quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:19 schreef Angel-Eyez het volgende:Fijn dat er weer goede echo's waren vandaag

En een

voor Poppejans
Iemand ervaring met pijn op de borst en pijn boven in de rug (zeg maar ter hoogte van de schouderbladen)?
Had er afgelopen nacht al last van, maar vandaag overdag ging het wel goed, eigenlijk geen last...
Maar nu komt het in alle hevigheid weer opzetten, als het zo blijft zal ik morgen de vk maar bellen. Hopelijk heeft het niets met de zwangerschap te maken, maar het maakt me wel onzeker
Ik had er vorige zwangerschap af en toe flink last van… voelde als een soort kramp van m’n middenrif aan (dus inderdaad ter hoogte van/tussen de schouderbladen en ook vooraan wel eens). Ik ben er eigenlijk altijd van uitgegaan dat het ook effectief kramp was zoals je ook kramp kon hebben in je kuit of een harde buik. Niet te veel bij stilgestaan dus

Maar heb nu een kerngezond meiske van bijna 20 maanden rondlopen.
Ik probeerde wel om dagelijks een magnesiumsupplement te nemen, dat zou helpen om krampen allerlei te voorkomen, je hebt meer kans op een tekort tijdens je zwangerschap schijnt.
Poppejans, hoe was je nacht? Het hoeft inderdaad vaak niets te betekenen, zo’n beetje bloedverlies (alles daarbinnen is veel beter doorbloed nu je zwanger bent, en dan kan er al eens een adertje knappen bvb) en slijmverlies is zoals al gezegd ook frequent voorkomend (wat zijn we er hier allemaal lekker open over

)
Mooie echo Duchess. “Dat” zit echt in jou, zo’n wonderlijk mini-mensje/meisje
* iksje gaat nu verder aftellen. Nog vandaag werken tot 16u en morgen tot de middag en dan met moederschapsrust