Geen idee, ik kan dat ding uberhaupt niet zien, lukt al niet vanaf het begin. Ik zal em eens opnieuw erin zetten. Thanks!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:59 schreef mijsje het volgende:
Mefke, is er wat mis met je ticker? Hij geeft opeens aan dat je al 39wk1 bent en dat je nog 6 dagen moet?(ik weet niet of iemand het al eens tegen je gezegd had, maar het viel me opeens op...)
Tis toch echt één van MIJN konijnen hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef Linda2205 het volgende:
maar die is wel vet tof, want die ziet er uit als mijn konijn
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan dat ding uberhaupt niet zien, lukt al niet vanaf het begin. Ik zal em eens opnieuw erin zetten. Thanks!
VGZ?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:38 schreef tessie het volgende:
Bij mij zat bij het kraampakket een luiertas, best een leuke, beetje sporty wel, lime groen.
Ja hequote:
Ik had er vorige zwangerschap af en toe flink last van… voelde als een soort kramp van m’n middenrif aan (dus inderdaad ter hoogte van/tussen de schouderbladen en ook vooraan wel eens). Ik ben er eigenlijk altijd van uitgegaan dat het ook effectief kramp was zoals je ook kramp kon hebben in je kuit of een harde buik. Niet te veel bij stilgestaan dusquote:Op woensdag 8 april 2009 22:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
Fijn dat er weer goede echo's waren vandaag
En eenvoor Poppejans
Iemand ervaring met pijn op de borst en pijn boven in de rug (zeg maar ter hoogte van de schouderbladen)?
Had er afgelopen nacht al last van, maar vandaag overdag ging het wel goed, eigenlijk geen last...
Maar nu komt het in alle hevigheid weer opzetten, als het zo blijft zal ik morgen de vk maar bellen. Hopelijk heeft het niets met de zwangerschap te maken, maar het maakt me wel onzeker
Ja, vooral dat laatste idd. Een telefoontje is zo gepleegd en dan weet je het ook maar gewoon zeg maar.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:47 schreef flugeltje het volgende:
Ahw wat een mooie echo Duchess en Juup
Poppejans, hoe gaat het nu met je, de nacht een beetje doorgekomen?
Angel Eyez, ik ken de kramp, maar eigenlijk alleen van voor ik zwanger was. Had destijds nooit iets te betekenen. Maar wat BE zegt, altijd even bespreken met je VK, schijnbaar onbelangrijke zaken kunnen tijdens je zwangerschap ineens wel belangrijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angel-eyez idd even bellen anders, wat BE zegt better safe than sorry in zulke gevallen hoor!
Duchess en Juup wat een mooie echo-foto'sligt ze nou te duimen op die onderste?
![]()
Mja ik weet niet, aan de ene kant denk ik dat ik de overgang ook redelijk snel zou vinden, maar aan de andere kant. Er zijn ook zat vrouwen die zich nou prima voelen die laatste vier weken (denk aan licht administratief werk of bijvoorbeeld kassawerk ofzo) en die het helemaal niet erg zouden vinden om zelf te kiezen wanneer het verlof ingaat.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo, ik zou niet durven werken tot een week voor de uitgerekende datum.
Als de baby wat eerder komt heb je je niet echt voor kunnen bereiden lijkt me, het lijkt me een schokkende overgang zeg maar. Geen tijd om er naar toe te leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |