Klopt!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef innepin het volgende:
Duchess en Hiflyer veel plezier bij jullie echo's vandaag!
Tessie, brrr wat een nare droom![]()
Ik vind trouwens dat de Sire campagne tegen asociaal gedrag nog niet echt aangeslagen is hier, mooi niet dat er iemand opstaat in de busJe zíet ze gewoon kijken, en ze zien echt wel dat ik zwanger ben, maar niemand staat op
Als ik boodschappen ga doen menen sommige mensen ook nog altijd hun kar zowat door mijn buik te moeten rammen (is maar een enkeling gelukkig) en vorige week liep gewoon iemand van voren vol tegen me op zo druk was ie aan het bellenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef innepin het volgende:
Ik vind trouwens dat de Sire campagne tegen asociaal gedrag nog niet echt aangeslagen is hier, mooi niet dat er iemand opstaat in de busJe zíet ze gewoon kijken, en ze zien echt wel dat ik zwanger ben, maar niemand staat op
Ik ben daar gek genoeg voorquote:Op woensdag 8 april 2009 10:55 schreef innepin het volgende:
Oeh live rapportage, stoer juup![]()
En fijn dat alles in orde was
Nou rekenen we natuurlijk ook op een live bevallingsrapportage over een week of twintig hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, bij mij doet ie dat niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef Chan het volgende:
Huh? Hier is op de spoiler klikken genoeg, dan zie je meteen de tekst, hoef ik niks voor te selecteren..
Ja, maar bij jullie kindje was alles gelukkig goed, ik kan me voorstellen dat mensen het toch doen als na de 20-weken echo blijkt dat het kindje ernstige afwijkingen heeft. En dan heb ik het niet over een hazelip ofzo.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef bromfly_er het volgende:
Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
fijn dat alles goed wasquote:Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef bromfly_er het volgende:
Wij (ik en Hi_flyer) hebben net de 20-weken echo gehad en alles was helemaal goed. Wat een bijzonder scherp beeld hebben die echo-apparaten! Alles was te zien (behalve of het een jongen of meisje is, we denken jongen). Ruggegraatje is prachtig om te zien, net als mondje dat open gaat. Kind in opleiding was ook erg beweeglijk, bewoog alle kanten op.
De verloskundige kon alleen het hoofdje er niet goed op krijgen, dus zijn we een uurtje gaan winkelen en koffiedrinken en toen lag het kindje beter.
Een begrijpelijke reactie maar ik denk dat je niet moet vergeten dat een abortus bij die termijn over het algemeen niet zomaar gemaakt wordtquote:Echt prachtig om te zien, dat mensen nu nog abortus kunnen laten plegen gaat mijn verstand echt te boven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |