zo hoort het ook. Van de week stapten wij in een overvolle tram, ik had geen jas aan, buik is volgens mij duidelijk aanwezig, maar niemand stond op..quote:Op woensdag 8 april 2009 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Bij vroegen ze zowel gisteren als vanmorgen in de bus naar het vliegtuig of ik wilde zitten.Mss steekt mijn buik wat prominenter uit?
![]()
Kwestie van net wel aardige mensen treffen ofzo.
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Mss straalde ik wel zoveel homonsterigheid uit dat ik het afdwong ofzo.![]()
Je zou verwachten dat moederlief haar zoon zelf terug zou roepen om je te laten zitten...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
Uiteindelijk stond er iemand op om uit te stappen, toen rende er een klein jongetje naar de vrijgekomen stoel maar toen heb ik toch even gevraagd of ik op die stoel mocht zitten.. je had eht gezicht van die moeder moeten zien..
tja.. sommige mensen zijn niet zo opgevoed he....quote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat moederlief haar zoon zelf terug zou roepen om je te laten zitten...
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
Uiteindelijk stond er iemand op om uit te stappen, toen rende er een klein jongetje naar de vrijgekomen stoel maar toen heb ik toch even gevraagd of ik op die stoel mocht zitten.. je had eht gezicht van die moeder moeten zien..
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vraagje voor degene die al mama zijn: merken jullie ook dat je veel minder geduld hebt met je zoon/dochter nu???
Nou is Meike vandaag ook wel erg rebels, maar men, ik kan echt veel minder van dr hebben nu.
Van harte met de goede echo.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef bromfly_er het volgende:
Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
Ja hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vraagje voor degene die al mama zijn: merken jullie ook dat je veel minder geduld hebt met je zoon/dochter nu???
Nou is Meike vandaag ook wel erg rebels, maar men, ik kan echt veel minder van dr hebben nu.
Oh hou op schei uit! Heb een heel stuk minder geduld met de kleine man van bijna 2.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik had ook last van bloedverlies, dat was van de innesteling. Heeft in totaal 2 weken geduurd. Volgens mijn vk kan het geen kwaad zolang je geen helder bloed verliest en je veel bloed verliest. Als je pijn krijgt dan is het ook niet in orde.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:36 schreef Poppejans het volgende:
Gisteravond v het slapen sliertje donkerrood bloed en slijm bij afvegen...
vannacht en tot nu verder geheel niks, oow bah zeg, ik hoop maar dat het hier bij blijft
Ow ja, helemaal vergeten aan je door te geven.quote:
Ik heb dat ook een keer of 3-4 gehad, soms alleen bij afvegen, soms ook ietsjes in mijn onderbroek. Maar het was steeds daarna ook weer weg. Inderdaad enorm schrikken. Heb je er nu ook geen last meer van? Ik hoop en duim heel hard voor je dat er niets aan de hand is!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:36 schreef Poppejans het volgende:
Gisteravond v het slapen sliertje donkerrood bloed en slijm bij afvegen...
vannacht en tot nu verder geheel niks, oow bah zeg, ik hoop maar dat het hier bij blijft
Van de echo-opleiding in Eindhoven. Had via Duchess de gegevens gekregen van de mevrouw die de oefendames regelt. Je krijgt dan een gratis echo. Jij bent net zo ver als ik ben, dus dan heb je er ook weinig aan helaas. Als het wel had gekund was het wel gaaf geweest in ieder geval.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:02 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer of 3-4 gehad, soms alleen bij afvegen, soms ook ietsjes in mijn onderbroek. Maar het was steeds daarna ook weer weg. Inderdaad enorm schrikken. Heb je er nu ook geen last meer van? Ik hoop en duim heel hard voor je dat er niets aan de hand is!
Flugeltje wat is dat voor groep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |