quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje riep de kraamverzorgster erbij: Volgens mij verlies ik mijn lever!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG BE!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik meen idd 2!![]()
Sorry meiden, ik zal het voortaan onder een spoiler zetten.
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje riep de kraamverzorgster erbij: Volgens mij verlies ik mijn lever!![]()
![]()
![]()
Neeee de eerste dagen is het het ergste daarna neemt het af maar dat verschild ook weer per persoon volgens mij. Ik was er zelf na 4 weken vanaf.. En toen 11 weken later weer gewoon mijn menstruatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef tessie het volgende:
[..]
OMG BE!![]()
![]()
Maar als het 6 weken blijft, dan is het toch niet 6 weken zo heftig? Toch, toch???
Dat moet je ook vooral hebben, want alle cliche's zijn waar het is het allemaal waard!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef mikoxx het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik had zo'n zin het moment dat ze er eindelijk zijn!!
Nou gelukkig maarquote:Op donderdag 9 april 2009 11:39 schreef Stiemie het volgende:
Oh maar Mikoxx als je kinderen er eenmaal zijn vergeet je meteen alle ellende en pijn
succes!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
M'n vliezen zijn gebroken, ik ga zo naar het ziekenhuis!
We brengen nog even de hond naar het pension, maar het is wel superspannend zeg.
ZET HEM OP!!! Succes!!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
M'n vliezen zijn gebroken, ik ga zo naar het ziekenhuis!
We brengen nog even de hond naar het pension, maar het is wel superspannend zeg.
Eigenlijk belachelijk he dat we ons nog een soort van schuldig voelen ook hahaha.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik had gelukkig een kamertje met toilet en douche alleen in het ziekenhuis. Ik stond op om voor het eerst te gaan plassen, werd draaierig en ging door de knieen en vervolgens leek de vloer er wel een uit Crime Scene InvestigationGing ik het ook nog proberen weg te poetsen voor ik aan het alarm trok want het was veel en ik was echt zo onwetend... Dacht echt dat ze het heel vies zouden vinden (want dat vond ik er zelf van).
Ahhh!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik had gelukkig een kamertje met toilet en douche alleen in het ziekenhuis. Ik stond op om voor het eerst te gaan plassen, werd draaierig en ging door de knieen en vervolgens leek de vloer er wel een uit Crime Scene InvestigationGing ik het ook nog proberen weg te poetsen voor ik aan het alarm trok want het was veel en ik was echt zo onwetend... Dacht echt dat ze het heel vies zouden vinden (want dat vond ik er zelf van).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |