Ik ben daar gek genoeg voorquote:Op woensdag 8 april 2009 10:55 schreef innepin het volgende:
Oeh live rapportage, stoer juup![]()
En fijn dat alles in orde was
Nou rekenen we natuurlijk ook op een live bevallingsrapportage over een week of twintig hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, bij mij doet ie dat niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef Chan het volgende:
Huh? Hier is op de spoiler klikken genoeg, dan zie je meteen de tekst, hoef ik niks voor te selecteren..
Ja, maar bij jullie kindje was alles gelukkig goed, ik kan me voorstellen dat mensen het toch doen als na de 20-weken echo blijkt dat het kindje ernstige afwijkingen heeft. En dan heb ik het niet over een hazelip ofzo.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef bromfly_er het volgende:
Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
fijn dat alles goed wasquote:Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef bromfly_er het volgende:
Wij (ik en Hi_flyer) hebben net de 20-weken echo gehad en alles was helemaal goed. Wat een bijzonder scherp beeld hebben die echo-apparaten! Alles was te zien (behalve of het een jongen of meisje is, we denken jongen). Ruggegraatje is prachtig om te zien, net als mondje dat open gaat. Kind in opleiding was ook erg beweeglijk, bewoog alle kanten op.
De verloskundige kon alleen het hoofdje er niet goed op krijgen, dus zijn we een uurtje gaan winkelen en koffiedrinken en toen lag het kindje beter.
Een begrijpelijke reactie maar ik denk dat je niet moet vergeten dat een abortus bij die termijn over het algemeen niet zomaar gemaakt wordtquote:Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
zo hoort het ook. Van de week stapten wij in een overvolle tram, ik had geen jas aan, buik is volgens mij duidelijk aanwezig, maar niemand stond op..quote:Op woensdag 8 april 2009 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Bij vroegen ze zowel gisteren als vanmorgen in de bus naar het vliegtuig of ik wilde zitten.Mss steekt mijn buik wat prominenter uit?
![]()
Kwestie van net wel aardige mensen treffen ofzo.
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Mss straalde ik wel zoveel homonsterigheid uit dat ik het afdwong ofzo.![]()
Je zou verwachten dat moederlief haar zoon zelf terug zou roepen om je te laten zitten...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
Uiteindelijk stond er iemand op om uit te stappen, toen rende er een klein jongetje naar de vrijgekomen stoel maar toen heb ik toch even gevraagd of ik op die stoel mocht zitten.. je had eht gezicht van die moeder moeten zien..
tja.. sommige mensen zijn niet zo opgevoed he....quote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat moederlief haar zoon zelf terug zou roepen om je te laten zitten...
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
Uiteindelijk stond er iemand op om uit te stappen, toen rende er een klein jongetje naar de vrijgekomen stoel maar toen heb ik toch even gevraagd of ik op die stoel mocht zitten.. je had eht gezicht van die moeder moeten zien..
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vraagje voor degene die al mama zijn: merken jullie ook dat je veel minder geduld hebt met je zoon/dochter nu???
Nou is Meike vandaag ook wel erg rebels, maar men, ik kan echt veel minder van dr hebben nu.
Van harte met de goede echo.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef bromfly_er het volgende:
Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
Ja hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vraagje voor degene die al mama zijn: merken jullie ook dat je veel minder geduld hebt met je zoon/dochter nu???
Nou is Meike vandaag ook wel erg rebels, maar men, ik kan echt veel minder van dr hebben nu.
Oh hou op schei uit! Heb een heel stuk minder geduld met de kleine man van bijna 2.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik had ook last van bloedverlies, dat was van de innesteling. Heeft in totaal 2 weken geduurd. Volgens mijn vk kan het geen kwaad zolang je geen helder bloed verliest en je veel bloed verliest. Als je pijn krijgt dan is het ook niet in orde.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:36 schreef Poppejans het volgende:
Gisteravond v het slapen sliertje donkerrood bloed en slijm bij afvegen...
vannacht en tot nu verder geheel niks, oow bah zeg, ik hoop maar dat het hier bij blijft
Ow ja, helemaal vergeten aan je door te geven.quote:
Ik heb dat ook een keer of 3-4 gehad, soms alleen bij afvegen, soms ook ietsjes in mijn onderbroek. Maar het was steeds daarna ook weer weg. Inderdaad enorm schrikken. Heb je er nu ook geen last meer van? Ik hoop en duim heel hard voor je dat er niets aan de hand is!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:36 schreef Poppejans het volgende:
Gisteravond v het slapen sliertje donkerrood bloed en slijm bij afvegen...
vannacht en tot nu verder geheel niks, oow bah zeg, ik hoop maar dat het hier bij blijft
Van de echo-opleiding in Eindhoven. Had via Duchess de gegevens gekregen van de mevrouw die de oefendames regelt. Je krijgt dan een gratis echo. Jij bent net zo ver als ik ben, dus dan heb je er ook weinig aan helaas. Als het wel had gekund was het wel gaaf geweest in ieder geval.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:02 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer of 3-4 gehad, soms alleen bij afvegen, soms ook ietsjes in mijn onderbroek. Maar het was steeds daarna ook weer weg. Inderdaad enorm schrikken. Heb je er nu ook geen last meer van? Ik hoop en duim heel hard voor je dat er niets aan de hand is!
Flugeltje wat is dat voor groep?
ik ben ook zo dom om te gaan zoeken of CB testen wel betrouwbaar zijn, en tuurlijk dan vind ik van die verhalen. Of ik denk zal er stofje zijn die net als HCG reageert en dta ik daarom positief test?? Ik had daarnaast ook niet gedacht dat ik zo snel zwanger kon raken, want tot en met mijn 17e had ik nog nooit zelf gemenstrueerd, daarna aan de pil gegaan en nu vier maanden gestoprt met pil en na ronde 2 zwanger!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
edit: Bucko, ik herken het volkomen. Ik heb dan ook wel iets meer dan 3 tests gedaanZelfs nu blijf ik mezelf afvragen of het wel écht zo is (en dan heb ik drie weken geleden een hartje zien kloppen), Ik troost mezelf met de gedachte dat ik over een paar weken vast al een buikje heb en over een week of 7/8 ook wel wat moet gaan voelen. Dan zal het allemaal wel wat 'werkelijker' worden.
Wat leukquote:Op woensdag 8 april 2009 15:49 schreef huuphuup het volgende:
Ik krijg net een boek binnen "voor het eerst mama en papa!" kadootje van mn zorgverzekering.is dat standaard? Ik vind het wel geinig, weer meer leesvoer!
er zat bij mij een badjasje in.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:26 schreef Chan het volgende:
Ik krijg ook helemaal niks van mijn verzekeraar, heb daarvoor het verkeerde verzekeringspakket. Maar een kraampakket kun je gewoon kopen bij een kring-apotheek (en misschien ook wel bij andere apotheken?) en dat is veel goedkoper dan een andere verzekeringMaar er zal wel geen leuk cadeautje bij zitten dan..
Nou flugel, dat heb ik ook erg gehad en nog steeds hoor.... Is dus niets raars aan ofzo.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben trouwens wel blij dat ik volgende week een nieuwe echo krijg, het blijft allemaal zo abstrakt. Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en op de emoties en vermoeidheid na blijkt uit niets dat ik zwanger ben. Ja m'n buik groeit al, maar dat ziet er nog meer uit als extra vet dan dat het op zwangerschap lijkt. Op de één of andere manier word ik maar achtervolgt door de gedachte dat volgende week tijdens de echo blijkt dat er gewoon niets (meer) zit. Zo weinig klachten heb ik... Niet dat ik nu zo graag 24/7 boven de wc wil hangen hoor, maar ik wil het toch wel ergens aan merken eerlijk gezegd...
VGZ? want die tas heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:38 schreef tessie het volgende:
Bij mij zat bij het kraampakket een luiertas, best een leuke, beetje sporty wel, lime groen.
Hier ook niet... hadden we maar aanvullend verzekerd moeten zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 16:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat leukIk krijg volgens mij helemaal niks van m'n zorgverzekeraar. Ik dacht dat kraampakket standaard was, maar kennelijk alleen maar als je een aanvullende verzekering hebt.
En verder volgens mij niks.
Ja inderdaad ook van VGZ.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:56 schreef seilram het volgende:
[..]
VGZ? want die tas heb ik ook gehad.
Poppejans, wat naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |