekken auw! eerst was het alleen mijn stuitje, maar nou voelt het regelmatig alsof ik tussen mijn benen doormidden ga breken, alsof het daar niet meer vast zit [klaagmodus uit]. Donderdag naar de fysio en dan lekker lang weekend! En donderdagavond naar kidsfactory Breda, inspiratie opdoen. En dan langzaam eens aan het kamertje beginnen...
Oef, bekkenpijn is een draak hè..... Ik ben ervoor bij de Cesartherapeut en de oefeningen helpen gelukkig redelijk.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67783101
Wij kwamen er gisteravond achter dat we een lekkage hebben in de badkamer, waardoor de aangrenzende slaapkamer muur dus super vochtig/nat is, met allemaal schimmel erop. En als ik nu google lees ik overal dat schimmel een extra risico is als je zwanger ben, maar nergens staat wat dat risico dan is..... Erg fijn...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67783762
Tessie: als je zekerheid wilt anders de vk even bellen, op internet gaan ook de wildste verhalen in het rond over wat er allemaal wel niet goed is als je zwanger bent.

Ik word niet ingeleid, na alle controles blijkt dat het met mijn gezondheid en die van de baby nog beter gaat. Ik blijf gewoon onder controle bij de gyn en mag nu ook wat meer. Ik mag weer autorijden en lichte huishoudelijke taken uitvoeren. Verder wel heel rustig aan doen.
Na inwendig onderzoek bleek dat mijn baarmoedermond helemaal nog niet verstreken is, en de baby zit zo diep in het bekken dat ie ook nog met het hoofdje ervoor zit.
De gyn zei dat ze niet voorbij het hoofdje kon voelen. Gek he, dat iemand z'n koppie al heeft aangeraakt.
pi_67784129
Fijn dat het goed gaat met jullie Nummer_zoveel!

Paar dagen terug had ik toch zo'n last van jeukende borsten.. nu zijn mijn tepels en tepelhoven gebarsten! Net als wanneer je lippen gesprongen en droog zijn. Ik smeer ze wel goed in met bodylotion maar schijnbaar gaat de groei toch te snel voor de huid.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_67784273
Dat is fijn Nummer_zoveel!!
Oei Twinkly, lijkt me pijnlijk.

Ik had al een tijd geen last van jeuk op mijn buik totdat ik 'm van de week weer ingesmeerd had met Mama-buikencreme van Zwitsal. Ik krab me weer het ongans en de zalf die ik van de ha heb gekregen is waardeloos. Als ik dat erop smeer staat mijn huid in de brand..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:29:01 #258
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67784430
Oi Tessie, da's niet fijn. Maar wat nummer_zoveel ook zegt als je zeker het wilt weten even de vk bellen.

Nummer_zoveel mooi dat het weer wat beter gaat en je weer wat meer mag doen! Nog niet te veel en lekker rustig aan maar je mag tenminste wat doen. Een inleiding is trouwens ook niet alles, vaak zijn die heftiger dan een spontaan op gang gekomen bevalling. Wel een raar idee idd dat je kindje nog in je buik zit maar dat iemand 'm al aangeraakt heeft!

Vorige week had ik wat gefietst en dat beviel wel goed. Nu was ik gisteren wat stijfjes van een redelijk druk weekend (zaterdags de meet en zondags uit eten met vrienden) en dacht ik: "Laat ik de fiets dan maar pakken" FOUT! Had ik beter niet kunnen doen. Vanacht kon ik me amper omdraaien in bed en vanmorgen heb ik W toch maar weer lopend naar school gebracht. Ik heb me toch een zere kont!
Vanmiddag ook de laatste keer dat ik alleen met W naar zwemles ga. Vanaf nu gaan we het hier drastisch rustiger aan doen. Ik heb gisteren ook dat zeiltjeding maar vast om mijn matras gedaan. Het komt nu allemaal wel erg dichtbij!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:29:09 #259
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67784439
Auw Twinkly klinkt inderdaad als te snelle groei ofzo.

Fijn nummer_zoveel dat het zoveel beter met jullie gaat En inderdaad een gek idee van dat voelen!

Tessie ik heb geen idee hoe dat met schimmel zit, ik weet alleen maar dat het een risico is in de babykamer (vochtschimmel) maar eigk ook niet wát voor risico. Inderdaad even aan je vk vragen wat dan precies die risico's zijn.

Hier alles okay, buik groeit, aan de weegschaal te zien ik ook En vanmiddag ns even kieken of ons meisje ook een beetje groeit
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:37:01 #260
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67784640
huup veel plezier bij de echo en ik hoop dat er een goede groei te zien is en je daarmee wat gerust gesteld kan worden

nummer zoveel nog steeds rustig aan doen helaas, maar gelukkig geen inleiding nodig dat is goed nieuws.

blegh Noli zweetzeiltjes op bed en sterkte met de pijn in je kont
Mama van Isa en Ties
pi_67784762
Ieh Twinkly, klinkt pijnlijk
Nummer zoveel, fijn dat het goed gaat
Noli, sorry, maar ik moest lachen Maar ik lach ook om m'n eigen ongemakken, omdat ik het ergens allemaal gewoon nog erg bizar vind dat ik nu al opsta als een bejaarde uit een plofbank bijvoorbeeld , 't is niets persoonlijks

Huup, kom jij ook al exponentieel aan? Haha... ik ben in de afgelopen twee weken meer aangekomen dan in de tweeëntwintig weken daarvoor Ohhh en veel plezier bij de echo, hoop dat ze goed groeit!

En dat kind van mij moet nou echt es ophouden met eigenwijs doen en gewoon de boekjes volgen! Alle boekjes zeggen dat als je een beetje gaat porren in je buik, dat 't kind er wel naartoe zwemt en schopt enzo, maar die van mij schopt echt alleen maar als m'n vriend er níet bij is. Of als ie net z'n hand weghaalt. Dus nou heeft ie nog steeds niets gevoeld
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67784901
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:40 schreef innepin het volgende:

En dat kind van mij moet nou echt es ophouden met eigenwijs doen en gewoon de boekjes volgen! Alle boekjes zeggen dat als je een beetje gaat porren in je buik, dat 't kind er wel naartoe zwemt en schopt enzo, maar die van mij schopt echt alleen maar als m'n vriend er níet bij is. Of als ie net z'n hand weghaalt. Dus nou heeft ie nog steeds niets gevoeld
Ha, ha, wij hadden dat eerst ook! Het heeft echt een tijdje geduurd eer m'n vriend ook toevallig een beweging voelde in m'n buik. Geduld hebben dus!
Of zo'n wezentje in je buik nu ook echt het 'besef' heeft er naar toe te zwemmen als je in je buik port, ik betwijfel het hoor.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:46:47 #263
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67784937
Nummer_zoveel, dat is nog eens goed nieuws! Fijn dat het zo goed met jullie gaat!

Ik mag vanmiddag ook weer naar VK. Hartje luisteren Ben benieuwd of ze nu goed kan voelen hoe hij ligt.
Niet mieten! Door gieten!
pi_67785154
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ha, ha, wij hadden dat eerst ook! Het heeft echt een tijdje geduurd eer m'n vriend ook toevallig een beweging voelde in m'n buik. Geduld hebben dus!
Of zo'n wezentje in je buik nu ook echt het 'besef' heeft er naar toe te zwemmen als je in je buik port, ik betwijfel het hoor.
Jamaar jamaar zo staahaat het in de boehoekjes!!
Het zal allemaal wel komen, hoor. Maar ik vind 't zo jammer dat ik de hele dag kapotgeschopt wordt en m'n vriend nog steeds geen teken van leven heeft gekregen van beeb en ik word echt heel hormonaal strontjaloers als iemand hier roept "Ohhh manlief heeft de baby gevoeld!"
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:54:17 #265
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67785181
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:40 schreef innepin het volgende:

Huup, kom jij ook al exponentieel aan? Haha... ik ben in de afgelopen twee weken meer aangekomen dan in de tweeëntwintig weken daarvoor Ohhh en veel plezier bij de echo, hoop dat ze goed groeit!

ja dat dus maar ach geeft niet, ik eet niet anders dan normaal dus het zal wel goedzitten

Seilram veel plezier vanmiddag bij de vk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67785195
Succes vandaag Huup, hoop dat je helemaal gerustgesteld terug komt.
Nummer_zoveel, fijn dat het beter gaat!
Innepin, hier was dat eerst ook steeds zo hoor, als Lief ging voelen, bewoog ie gewoon ineens helemaal niet meer. Maar nu reageert ie gewoon echt elke keer als mn Lief zn hand op mn buik legt, zo lief

Ik kwam een tijd geleden trouwens ook een kilo per week aan! Maar dat is nu gelukkig gestopt, het is nu al een paar weken gewoon gelijk gebleven, dus zit nog steeds op 7kg.

Ik ga vanmiddag tijdens het telefonisch spreekuur wel ff naar de VK bellen voor de zekerheid, hoop dat het geen kwaad kan voor de beeb. We hebben gisteravond ons bed al versleept naar de babykamer. Komt nu goed uit dat die kamer in 2 gedeeltes is met dat tussenwandje haha, paste precies.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:59:10 #267
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67785325
Innepin, dat doet die van ons ook! Komt lief om te voelen, nee hoor, gaat meneer doodstil liggen

Bedankt huup, jij ook heel veel plezier. Hoop dat alles goed is!
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:00:49 #268
100412 mefke79
komt goed!
pi_67785364
Hier net de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, we mogen 29 april. Ze vroeg me wel of ik erg dik was voor de zwangerschap want anders was 19w6 te vroeg voor de 20 weken echo...ehm, was ik dik?? Nuh, maar ook niet slank. Dus toen mocht het alsnog. Fijn, want nu hoef ik maar 1 keer vrij te nemen voor echo & vk. En wonder boven wonder kreeg ik nu geen opmerking van mijn leidinggevende....
En pijnlijke kont: check!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:09:56 #269
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67785666
Hahaha lekker subtiel dus Mefke
Toen ik hier bij de telefonische intake vroeg of er ook gewogen werd enzo zei de receptioniste gelijk "oh okay, u heeft overgewicht? noteer ik dat gelijk even!" ik dacht echt van ehm... dat viel nou geloof ik ook wel weer mee.

Ach Innepin denk maar zo nu, jullie kindje wordt nu nog gewoon heerlijk rustig als ie papa voelt. Hij/zij ligt gewoon te genieten onder die hand en als de hand weg is dan is het van oi! kom es terug! het was zo lekker warm! *schop*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67786250
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:53 schreef innepin het volgende:

[..]

Jamaar jamaar zo staahaat het in de boehoekjes!!
Weet ik, heb het ook gelezen. Maar als je ziet hoe afhankelijk en weerloos een baby ter wereld komt, vraag ik me af of zo'n kleine baby, foetus, al het vermogen heeft zeg maar om op een klopje af te zwemmen of te 'spelen'.

Ik heb het juist andersom, soms port m'n vriend in m'n buik of slaat er op maar dan heb ik zoiets van: het is nu stil, nu slaapt ie, maak 'm niet wakker, wordt ie gestresst van. Nou ja, zo denk ik dan.
pi_67787735
Mefke, lekker lomp zo

Nummer zoveel, hij *slaat* op je buik? Dat mag die van mij toch echt niet hoor
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:30:39 #272
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67788268
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:23 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Fijn mikoxx dat je weer helemaal bent goedgekeurd door de gyn.
3 pond dat gaat de goede kant al op
Ik moet vanmiddag weer voor controle van de 2 ga ook eens vragen hoe zwaar hij ze nu ongeveer schat.
Vorige keer lagen ze voor qua groei op een eenling ben benieuwd of dat nog steeds het geval is.
Hoe is het verder met je?? Nog geen klachten???
Spannend, ben benieuwd naar het gewicht van jouw kindjes!
Ik heb verder idd eigenlijk geen noemenswaardige klachten. Tja, vermoeidheid, maar dat heb ik al zooo lang. Gelukkig is dat voor een deel te verhelpen met extra slaapjes en verder gewoon lekker rustig aan doen. Scheelt echt dat ik nu bij huis ben hoor! Ik moet deze week nog een paar kleine dingetjes afronden op t werk en dan is t finito! Wel een fijn idee!
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:31:49 #273
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67788311
Kwam toch net zomaar mn bammetje met hagelslag weer naar buiten for no reason!! leave zeh chocolate alone!
Kdacht dat k er vanaf was blah. Ik voel me heel zielig nu haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67788612
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef innepin het volgende:

Nummer zoveel, hij *slaat* op je buik? Dat mag die van mij toch echt niet hoor
Nou, heel zachtjes hoor. Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd: geeft tikjes (zachtjes). Nee, hij slaat niet.
pi_67788993
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, heel zachtjes hoor. Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd: geeft tikjes (zachtjes). Nee, hij slaat niet.
Ik snapte het ook wel hoor Grapje enzo.

Huupske toch Chocola nog wel! Cruel world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')