Aaaah wat geweldig zeg!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef Xenia het volgende:
Vandaag de uitslag van de vlokkentest gehad. Ze is gezond! Jaaaaaaaaaa, ZE<3
Ben zo blij. Een meisje![]()
Ik hoopte zo erg op een meisje, dat ik voor mezelf al bijna zeker wist dat het een jongetje was, waarmee ik ook heel blij was uiteraard. Maar het wordt een meisje
en...... zo ontzettend GAAAAF!!!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:43 schreef miss_sly het volgende:
Bucko gefeliciteerd
En tja, zekerheid? 3 positieve testen (hier ook enthousiast over CB) geven voldoende zekerheid voor een zwangerschap
En verder? Verder ga je je nog vaker afvragen of het wel echt zo is, zelfs als je met een dikke buik rondloopt enzo. Het IS ook onwerkelijk en raar en nieuw en vreemd en ......
Ow ja, ook datquote:
en soms word je er zoooooo moe vanquote:
Nou.... hier dus ook... zo onwerkelijk!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, ook dat![]()
Maar echt...ondanks dikke buik en schopjes en babyspulletjes in huis, denk ik nog wel eens: gaat er hier echt een babytje komen in juli?![]()
Ik heb momenteel heel veel energie.... tot 22:00, dan kak ik inquote:
Ook ja... wennen aan... sja waaraan niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:23 schreef mefke79 het volgende:
nog een leuke toevoeging: het is wennen...wennen aan vanalles en nog wat...maar leuk wennen hoor!
kan je een beetje aan mij geven? Ik heb alles behalve energie...quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb momenteel heel veel energie.... tot 22:00, dan kak ik in
Uhm oké, is goed....quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
kan je een beetje aan mij geven? Ik heb alles behalve energie...
En ik heb een meisje dat op mijn baarmoeder ligt te drukken als ik aan het lopen ben.. AUW
Komt goed Mef, tot 20 weken was ik ook moe, moe, moe en moe!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef mefke79 het volgende:
McLaura en als je na je energieweggevertje aan Vicky nog een beetje overhoudt, houd ik me ook aanbevolen. Ik duik mijn bed in!
Je kunt er de klok op gelijkzetten, ik ga naar bed, met al dat gapen lijk ik net Alex the Lionquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb momenteel heel veel energie.... tot 22:00, dan kak ik in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |