abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 18:40:54 #226
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67767970
Ben zo benieuwd hoe het met Wennie zal zijn gegaan!!
  maandag 6 april 2009 @ 19:14:28 #227
100412 mefke79
komt goed!
pi_67768981
Troel en Twinkly, fijn die mooie echo's!
En...en toen was ik kwijt wat ik nog meer wilde zeggen. Stom...Mijn hoofd is af en toe een zeef en ik maak de gekste versprekingen, dat laatste is vooral leuk voor je omgeving, zelf vind ik het niet meer zo. [klaagstand aan] mijn bekken auw! eerst was het alleen mijn stuitje, maar nou voelt het regelmatig alsof ik tussen mijn benen doormidden ga breken, alsof het daar niet meer vast zit [klaagmodus uit]. Donderdag naar de fysio en dan lekker lang weekend! En donderdagavond naar kidsfactory Breda, inspiratie opdoen. En dan langzaam eens aan het kamertje beginnen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 6 april 2009 @ 19:32:03 #228
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67769542
Oef Mefke, dat klinkt als heel vervelend....
Ik ben ook zo benieuwd naar Wennie, zou ze internet hebben in het zkh??

Ik ben vandaag weer helemaal goedgekeurd. De kindjes groeien prima volgens gemiddelde lijnen en mooi gelijk op! Super! De gyn schatte ze beide op ongeveer 3 pond nu , volgens haar een prima gewicht voor bijna 28 weken. Oooooh ik wordt echt met de dag nieuwsgieriger naar hoe ze eruit zullen zien en dan duurt t wachten toch echt nog best lang. Aan de andere kant... als we eens 10 weekjes verder zijn....
pi_67771787
*Meldt*
Terug van een heel fijne vakantie en morgen 20 weken!!!

Ik heb een hoop in te halen geloof ik
#geen
pi_67772928
Aargh, er komt vocht uit m'n tepels!

Ik ben echt zwanger!
pi_67772996
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:13 schreef Twinkly het volgende:
Wat betreft die katten, ik laat de katten in ons nieuwe huis waarschijnlijk gewoon niet boven komen en ga met de plantenspuit in de aanslag staan als ze in de kinderwagen, wipstoel, whatever willen gaan liggen. Voor de box klinken die ballonnen handig als het kind er nog niet is, maar het lijkt me dat ze er net zo goed weer in gaan wanneer de ballonnen eruit gehaald zijn als het kind er is?
Wat je kunt doen als het kindje er dan wel is, is een tros ballonnen naast de box laten liggen, en als je het kindje dan uit de box haalt, kun je de tros ballonnen in de box terugleggen. Zo heb ik het verschillende mensen zien doen, en succes (bijna altijd) gegarandeerd...
Mefke ik hoop echt dat de fysio wat voor je kan betekenen!
pi_67773304
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef DuchessX het volgende:
*Meldt*
Terug van een heel fijne vakantie en morgen 20 weken!!!

Ik heb een hoop in te halen geloof ik
Lekker DuchessX! Hoe heb je het gehad? En morgen al op de helft! Wat gaat de tijd snel he? Voor je het weet ben je oma!
  maandag 6 april 2009 @ 21:05:51 #233
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67773312
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef Ssserpente het volgende:
Aargh, er komt vocht uit m'n tepels!

Ik ben echt zwanger!
Hey, bij mij juist niet meer
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67773501
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hey, bij mij juist niet meer
Harder knijpen!
  maandag 6 april 2009 @ 21:16:20 #235
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67773804
Nope, echt niet. Ik had nog steeds 'melk' maar nu niet meer
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 6 april 2009 @ 21:26:49 #236
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67774302
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Harder knijpen!
Au! haha
ik had juist altijd een heel klein beetje vocht uit mn ene tepel, altijd al gehad, maar sinds ik zwanger ben is dat weg. En mn tepels zijn ook constant hard wat eigenlijk best irritant is vind ik haha maar dat zal er vast wel bijhoren.

/tepelpraat
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67775171
Mijn tepels zijn nu ook bijna altijd hard, terwijl ze voordat ik zwanger was nooit hard wilden worden (heb een paar borstoperaties gehad). Vind het echt raar. En ze zijn ook donkerder.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 6 april 2009 @ 21:50:51 #238
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67775421
ja keidonker ja haha. dat had ik wel verwacht, je leest er immers altijd over maar het blijft toch gek om te zien. Lijkt wel of mn lijf aangeeft dat mn borsten ineens niet meer van mij zijn

Mn meisje beweegt zo hard *vliefd is*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67775489
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
ja keidonker ja haha. dat had ik wel verwacht, je leest er immers altijd over maar het blijft toch gek om te zien. Lijkt wel of mn lijf aangeeft dat mn borsten ineens niet meer van mij zijn

Mn meisje beweegt zo hard *vliefd is*

mijne zijn wel iets donkerder geworden, maar niet noemenswaardig.

Mijn grietje heeft vandaag geloof ik weinig zin om te bewegen. Zo af en toe draait er its maar daar blijft het ook bij.
Ik heb onwijze (ik hoop) bandenpijn in mijn onderbuik, links. Echt niet prettig...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 april 2009 @ 21:52:37 #240
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67775494
Troel en Twinky van harte met de mooie echo's

Ik hoop dat Wennie heerlijk aan het genieten is van Jip en Janneke.

en hier is vandaag mijn verlof in gegaan ben heerlijk verwend door collega's en werkgever met een badder pakket, chocolade en een prachtige bos bloemen
Mama van Isa en Ties
  maandag 6 april 2009 @ 21:57:47 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67775745
Ik heb noit een grote boezem gehad en ook mijn tepels waren altijd vrij klein. Idd gek om te zien hoe ze nu weer groter worden. En donkerder idd.
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 22:01:48 #242
5428 crew  miss_sly
pi_67775948
Mijn tepels zijn wel wat groter geworden, denk ik, maar niet echt donkerder heb ik het idee.

Welkom terug Duchess. Fijn dat jullie het fijn gehad hebben

marlieske, verlof geniet er van!

Wat betreft die bultjes: als ik warmte bultjes opzoek op google, hebben ze het altijd over rode bultjes en jeuk. Dat is bij mij gewoon niet. Je ziet ze vrijwel niet en ik merk er helemaal niets van, ik voel ze alleen als ik op die plek wrijf.
Ik wacht het dus maar gewoon even af, vind hiermee naar de dokter gaan een beetje onzin
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 april 2009 @ 22:17:58 #243
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67776712
hoe groot zijn die bultjes? Volgens mij heb ik er ook een paar op mn borstkas zeg maar. Soort van puistje maar dan zonder puistje als je me volgt niet heel groot verder, paar mm hooguit en inderdaad niet gekleurd (tot ik eraan ga pulken... )

oh en ik heb die al een tijdje en geen last van ofzo, heb er niet echt bij stil gestaan verder.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 22:23:07 #244
5428 crew  miss_sly
pi_67776944
Ja, zoiets als je beschrijft, ik volg je

Ik heb ze, voor zover ik weet, pas sinds zaterdag. In ieder geval viel het met toen pas op. Bij mijn oor weet ik zeker dat ik ze pas sinds zaterdag heb, want ik had vorige week laast van opgezette klieren en ik voelde daar regelmatig om te voelen of het minder werd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 april 2009 @ 22:27:00 #245
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67777082
haha dan hebben we het denk ik over dezelfde bultjes

Geen idee overigens wát het is en of het kwaad kan. Ik denk het niet en ik heb er verder geen last van dus mja. Ik dacht zelf eigenlijk dat het een soort zweetbultjes waren ofzo of kleine vochtbultjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67778092
Jeuj, tepeltalk Ik zat me vanmorgen toevallig ook weer es te verwonderen over hoe lelijk! het er daar tegenwoordig uitziet Idd wat Huup zegt, alsof ze alvast aangeven dat ze niet meer van mij zijn
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67778368
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Lekker DuchessX! Hoe heb je het gehad? En morgen al op de helft! Wat gaat de tijd snel he? Voor je het weet ben je oma!
pi_67778476
Oeh Wennie! Wat spannend, wie weet zijn er weer twee fokbabies bij

En dames feli met de goede echo's!

Rekkie ook gefeliciteerd

Mijn vakantie was fijn, lekker rustig. Dagje dierentuin gedaan en 5 uur rondgelopen. 'sAvonds was ik kapot! Maar wel een heel leuke dag gehad En ik denk dat mijn buik een groeispurt heeft gehad ofzo, voor mijn gevoel is-ie ineens heel aanwezig Zal zo een foto in het buikentopic zetten

Wat ik wel vervelend vond (vind) is dat ik zo vaak moet plassen, en zo snel achter elkaar ook. Is niet handig als je lekker met de honden wilt gaan wandelen Ben ik aan het eind van de straat, moet ik alwéér!
#geen
pi_67779863
gewoon ff je been omhoog en goed mikken tegen die boom, duchess.
pi_67779975
Dat doe ik alleen als ik een rokje aan heb
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')