abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2009 @ 12:42:12 #101
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67825297

Toch erg prettig als de 20 weken-echo goed is he Duch en Brom?
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 8 april 2009 @ 13:27:59 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67826660
Jeetje Huup, helaas nog niet 'out of the woods' dus. Jammer! Hopelijk volgende week dan gewoon de 'alles is in orde'.

Welkom Bucko en DutchieBre!

En verder een voor alle goeie echo's, gezonde kindjes en mama's enzo.

Bij vroegen ze zowel gisteren als vanmorgen in de bus naar het vliegtuig of ik wilde zitten. Mss steekt mijn buik wat prominenter uit? Kwestie van net wel aardige mensen treffen ofzo.
pi_67826805
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:27 schreef Brighteyes het volgende:

Bij vroegen ze zowel gisteren als vanmorgen in de bus naar het vliegtuig of ik wilde zitten. Mss steekt mijn buik wat prominenter uit? Kwestie van net wel aardige mensen treffen ofzo.
zo hoort het ook. Van de week stapten wij in een overvolle tram, ik had geen jas aan, buik is volgens mij duidelijk aanwezig, maar niemand stond op..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 april 2009 @ 13:36:40 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67827000
Mss straalde ik wel zoveel homonsterigheid uit dat ik het afdwong ofzo.
pi_67827047
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Mss straalde ik wel zoveel homonsterigheid uit dat ik het afdwong ofzo.

Uiteindelijk stond er iemand op om uit te stappen, toen rende er een klein jongetje naar de vrijgekomen stoel maar toen heb ik toch even gevraagd of ik op die stoel mocht zitten.. je had eht gezicht van die moeder moeten zien..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 april 2009 @ 13:44:55 #106
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67827288
BE !

Hier nog steeds vaag gerommel..
De harde buiken komen vanaf een uur of elf om het kwartier ipv de twintig minuten. Dus om twaalf uur heb ik met de vk aan de lijn gehangen.
Zij wist ook niet zo heel goed wat ze er mee moet, zijn het beginnende weeën, is het gerommel of misschien nog iets anders (blaasontsteking die de boel triggert o.i.d.). Ik moest het gewoon even aanzien tot 14.00uur dan komt ze even langs om plasje te controleren en dat soort dingen. Waarschijnlijk wou ze voor de zekerheid ook nog inwendig onderzoek doen. Maar tot ongeveer 14.00 uur zou ik het aankijken, zou het afzakken of juist doorzetten/erger worden dan zou ik haar alsnog bellen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_67827322
hop dat het nu alleen maar voorwerk is Noli...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 13:45:50 #108
5428 crew  miss_sly
pi_67827325
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

Uiteindelijk stond er iemand op om uit te stappen, toen rende er een klein jongetje naar de vrijgekomen stoel maar toen heb ik toch even gevraagd of ik op die stoel mocht zitten.. je had eht gezicht van die moeder moeten zien..
Je zou verwachten dat moederlief haar zoon zelf terug zou roepen om je te laten zitten...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67827365
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je zou verwachten dat moederlief haar zoon zelf terug zou roepen om je te laten zitten...
tja.. sommige mensen zijn niet zo opgevoed he....
ik sta altijd op voor een ouder persoon of een zwangere ofzo..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 april 2009 @ 14:07:25 #110
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67828113
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

Hoe durf je ook

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_67828141
Spannend Noli!

Bucko en Dutchiebre van harte gefeliciteerd!

Huup, da's balen nog langer in spanning zitten..... Maar wat een mooie echofoto! Mooi meisje hoor!

Vandaag was MvM voor het laatst!! Mijlpaal!

Vraagje voor degene die al mama zijn: merken jullie ook dat je veel minder geduld hebt met je zoon/dochter nu???
Nou is Meike vandaag ook wel erg rebels, maar men, ik kan echt veel minder van dr hebben nu.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67828187
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Vraagje voor degene die al mama zijn: merken jullie ook dat je veel minder geduld hebt met je zoon/dochter nu???
Nou is Meike vandaag ook wel erg rebels, maar men, ik kan echt veel minder van dr hebben nu.
helemaal
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 april 2009 @ 14:21:57 #113
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67828610
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef bromfly_er het volgende:

Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
Van harte met de goede echo.

Maar bij je laatste stukje haalde ik persoonlijk ff mijn neus op, je hebt echt anders lullen als je 20 weken echo niet een leuk kijk moment is waarbij dvd's en foto's gemaakt kunnen worden, maar eerder nog een extra test of alles wel echt goed is na alle volledig uitgevoerde prenatale screenings en meer als 10 weken onzekerheid, dan schijt je 100.000 kleuren stront en ben je alleen bezig met is echt alles wel goed en zijn we uit de gevaren zone. Mijn 2cents.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 8 april 2009 @ 14:23:32 #114
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67828676
quote:

Ja hoor maar dat was maar tijdelijk vooral in de periode 10 tot 20 weken toen we met de spanning en vermoeidheid zaten, nu is dat helemaal over want ik heb energie genoeg (soms over) en tja ze is bijna 2 dus de peuter-puber-tijd breekt aan denk dat het dat meer is bij ons momenteel
Mama van Isa en Ties
  woensdag 8 april 2009 @ 14:36:13 #115
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67829134
quote:

Oh hou op schei uit! Heb een heel stuk minder geduld met de kleine man van bijna 2.
Alles is nee natuurlijk en is flink aan het uitproberen. En hij heeft maar al tegoed door dat ik hem niet meer zo makkelijk achterna kan komen of kan tillen met mijn 29 weken tweeling buik! grrrr
pi_67829157
Gisteravond v het slapen sliertje donkerrood bloed en slijm bij afvegen...
vannacht en tot nu verder geheel niks, oow bah zeg, ik hoop maar dat het hier bij blijft
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67829207
Jaaah de echo was helemaal goed, alles is helemaal in orde Wat fijn om te weten!
Ons meisje lag te slapen, terwijl ze de laatste 2 weken juist heel erg aanwezig is. Placenta ligt goed ook trouwens, toch ook best belangrijk

Over 4 weken terug voor een nieuwe echo. dat wordt weer aftellen!

Noli, harde buiken? Oeh spannend maar is het nog niet wat vroeg (zo uit mijn hoofd?)?
Goed in de gaten houden hé..

De familie Fly had ook een goede echo, mooi zo!!
#geen
  woensdag 8 april 2009 @ 14:39:33 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67829246
Oei poppejans, dat is wel schrikken inderdaad. Maar als het daarna niet meer is geweest zal er vast niets aan de hand zijn. Af en toe een sliertje bloed schijnt niets te betekenen zeggen al m'n boeken...

edit: Duchess, wat fijn dat alles goed is...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67829284
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:36 schreef Poppejans het volgende:
vannacht en tot nu verder geheel niks, oow bah zeg, ik hoop maar dat het hier bij blijft
Ik had ook last van bloedverlies, dat was van de innesteling. Heeft in totaal 2 weken geduurd. Volgens mijn vk kan het geen kwaad zolang je geen helder bloed verliest en je veel bloed verliest. Als je pijn krijgt dan is het ook niet in orde.
Goed in de gaten houden en innestelingsbloedingen komen best vaak voor hoor
#geen
pi_67829311
Flugel is het gelukt met de Fontys?
#geen
pi_67829376
Fijn trouwens dat alles goed was bij jou Duchess!

Kan natuurlijk van mij ook een voorbode zijn dat het mis gaat,maar vooralsnog is daar verder nog niks van te merken.
Bah, vanavond ook nog slaapdienst op werk, hoop maar niet dat ik daar ineens onder t bloed zit.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 8 april 2009 @ 14:46:02 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67829473
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:41 schreef DuchessX het volgende:
Flugel is het gelukt met de Fontys?
Ow ja, helemaal vergeten aan je door te geven. Er stopt een groep in mei en in september begint een nieuwe groep.Voor de eerste groep ben ik niet ver genoeg en voor de groep in september ben ik dan al te ver. Het gaat 'm helaas niet worden. Toch bedankt voor de gegevens, ga ze zeker bewaren!

Ben trouwens wel blij dat ik volgende week een nieuwe echo krijg, het blijft allemaal zo abstrakt. Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en op de emoties en vermoeidheid na blijkt uit niets dat ik zwanger ben. Ja m'n buik groeit al, maar dat ziet er nog meer uit als extra vet dan dat het op zwangerschap lijkt. Op de één of andere manier word ik maar achtervolgt door de gedachte dat volgende week tijdens de echo blijkt dat er gewoon niets (meer) zit. Zo weinig klachten heb ik... Niet dat ik nu zo graag 24/7 boven de wc wil hangen hoor, maar ik wil het toch wel ergens aan merken eerlijk gezegd...
  woensdag 8 april 2009 @ 14:55:11 #123
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67829774
hebben jullie ook zoveel getwijfeld of je echt zwanger was na een paar!! positieve zwangerschapstesten? Ik poste eerder al dat ik drie positieve CB testen had....maar het blijft aan me knagen dat het misschien niet waar is. Ik voel ook niets....dat speelt ook wel mee denk ik....

Op internet zoeken naar vals positieve testen helpt ook niet echt

kan me wel met de kop tegen de muur slaan...
pi_67830009
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:36 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb dat ook een keer of 3-4 gehad, soms alleen bij afvegen, soms ook ietsjes in mijn onderbroek. Maar het was steeds daarna ook weer weg. Inderdaad enorm schrikken. Heb je er nu ook geen last meer van? Ik hoop en duim heel hard voor je dat er niets aan de hand is!

Flugeltje wat is dat voor groep?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 8 april 2009 @ 15:04:50 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67830070
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:02 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een keer of 3-4 gehad, soms alleen bij afvegen, soms ook ietsjes in mijn onderbroek. Maar het was steeds daarna ook weer weg. Inderdaad enorm schrikken. Heb je er nu ook geen last meer van? Ik hoop en duim heel hard voor je dat er niets aan de hand is!

Flugeltje wat is dat voor groep?
Van de echo-opleiding in Eindhoven. Had via Duchess de gegevens gekregen van de mevrouw die de oefendames regelt. Je krijgt dan een gratis echo. Jij bent net zo ver als ik ben, dus dan heb je er ook weinig aan helaas. Als het wel had gekund was het wel gaaf geweest in ieder geval.

edit: Bucko, ik herken het volkomen. Ik heb dan ook wel iets meer dan 3 tests gedaan Zelfs nu blijf ik mezelf afvragen of het wel écht zo is (en dan heb ik drie weken geleden een hartje zien kloppen), Ik troost mezelf met de gedachte dat ik over een paar weken vast al een buikje heb en over een week of 7/8 ook wel wat moet gaan voelen. Dan zal het allemaal wel wat 'werkelijker' worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')