quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:09 schreef huuphuup het volgende:
Zo en we zijn weer thuis. Echo van bijna een uur gehad![]()
Gelukkig was de groei nu redelijk, het beentje en buikje liggen meer richting het gemiddelde dan vorige week, alleen het hoofdje bleef klein maar dat vond de gyn verder niet noemenswaardig. Ja duidelijk jouw hoofd dan zei hij tegen mij. Vond ie het ook nog nodig om tegen mn lief te zeggen "want jij hebt een heul groot hoofd dus dat heeft ze niet van jou!"![]()
Nouja goed, hele gebeuren afgelopen orgaantjes en dergelijke waren wederom helemaal goed, hartje zag er prima uit enzo dus daar ben ik erg blij om. Echter...... hij vond in de hersentjes iets wat hem niet helemaal zinde, ik kan het niet helemaal goed uitleggen want ik heb geen papieren meegekregen maar schijnbaar is er een lege ruimte in de hersentjes die standaard tot max 10 mm groot mag zijn en bij ons meiske is die 11 mm. Pas boven 15 mm is er écht sprake van een risico gelukkig maar hij wil me toch alweer volgende week terug zien voor wederom een echo van zo'n 3 kwartier. De ruimte moet dan ofwel gekrompen zijn ofwel hetzelfde gebleven. Dan is het goed. Zo niet, als de ruimte gegroeid is dan wordt er een vruchtwaterpunctie gedaan op chromosoomafwijkingen en wordt k overgedragen aan het Erasmus MC.
Al met al ben k gerustgesteld over het een en weer minder gerustgesteld over het andergelukkig maak ik me iets minder zorgen nu dan vorige week maar mijn god wat een achtbaan zeg.
Oh en we kregen nog een foto van ons meisje in onze handen gedrukt, zonder dat we erom vroegen. Na 3 minuten naar een grijze veeg kijken vertelde de gyn ons dat we het ding op zn kop hadden (kijk de lettertjes maar aan de onderkant) en dat het een 3d afdruk is
zomaar!
mn half gesmolten prinsesje <3
Concurrentie voor Sennaquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:32 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat ze gezond is Xenia.
Leuk, een meisje
Aaaah wat geweldig zeg!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef Xenia het volgende:
Vandaag de uitslag van de vlokkentest gehad. Ze is gezond! Jaaaaaaaaaa, ZE<3
Ben zo blij. Een meisje![]()
Ik hoopte zo erg op een meisje, dat ik voor mezelf al bijna zeker wist dat het een jongetje was, waarmee ik ook heel blij was uiteraard. Maar het wordt een meisje
en...... zo ontzettend GAAAAF!!!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:43 schreef miss_sly het volgende:
Bucko gefeliciteerd
En tja, zekerheid? 3 positieve testen (hier ook enthousiast over CB) geven voldoende zekerheid voor een zwangerschap
En verder? Verder ga je je nog vaker afvragen of het wel echt zo is, zelfs als je met een dikke buik rondloopt enzo. Het IS ook onwerkelijk en raar en nieuw en vreemd en ......
Ow ja, ook datquote:
en soms word je er zoooooo moe vanquote:
Nou.... hier dus ook... zo onwerkelijk!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, ook dat![]()
Maar echt...ondanks dikke buik en schopjes en babyspulletjes in huis, denk ik nog wel eens: gaat er hier echt een babytje komen in juli?![]()
Ik heb momenteel heel veel energie.... tot 22:00, dan kak ik inquote:
Ook ja... wennen aan... sja waaraan niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:23 schreef mefke79 het volgende:
nog een leuke toevoeging: het is wennen...wennen aan vanalles en nog wat...maar leuk wennen hoor!
kan je een beetje aan mij geven? Ik heb alles behalve energie...quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb momenteel heel veel energie.... tot 22:00, dan kak ik in
Uhm oké, is goed....quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
kan je een beetje aan mij geven? Ik heb alles behalve energie...
En ik heb een meisje dat op mijn baarmoeder ligt te drukken als ik aan het lopen ben.. AUW
Komt goed Mef, tot 20 weken was ik ook moe, moe, moe en moe!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef mefke79 het volgende:
McLaura en als je na je energieweggevertje aan Vicky nog een beetje overhoudt, houd ik me ook aanbevolen. Ik duik mijn bed in!
Je kunt er de klok op gelijkzetten, ik ga naar bed, met al dat gapen lijk ik net Alex the Lionquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb momenteel heel veel energie.... tot 22:00, dan kak ik in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |