abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67812009
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte gefeliciteerd, DutchieBre!
En ook jij dank je ! ben helemaal happy
  woensdag 8 april 2009 @ 01:00:02 #52
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_67815911
Deze ochtend 20-weken-echo, we zijn benieuwd
pi_67815982
Oeh kan niet slapen...om 10.00 de 20-weken-echo
#geen
pi_67817268
Succes en veel plezier Duchess en HiFlyer!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 8 april 2009 @ 07:54:18 #55
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67817334
Geniet van de 20 weken echo dames!!
pi_67817345
Ik had vannacht weer eens een nachtmerrie... ik droomde dat ik een miskraam aan het hebben was, ik bleef maar bloeden en niemand wou me helpen en mijn telefoon was ook weg dus ik kon niemand bellen Komt vast door dat gedoe met die schimmel van gister. Ik ben echt zó niet stressbestendig meer...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 08:20:02 #57
5428 crew  miss_sly
pi_67817560
tessie wat een nare droom gelukkig niets aan de hand en is alles met je mannetje nog in orde

Duchess en Hiflyer veel plezier met de echo vandaag

Vanochtend toen ik wakker werd van de wekker had ik aan een kant van mijn buik een harde buik over een bepaald stukje. Toen ik erover wreef, ging het weg. Ik denk dat dat misschien wel de rug van mijn meisje was
Sowieso vind ik wakker worden wel wat hebben. Ik snooze altijd nog een paar keer en word dus langzaam steeds wakkerder en ik voel in mijn buik dan ook steeds een beetje meer beweging. Zo bijzonder en ook wel intiem, dat gevoel van samen wakker worden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 8 april 2009 @ 08:21:57 #58
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67817586
Dutchiebre en Bucko gefeliciteerd en welkom...

Voor de dames met goede echo's en uitslagen.. lekker genieten...

Kan hier ook wel energie gebruiken.. ben nog altijd moe moe moe
  woensdag 8 april 2009 @ 08:24:02 #59
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67817613
Duchess en Hiflyer geniet van de 20 weken echo

Hier vannacht lekker gedroomd alleen begon Jade opeens te huilen.. dus droom voorbij
pi_67817754
Nieuw zwangeren welkom en gefeliciteerd
  woensdag 8 april 2009 @ 08:34:24 #61
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67817757
Oh ja, dat dromen, ik kan er ook wat van, nu al . Vannacht kreeg ik tweelingmeisjes terwijl ik een zoon zou krijgen. Ik had geen namen, een bedje te weinig, alles was in de war...
  woensdag 8 april 2009 @ 08:50:53 #62
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67818053
Wat een nare droom Tessie!

ik droomde vannacht dat hij was geboren en dat ik gelijk mijn moeder ging bellen dat ze moest oppassen, want ik moest weg....
Xenia, een meisje. Proficiat

Bucko en Dutchiebrie, welkom en gefeliciteerd en Duchess heel veel kijk plezier vandaag

Gisteren bij de VK ook weer goed gekeurd. Net als bar . Alleen kunnen ze niet goed voelen hoe ons kereltje ligt. Zijn rug ligt iig voor mij rechts, dat is zeker, maar of zijn kontje nu onder zit of boven, daar zijn ze het niet over eens (er hebben zelfs 2 dames staan voelen en porren ). Maar goed, nu 32,4 weken, dus we wachten het maar gewoon rustig af.
Ik voel wel aan mijn linkerkant beweging, maar ook weleens op mijn blaas. Dat zou ook zijn hoofd kunnen zijn zeiden ze, maar dus ook zijn voeten hahahaha.
Niet mieten! Door gieten!
pi_67818331
Wat een mooie echo Huup!

Gefeliciteerd Dutchiebre en Bucko!!! En die tieten komen nog wel hoor
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_67818516
Dutchbre gefeliciteerd!!!

Brrr dames vreselijk die nachtmerries!!
Ik droomde laatst dat ik aan het bevallen was maar dat het bijna een week duurde en ik liep de hele tijd zonder onderbroek rond, boodschappen doen enzo terwijl ik eigenlijk aan het bevallen was

Hiflyer jij ook veel plezier vandaag

Ik was al heul vroeg weer wakker Ben zóóóó benieuwd!
Nog 50 minuten
#geen
  woensdag 8 april 2009 @ 09:16:15 #65
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67818582
Succes duchess
En hiflyer ook!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67818586
Welkom nieuwe zwangeren.
En Duchess en HiFlyer veel plezier met de echo vandaag.
pi_67818618
Ik heb er misschien helemaal overheen gelezen, maar er was hier toch iemand die een keizersnede zou krijgen en een tweeling ter wereld zou brengen? Is daar nog iets van gehoord?
pi_67818697
Duchess succes bij de echo vandaag.

Dutchbrie van harte en veel succes de komende maanden!

Hier heerlijk geslapen alleen ongelooflijk aan de race naja hopelijk is het alleen nodig om wat meer ruimte te scheppen voor de kleine en niet mijn darmen an zich.
Mama van Isa en Ties
pi_67818842
20 weken echo-ers vandaag, veel succes. Hopelijk een mooie echo!
Fake it till you make it...
pi_67818852
Duchess en Hiflyer veel plezier bij jullie echo's vandaag!
Tessie, brrr wat een nare droom

Ik vind trouwens dat de Sire campagne tegen asociaal gedrag nog niet echt aangeslagen is hier, mooi niet dat er iemand opstaat in de bus Je zíet ze gewoon kijken, en ze zien echt wel dat ik zwanger ben, maar niemand staat op
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 09:30:42 #71
5428 crew  miss_sly
pi_67818972
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef innepin het volgende:
Duchess en Hiflyer veel plezier bij jullie echo's vandaag!
Tessie, brrr wat een nare droom

Ik vind trouwens dat de Sire campagne tegen asociaal gedrag nog niet echt aangeslagen is hier, mooi niet dat er iemand opstaat in de bus Je zíet ze gewoon kijken, en ze zien echt wel dat ik zwanger ben, maar niemand staat op
Klopt!
Op vakantie moesten we met de bus naar het vliegtuig toe op het vliegveld, klein pokkestukkie dus, maar ook zo'n sta-bus. Niet erg, het is maar een klein stukkie, dus ik kan dat best staan. Enige die aanbood op te staan was een meisje dat op vakantie was met man en dochter van 7 maanden. Rest keek heel zorgvuldig langs mijn buik

Ach ja, hoort erbij en ik hoefde niet te zitten, maar een beetje jammer is het wel!
pi_67818997
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef innepin het volgende:
Als ik boodschappen ga doen menen sommige mensen ook nog altijd hun kar zowat door mijn buik te moeten rammen (is maar een enkeling gelukkig) en vorige week liep gewoon iemand van voren vol tegen me op zo druk was ie aan het bellen en ff stoppen met de auto als je iemand met klein kind aan de hand en dikke buik ziet oversteken is ook niet de normaalste zaak van de wereld meer.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 8 april 2009 @ 09:33:25 #73
223453 Guuzewuus
pi_67819037
Spannend al die echo's.

Vorige keer was ik supernieuwsgierig wat er in m'n buik zat, een jongen of een meisje. Tot nu toe heb ik dat dit keer nog helemaal niet .

Vrienden bij mij zijn juist nu al van 'dat mag jij helemaal niet doen' omdat ik zwanger ben... Maar ja, das wat anders dan onbekenden in een bus natuurlijk .
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 09:34:54 #74
5428 crew  miss_sly
pi_67819085
Mijn ouders doen dat ook al, die deden dat al heel erg vroeg. Mijn zusje vond dat heel irritant, ik vind het wel schattig. Ik laat het me dus lekker aanleunen, omdat ik weet dat ze het fijn vinden om wat extra te zorgen
  woensdag 8 april 2009 @ 09:37:25 #75
223453 Guuzewuus
pi_67819154
Ik vind dat ook juist leuk. Ook een beetje gek, omdat ik zo gewend ben alles zelf te doen.

Dat laatste merk ik ook bij bijvoorbeeld de draagdoek knopen. Ik doe dat natuurlijk altijd zelf en dan weet ik echt niet zo goed te reageren als iedereen altijd wil helpen daarmee . Het zal er wel heel klungelig uitzien ofzo .
pi_67820045
Ik loop echt dramatisch achter in dit topic, val elke keer als een blok in slaap na mn werk

Maar weet iemand of er al nieuws is van Wennie?

En Huup, wat een prachtige echo, en wat lief dat jullie zomaar een 3d afbeelding kregen En fijn dat ze zich nu niet meer druk maken over de groei. Moet je nu komende dinsdag weer voor de echo voor de hersentjes? Ik hoop dat alles dan ook goed blijkt!

Vandaag een paar echo's zag ik? Ik weet niet precies meer wie, maar veel plezier in elk geval!

En nieuwe zwangeren van harte welkom en heel erg gefeliciteerd!

Morgen heb ik de volgende echo, hopelijk is nu wel alles goed te beoordelen en is babylief vooral ook goed gegroeid. Ik ben wel nerveus er voor..
pi_67820128
Ja, Wennie bedoel ik. Was de naam even kwijt. Zou maandag een keizersnede krijgen.
  woensdag 8 april 2009 @ 10:49:30 #78
233917 Juupzonderc
Juup© mobiel
pi_67821321
Volgens de echoscopiste 100% een meisje en volledig in orde

Live vanuit het ziekenhuis, DuchessX en aanhang
Blaat
pi_67821444
Jeeeuh weer een meiske erbij gefeliciteerd Juup en Duchess!!

Chan heel veel succes en vooral plezier morgen bij de echo. Komt vast goed

En Wennie had inderdaad haar ks afgelopen maandag maar ik dacht dat ze ergens gezet had dat het wel een paar dagen kon duren voor ze weer online zou zijn. (Niet zo heel gek ook natuurlijk.) Ik hoop dat ze lekker aan het genieten is van haar
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67821544
Oeh live rapportage, stoer juup
En fijn dat alles in orde was
Nou rekenen we natuurlijk ook op een live bevallingsrapportage over een week of twintig hè.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 8 april 2009 @ 10:59:11 #81
233917 Juupzonderc
Juup© mobiel
pi_67821666
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:55 schreef innepin het volgende:
Oeh live rapportage, stoer juup
En fijn dat alles in orde was
Nou rekenen we natuurlijk ook op een live bevallingsrapportage over een week of twintig hè.
Ik ben daar gek genoeg voor , alleen DuchessX lijkt het niet zo'n goed idee
Blaat
  woensdag 8 april 2009 @ 10:59:25 #82
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67821673
Alle nieuwe zwangeren van harte en welkom!

Alle echo-mensen succes vandaag!
[edit] zie net de post van Juup. Duch en Juup een meisje!

Hier werd ik net gebeld. Of ze vanmiddag het kraambed konden komen brengen. GRAAG!
(ons bed kan niet op klossen, ik moet toch in het ziekenhuis bevallen en ik vind het wel handig om voor mijn middagtukje de bank te verruilen voor een bed. )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 8 april 2009 @ 11:02:48 #83
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67821791
dusches en huup een meisje..

Hier juist grote pot chocomouse gemaakt.. ga ik straks met oudste lekker opsmullen

die spoilers onder berichtjes?? waarvoor is dat??? want zie niks???
pi_67821859
Ja, ik vind die spoilers ook irritant!
Je moet goed opletten want anders mis je zo iets.
pi_67821896
Als je op die spoiler gaat staan, op de linker muisknop gaat staan en alles selecteert komt er wel tekst tevoorschijn. Maar waarom zo geheimzinnig?
  woensdag 8 april 2009 @ 11:08:04 #86
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67821977
ah oké.. ik dacht al. waarom die lege spoilers maar nu weet ik het...
  woensdag 8 april 2009 @ 11:09:16 #87
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67822024
Succes Noli!

Oh wacht, da's nog wel een beetje te vroeg he?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67822044
ff goed in de gaten houden Noli!

Morgen de intake van de kraamzorg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67822075
Huh? Hier is op de spoiler klikken genoeg, dan zie je meteen de tekst, hoef ik niks voor te selecteren..
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 11:11:20 #90
5428 crew  miss_sly
pi_67822094
Duchess en Juup wat fijn dat alles goed is met jullie meisje

Noli, toch een beetje spannend...in ieder geval wat voorwerk, toch
pi_67822303
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef Chan het volgende:
Huh? Hier is op de spoiler klikken genoeg, dan zie je meteen de tekst, hoef ik niks voor te selecteren..
Nee, bij mij doet ie dat niet.
pi_67822329
Noli: hopelijk zijn het oefenweeen en worden ze niet heftiger, want het is dan nog een beetje vroeg.
pi_67822655
Wij (ik en Hi_flyer) hebben net de 20-weken echo gehad en alles was helemaal goed. Wat een bijzonder scherp beeld hebben die echo-apparaten! Alles was te zien (behalve of het een jongen of meisje is, we denken jongen). Ruggegraatje is prachtig om te zien, net als mondje dat open gaat. Kind in opleiding was ook erg beweeglijk, bewoog alle kanten op.
De verloskundige kon alleen het hoofdje er niet goed op krijgen, dus zijn we een uurtje gaan winkelen en koffiedrinken en toen lag het kindje beter.

Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
pi_67822719
Wat leuk Juup en Duch!! een meisje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67822748
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef bromfly_er het volgende:

Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
Ja, maar bij jullie kindje was alles gelukkig goed, ik kan me voorstellen dat mensen het toch doen als na de 20-weken echo blijkt dat het kindje ernstige afwijkingen heeft. En dan heb ik het niet over een hazelip ofzo.
pi_67823309
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef bromfly_er het volgende:
Wij (ik en Hi_flyer) hebben net de 20-weken echo gehad en alles was helemaal goed. Wat een bijzonder scherp beeld hebben die echo-apparaten! Alles was te zien (behalve of het een jongen of meisje is, we denken jongen). Ruggegraatje is prachtig om te zien, net als mondje dat open gaat. Kind in opleiding was ook erg beweeglijk, bewoog alle kanten op.
De verloskundige kon alleen het hoofdje er niet goed op krijgen, dus zijn we een uurtje gaan winkelen en koffiedrinken en toen lag het kindje beter.
fijn dat alles goed was gaan jullie nu nog terug voor een geslachtsecho of iets? of vind je het wel best zo?
quote:
Een begrijpelijke reactie maar ik denk dat je niet moet vergeten dat een abortus bij die termijn over het algemeen niet zomaar gemaakt wordt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67824109
Duch en Juup een meisje wat leuk

oeps de zwangerschaps vergetelheid is toegeslagen er was nog iemand met een echo maar weet haar naam niet meer Maar in ieder geval fijn dat alles goed was met jullie kleintje
  woensdag 8 april 2009 @ 12:10:37 #98
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67824286
Juup en Duch een dametje! Proficiat zeg!
Niet mieten! Door gieten!
pi_67824685
2 goede 20-weken echo's wat fijn!

Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

Gisteren bij de VK hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor over 3 weken alweer!! Het gaat echt zo super snel!

Andere mensen kijken inderdaad echt niet uit. Bij mij is nog steeds niet heel veel te zien dat maakt het nog wat lastiger. Laatst bij een voetbalwedstrijd was dr wat aan de hand en kwam er een steward aangerend die me zo aan de kant duurde. Mijn vriend is momenteel nogal beschermend dus die trok de steward even aan zijn jas die vervolgens met hangende pootjes zijn excuses aanbood. Maar ook in de supermakt inderdaad wagentjes van vooral oude mensen tegen je buik aan enzo.
pi_67825007
Uitkijken gebeurt hier niet echt heel erg maar ik moet ook zeggen dat als ik mn jas aan heb dat er dan niet heel veel te zien is. Als je weet dat ik zwanger ben zie je het wel maar ik kan me voorstellen dat je er bij deze termijn redelijk makkelijk overheen kijkt.
Maakt het niet minder irritant verder natuurlijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')