quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien de poesjespraat even meenemen naar het bankje?
Poppejans, ik dacht effe 5 paar echo's! Heb je al een datum voor vk of termijnecho?
Ja, 14 april intake vk. Ik heb her en der zitten lezen en niet iedereen krijgt dan een echo, nou wil ik er dan toch echt wel hard op aandringen(als dat nodig is) dat zij wel even kijkt dan, vooral omdat ik helemaal niet met zekerheid weet hoe ver ik exact ben, en wil uiteraard weten of het ''goed'' zit wat ze kan zien.quote:
quote:foto Op vrijdag 3 april 2009 17:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees altijd de kaartjes bij de vk trouwens, niks leukers dan even spieken en ik kwam ook nog weer zo'n 'lollig' rijmpje tegen. 'Mijn wormpje zat er keurig aan, dus papa heeft zijn best gedaan.'Wat een *nzin!
Hadden we daar niet ook een topic over?
wal-ge-lijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees altijd de kaartjes bij de vk trouwens, niks leukers dan even spieken en ik kwam ook nog weer zo'n 'lollig' rijmpje tegen. 'Mijn wormpje zat er keurig aan, dus papa heeft zijn best gedaan.'Wat een *nzin!
Hadden we daar niet ook een topic over?
Ja, maar ze zei alleen dat horen van het hartje dan nog niet kon(volgens mij zien knipperen zou wel kunnen)quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, maar je hebt toch aangegeven dat je niet weet hoe ver je bent? Dan zou je iig een termijnecho rond de 9 a 10 wk moeten hebben zodat je dan nog kunt besluiten of je voor de nekplooimeting wilt gaan.
Echt? Dat is ook raar zeg...quote:foto Op vrijdag 3 april 2009 17:50 schreef innepin het volgende:
[..]Verschrikkelijk. Ik zag er laatst eentje waarop stond dat mama nu blij is, maar papa zielig, omdat ze een meisje hadden gekregen
![]()
Bij ons doen ze dat standaard bij een BMI hoger dan 'iets'. Maar dat verschilt blijkbaar van praktijk tot praktijk.quote:foto Op vrijdag 3 april 2009 18:54 schreef tessie het volgende:
BE, heb jij zelf gevraagd om die suikercurve, of is dat standaard?
Ik vind het zo raar dat ik dat niet hoef.. Ik moest vandaag wel mn ijzer en glucose laten prikken, maar gewoon 1 keer nuchter. Ik had nog de vorige keer toen ik dat formuliertje meekreeg gevraagd of dat zoiets was dat ik meerdere keren op 1 dag mn suiker moest laten prikken, maar toen keek ze me alleen een beetje wazig aan en zei nee gewoon 1 x sochtends.....
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan evt. ook maandag even de ha bellen en vragen of het daar even kan he.
Huh? Das helemaal geen gedoe!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:ik heb nog steeds mn huisarts niet geregeld, ik sta nog bij de oude praktijk ingeschreven. Overschrijven is een gedoe wat ik steeds voor me uitschuif
dingen met kastjes en muren en verzekeringen en dergelijke.
Maar je hebt gelijk wel, mooie binnenkomer om gelijk even kennis te maken met mn nieuwe huisarts!
ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Huh? Das helemaal geen gedoe!
Je zoekt een nieuwe huisarts uit, je gaat naar de oude en zegt: hey, ik heb een nieuwe huisarts omdat ik ben verhuisd graag mijn dossier (kun je gewoon voor bellen) en dan kun je het ophalen en dan geef je dat pakketje af bij je nieuwe huisarts en je bent klaar.
Verzekering heeft er verder schijt aan bij welke huisarts jij bent hebtzover ik weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop