abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67820045
Ik loop echt dramatisch achter in dit topic, val elke keer als een blok in slaap na mn werk

Maar weet iemand of er al nieuws is van Wennie?

En Huup, wat een prachtige echo, en wat lief dat jullie zomaar een 3d afbeelding kregen En fijn dat ze zich nu niet meer druk maken over de groei. Moet je nu komende dinsdag weer voor de echo voor de hersentjes? Ik hoop dat alles dan ook goed blijkt!

Vandaag een paar echo's zag ik? Ik weet niet precies meer wie, maar veel plezier in elk geval!

En nieuwe zwangeren van harte welkom en heel erg gefeliciteerd!

Morgen heb ik de volgende echo, hopelijk is nu wel alles goed te beoordelen en is babylief vooral ook goed gegroeid. Ik ben wel nerveus er voor..
pi_67820128
Ja, Wennie bedoel ik. Was de naam even kwijt. Zou maandag een keizersnede krijgen.
  woensdag 8 april 2009 @ 10:49:30 #78
233917 Juupzonderc
Juup© mobiel
pi_67821321
Volgens de echoscopiste 100% een meisje en volledig in orde

Live vanuit het ziekenhuis, DuchessX en aanhang
Blaat
pi_67821444
Jeeeuh weer een meiske erbij gefeliciteerd Juup en Duchess!!

Chan heel veel succes en vooral plezier morgen bij de echo. Komt vast goed

En Wennie had inderdaad haar ks afgelopen maandag maar ik dacht dat ze ergens gezet had dat het wel een paar dagen kon duren voor ze weer online zou zijn. (Niet zo heel gek ook natuurlijk.) Ik hoop dat ze lekker aan het genieten is van haar
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67821544
Oeh live rapportage, stoer juup
En fijn dat alles in orde was
Nou rekenen we natuurlijk ook op een live bevallingsrapportage over een week of twintig hè.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 8 april 2009 @ 10:59:11 #81
233917 Juupzonderc
Juup© mobiel
pi_67821666
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:55 schreef innepin het volgende:
Oeh live rapportage, stoer juup
En fijn dat alles in orde was
Nou rekenen we natuurlijk ook op een live bevallingsrapportage over een week of twintig hè.
Ik ben daar gek genoeg voor , alleen DuchessX lijkt het niet zo'n goed idee
Blaat
  woensdag 8 april 2009 @ 10:59:25 #82
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67821673
Alle nieuwe zwangeren van harte en welkom!

Alle echo-mensen succes vandaag!
[edit] zie net de post van Juup. Duch en Juup een meisje!

Hier werd ik net gebeld. Of ze vanmiddag het kraambed konden komen brengen. GRAAG!
(ons bed kan niet op klossen, ik moet toch in het ziekenhuis bevallen en ik vind het wel handig om voor mijn middagtukje de bank te verruilen voor een bed. )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 8 april 2009 @ 11:02:48 #83
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67821791
dusches en huup een meisje..

Hier juist grote pot chocomouse gemaakt.. ga ik straks met oudste lekker opsmullen

die spoilers onder berichtjes?? waarvoor is dat??? want zie niks???
pi_67821859
Ja, ik vind die spoilers ook irritant!
Je moet goed opletten want anders mis je zo iets.
pi_67821896
Als je op die spoiler gaat staan, op de linker muisknop gaat staan en alles selecteert komt er wel tekst tevoorschijn. Maar waarom zo geheimzinnig?
  woensdag 8 april 2009 @ 11:08:04 #86
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67821977
ah oké.. ik dacht al. waarom die lege spoilers maar nu weet ik het...
  woensdag 8 april 2009 @ 11:09:16 #87
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67822024
Succes Noli!

Oh wacht, da's nog wel een beetje te vroeg he?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67822044
ff goed in de gaten houden Noli!

Morgen de intake van de kraamzorg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67822075
Huh? Hier is op de spoiler klikken genoeg, dan zie je meteen de tekst, hoef ik niks voor te selecteren..
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 11:11:20 #90
5428 crew  miss_sly
pi_67822094
Duchess en Juup wat fijn dat alles goed is met jullie meisje

Noli, toch een beetje spannend...in ieder geval wat voorwerk, toch
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67822303
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef Chan het volgende:
Huh? Hier is op de spoiler klikken genoeg, dan zie je meteen de tekst, hoef ik niks voor te selecteren..
Nee, bij mij doet ie dat niet.
pi_67822329
Noli: hopelijk zijn het oefenweeen en worden ze niet heftiger, want het is dan nog een beetje vroeg.
pi_67822655
Wij (ik en Hi_flyer) hebben net de 20-weken echo gehad en alles was helemaal goed. Wat een bijzonder scherp beeld hebben die echo-apparaten! Alles was te zien (behalve of het een jongen of meisje is, we denken jongen). Ruggegraatje is prachtig om te zien, net als mondje dat open gaat. Kind in opleiding was ook erg beweeglijk, bewoog alle kanten op.
De verloskundige kon alleen het hoofdje er niet goed op krijgen, dus zijn we een uurtje gaan winkelen en koffiedrinken en toen lag het kindje beter.

Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
pi_67822719
Wat leuk Juup en Duch!! een meisje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67822748
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef bromfly_er het volgende:

Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
Ja, maar bij jullie kindje was alles gelukkig goed, ik kan me voorstellen dat mensen het toch doen als na de 20-weken echo blijkt dat het kindje ernstige afwijkingen heeft. En dan heb ik het niet over een hazelip ofzo.
pi_67823309
quote:
Wij (ik en Hi_flyer) hebben net de 20-weken echo gehad en alles was helemaal goed. Wat een bijzonder scherp beeld hebben die echo-apparaten! Alles was te zien (behalve of het een jongen of meisje is, we denken jongen). Ruggegraatje is prachtig om te zien, net als mondje dat open gaat. Kind in opleiding was ook erg beweeglijk, bewoog alle kanten op.
De verloskundige kon alleen het hoofdje er niet goed op krijgen, dus zijn we een uurtje gaan winkelen en koffiedrinken en toen lag het kindje beter.
fijn dat alles goed was gaan jullie nu nog terug voor een geslachtsecho of iets? of vind je het wel best zo?
quote:
Een begrijpelijke reactie maar ik denk dat je niet moet vergeten dat een abortus bij die termijn over het algemeen niet zomaar gemaakt wordt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67824109
Duch en Juup een meisje wat leuk

oeps de zwangerschaps vergetelheid is toegeslagen er was nog iemand met een echo maar weet haar naam niet meer Maar in ieder geval fijn dat alles goed was met jullie kleintje
  woensdag 8 april 2009 @ 12:10:37 #98
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67824286
Juup en Duch een dametje! Proficiat zeg!
Niet mieten! Door gieten!
pi_67824685
2 goede 20-weken echo's wat fijn!

Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

Gisteren bij de VK hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor over 3 weken alweer!! Het gaat echt zo super snel!

Andere mensen kijken inderdaad echt niet uit. Bij mij is nog steeds niet heel veel te zien dat maakt het nog wat lastiger. Laatst bij een voetbalwedstrijd was dr wat aan de hand en kwam er een steward aangerend die me zo aan de kant duurde. Mijn vriend is momenteel nogal beschermend dus die trok de steward even aan zijn jas die vervolgens met hangende pootjes zijn excuses aanbood. Maar ook in de supermakt inderdaad wagentjes van vooral oude mensen tegen je buik aan enzo.
pi_67825007
Uitkijken gebeurt hier niet echt heel erg maar ik moet ook zeggen dat als ik mn jas aan heb dat er dan niet heel veel te zien is. Als je weet dat ik zwanger ben zie je het wel maar ik kan me voorstellen dat je er bij deze termijn redelijk makkelijk overheen kijkt.
Maakt het niet minder irritant verder natuurlijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 april 2009 @ 12:42:12 #101
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67825297

Toch erg prettig als de 20 weken-echo goed is he Duch en Brom?
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 8 april 2009 @ 13:27:59 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67826660
Jeetje Huup, helaas nog niet 'out of the woods' dus. Jammer! Hopelijk volgende week dan gewoon de 'alles is in orde'.

Welkom Bucko en DutchieBre!

En verder een voor alle goeie echo's, gezonde kindjes en mama's enzo.

Bij vroegen ze zowel gisteren als vanmorgen in de bus naar het vliegtuig of ik wilde zitten. Mss steekt mijn buik wat prominenter uit? Kwestie van net wel aardige mensen treffen ofzo.
pi_67826805
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:27 schreef Brighteyes het volgende:

Bij vroegen ze zowel gisteren als vanmorgen in de bus naar het vliegtuig of ik wilde zitten. Mss steekt mijn buik wat prominenter uit? Kwestie van net wel aardige mensen treffen ofzo.
zo hoort het ook. Van de week stapten wij in een overvolle tram, ik had geen jas aan, buik is volgens mij duidelijk aanwezig, maar niemand stond op..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 april 2009 @ 13:36:40 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67827000
Mss straalde ik wel zoveel homonsterigheid uit dat ik het afdwong ofzo.
pi_67827047
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Mss straalde ik wel zoveel homonsterigheid uit dat ik het afdwong ofzo.

Uiteindelijk stond er iemand op om uit te stappen, toen rende er een klein jongetje naar de vrijgekomen stoel maar toen heb ik toch even gevraagd of ik op die stoel mocht zitten.. je had eht gezicht van die moeder moeten zien..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 april 2009 @ 13:44:55 #106
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67827288
BE !

Hier nog steeds vaag gerommel..
De harde buiken komen vanaf een uur of elf om het kwartier ipv de twintig minuten. Dus om twaalf uur heb ik met de vk aan de lijn gehangen.
Zij wist ook niet zo heel goed wat ze er mee moet, zijn het beginnende weeën, is het gerommel of misschien nog iets anders (blaasontsteking die de boel triggert o.i.d.). Ik moest het gewoon even aanzien tot 14.00uur dan komt ze even langs om plasje te controleren en dat soort dingen. Waarschijnlijk wou ze voor de zekerheid ook nog inwendig onderzoek doen. Maar tot ongeveer 14.00 uur zou ik het aankijken, zou het afzakken of juist doorzetten/erger worden dan zou ik haar alsnog bellen.
Maxi, Midi & Mini
pi_67827322
hop dat het nu alleen maar voorwerk is Noli...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 13:45:50 #108
5428 crew  miss_sly
pi_67827325
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

Uiteindelijk stond er iemand op om uit te stappen, toen rende er een klein jongetje naar de vrijgekomen stoel maar toen heb ik toch even gevraagd of ik op die stoel mocht zitten.. je had eht gezicht van die moeder moeten zien..
Je zou verwachten dat moederlief haar zoon zelf terug zou roepen om je te laten zitten...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67827365
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je zou verwachten dat moederlief haar zoon zelf terug zou roepen om je te laten zitten...
tja.. sommige mensen zijn niet zo opgevoed he....
ik sta altijd op voor een ouder persoon of een zwangere ofzo..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 april 2009 @ 14:07:25 #110
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67828113
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

Hoe durf je ook

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_67828141
Spannend Noli!

Bucko en Dutchiebre van harte gefeliciteerd!

Huup, da's balen nog langer in spanning zitten..... Maar wat een mooie echofoto! Mooi meisje hoor!

Vandaag was MvM voor het laatst!! Mijlpaal!

Vraagje voor degene die al mama zijn: merken jullie ook dat je veel minder geduld hebt met je zoon/dochter nu???
Nou is Meike vandaag ook wel erg rebels, maar men, ik kan echt veel minder van dr hebben nu.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67828187
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Vraagje voor degene die al mama zijn: merken jullie ook dat je veel minder geduld hebt met je zoon/dochter nu???
Nou is Meike vandaag ook wel erg rebels, maar men, ik kan echt veel minder van dr hebben nu.
helemaal
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 april 2009 @ 14:21:57 #113
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67828610
quote:

Van harte met de goede echo.

Maar bij je laatste stukje haalde ik persoonlijk ff mijn neus op, je hebt echt anders lullen als je 20 weken echo niet een leuk kijk moment is waarbij dvd's en foto's gemaakt kunnen worden, maar eerder nog een extra test of alles wel echt goed is na alle volledig uitgevoerde prenatale screenings en meer als 10 weken onzekerheid, dan schijt je 100.000 kleuren stront en ben je alleen bezig met is echt alles wel goed en zijn we uit de gevaren zone. Mijn 2cents.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 8 april 2009 @ 14:23:32 #114
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67828676
quote:

Ja hoor maar dat was maar tijdelijk vooral in de periode 10 tot 20 weken toen we met de spanning en vermoeidheid zaten, nu is dat helemaal over want ik heb energie genoeg (soms over) en tja ze is bijna 2 dus de peuter-puber-tijd breekt aan denk dat het dat meer is bij ons momenteel
Mama van Isa en Ties
  woensdag 8 april 2009 @ 14:36:13 #115
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67829134
quote:

Oh hou op schei uit! Heb een heel stuk minder geduld met de kleine man van bijna 2.
Alles is nee natuurlijk en is flink aan het uitproberen. En hij heeft maar al tegoed door dat ik hem niet meer zo makkelijk achterna kan komen of kan tillen met mijn 29 weken tweeling buik! grrrr
pi_67829157
Gisteravond v het slapen sliertje donkerrood bloed en slijm bij afvegen...
vannacht en tot nu verder geheel niks, oow bah zeg, ik hoop maar dat het hier bij blijft
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67829207
Jaaah de echo was helemaal goed, alles is helemaal in orde Wat fijn om te weten!
Ons meisje lag te slapen, terwijl ze de laatste 2 weken juist heel erg aanwezig is. Placenta ligt goed ook trouwens, toch ook best belangrijk

Over 4 weken terug voor een nieuwe echo. dat wordt weer aftellen!

Noli, harde buiken? Oeh spannend maar is het nog niet wat vroeg (zo uit mijn hoofd?)?
Goed in de gaten houden hé..

De familie Fly had ook een goede echo, mooi zo!!
#geen
  woensdag 8 april 2009 @ 14:39:33 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67829246
Oei poppejans, dat is wel schrikken inderdaad. Maar als het daarna niet meer is geweest zal er vast niets aan de hand zijn. Af en toe een sliertje bloed schijnt niets te betekenen zeggen al m'n boeken...

edit: Duchess, wat fijn dat alles goed is...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67829284
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:36 schreef Poppejans het volgende:
vannacht en tot nu verder geheel niks, oow bah zeg, ik hoop maar dat het hier bij blijft
Ik had ook last van bloedverlies, dat was van de innesteling. Heeft in totaal 2 weken geduurd. Volgens mijn vk kan het geen kwaad zolang je geen helder bloed verliest en je veel bloed verliest. Als je pijn krijgt dan is het ook niet in orde.
Goed in de gaten houden en innestelingsbloedingen komen best vaak voor hoor
#geen
pi_67829311
Flugel is het gelukt met de Fontys?
#geen
pi_67829376
Fijn trouwens dat alles goed was bij jou Duchess!

Kan natuurlijk van mij ook een voorbode zijn dat het mis gaat,maar vooralsnog is daar verder nog niks van te merken.
Bah, vanavond ook nog slaapdienst op werk, hoop maar niet dat ik daar ineens onder t bloed zit.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 8 april 2009 @ 14:46:02 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67829473
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:41 schreef DuchessX het volgende:
Flugel is het gelukt met de Fontys?
Ow ja, helemaal vergeten aan je door te geven. Er stopt een groep in mei en in september begint een nieuwe groep.Voor de eerste groep ben ik niet ver genoeg en voor de groep in september ben ik dan al te ver. Het gaat 'm helaas niet worden. Toch bedankt voor de gegevens, ga ze zeker bewaren!

Ben trouwens wel blij dat ik volgende week een nieuwe echo krijg, het blijft allemaal zo abstrakt. Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en op de emoties en vermoeidheid na blijkt uit niets dat ik zwanger ben. Ja m'n buik groeit al, maar dat ziet er nog meer uit als extra vet dan dat het op zwangerschap lijkt. Op de één of andere manier word ik maar achtervolgt door de gedachte dat volgende week tijdens de echo blijkt dat er gewoon niets (meer) zit. Zo weinig klachten heb ik... Niet dat ik nu zo graag 24/7 boven de wc wil hangen hoor, maar ik wil het toch wel ergens aan merken eerlijk gezegd...
  woensdag 8 april 2009 @ 14:55:11 #123
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67829774
hebben jullie ook zoveel getwijfeld of je echt zwanger was na een paar!! positieve zwangerschapstesten? Ik poste eerder al dat ik drie positieve CB testen had....maar het blijft aan me knagen dat het misschien niet waar is. Ik voel ook niets....dat speelt ook wel mee denk ik....

Op internet zoeken naar vals positieve testen helpt ook niet echt

kan me wel met de kop tegen de muur slaan...
pi_67830009
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:36 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb dat ook een keer of 3-4 gehad, soms alleen bij afvegen, soms ook ietsjes in mijn onderbroek. Maar het was steeds daarna ook weer weg. Inderdaad enorm schrikken. Heb je er nu ook geen last meer van? Ik hoop en duim heel hard voor je dat er niets aan de hand is!

Flugeltje wat is dat voor groep?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 8 april 2009 @ 15:04:50 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67830070
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:02 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een keer of 3-4 gehad, soms alleen bij afvegen, soms ook ietsjes in mijn onderbroek. Maar het was steeds daarna ook weer weg. Inderdaad enorm schrikken. Heb je er nu ook geen last meer van? Ik hoop en duim heel hard voor je dat er niets aan de hand is!

Flugeltje wat is dat voor groep?
Van de echo-opleiding in Eindhoven. Had via Duchess de gegevens gekregen van de mevrouw die de oefendames regelt. Je krijgt dan een gratis echo. Jij bent net zo ver als ik ben, dus dan heb je er ook weinig aan helaas. Als het wel had gekund was het wel gaaf geweest in ieder geval.

edit: Bucko, ik herken het volkomen. Ik heb dan ook wel iets meer dan 3 tests gedaan Zelfs nu blijf ik mezelf afvragen of het wel écht zo is (en dan heb ik drie weken geleden een hartje zien kloppen), Ik troost mezelf met de gedachte dat ik over een paar weken vast al een buikje heb en over een week of 7/8 ook wel wat moet gaan voelen. Dan zal het allemaal wel wat 'werkelijker' worden.
pi_67830256
Bucko, dat komt nog wel waarschijnlijk. En ik weet zéker dat je niet de enige bent die moeite had met de test geloven.
Vraag maar aan BE, bijvoorbeeld
  woensdag 8 april 2009 @ 15:10:58 #127
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67830275
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:04 schreef flugeltje het volgende:

[..]

edit: Bucko, ik herken het volkomen. Ik heb dan ook wel iets meer dan 3 tests gedaan Zelfs nu blijf ik mezelf afvragen of het wel écht zo is (en dan heb ik drie weken geleden een hartje zien kloppen), Ik troost mezelf met de gedachte dat ik over een paar weken vast al een buikje heb en over een week of 7/8 ook wel wat moet gaan voelen. Dan zal het allemaal wel wat 'werkelijker' worden.
ik ben ook zo dom om te gaan zoeken of CB testen wel betrouwbaar zijn, en tuurlijk dan vind ik van die verhalen. Of ik denk zal er stofje zijn die net als HCG reageert en dta ik daarom positief test?? Ik had daarnaast ook niet gedacht dat ik zo snel zwanger kon raken, want tot en met mijn 17e had ik nog nooit zelf gemenstrueerd, daarna aan de pil gegaan en nu vier maanden gestoprt met pil en na ronde 2 zwanger!

Ik denk als ik naar VK ga dat ik dan wat meer rust krijg en waaruit dus blijkt dat er iets zit

Gek he dat we soms zo onzeker kunnen zijn, een hartje zien kloppen zou toch voldoende moeten zijn
  woensdag 8 april 2009 @ 15:14:26 #128
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67830391
Vk is geweest! (vlak nadat ze het kraambed kwamen brengen, ik lig nu lekker languit )
En (natuurlijk) is er helemaal niks aan de hand.
Plasje was perfect. Ze heeft idd inwendig onderzoek gedaan maar daar was gewoon helemaal niks gebeurd, alles zit (gelukkig) nog potdicht. Ik moest het maar rustiger aan gaan doen. (en ik doe al helemaal niks! )
Nou ja, ik moest van manlief toch maar vast voor de zekerheid nu al een ziekenhuistasje klaar maken, dan staat die maar vast klaar.

Morgen sowieso afspraak bij de gyn (36weken dus overdracht van vk naar gyn)

Maandag ben ik pas 37 weken... *meldplicht*

(en het rommelt gewoon maar door.. )

[ Bericht 5% gewijzigd door Noli. op 08-04-2009 16:08:15 ]
Maxi, Midi & Mini
pi_67830683
Bucko je bent gewoon zwanger!!! (zegt degene die nog meer testen dan Flugeltje gedaan heeft... )

Owh aha een echocursus! Nou ja, jammer dan
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_67831793
Hihi Bucko je bent zwanger hoor echt, maar ik ken het gevoel. Ik geloofde best dat ik zwanger was maar ik was zo enorm bang dat het inene weer fout was dat ik echt elke drie dagen ofzo een test deed in het begin geeft niets, hoort er vast ook een beetje bij.

Ik krijg net een boek binnen "voor het eerst mama en papa!" kadootje van mn zorgverzekering. is dat standaard? Ik vind het wel geinig, weer meer leesvoer!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67831838
Oh en Poppejans het hoeft inderdaad in lang niet alle gevallen iets te betekenen en jouw geval klinkt ook als niets aan de hand. Hopelijk voel je je er snel rustiger onder.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 april 2009 @ 15:55:37 #132
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67832026
het is ook zo gek dat ik straks pas met 8 weken ofzo naar de verloskundige hoef te gaan. Dadelijk kom ik daar en ben ik helemaal niet zwanger

misschien komend weekend nog een testje om te kijken of het nog steeds zo is...

ben wel blij dat ik niet de enige ben!
pi_67832583
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:49 schreef huuphuup het volgende:
Ik krijg net een boek binnen "voor het eerst mama en papa!" kadootje van mn zorgverzekering. is dat standaard? Ik vind het wel geinig, weer meer leesvoer!
Wat leuk Ik krijg volgens mij helemaal niks van m'n zorgverzekeraar. Ik dacht dat kraampakket standaard was, maar kennelijk alleen maar als je een aanvullende verzekering hebt. En verder volgens mij niks.
  woensdag 8 april 2009 @ 16:14:03 #134
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67832697
Ik heb pas een afspraak met ruim 9 weken Bucko, maar inderdaad dat duurt eigenlijk te lang . Alhoewel, vk maakt me niet zoveel uit maar die echo wil ik best eerder.

Ik heb aanvullende verzekering plus
pi_67832807
Ik wist ook niets van dit boek eigenlijk... kraampakket wist ik wel dat het aangevraagd was. (Had ik zelf voor gebeld duh) Mijn vk zei dat ik moest zeggen dat ik thuis wilde bevallen omdat je dan een uitgebreider kraampakket krijgt ofzoiets. Ik geloof dat ik nog niet wil weten wat er voor uitgebreids inzit allemaal als het goed is komt dat pakket rond week 32 volgens de brief bij het boek.

Wel stom dat je aanvullend verzekerd moet zijn om basic dingen te krijgen rondom je bevalling? Heb ik nooit bij stilgestaan eigk. Maar ik ben een doos want ik ben overal aanvullend voor verzekerd geloof ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 april 2009 @ 16:18:34 #136
223453 Guuzewuus
pi_67832866
Hier is ook het eerste cadeautje van de verzekring al binnen. Bij Stella was dat een knuffel-mobiele telefoon , nu een knuffeldoekpopje .
pi_67833112
wat leuk die cadeautjes! Ik heb alleen het kraampakket gehad..
en een brief dat ik 3,80 per uur moet betalen voor de kraamzorg.. eigen risico
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 april 2009 @ 16:25:51 #138
223453 Guuzewuus
pi_67833170
mijn berichtje is verdwenen Nou ja, laat maar
pi_67833199
Ik krijg ook helemaal niks van mijn verzekeraar, heb daarvoor het verkeerde verzekeringspakket. Maar een kraampakket kun je gewoon kopen bij een kring-apotheek (en misschien ook wel bij andere apotheken?) en dat is veel goedkoper dan een andere verzekering Maar er zal wel geen leuk cadeautje bij zitten dan..
pi_67833242
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:26 schreef Chan het volgende:
Ik krijg ook helemaal niks van mijn verzekeraar, heb daarvoor het verkeerde verzekeringspakket. Maar een kraampakket kun je gewoon kopen bij een kring-apotheek (en misschien ook wel bij andere apotheken?) en dat is veel goedkoper dan een andere verzekering Maar er zal wel geen leuk cadeautje bij zitten dan..
er zat bij mij een badjasje in.
bij mijn vorige verzekering kreeg ik een heel schattig knuffeltje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67833663
Bij mij zat bij het kraampakket een luiertas, best een leuke, beetje sporty wel, lime groen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67834449
Mefke, is er wat mis met je ticker? Hij geeft opeens aan dat je al 39wk1 bent en dat je nog 6 dagen moet? (ik weet niet of iemand het al eens tegen je gezegd had, maar het viel me opeens op...)
  woensdag 8 april 2009 @ 17:06:51 #143
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67834704
Nieuwe zwangeren: welkom!
Noli, wat spannend!

Ben benieuwd wanneer mijn kraampakket komt, heb geen idee wat voor leuks erin zal zitten? Verrassing! Altijd leuk natuurlijk...
  woensdag 8 april 2009 @ 17:18:04 #144
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67835045
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:46 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ben trouwens wel blij dat ik volgende week een nieuwe echo krijg, het blijft allemaal zo abstrakt. Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en op de emoties en vermoeidheid na blijkt uit niets dat ik zwanger ben. Ja m'n buik groeit al, maar dat ziet er nog meer uit als extra vet dan dat het op zwangerschap lijkt. Op de één of andere manier word ik maar achtervolgt door de gedachte dat volgende week tijdens de echo blijkt dat er gewoon niets (meer) zit. Zo weinig klachten heb ik... Niet dat ik nu zo graag 24/7 boven de wc wil hangen hoor, maar ik wil het toch wel ergens aan merken eerlijk gezegd...
Nou flugel, dat heb ik ook erg gehad en nog steeds hoor.... Is dus niets raars aan ofzo.

Ik ben eigenlijk alleen moe geweest (en nog). Dat en een cupmaat extra, maar voor de rest is aan niets te merken dat ik zwanger ben (ook geen groeiende buik, jaaaa een klein blobske zie buikentopic)....

Dus het is niets raars... ik leef ook van echo naar echo. Heb nu op aanraden van wat mensen hier een Angelsounds gekocht en kan nu iedere dag als ik thuiskom lekker naar onze frummel luisteren. Bovendien ga ik twee extra echo's doen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 8 april 2009 @ 17:37:49 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67835602
Ik had ook niet het idee dat het raar zou zijn hoor Takkembah, het maakt alleen een beetje onzeker. En ik ben al zo onzeker sinds deze zwangerschap. Een wijf met ballen is verworden tot een compleet instabiele emodoosch... Ik ken mezelf niet meer terug wat dat betreft.
  woensdag 8 april 2009 @ 17:56:02 #146
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67836168
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:38 schreef tessie het volgende:
Bij mij zat bij het kraampakket een luiertas, best een leuke, beetje sporty wel, lime groen.
VGZ? want die tas heb ik ook gehad.

Poppejans, wat naar
Niet mieten! Door gieten!
pi_67836965
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:11 schreef innepin het volgende:

[..]

Wat leuk Ik krijg volgens mij helemaal niks van m'n zorgverzekeraar. Ik dacht dat kraampakket standaard was, maar kennelijk alleen maar als je een aanvullende verzekering hebt. En verder volgens mij niks.
Hier ook niet... hadden we maar aanvullend verzekerd moeten zijn . Ik ga er zelf wel een halen bij prenatal, vorige keer ook gedaan.
Fake it till you make it...
pi_67837496
haha ik wist helemaal niet dat daar zo'n groot verschil tussen zat zeg
ik heb dat hele pakket ook helemaal niet afzonderlijk aan hoeven vragen ofzo, ik belde de verzekering om mn kraamzorg door te geven en toen zei dat vrouwke gelijk van okay kraampakket wordt in de 7e maand opgestuurd heb er verder helemaal niet bij stilgestaan.

Boek is best informatief trouwens. Gaat voornamelijk over de periode na de bevalling, ook fijn om te lezen, ter voorbereiding op zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67838157
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:56 schreef seilram het volgende:

[..]

VGZ? want die tas heb ik ook gehad.

Poppejans, wat naar
Ja inderdaad ook van VGZ.

Ik heb trouwens vanmiddag dat boekje van Claudia de Breij gekocht, krijg nou tieten, vind het tot nu toe wel erg grappig Heel wat anders dan andere boekjes over zwangerschap.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67838868
Kom er nog weer even aso doorheen walsen hoor, geen bloedverlies nog, wel steeds slijm bij afvegen.
Eigenlijk precies hetzelfde wat ik had 2 dagen voordat ik positief teste, toen dacht ik aan innesteling, maar of zoiets dan nog een keer kan
ben echt geen doemdenker, maar ben er totaal niet gerust op, hopelijk kom ik de nacht hier op mn werk goed door.
Werken nu geeft wel heel veel afleiding

Morgen lees ik effe alles bij over jullie hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')